Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Willy van Diest 14-11-2019

De recensies zijn zeer terecht zo goed.
Uitstekende producten.
Zeer snelle afhandeling.

Wilma 09-11-2019

De site is gebruiksvriendelijk, de prijzen zijn aantrekkelijk, en snelle levering.
Helemaal tevreden mee 😊

dimphie van der veeren 09-11-2019

het is een aanwinst voor de telefoonwereld makkelijk te bestellen en de andere dag in huis zoals beloofd

Gerard 03-11-2019

Het is een eerste kennismaking met PhoneMarket. En die is uitstekend. Product op voorraad en zoals beloofd inderdaad binnen 24 uur in huis. Laptop was prima en transportveilig verpakt. De e-mail orderbevestiging met volledige informatie is heel goed. Toch zou ik ook nog een bericht willen ontvangen dat het pakket is verzonden. Nu moet je wachten op bericht van Postnl, maar dat is ook koudwatervrees van mij.
PhoneMarket top.

Marian 25-10-2019

Makkelijk te bestellen, netjes geïnformeerd over aflevering en netjes verpakt afgeleverd
Heel tevreden

Peter 25-10-2019

iPad besteld en volgende dag al ontvangen. Goed en waterdicht verpakt. En in een passende doos. Niet zo’n idioot grote met heel veel lucht en vulmateriaal. Prima.

Jesse Broeders 25-10-2019

Ik had zondag middag Mac book besteld en kreeg hem dinsdag middag binnen precies volgens de t&t code !
Ook de medewerker gesproken of dat deze op voorraad lag en hielp mij netjes en spoedig.
Tevreden klant !

Ant. Burger 23-10-2019

Snel, betrouwbaar, goedkoop . Alles duidelijk en top geregeld. Ben super blij dat ik deze site weet

Seb 23-10-2019

Bestelde GSM werd netjes op tijd bezorgd. Ik had nog nooit iets besteld via deze website, maar niets op aan te merken wat de levering betreft.

Stella 22-10-2019

MacBook en volgende dag half 12 al in huis! Origineel en compleet. Aanrader.

Jos Kouwenberg 22-10-2019

Een zeer onvriendelijk bedrijf. Ik had per abuis een Ipad met 32 GB besteld. Deze is ook uitgepakt en geactiveerd. Toen kwamen we er pas achter dat we meer GB wilden. Phonemarket had geen 128 GB. En we kregen 35% waardevermindering op de Ipad. Let dus heel goed op!. Er staat wel op de site dat je het produkt mag uit proberen maar daar rekenen zij dus een fors bedrag voor!!
Ik koop nooit meer iets bij Phonemarket. Zij hebben totaal geen begrip.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 22-10-2019

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie.

Uw heeft natuurlijk alle recht om een product retour te sturen of eventueel te ruilen. Alleen als wij constateren dat het product gebruikssporen bevat hebben wij ook het recht om waardevermindering toe te passen. U mag het product net zo ver bekijken en gebruiken als in hoe ver u dit in de winkel zou (mogen) doen.
Net zoals u zelf geen gebruikt product zou willen ontvangen, kunnen wij dit product niet meer als nieuw aanbieden.

Wij hopen ook op uw begrip!

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket.nl

Dhanushka 21-10-2019

super goede service, ik wilde de Iphone 11pro hebben, die was overal uitverkocht, na wat mailen met Phonemarket, ze hebben de service dat ze tot 18u versturen, ik had iets voor 18u contact en ze hebben de Iphone direct verstuurd, dus helemaal blij!! gewelige service!

Jack 19-10-2019

Prima webshop. Een gunstige prijs gecombineerd met een snelle afhandeling! Ik had m'n bestelling binnen een dag in huis. Waarom geen 10? het had mooi geweest om de bestelling direct naar een postnl punt te laten sturen.

john swanen 17-10-2019

De phonemarket heeft een duidelijke site met voldoende product informatie zodat je snel en goedkoop je product kunt selecteren en bestellen. ook kun je vergelijken met andere producten. ze hebben ook zeer concurerende prijzen voor de vergelijkbare producten.

Esmee 17-10-2019

Meestal de voordeligste. Ook super blij met de snelle levering. Overigens ook een perfect voormaat doos voor de kleine AirPods. Enorm bedankt!

Guido 16-10-2019

S,middags besteld en volgende dag in huis.
Zoals afgesproken en stond op de website.
Kijk dat bedoel ik. Een verdiende 9

Elbert 16-10-2019

Zondagavond Airpods 2019 besteld voor de scherpste prijs op de markt bij een aanbieder met ook een fysieke winkel (voelt altijd prettiger dat je als het moet ook langs kunt gaan).
Dinsdag pakketje ontvangen via PostNL, keurig zending kunnen volgen via track en trace, bovendien handtekening voor ontvangst vereist en niet bij buren bezorgen. Vind ik ook prettig bij dit soort pakketjes. Zeer tevreden. Aanrader!

Lisanne 16-10-2019

Samsung A50 besteld, heb deze 's avonds laat besteld dus 2 dagen later had ik hem al in huis. Ziet er allemaal goed uit, ik ben tevreden.
Het was de enigste webshop waar de Samsung A50 op voorraad was met snelle levering. Goede service dus.

Barbara 11-10-2019

Samsung tablet besteld en volgende dag ontvangen. Goedkoopste in prijs en geen verzendkosten.
Duidelijke website.

Nadin 11-10-2019

Goede prijs heeft ook een snelle bezorging wat me wel tegenviel is je hebt geen account dus je kunt ook niet terugzoeken waar je bestelling is en alle info en je weet ook niet of je een Track en tracé krijgt voor je desbetreffende bestelling .

Gerrit Jan Schut 10-10-2019

goede prijs, en super snelle levering, was niet de goedkoopste, maar de reviews waren zo goed dat ik voor deze webshop heb gekozen. En hier heb ik zeker geen spijt van.

Gul 10-10-2019

Voor het eerst hier wat besteld. Ben er echt tevreden erover. Zo snel afgehandeld en supersnel bezorgd. Heb gelijk hun link doorgestuurd naar m’n naasten. We zullen we zeker vaker gebruik van maken. Top !!

wayne& Anouk 08-10-2019

wij hebben bij phone market.nl 2 samsung mobiels aangeschaft en zijn zeer tevreden over de manier hoe wij zijn behandeld en de snelle service van phone market en beslist niet duur

een echte aanrader

mvg. wayne en anouk

Kasper 08-10-2019

Voor mijn werk in de natuur is een budget telefoon wel zo handig, via Phonemarket.nl had ik hem snel en voor zo ver ik weet de beste prijs. Zeer aan te raden dus, ook in het duurdere segment ligt me het een prima bedrijf.

Peter van den Brandt 08-10-2019

Super snel geleverd in België, product als omschreven en de prijs de scherpste van het internet!
Het enige minpunt is dat ze sneller mogen reageren op vragen via chat of email, als ze dat hadden gedaan had ik ze zeker een 10 gegeven.