Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

J.w fokkema 21-05-2019

Zeer goede webwinkel levert de producten zo als het hoort en is niet duur ik raad deze winkel aan.

Miriam 21-05-2019

Duidelijke website, keurige levering. Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden van levering.

Mirjam 20-05-2019

Een snelle levering, een goede communicatie en een goed product. De site was duidelijk, komt overeen met het werkelijke product.

Sandra VH 19-05-2019

Zeer duidelijke website, gekochte Samsung S9 tot 200 euro goedkoper dan in andere winkels, makkelijk te betalen én de volgende dag reeds in huis (zoals beloofd op de site)
Echte aanrader!

Barend 18-05-2019

Ik kan echt niets negatiefs over deze winkel bedenken! Prima duidelijke informatie die mijn keus vergemakkelijkte, eenvoudige bestelling en betaling en snelle levering zoals beloofd. Omdat ik kieskeurig (😉) ben, heb ik ook enkele reviews gelezen en daarbij werd altijd waar nodig vriendelijk en duidelijk gereageerd. En tenslotte... Ik heb een heel mooi produkt tegen de laagste prijs ontvangen. Kortom als je van plan bent iets te kopen.... Aanbevolen deze shop!

Bert 18-05-2019

Vind PhoneMarket een mooie en overzichtelijke schop.
Kon snel vinden wat ik hebben wilde, en was de volgende dag al bezorgd, super.
Bedankt voor de snelle en goede levering.

Rozemarijn 17-05-2019

Ik heb een Huawei P20 besteld en ondanks dat het iets later geleverd werd, is het keurig opgelost en medegedeeld! Overzichtelijke website en doen wat er staat!

goede website 16-05-2019

Heb via deze shop een telefoon gekocht tegen de goedkoopste prijs,de telefoon kwam een dag later.
De uitleg van deze telefoon was zeer duidelijk en op een no nonsens manier, dat spreekt mij zeer aan.

mar 16-05-2019

De bestelling was de volgende dag binnen,goed verpakt,en volgens mij het voordeligst.

H. Geerlings 14-05-2019

Het bestellen zelf ging probleemloos en eenvoudig. De bezorging was zeer snel (werd 2 dagen naar voren geschoven) en bovendien vervolgens op het afgesproken tijdstip. Hierdoor had ik het Moederdag cadeau alsnog op tijd binnen.

Bob 13-05-2019

Laagste prijs in vergelijking met alle andere grote webshops. Phonemarket.nl kwam voorts de belofte na van snelle levering, dit in tegenstelling tot verschillende andere aanbieders.

RS 13-05-2019

Ik was verbaast dat PhoneMarket zoveel goedkoper was dan andere winkels en belde ze verhaal te halen. Niet alleen werd me rustig en duidelijk uitgelegd hoe dan kan (ze weten hun kosten te drukken en zo concurerende prijzen te hanteren) en me het vertrouwen gegeven dat ik wel gewoon een toestel zou krijgen voor een Europese simkaart. Dit bleek inderdaad het geval. De volgende dag werd mijn telefoon op de afgesproken tijd geleverd en mijn BTW factuur zat al in mijn inbox. Scherpe prijzen, snelle levering, fijne klantenservice! MediaMarkt eat your heart out!

Rick B. 13-05-2019

Deze webshop is een prima webshop. Product is snel geleverd, van goede kwaliteit en er komt geen nonsens aan te pas. Je kan zelfs bestellen zonder verplicht een account te maken. Alleen toch wel jammer dat ik 2 keer in een minuut of 5 een vraag krijg om een recensie te schrijven. Was ik al mee bezig namelijk.

V- België 11-05-2019

Prima service.
Snelle levering.
Eerlijke prijs .
Zeker en vast een aanrader!!!

Marian 10-05-2019

Alles ging goed. Telefoon kwam op afgesproken tijd, zat in mooi hoesje, met oortjes en oplader erbij.

E.A 09-05-2019

Prima geregeld
Telefoon op maandag besteld
Dinsdag al in huis zonder problemen

Dick 09-05-2019

SonyXZ1 besteld. Volgende dag afgeleverd.
Telefonisch kontakt was plezierig en zakelijk.
Uitstekende ervaring dus.

Double.U 06-05-2019

Blijkbaar niet geschikt om vanuit het buitenland te bestellen. Ook al wordt er beloofd dat de fout wordt rechtgezet: er komt geen corrigerende factuur met verlegde btw voor een bestelling vanuit België. Er komt zelfs geen enkele respons meer. Vervelend.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 08-05-2019

Beste klant,

U heeft ons inderdaad een mail gestuurd om te vragen of op het aankoopfactuur de BTW apart vermeld wordt. Dit was dus ook het geval dat word netjes vermeld op het aankoopfactuur.
U heeft toen na uw aankoop nogmaals aangegeven dat uw Apple IPhone XS Max geen dual sim is terwijl het toestel is voorzien van 1 E-Sim door Apple en er is nog een plek voor uw eigen sim.
U heeft hier verder geen contact over gehad met onze klantenservice.
Ik zie ook dat mijn collega's u heel netjes hebben geholpen en u hebben voorzien van antwoorden op uw vragen.

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket

Double.U 08-05-2019

Ik wil reageren op de "officiële reactie" van Phonemarket. Inderdaad, de btw wordt vermeld. Phonemarket vergeet blijkbaar dat het, als BTW-plichtig bedrijf, verplicht is om de BTW te verleggen als er een factuur naar het buitenland wordt uitgeschreven - zoals hier het geval is. Op een vraag om de BTW, die dus ten onrechte is aangerekend, terug te betalen, wenst Phonemarket dus niet in te gaan. Met andere woorden: een ongeschikte leverancier voor wie in het buitenland woont en een factuur wenst.
Voor het overige heb ik geen klachten. Gelukkig, want deze klacht is ernstig genoeg.

Mies 05-05-2019

Nadat ik via kieskeurig.nl dacht een Samsung Galaxy tab A uit 2018 besteld te hebben bleek na levering dat het hier ging om een model uit 2016(Op dezelfde website aangeboden voor minder geld),toen ik hierover bij de klantenservice van phonemarket mijn beklag deed werd mij verteld dat kieskeurig hierin de fout was ingegaan,de truc in deze is dat bij de intro staat 2018 maar als je doorgelinkt word naar de desbetreffende webwinkel( in dit geval phonemarket) het uiteindelijk blijkt te gaan om een verouderd toestel.......wie spreekt hier de waarheid??
Officiele reactie van Phonemarket.nl 08-05-2019

Beste Mies,

De tablet model is afkomstig uit 2016.
De productie van de tablet is uit 2018.
Als u een 2018 model wilt dan moet u de Samsung Galaxy Tab A T590 hebben. Wij hebben opgestuurd wat u heeft besteld bij ons.
U heeft ook een bedenktijd van 14 dagen waar u uiteraard gebruik van kunt maken.
Als u even een mail kunt sturen naar klantenservice@phonemarket.nl kunt sturen met uw bestelnummer etc. kunnen we kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket.nl

K.G.Hoppen 04-05-2019

Na eerst een tablet in de winkel in Rotterdam te hebben gekocht, was nu één van onze smartphones aan vervanging toe. Deze ook bij PhoneMarket gekocht, nu echter via de webshop! Beide aankopen zijn naar volle tevredenheid afgehandeld! De beloofde leveringstijd van de webshop klopte exact! Bedankt!

Arnold 03-05-2019

Ziet er vertrouwd uit, mede dat er ook een winkel is, snelle levering en scherpe prijs bij problemen meteen contact mogelijk via telefoon

Herwig 02-05-2019

Een scherpe prijs en een snelle levering vind je bij veel online-shops. Maar vooral de verzorgde manier waarmee de smartphones verpakt en verzonden werden, overtuigde me om ook later nog gebruik te maken van deze winkel. Correcte levering zoals aangegeven.

Shera 01-05-2019

Het enige nadeel is, ze hadden gezegd dat je moest tekenen voor het pakketje en het daaom niet bij de buren afgeleverd kon worden. Maar dat hebben ze toch gedaan. Maar dat is dan meer de bezorgingsdienst.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 03-05-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij versturen al onze producten verzekerd op. Wij vinden het ook heel vreemd dat dit bezorgd is bij de buren. Wij hebben onze bezorgdienst erop aangesproken.

Ons excuses voor het ongemak.

Kevin Nijs

Lucille 26-04-2019

Ben zeer tevreden over Phonemarket. Snelle levering, prima prijs betaald voor de Sony Xperia XZ1. De telefoon was heel.goed verpakt dus geen kans op schade. Zou zeker via phonemarket bestellen, kan geen enkel nadeel bedenken. Gewoon DOEN !

Ton Bink 25-04-2019

Ik heb hier een Apple MacBook gekocht.
De levering was zeer snel en de prijs was prima (kon niet voordeliger vinden)
Alles werd netjes geleverd ben dan ook zeer positief.