Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ed 12-03-2016 Via de website gekocht

Ontzettende onbeschofte, simpele klantenservice die geen enkele moeite doet voor de klant.

Aanbeveling
Hiervoor verwijs ik graag naar de verdere toelichting.

Extra toelichting
(Ordernummer 1110254) iPhone 6s 64 GB besteld, keurig de volgende dag binnen. (Echter geen verzendbevestiging ontvangen). Na 1,5 dag stopte het toestel met functioneren en bleef het hangen op het Apple logo (tijdens het opstarten). Direct contact gezocht met PhoneMarket, maar omdat het weekend was alleen bereikbaar via een LiveChat. Je bent uiteraard al zeer gefrustreerd als een duur, luxe toestel niet functioneert, maar om per gestelde vraag soms wel 10 min. op een afgezaagd antwoord te wachten haalt al helemaal het bloed onder je nagels vandaan. Uiteindelijk zei PhoneMarket de iPhone niet te vervangen, maar proberen te repareren. (En al had ik een nieuw toestel gewild had ik dit probleem binnen de eerste 24 uur moeten melden maar toen was dit probleem er dus helemaal niet). Ik heb wel redelijk wat verstand van hoe dat allemaal werkt met zo'n telefoon en zag al dat deze niet meer ging werken. PhoneMarket is tot op de dag van vandaag wettelijk verplicht ondeugdelijke toestellen te vervangen als het probleem zich voordoet binnen 14 dagen, wat ze dus niet van plan waren te gaan doen. Hierna vrijwel meteen contact opgenomen met Apple die tot het uiterste gingen om de anderhalve dag oude iPhone weer tot leven te wekken. Toen ook Apple concludeerde dat dit geen 'normaal' probleem was werd mij geadviseerd om een afspraak te maken bij de Genius Bar in een Apple Store (Amsterdam). Na 10 min. na binnenkomst in de Store meteen een gloednieuw toestel gekregen zonder gezeur en uiterst vriendelijk geholpen. PhoneMarket moet zich schamen dat een derde partij het moet oplossen omdat ze een kapot toestel hebben opgestuurd. Hier bestel ik dus nooit meer.

mark 17-02-2016 Via de website gekocht

volgend dag had ik mij mobiel binnen uitstekend !!!

Assortiment
heel veel keuze voor de juiste prijs!! ze zijn net fc barcelona ze blijven alleen maar scoren bij mij! later kocht ik ook nog een hoesje en een glass protector terwijl ik bij een andere winkel wel het dubbele kwijt zou zijn.

dikke voldoende !

Extra toelichting
mij volgende aankoop is bij de phonemarket zeker een aanrader !!

SjoerdjePost 08-02-2016 Via de website gekocht

Site makkelijk toegankelijk en producten zijn makkelijk te vinden

Kreeg mijn bestelde headset binnen met een defecte microfoon. Dit kan uiteraard bij elke webshop gebeuren. PhoneMarket kwam na onderzoek met een passende oplossing om kosteloos een nieuwe headset op te sturen. Deze was binnen een dag na bericht al binnen.

Aanbeveling
Goede winkel met een goede afterservice

bounick 27-01-2016 Via de website gekocht

alles mooi geordend, jammer dat er geen hoesjes bij de voor gesteld worden.

Zondag avond na 20u bestelt dinsdag middag thuis

Assortiment
Veel keuze uit de nieuwste dingen.
Maar misschien meer hoesjes mogelijkheden geven, van mij toestel maar 1 model wel in verschillende kleuren.

Aanbeveling
snelle levertijd en veel keuze van gsm's en benodigdheden.
veel goedkoper dan in België in de winkel.
€90 goedkoper voor mijn gsm.

wendy 24-01-2016 Via de website gekocht

Bij reparatie kon Dynafix mij niet verder helpen omdat het om een buitenlands horloge zou gaan. Ik heb contact opgenomen bij phonemarket omdat, ik hier het horloge heb gekocht en phonemarket heeft het probleem wel voor mij opgelost! Toppie!

Aanbeveling
Die meneer aan de telefoon zei meteen stuur de horloge maar op en dan zorgen wij dat het in orde komt. Dat wil je toch graag horen als je problemen hebt...

msth 09-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, snel thuis

Assortiment
www.dual-sim.nl: grootste aanbod dual sim telefoons in Nederland.

Aanbeveling
Een van de weinige websites waar je betrouwbaar een goede telefoon tegen een redelijk prijs kunt aanschaffen. Daarnaast krijg je ook nog ruime keuze en goede service.

gekocht op www.dual-sim.nl

an5361 08-01-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht: bestelprocedure verliep vlot en zonder haperen

Goede follow-up: werd steeds per mail op de hoogte gehouden van de procedure en volgende dag mijn bestelling goed en neutraal verpakt via Post NL ontvangen. Hulde!

Assortiment
Volop keus en de meeste zaken ook op voorraad

Aanbeveling
Alles verliep bij mijn bestelling vlekkeloos

wenda 07-01-2016 Via de website gekocht

duidelijke site, overzichtelijke informatie

snelle levering en bij vragen direct respons

breed

marlies 27-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site. Aantrekkelijke prijzen.

Super , meteen een bevestiging via de mail, volgende dag al geleverd en heel goed verpakt.

Assortiment
Goede keuze en duidelijke uitleg van het product.

Alleen maar positief!

Ferry Cupra 12-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, mooie scherpe aanbiedingen, producten goed overzichtelijk met leverstatus, bestelling gaat gemakkelijk en je krijgt meteen opdrachtbevestiging. Bezorging al de volgende werkdag. zeer netjes verpakt

Kreeg de Tempered glass screenprotector niet goed op toestel, ik kon langskomen en bij PhoneMarket werd het voor mij gedaan, klasse topservice !!! Raad iedereen PhoneMarket aan

Assortiment
Keuze genoeg, hier slaag je altijd voor een prima verantwoorde prijs

De PhoneMarket krijgt van mij een 10

Extra toelichting
Snelle levering en nette prijzen, winkel goed bereikbaar, zeer klantvriendelijk, volgende bestelling zeer zeker weer bij PhoneMarket

spelregel 09-12-2015 Via de website gekocht

De bijgeleverde extra case achterkant gaf wat problemen met bevestigen. Snel opgelost door de service afdeling.

Aanbeveling
Mijn eerst bestelling bij deze webwinkel. Ging in eerste instantie voor de lage prijs. De verleende service geeft toch een plus.

michielpower 04-12-2015 Via de website gekocht

Leuk overzichtelijk webshop. Veel aanbod tegen goeie prijzen. eventjes getwijfeld over de betrouwbaarheid van phonemarket, maar na vele positieve reviews te hebben gelezen was ik overtuigd van de service.

Assortiment
heb een leuk cadeau voor me vriendin (ivm sinterklaas) gevonden bij phonemarket. Zal zeker weer in de toekomst de site bezoeken.

Aanbeveling
snelle levering binnen 24 uur zoals het beloofd wordt.

Anne B. 28-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke, handige site.

Ik kreeg meteen na mijn bestelling een aantal mails, dit kan misschien vervelend klinken, maar ik heb dit zeer positief ervaren. De mails waren nuttig, duidelijk gestructureerd en klantvriendelijk. Ook kreeg ik de optie om mijn pakje te traceren, dit zorgt toch voor een geruster gevoel. Handig dat ze ook in België gratis leveren!

Assortiment
Bij de iPhone 6s die ik via deze site heb aangeschaft, wilde ik graag ook meteen een case en een screenprotecter, uit het ruime aanbod op de website heb ik precies gevonden wat ik zocht.

tom 24-11-2015 Via de website gekocht

Redelijk verouderde webshop

Zeer slechte en onvriendelijke klantenservice. Mijn toestel was kapot maar men nam geen moeite om me even door het retourproces te loodsen via de chat. Ik vond dat zij een arrogante houding aannamen en het kwam er op neer dat ik het zelf maar moest uitzoeken.

Prima assortiment

Aanbeveling
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Doen geen moeite om je even te helpen via de chat. Had hem liever bij Coolblue besteld voor €10 meer, was ik in ieder geval goed geholpen.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 29-11-2015

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Indien je wat bij ons besteld hebt zou je het ordernummer van je bestelling aan ons door kunnen geven zodat we uitzoeken waar het mis is gegaan? Dit kan per email naar info@phonemarket.nl

met vriendelijke groet,

Team Phonemarket.nl

smans 16-11-2015 Via de website gekocht

Het is makkelijk om je toestel te bestellen. Het is alleen jammer dat er geen voorstellen voor accessoires, zoals hoesjes gegeven worden, bij je bestelling

Ik had per abuis een verkeerd postcode vermeld bij de bestelling en ik werd meteen opgebeld om te verifiëren waar het mis gegaan was.

Assortiment
Ik wist al welke telefoon ik wilde, maar heb toch even op de site rond geneusd. Er is meer dan voldoende diversiteit en qua prijs zit men onder die van de media markt.

Herman Arnolds 15-11-2015 Via de website gekocht

Prima website

Goed en prettig contact. Goede voorstellen voor alternatieven

Assortiment
Wat ik zocht kon ik vinden

Aanbeveling
Een "9" want niemand en niets volmaakt :-)

Een aanrader!

CR9 22-10-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

De site is lekker duidelijk en de winkel is overzichtelijk en schoon.

Je wordt vriendelijk geholpen in de winkel en hebben een chat service op hun site, waar je snel antwoord krijgt op je vragen.

Assortiment
De winkel heeft de veel van de bekende producten en nog meer. Beter kan haast niet.

Aanbeveling
Het is gewoon een goede en betrouwbare winkel met goede service online en ook in de winkel zelf. Met erg aantrekkelijke prijzen. Zoals het hoort!

Kipstrik 09-10-2015 Via de website gekocht

Een 10 is voor de meester ;-)
Nadat ik een negatieve review had geschreven over de onbevredigende gang van zaken ivm de bestelling van een tablethoes, heeft het team van Phonemarkt mijn kritiek heel goed en constructief opgepakt. Ze belden mij op en bood uitgebreid hun excuses aan en gaven aan hoe er in het team was gesproken over mijn reactie. Ze gingen hun werkwijze aanscherpen en de webbeheerder aanspreken op de kwaliteit van de informatie en de filters op de site.

Wat vooral erg goede indruk op mij maakte was dat zij mij aanbood dat ik later met een flinke korting en zonder bezorgkosten een nieuw hoesje kon kopen, als het al gekochte hoesje toch niet beantwoordde aan mijn wensen. Dat vind ik echt klasse!

Veel verschillende spullen.

Aanbeveling
Ik zou wel erbij zeggen, dat je goed moet kijken naar wat je bestelt (je niet laten meeslepen door het idee dat je een mooie tablet aan het kopen bent, maar het hoofd koel houden ;-) ) en goed kijken of er zich geen foutje in de info heeft geslopen (zoals bij mij toen)

Extra toelichting
- de aankoop verliep niet 100% vlekkeloos - de winkel reageert wél heel goed op mijn kritiek!

Kipstrik 08-10-2015 Via de website gekocht

5,2

Site is ol zich makkelijk, maar je krijgt foutieve info. Als je filtert op hoesjesvoir de samsung galaxy tab s8.4, krijg je ook hoesjes voor tabs met andere afmetingen te zien. Informatie over de flip cover blijkt over de book cover te gaan, zodat ik nu een cover heb met andere (beperktere) features.

Bestelling geplaatst op woensdag. Telefoon gaat over, ik ben te laat,bel terug binnen 1 minuut: antwoordapparaat. Vrijdag bel ik waar mijn tablet blijft - het blijkt dat twee accessoires niet leverbaar zijn. Ik kies alternatief voor de sd-kaart en wil wachten op de hoes. Na het weekend vraag ik mij af of de 8.0 hoes, die getoond wordt als je filtert voor hoesjes voor de 8.4 en die ik heb besteld, eigenlijk past. Ik bellen: nee die past niet. Men reageert niet adequaat op mijn opmerking om de misleidende filtering ("dat terzijde", "we hebben het druk", terwijl dat de oorzaak van mijn verkeerde este,ling was). Afijn, ik krijg een creditnota en bestel een nieuw hoesje (en betaal helft bezorgkosten ondanks mondelinge belofte dat dat niet hoeft). Bij de beschrijving van de simple cover staat dat je deze in verschillende hoeken kan zetten, handig bij schrijven, lezen, kijken. Een filmpje laat dat zien (alleen is dat een filmpje van de book cover, zag ik eerst niet). Uiteraard kan de simple cover nix van dat alles...

Breed assortiment.

Aanbeveling
Service is vriendelijk maar ze belden zelf niet na de eerste poging, toen ze het bestelde niet konden leveren. Ze reageerden niet op mails,ik moest een keer langer dan 15 minuten wachten toen ik belde, reactie op chatpoging kwam pas na een paar uur. Zie verder het verhaal boven.

Extra toelichting
Zie boven. Ik neem nu mijn verlies met het hoesje, te veel gedoe om te regourneren. Maar ik koop er nooit meer iets.

Kipstrik 09-10-2015

Na deze review reageerde Phonemarket heel adequaat: ze belden mij op en excuseerden uitgebreid, vertelden dat ze hun communicatie zouden aanpassen en bood mij ter compensatie een flinke korting op een nieuw hoesje aan.

marcel W2 08-09-2015 Via de website gekocht

bestellen was erg eenvoudig.

reageerde binnen 24 uur op mijn e-mail

Assortiment
bij Phonemarket verwachte je alle soorten telefoons. Dat is ook zo.

Aanbeveling
Op de site staat "Levering binnen 24 uur (vóór 19u besteld)". Dat zijn ze niet nagekomen. Ik heb ze gemaild en enkel een mailtje terug gekregen dat het een dag later pas op de bus zou gaan.

Thijs_01 28-05-2015 Via de website gekocht

Heel handig op de site te bestellen!

Ging allemaal snel en goed.

Assortiment
Veel producten zijn aanwezig.

Aanbeveling
Echt een goede winkel om electronica en accessoires te kopen.

Extra toelichting
Het is een hele fijne winkel om producten bij te kopen. Goede kwaliteit en levering volgens afspraak!

WD_User 13-04-2015 Via de website gekocht

Hoe gemakkelijk kan je het hebben, klik op link via Tweakers.net/pricewatch, kijkt naar goedkoopste webwinkel, vergelijk ev. shopreviews, en als dit je aan staat, bestel je daar het product.

Meteen mail, nadat je een bestelling hebt gedaan, en ook meteen nadat je een betaling hebt gedaan via iDeal.

Assortiment
Assortiment heb ik niet echt op gelet, wat me wel op viel, is dat de site binnen 48 uur, de prijs 2x had verhoogd, waarschijnlijk door de schaarste, of niet op tijd kunnen leveren !

Aanbeveling
Goed kijken, en prijzen vergelijken.
Ik zou niet meteen een webwinkel aan bevelen, als er slechts 1 levering goed is gegaan.

Extra toelichting
De mogelijkheid om via de chat nog vragen te stellen, indien iets niet meteen duidelijk is.

misterrikky 07-04-2015 Via de website gekocht

alles ging soepel

levering ging erg snel

er was al veel keus voor de htc m9 top dus

Aanbeveling
aan iedereen alles keurig zoals beschreven op hun website

Extra toelichting
alles was goed kan niet anders zeggen mischien het de volgende keer iets minder is maar nu was alles naar wens

emvangulik 07-04-2015 Via de website gekocht

Assortiment
de keuze is enorm groot en zeker als je naar het nieuwste product of versie op zoek bent. Bovendien is de prijs lager dan bij andere winkels.

zeker een aanrader!

Extra toelichting
Ik vond het een beetje slordig overkomen dat er maar 1 screensa ver bij zat en die zat ook nog niet verpakt. Zat gewoon los in de doos. Zowel de tablet als de cover waren netjes verpakt. Maar goed, je kunt niet alles hebben...

MEAAM 05-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website

Snelle levering

Betrouwbaar

Geen minpunten

eibert04 05-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen duidelijke website

Snelle goed levering

Betrouwbaar en prima levering

lianneenkees 05-04-2015 Via de website gekocht

Via Google heel makkelijk te vinden.

Zaterdagmiddag besteld, dinsdag in huis.

Aanbeveling
De connection-kit was bij Phonemarket het goedkoopst en de levering ging geruisloos.
Alles goed geregeld.

Extra toelichting
Mijn bestelling (connection-kit)is heel goed gegaan. Prima service. Over de overige (grotere bestelling zoals een telefoon) kan ik geen oordeel geven. Mijn oordeel is gebaseerd op mijn eigen bestelling die ik via Google gevonden heb. Ik ben zeer tevreden over Phonemarket.

PeterRail 04-04-2015 Via de website gekocht

Het volledige proces van zoeken van het product tot bestelling via de website is prima verlopen. Jammer dat betaling met Visa-card nog niet mogelijk was. Blijkbaar zou daar binnenkort verandering in komen. Via overschrijving gewerkt (betalen via PayPal met creditcard komen 3,4% kosten bij)(vanuit België) : betaling 31/03/2015 - pakket geleverd 03/04/2015. Dus wel heel vlot.

Ik ben via mail keurig op de hoogte gehouden van de evolutie van mijn bestelling. Via vooruitbetaling gewerkt, want via PayPal met creditcard worden kosten aangerekend. Vond ik nogal hoog.

Aanbeveling
Gewoon een heel correct verloop van bestelling tot levering ! Betrouwbare online-shop.

Extra toelichting
Overzichtelijke website. Heel interessante prijzen (Actie). Een heel correct en snel verloop van bestelling tot levering. Pakket goed verpakt. Betaling via Visa-card (nog) niet mogelijk.

John-Syl 03-04-2015 Via de website gekocht

Snelle levering zoals aangegeven op de site

Aanbeveling
Alles was naar wens en zou anderen zeker aanbevelen om eens rond te kijken op uw site.

Extra toelichting
Service and Levering zoals aangegeven, product goed verpakt zodat deze niet beschadigd, het enigste punt van kritiek is de extra kosten als je met Pay-Pal betaald.

ajburgma 02-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk website en bestelling gaat haast vanzelf

Binnen 24 uur werd de Xperia smartphone afgeleverd; prima stukje werk

Assortiment
Voor mij ontbrak een juiste FlipCase, die heb ik helaas ergens anders aangeschaft.

Aanbeveling
Alles is prima verlopen, hier zou ik mijn opvolger ook zo maar kunnen bestellen.

Ruud van Thiel 01-04-2015 Via de website gekocht

Producten zijn snel te vinden en gemakkelijk te bestellen.

Snelle levering, middels mail wordt je goed op de hoogte gehouden van de stand van je bestelling

Assortiment
Veel producten, zowel smartphones, tablets en assesoires.

Gewoon erg goede shop

Martinopreis 01-04-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld via Internet en betaald met ideal

De volgende dag pakketje ontvangen

voldoende keus.

Aanbeveling
Snelle afhandeling aankoop en levering

Extra toelichting
ze doen wat ik van goede internetwinkel verwacht. In mij geval was deze aanbieding hier het goedkoopst.

Folkertsma 26-03-2015 Via de website gekocht

Website duidelijk en overzichtelijk

Snelle levering de dag na bestelling

Aanbeveling
Phonemarket.nl doet wat het belooft

Dhr. Mulders 26-03-2015 Via de website gekocht

Snel besteld en geleverd.

Website is up to date.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht.

Goedkoper als ergens anders

Extra toelichting
De webshop is up-to-date, producten zijn goedkoper als ergens anders en ook origineel. Snelle levering. Prima.

Jankidoki 20-03-2015 Via de website gekocht

druk op de knop. Je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen

prima, dag daarna al afgeleverd

voldoende keuze

Aanbeveling
Doen wat ze zeggen en schrijven

henkmij 16-03-2015 Via de website gekocht

Site overzichtelijk

Snelle levering

prijstechnisch scherp

Extra toelichting
Product op voorraad, gunstige prijs, snelle levering

Guido Dekker 13-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met gebruiksvriendelijke indeling

Assortiment
Veel maar niet alles daarom een 9.

Aanbeveling
Zo gemakkelijk, snel en betrouwbaar.

Extra toelichting
Vandaag besteld en betaald via ideal, de volgende dag in huis. Netjes met track & trace via tnt-post.

ron4x4 13-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
vrijdag om 1600 uur besteld via internet en zaterdag om 1300 uur in huis dat is goede en snelle service

MegaMad 10-03-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige en dus snelle navigatie; binnen een paar klikken bij gewenste product.
Zoekfunctie voldoet ook prima.
Bestelproces is snel en helder.

Assortiment
Ik was specifiek op zoek naar één product, dus heb niet echt het complete aanbod hoeven te bekijken.
Ik zag wel andere accesoires, eveneens tegen scherpe prijzen

Aanbeveling
De aanbiedingen zijn scherp geprijsd.
Het assortiment bevat veel merkartikelen.
Snelle verzending en levering.
Prima communicatie over bestelling, facturering en levering per email.

Extra toelichting
Prima winkel voor verschillende merken smartphones en tablet; voor de laatste series modellen veel originele accessoires te vinden middels de eenvoudige doch snelle navigatie en zoekfunctie.

Jelber 10-03-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke site.

In eerste instantie verkeerd artikel bezorgt. Direct telefonisch contact en zeer vriendelijk geholpen de volgende dag was het juiste artikel al thuis bezorgt. De retour zending van het eerste artikel kon zonder kosten met antwoordnummer.
Al met al een prima service.

Assortiment
Alles waar ik naar op zoek was stond in het assortiment en was op voorraad, dus snel leverbaar

Aanbeveling
Gezien de prijs kwaliteit en de uitstekende service kan ik deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
De Online bestelling was snel bezorgt en het telefonisch contact met de winkel was zeer correct en vriendelijk. De problemen werden nog dezelfde dag opgelost en de volgende dag had ik al het juiste product in huis. Al met al een prima zaak

MSRemkes 09-03-2015 Via de website gekocht

Website is erg overzichtelijk, de producten zijn makkelijk te vinden en de informatie van het betreffende product is ook duidelijk.

Perfecte service! Je wordt heel goed op de hoogte gehouden op het moment dat de bestelling is verzonden. De bestelling kreeg ik een dag later in de bus, netjes verpakt uiteraard.

Aanbeveling
Goede winkel met ruime assortiment. De prijzen zijn concurrerend, en vaak nog goedkoper ook.

Seagull1947 08-03-2015 Via de website gekocht

Alles correct en op tijd geleverd! Laagste prijs. Geen originele Sony verpakking en beschrijving vanwege de verzending.

Marco899 06-03-2015 Via de website gekocht

Snel je onderdelen gevonden

Geen probleem met retouren

Goede prijzen

Tamara Hooijmans 05-03-2015 Via de website gekocht

Zeer goeie kwaliteit

Na een dag al in huis :) heel erg blij mee :D

Aanbeveling
Goeie winkel, groot assortiment, goeie kwaliteit/prijs verhouding en super snel in huis :)

Extra toelichting
Goeie kwaliteit en heel snel in huis. Hele goeie service :)

GMLEUVEN 05-03-2015 Via de website gekocht

5,2

In een luie stoel achter de computer
is het goed boodschappen doen.
Uw website leende zich daar uitstekend voor. Goed en overzichtelijk.

Bij klantenservice is er geen doorkomen aan.
Bij de levering via de bode zat een van de toebehoren,
zijnde een Screenprotector - Clear
voor de Nokia Lumia 930 , niet in het pakket.
Na melding werd een exemplaar toegestuurd maar is beschadigd.

beschikken.
Uiteindelijk is het niet gelukt en zit ik hier met een
onbruikbaar Screenprotector.

De prijs van de Nokia Lumia 930 was
bij Consumentenbond destijds goedkoper.

Aanbeveling
Gezien de gang van zaken zoals ik met uw winkel ervaren heb kom ik niet hoger dan een vijf.
Op deze manier is boodschappen doen
niet prettig. Als je de spullen thuis krijgt dan wil je er meteen van genieten. Nu moest ik eerst door ergernis heen. U kunt dat voorkomen door vooraf uw zaakjes in orde te hebben. Volgens mij wilt u dat zelf ook ! Op deze manier beveel ik u niet aan.

Extra toelichting
Het toestel functioneerde in de Duitse Taal en door gebrek aan een gebruiksaanwijzing konden wij het toestel niet bedienen. Ook niet via de gebruiksaanwijzing van het Internet(Engels). Diverse pogingen faalde. Er bleef maar een manier over en dat was de Fabrieksinstellingen terugzetten. Hoe dat te doen ? Het was een eindeloze klus zonder gebruiksaanwijzing. Mijn buurman wist raad. De Nokia 930 functioneert nu en tot nu toe goed. Bij de levering via de bode zat een van de toebehoren, zijnde een Screenprotector - Clear voor de Nokia Lumia 930 , niet in het pakket. Na melding werd een exemplaar toegestuurd maar is beschadigd. Om daar melding van te maken bij de klantenservice van Phonemarket moet je over een grote dosis geduld beschikken. Uiteindelijk is het niet gelukt en zit ik hier met een onbruikbaar Screenprotector.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-03-2015

Geachte heer/mevrouw G.M. Leuven,

Hierbij wil ik u danken voor uw feedback middels deze review. Waar mogelijk zullen wij uw ervaring meenemen om onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn.

U geeft aan dat een melding bij ons te lang zou duren.
U heeft per mail op 27-02-2015 om 17:05 de melding gemaakt en om 17:19 heeft u antwoord gekregen. Vervolgens mailt u om 17:35 uur terug met de volgende:
''Bedankt voor de snelle reactie. Fijn weekend''.

Van de beschadigde screenprotector heeft ook geen melding gemaakt. Als u een melding maakt, wordt er direct een nieuwe opgestuurd.

De handleiding van het product vindt u op het productpagina op onze website.

Team PhoneMarket.nl

dariovolaric 04-03-2015 Via de website gekocht

Online bestellen was super makkelijk. De online chat is ook sneller dan email.

Had een 'Celly FLEX 9 Universal Car Holder Clamp with suction cup' besteld bij mijn Huawei Mate 7 maar die bleek te klein voor een 6 inch toestel. Via chat op de site kunnen uitleggen en heb deze terug kunnen sturen. Heb voorgesteld om bij de beschrijving van deze 'car holder' te vermelden dat toestellen tussen 5.5 en 6.5 inch hier niet in passen, maar hebben ze tot nu toe nog niet verwerkt...

Assortiment
Voor iedere toestel is er wel wat en netjes georganiseerd!

Extra toelichting
Site is overzichtelijk en snel, online chat is super handig. Technische beschrijving bij sommige producten ontbreekt soms of meer foto's.

wessel1107 03-03-2015 Via de website gekocht

Kreeg snel een mailtje met ordernummer en verzendgegevens

Assortiment
Ruim gevuld assortiment, alles is goed te vinden voor een goede prijs

Aanbeveling
Je wordt snel geholpen en je bestelling is snel in huis

Auke1947 02-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ze doen wat ze beloven. Snelle verzending en - heel belangrijk - gratis verzending!

hvr13 02-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede service, product na 1 werkdag in huis.

rpruijsers 27-02-2015 Via de website gekocht

De telefoon werd ook gepresenteerd op de site met een bijpassend hoesje zonder dat ik ernaar hoefde te zoeken

Vooraf via de chat wat vragen gesteld, direct en helder antwoord.

Assortiment
Ruim assortiment aan smartphones en accessoires.

Aanbeveling
Was perfect, vrijdagmiddag een telefoon besteld zaterdagmiddag geleverd !

Extra toelichting
Scherpe prijzen, bestelgemak, snelheid van de levering en snelle antwoorden op mijn vragen maken het voor mij als klant een "picture perfect". Bedankt Phonemarket.nl !