Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Henne 21-07-2020

overzichtelijke aankoop en keurig, precies zoals omschreven en snel. helemaal niets negatief ervaren..

Miquel 17-07-2020

Hier de huawei p smart pro 2020 gekocht l, binnen 24 uur in huis
In een woord top, groot scherm, de selfiecamera zit verborgen en de batterij gaat lekker lang mee

MenR 16-07-2020

Goede prijs. Afhandeling naar wens verlopen. Artikel was goed verpakt. Ik kreeg wat ik besteld had.

Arjan 14-07-2020

Nauwkeurige omschrijving van het product op de website. Goede communicatie en verwerking van de order door Phonemarket.nl
Erg snelle en accurate levering. Bovendien scherp geprijsde artikelen!

Darlan 12-07-2020

Alles is vlot verlopen. Geen problemen. Gewoon besteld, betaald via overschrijving, en binnen de week ontvangen. Meer heb je niet nodig!

Arie 06-07-2020

Zeer goede prijs/kwaliteit.
Op afgesproken dag geleverd, klantenservice heeft mij goed geholpen met mijn gestelde vraag!

Hillie wolfert 04-07-2020

Snelle levering en vaak de goedkoopste prijs. Ook alles in voorraad . Prima zaak

Richard Jansen 03-07-2020

Snelle levering,
Minpuntje is dat de smartwatch in het Duits was ingesteld. Verders prima.

GRT 29-06-2020

leuke aanbiedingen, goede service en correcte levering
levering volgens verwachting
zeker een aanrader

Balde 28-06-2020

Goed prijs, duidelijke omschrijving van de product, snel bezorging, vriendelijk klanten dienst.

Lindela 27-06-2020

Ik vond het een goede prijs hebben. En het werd ook Vrij snel geleverd. Wat wil je nog meer.

sebastien 27-06-2020

Ik wist niet welke winkel kizen om mijn smartphone te kopen,ik ben toevallig op phonemarket gevallen.alles was heel gemakenlijk ,heel simpel.echt ,ir raad het aan.
mijn smartphone was er ook heel snel.

Geert van Hoften 26-06-2020

Alles snel en accuraat geregeld
Ze komen hun belofte waar, vandaag gekocht, morgen geleverd.

Layla 26-06-2020

ik heb de Lg Q60 besteld bij phonemarket. Snel geleverd, vergeleken met andere winkels laagste in de prijs. 1 minpuntje was dat er geen oortjes bijzaten. Voor de rest top!

geert 22-06-2020

prijs bepaalde mijn keuze.
niks negatief op aan te merken, integendeel, dus zeer tevreden.

tch 19-06-2020

Altijd keurig. Snelle afhadeling en voor de zakelijke klant ook altijd netjes factuur met btw erbij.

Melodietje 19-06-2020

Gekozen voor Phonemarket vanwege de gunstige prijs voor de smartphone van mijn keuze. Snelle correcte levering. Er zat alleen geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Dat was voor ons overigens geen probleem.

Stijn 19-06-2020

Precies op het juiste moment was de Pixel 4 XL in de aanbieding, een stuk goedkoper dan in andere winkels. De telefoon werd ook erg snel geleverd. Goede service dus!

Paulien Hansel 09-06-2020

Super producten, aangename werknemers die mij goed en geduldig te woord stonden bij alles wat ik maar te vragen had
Snel geleverd en een gunstigere prijs dan andere winkeliers
Met andere woorden goud, geweldig enz enz
Als ik weer wat nodig zou hebben kijk ik eerst bij Phonemarket.nl
Tot gauw

Rob M. 07-06-2020

Ik ben ernorm tevreden over de geleverde diensten van dit bedrijf.
Punctueel , op tijd en correct geleverd.
Top gedaan Team...
Groet van Rob,,,

John 07-06-2020

Zeer overzichtelijke site. Uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Komt afspraken na.

TW 05-06-2020

mooie producten, goede service, mocht de levering niet binnen korte tijd lukken houden ze je op de hoogte, en dat doen te weinig bedrijven. Kortom een aanrader.

Chris 21-05-2020

Goede, duidelijke site met vlotte chat-ondersteuning. Snelle levering en product dat perfect voldeed aan de omschrijving. Klein minpuntje was het gebrek aan mail met Track & Trace nummer. Toen ik daar de volgende dag info over wou stond het pakketje al aan de deur in België.
Kortom, tevreden.

Hans 19-05-2020

Overzichtelijke site waar product snel en gemakkelijk te vinden en te bestellen is. Snelle levering conform informatie op de site.
Al met al goed!

YM 19-05-2020

Phonemarket weigert het gekochte product terug te ontvangen,
binnen de termijn van 14 dagen.
Volgens de wet kopen op afstand mag een product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen terug gestuurd worden.
De voorwaarden die Phonemarket stellen zijn in strijd met de wet.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-05-2020

Beste heer,

Vervelend dat u het zo ervaren heeft.

Helaas komen sommige producten niet in aanmerking voor ontbinding van de koop. Dit gaat zoals wij u eerder ook al uitgebreid hebben uitgelegd vooral om producten die vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd mogen worden. In deze tijd letten wij hier natuurlijk nog strenger op en worden er geen uitzonderingen gemaakt.

Dit kunt u terug vinden in onze Algemene Voorwaarden waar u akkoord mee bent gegaan.

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket

YM 25-05-2020

Phonemarket,

U negeert de Wet kopen op afstand!!!

Wat voor voorwaarden u ook stelt de wet Kopen op afstand is leidend.
U overtreedt de wet.

De artikelen zijn bovendien niet uit de verpakking gehaald en niet gebruikt. Dit heb ik al meerdere keren genoemd. Uiteraard is het wegen Hygyene en Covid niet handig deze geopend terug te nemen.
U negeert ook het feit dat ik al meerdere keren heb aangegeven dat het pakketje ongeopend is.

Mvg, YM