Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Terex 23-07-2019

Waren de goedkoopste en hebben een goede reputatie.
Alles op tijd geleverd.

Twijfel 22-07-2019

Ik heb een macbook air aangeschaft via phonemarket i.v.m. de scherpe prijs waarvoor ze deze aanboden. Om eerlijk te zijn twijfelde ik wat omdat de reviews wisselend waren op internet. Ik ben positief verrast. De laptop om 17:55u besteld en volgende middag om 13u in huis. Netjes ingepakt. Top! Op mijn vraag via de klachtenservice over het typenummer heb ik echter nooit antwoord gekregen. Daarom een 9 i.p.v. een 10.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 23-07-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij hopen dat wij u vaker als terugkerende klant zullen zien!
Uiteraard is het zeker niet fout om ons aan te raden bij andere consumenten! :D

Frans 22-07-2019

Mobiele telefoon gekocht bij dit bedrijf. 'Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, morgen in huis' adverteren ze op deze site. Niet dus. Op de site van Phonemarket staat nu 'Let op: Levering binnen 2-3 dagen'. Na 3 dagen maar eens gebeld. "We wachten op levering, maar we hebben het toestel over 2-3 dagen binnen". Ondertussen zijn we 2 1/2 week verder en heb ik nog steeds geen telefoon. Ik moet er zelf achteraan, want Phonemarket laat niets van zich horen. Als ik bel, staan ze me zo spoedig mogelijk te woord en is de volgende vrije lijn steeds voor mij gereserveerd (wat een mazzel), maar keer op keer wordt na ongeveer een kwartier de verbinding verbroken. En dat is me nu al een aantal keer gebeurd. Ballentent.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 23-07-2019

Beste meneer Frans,

Wij zouden dit heel graag voor u willen oplossen en kijken wat er mis is gegaan. Kunt u een mail sturen naar klantenservice@phonemarket.nl en ons voorzien van uw bestelnummer zodat wij even kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Gil 20-07-2019

Aankoop van een Samsung tablet aan de beste prijs.
Snelle levering.
Niet mijn eerste aankoop hier, terug 100% tevreden.

A.Hoffman 20-07-2019

Goedkoop en toch een prima service! De bestelde Sony telefoon werd exact op de aangegeven datum en tijd geleverd. Inmiddels is de telefoon tot volle tevredenheid ingebruik. Ik kan Phonemarket dan ook bij iedereen aanraden.

T.A. van Rooijen 17-07-2019

Phonemarket is een goed bedrijf ik ben telefonisch goed geholpen en de prijs en kwaliteit zijn zeer goed. Ik heb mijn Tablet van Samsung via de site besteld en de volgende dag al in huis. Ik beveel deze winkel ook aan een dikke 10

Chris 16-07-2019

Prijs voor mijn nieuw mobiele telefoon was het laagst, levertijd was snelst. Alle beloofden behaald! Helaas was het niet mogelijk om de tijdstip van de levering aan huis te bepalen.

Jill 15-07-2019

Via prijsvergelijk bleek de mobiel case hier veel goedkoper aangeboden te worden en verder nog een screenprotector erbij gekocht dat ook goed geprijsd was. De order werd snel afgehandeld en kwam direct de volgende dag aan. Ben er heel tevreden over.

John 14-07-2019

Voor de eerste keer iets besteld bij Phonemarket.nl en alles is naar tevredenheid verlopen. Duidelijke online winkel met enorm aanbod aan artikelen. Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd. Bij een volgende bestelling ga ik niet verder zoeken maar ga direct naar Phonemarket.nl

Frans 13-07-2019

De webshop heeft een breed sortiment met hele snelle service. Vandaag besteld en dan ook echt de volgende dag in huis. En zeer concurrerende prijzen.
Ik ben zeer tevreden.

leone mensing 12-07-2019

Perfecte webwinkel. Heb airpods besteld. Ze werden keurig de volgende dag geleverd. Helemaal niets op aan te merken dus van mij krijgen jullie een 10.

Hamza 06-07-2019

Ik vind het een goede webshop, prijs etc. Allemaal goed. Alleen de site zou ik wel herdesignen, ietwat strakker maken.

Mike 05-07-2019

Ik koos voor deze winkel omdat zij, heel simpel, de allerbeste prijs vroegen voor een product dat in veel shops wordt aangeboden. de voorwaarden zie daarbij werden aangeboden deden allesbehalve onder voor andere partijen. Ze hielden zich aan de beloofde levertijd en de verpakking bood voldoende bescherming. Wat wil een online klant nog meer?! Ik ben zeer tevreden.

Diva 02-07-2019

ik heb een paar dagen gelden een toestel gekocht ik ben daar heel blij mee ze hebben Prima service.Snelle levering
Zeker een aanrader!

Mike 02-07-2019

Begin juni heb ik hier een telefoon besteld. Deze is tot op heden (begin juli) nog steeds niet geleverd via de door hun aangewezen vervoerder, PostNL. Constant krijg je te horen dat je, in afwachting van het onderzoek van PostNL, nog even geduld moet hebben. Het feit dat er vanuit jou direct betaald is en jij je geld kwijt bent, wordt uiteraard niet meegenomen.

Wanneer je PhoneMarket met jou bij hun bekende telefoonnummer, gekoppeld aan je bestelling, probeert te bereiken, nemen ze bewust niet op of hangen ze direct op. Ook een formele vordering tot nakoming van de overeenkomst en een ingebrekestelling hebben geen enkel effect; het Burgerlijk Wetboek wordt ogenschijnlijk eenzijdig niet van toepassing verklaart. Inmiddels rest dus maar 1 middel en dat is een rechtszaak.

Kortom, absoluut geen aanrader. Bespaar je de moeite en betaal alstublieft 1 of 2 euro meer bij een andere aanbieder; dit bespaart je een hoop tijd en juridische kosten!

Mirjam 02-07-2019

Product en levering prima, maar als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Reageren niet op mail. Dat las ik later pas en ik hoopte dat dit niet klopte. Helaas klopt dit wel...

ontevredenklant 28-06-2019

Nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen. Ondanks dat de levering van mijn toestel vlot verliep (dat is altijd fijn) is de nasleep vreselijk. Iedereen die deze winkel een 10 geeft heeft geen contact gehad met de klantenservice. Ik zat nog midden in de garantie. Na de tweede reparatie (voor hetzelfde probleem) is mijn toestel kwijtgeraakt (verkeerd opgestuurd). Maanden hebben ze het uitgezocht met de conclusie dat ik het verder zelf uitzoeken. Kortom, ik heb geen telefoon meer en daar doen ze verder niets aan. De communicatie verloopt allemaal per e-mail. Je krijgt te maken met allemaal verschillende medewerkers. Je moet je verhaal eindeloos opnieuw uitleggen. Wat ze wel allemaal heel goed doen is de schuld bij een ander neerleggen.

Frabo 28-06-2019

Ik heb een slechte ingewikkelde service ervaren. De Levering ging ok, niet supersnel maar binnen een paar dagen had ik het product in huis. Het product bleek echter defect. Ik kreeg geen vervangend product opgestuurd maar moest eerst het product terugsturen om de technische dienst te laten controleren of er inderdaad sprake is van een defect. Het is mijn mening dat dat erg omslachtig en niet klantvriendelijk is.

Rasizle 27-06-2019

Snel en makkelijk besteld en snelle verzending
Oordopjes volledig naar verwachting, heel blij mee

Roelio 27-06-2019

Het is de 2e keer dat ik hier een telefoon heb besteld. De bestelling komt keurig op tijd binnen. Een keer was de telefoon kapot, maar ook het repareren onder garantie was keurig geregeld. Wetende dat alles precies gaat zoals beloofd, kan ik zeggen dat het een betrouwbare webwinkel is waar je met een gerust hart kunt bestellen. Ook qua prijs is hier over het algemeen voordeel te behalen. Kortom, goede service voor een goede prijs!

Abdellah 27-06-2019

The item shown on the website is not what I have received. Different series of the item (power bank Samsung it has shown the item with edge and one USB and gold color on the website but I have received pink one without an edge(bigger) and two USB ). That's disappointing.
You should show the right product that you buy.
Kind regards,
Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-06-2019

Dear Customer,

On our website we have the product and it does have the right pictures displayed and also in the right color (Martian Pink). The color is also in the description of the product.

Best regards,

Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-06-2019

Dear customer,

We are very sorry to hear this.

We would like to attend you that we will always try to help you and you can always return within 14 days.

You can send an email to our customerservice: klantenservice@phonemarket.nl

With your ordernumber in the subjectbar.

My collegue will help you with the return or exchange of your product for something else!

Best regards,

Sam 26-06-2019

Ik heb op 16-06-2019 een smartwacht besteld. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Heb meerdere keren gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik elke x dezelfde antwoord. 1 deze dagen krijgen we je horloge binnen en sturen wij direct op. Heb ook meerder keren om een bevestigingsmail van vertraging gevraagd. Nog steeds niet ontvangen. Ik geef ze ook nog tot 28-6 de tijd. Anders annuleer ik de bestelling en vraag mijn geld terug. Ik heb hier geen goed gevoel over.

Stijn Jenniskens 26-06-2019

De goedkoopste, snelle levering en verder geen problemen mee gehad. Alles wat je verwacht van een webwinkel

Kick 26-06-2019

Snelle levering en een prima kwaliteit.
Er wordt netjes en duidelijk gecommuniceerd.

willem van leeuwen 24-06-2019

mooie prijs voor mn nieuwe iphone 7.
Ik had hem netjes de volgende dag in huis