Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bram 16-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

In de ochtend een telefoon besteld bij phonemarket in de avond al in huis. Prima website waar alle informatie staat. en een super levering

Eddy 16-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Na wat onduidelijkheid de nieuwe telefoon gewoon de volgende dag al in huis, super professioneel en snel. Bedankt voor de nieuwe aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Markus 15-11-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke site en hele snelle levering.

Deze shop kwam naar voren omdat ze gunstig met hun prijs is . Het is makkelijk om een produkt te bestellen. Werd snel en gratis gelevert en via email wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erna 15-11-2017 Via de website gekocht

Hele hele slechte service

Levering was ok. Toen gingen de oordopjes kapot na een maand of 2. Eind augustus 2017 opgestuurd volgens instructies. Wacht nog op nieuwe. Op e-mails reageren ze ondertussen niet meer. Bellen heeft geen zin, je moet geduld hebben wordt er dan gezegd. Al bijna 3 maanden dus.
Gaat maar om 55 euro, maar wel 55 euro die mijn zoon zelf heeft betaald.

Bianca 15-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle reactie goede communucatie uitleg bestelling de volgende dag in huis goede service bestel de volgende weer telefoon weer bij dit bedrijf

naomi 14-11-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service, duidelijke mails.

mooie shop met veel verschillende goedkope artikelen, , duidelijk , makkelijk bestellen en betalen van artikelen, goed contact over de bezorging via e-mails met track en trace, en goede bezorging.

Kim 14-11-2017 Via de website gekocht

Heel snel en betrouwbaar

Heb een Huawei p9 telefoon gekocht, en het aanbevolen telefoonhoesje. Naast dat het een heel prettige site is met ook heel interessante prijzen, was de levering ook supersnel. Had de telefoon binnen no time in huis. Kan zowel de telefoon als de webshop absoluut aanbevelen!

Gerard 14-11-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en correct

Goede duidelijke site, levering snel. Het product was ook nog het minst dure in vergelijking met andere aanbieders en Phonemarket.nl was ook de enige die het de volgende dag kon leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G. Trompetter 14-11-2017 Via de website gekocht

Goed en Snel

Goede keuze en zag er goed uit en duidelijk.
Overzicht Smartphone is duidelijk.
Aanbod Smartphone was in orde.

Rob Verhoog 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer accurate levering

Prima online shop met duidelijke structuur om te zoeken en gebruikersvriendelijke mogelijkheden die je door de stappen leiden om aan te kopen en af te rekenen.
Snelle levertijden en ook waargemaakt, volgende dag product in huis in prima sterke en veilige verpakking.

Spinellis 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie en zelfs de volgende dag geleverd

Top site snel bestellen en duidelijke eerlijke communicatie, ook de prijs top, mijn zoon ontving maandagavond 6 november om 2200 uur zijn P10 Lite en deze was besteld op zondag 5 nov. 1800 uur, helemaal geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

N.S 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende online winkel

Erg duidelijk hoe het gesteld is met je pakketje door middel van mailtjes. Ook wordt het snel geleverd met een track & trace code. PhoneMarket is vaak goedkoper dan andere winkels dus ik beveel zeker deze winkel aan.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. S. Uit Geldermalsen 11-11-2017 Via de website gekocht

Dat is snel!!

Maandagavond besteld, dinsdag om 18.00 uur al netjes thuis. Dit alles met tussendoor een 4tal emails, waarin duidelijk de voortgang van de order beschreven werd. Netjes, ronduit netjes en dat alles tegen mooie prijzen, waar weinig andere leveranciers niet in mee kunnen komen. 7th

Harmen 10-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden over product!

Ik heb hier onlangs Apple oortjes gekocht. Erg fijne aanbiedingen waardoor ik hier gekozen heb voor deze winkel. Ik kreeg meteen na de betaling erg netjes een factuur toegestuurd waarin stond dat ik geen track & trace code kreeg vanwege een brievenbuspakketje.
Wel een minpuntje was dat ik het product besteld had dat ik het voor 23:59 besteld, maar niet de volgende dag in huis was. Ik moest er een dagje langer op wachten, maar daarna netjes bezorgd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ojiksf 10-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snel en prima

's Morgens besteld (10.58 uur) en 's middags al in huis. Mijn bestelling was prima verzorgd en precies de telefoon die ik besteld had inclusief de bookcase die er bij hoort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chantal 09-11-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Eigenlijk niks op aan te merken. Duidelijke website en het betalen ging makkelijk. Het pakketje was te volgen via de track and trace en dat was zeer prettig. Hij werd de dag erna geleverd, zoals ook gezegd was. Pakketje was netjes, helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Doorschodt 08-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Goed strak geprijst. Supersnelle levering. Makkelijk via Internet te bestellen. Goede duidelijke omschrijving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GB 08-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Snelle en nette levering. Tip: vermeld bij bestellen dat de pakketbezorger de pakketten 's avonds bezorgt. Dit voorkomt het doorgeven van een gesloten deur.

Herman 08-11-2017 Via de website gekocht

Goede service / prijs gemiddeld

De webshop werkte prima op zondagmiddag. De prijs was gemiddelde tussen 3 aanbieders. De betaling liep zonder haperen. Gaf een goed gevoel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kc 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Top bedrijf

Zeer gemakkelijk zoeken en de levering was meteen de volgende dag.👌
Het was, en dat is vrij belangrijk, ook nog eens de goedkoopste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Franszo 04-11-2017 Via de website gekocht

Super snel

S' avonds besteld na 7 uur en toch de volgende dag bezorgd. En netjes een track en tracé gehad en een uur voor levering een sms. Echt top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 03-11-2017 Via de website gekocht

In een woord: GEWELDIG

Zeer snelle service, groot assortiment en tegen zeer scherpe prijzen. Kan Phonemarket iedereen aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kamber 02-11-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijke Service!!!

Heb eerder nooit zo snel mijn producten binnen gekregen, bestelde s'morgens het product en had het al s'avonds al binnen ongeloofelijk.
Super service en prijsklasse, zo doorgaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 02-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering.

Als je iets koopt wil je graag de laagste prijs en een goede betrouwbare webshop.
met Phonemarket had ik de laagste prijs en daarbij een snelle en goede afwikkeling, zeer tevreden !

elly melk 02-11-2017 Via de website gekocht

hele goed service.

ik heb voor deze site gekozen vanwege de mooie prijzen en de goede reviews. en na mijn eigen ervaring wat services betreft heb ik de juiste keuze gemaakt

Roel 01-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Makkelijke website goede prijs en zeer snelle levering. Op zondagavond besteld en maandag geleverd. Prima

Herman Helder 01-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel!

De prijs van de bestelde GSM was de laagste.
De levertijd bleek niet sneller te kunnen (binnen 24 uur terwijl ik in België woon).
De reden dat ik geen 10 geef is omdat het niet mogelijk bleek om binnen een redelijke termijn (4 uur) te weten wanneer de GSM geleverd ging worden. UPC zei dat het voor het einde van de avond zou worden geleverd. En dat klopte ook. Andere leveranciers kunnen echter beter aangeven wanneer zij langs gaan komen (ochtend, middag, binnen twee uur).

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Cerek 01-11-2017 Via de website gekocht

voorbeeldig service, erg tevreden!

Na even te zoeken op google naar een iphone se space grey 128GB ben ik terecht gekomen op een site waar de goedkoopste aanbieders werden vermeld. Omdat de telefoon zo scherp was geprijst heb ik voor de zekerheid gebeld om te vragen of het niet om een refurbished toestel ging, toestel is gewoon een nieuwe. De volgende dag gebeld met de vraag of de toestel al was verzonden omdat ik nog geen track and trace had ontvangen. Bleek dat de toestal al was bezorgd thuis, mijn vrouw had hem aangenomen. Nou niks anders dan lof over Phonemartket.nl , bedankt voor de super service.

Tim 31-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoper als de concurrentie

Na enige vergelijking tussen prijzen met andere winkels was 'phonemarket.nl' 30euro (!) goedkoper dan de concurrenten. De opvolging van het pakket, verwittiging en betaling verliepen vlot. Levering was echter 1 dag vertraagd ( dus niet binnen 24h) . Maar ik zou deze website zeker aanraden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kuijt 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Goede prijs, nette levering alleen was het doosje van mijn telefoon (en dus ook de handleiding) in Spaans. Bij contact met de klantenservice kreeg ik een digitale Nederlandse handleiding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tinus B 30-10-2017 Via de website gekocht

Phonemarket.nl komt zijn woord na, voor een heel mooie prijs

Phonemarket komt 100% hun woord na, het pakje was binnen 24 uur bij mij thuis en dat tegen een heel gunstige prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 30-10-2017 Via de website gekocht

Reparatie service onbetrouwbaar

Ik ben zeer teleurgesteld in het bedrijf the Phonemarket. Ik heb een telefoon gekocht en deze is binnen het half jaar kapot gegaan. Ik heb deze ingestuurd voor reparatie naar een derde partij Dynefix (eerst stuurde ik het naar dr. mobile maar de bij de echte afhandeling was het Dynafix). Er werd mij door the Phonemarket verteld dat ik dit moest doen toen ik aangaf dat de telefoon kapot was. Deze (Dynafix) geven aan dat er vochtschade is geconstateerd. Echter leveren zij geen schaderapport aan. Ik heb hier op aanraden van the Phonemarket om gevraagd (omdat the Phonemarket hier zelf naar verwijst) maar nooit ontvangen. Alleen een servicebon heb ik ontvangen. The Phonemarket heeft zelf ook om het rapport gevraagd maar deze hebben zij ook niet ontvangen. Ik heb €7,95 betaald om de telefoon op te sturen, en €36,30 om de telefoon weer terug te sturen. Ik heb het idee dat ik nu betaald heb terwijl er niet eens in de telefoon gekeken is. Toen ik dit aangaf bij Phonemarket kreeg ik de opmerking terug van de sevicedesk “Via een servicebon maakt Dynafix kenbaar wat er vervangen is en of het defect wel of niet onder de garantie valt. Een reparatiebedrijf gaat dit soort dingen niet ter plekke verzinnen en heeft dit te horen gekregen van een extern reparatiebedrijf, die uw toestel niet meer kon repareren".
Een servicebon is wat mij betreft geen bewijs dat er vochtschade is in de telefoon. Ondertussen blijft the Phonemarket bij zijn verhaal dat er vochtschade is geconstateerd en dat ik niet geholpen kan worden. De telefoon koste €302, euro. Ik verwacht dat dit product niet binnen het half jaar kapot gaat bij normaal gebruik.
Vervolgens heb ik een klacht ingediend bij het thuiswinkelwaarborgfonds maar die komen er ook niet doorheen. Zij geven aan dat het bewijs van Phonemarket dun is maar dat Phonemarket bij zijn verhaal blijft. Ik kan er voor 52,50 euro een geschil voorleggen maar ik ben er klaar mee.
Ik raad iedereen aan om NOOIT iets te kopen bij deze winkel. Wat een oplichters! Als je op internet gaat googelen op Dynefix staat het boordevol klachten over dit bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 30-10-2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op alle hardware, mits er fysieke of vochtschade wordt geconstateerd.

Volgens het reparatiecenter, die centraal verbonden staat met alle grote merken en voor alle grote merken reparaties uitvoert, is er vochtschade geconstateerd. Zij zullen dit niet ter plekke verzinnen.

Vochtschade valt gewoonweg nooit onder de garantie, dus zal dan ook niet kosteloos gerepareerd worden. Hiervoor zijn daarom ook onderzoekskosten in rekening gebracht.

Op een service bon staat aangegeven of een defect wel of niet onder de garantie valt. En wat voor schade er is geconstateerd.
Dit is voldoende bewijs.

Mocht u verder niet tevreden zijn met de afhandeling van uw reparatie of nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd mailen naar info@phonemarket.nl

Team Phonemarket.nl

Leon van Meer 24-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook als er echt problemen zijn

Leverde de bestelling conform afspraak en op tijd. Ook nadat er door toedoen van PostNL een bezorgproblemen was bleven zij snel en correct reageren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H ten Bergen 22-10-2017 Via de website gekocht

Precies wat je verwacht en nodig hebt.

Duidelijke info op de site. Netjes op de hoogte gehouden tussen bestelling en levering. Levering met track and trace. Gewoon zoals het hoort.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

René 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

We hebben de samsung gear s3 watch besteld en deze is binnen de gestelde tijd bezorgt. Geen haperingen, storingen en dergelijke. Onze dochter is er erg blij mee. Omdat de prijs 60 euro afweek van bijvoorbeeld samsung zelf en andere winkels hebben voor alle zekerheid nog even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg en 2 jaar garantie. Al met al een prima zaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boris 19-10-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost

Alles is goed opgelost na paar miscommunicatie met klanten service. Gebeld persoonlijk door leidengeve van afdeling en excuses aangeboden, tegerlijke tijd ook goede oplossing gevonden en tegemoetkoming paketjse met accessoires gestuurd. Dat is top .

--- 2017-10-10 ---
Webshop goed. Goede prijslijst. Echter service en kwaliteit op het dipste punt. Zaterdag bestelen betaald. Geen Tracking nummer niets. Vanaf Mandag mailen en bellen levert alleen maar ruzie i.p.v klant helpen en goed maken. Fout ligt niet op hun ,maar op mijn omdaat ik begrijp niet goed en zuur alleen. Zo behandelen hun hun klanten. Nu is dinsdag heb ik pakketje steeds niet kunnen ontvangen. Zo te zien donderdag kan ik net zelf ophalen van een ophaalpunt. Dus bijna week in plaats van dag of twee..... En eventueel tegemoetkoming of dergelijke, op eerste instantie is ingepland, maar omdaat ik blijf zure (woorden van klantenservice ) ,krijgt ik deze niet 😑. Hèhè

Stolker 16-10-2017 Via de website gekocht

Verrast!

We hebben een telefoon besteld voor onze zoon, in de hoop dat deze inderdaad binnen 24 uur aanwezig zou zijn, net op tijd voor de vakantie. Ik heb mijn zoon die zaterdag voorbereid op een teleurstelling: er kwam geen bericht dat het pakje was verzonden. Groot was dan ook de verrassing dat desondanks die middag de telefoon werd bezorgd!

KJ 16-10-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs

Snel de gewenste telefoon gevonden voor een prima prijs. Ook een geschikte cover gevonden die ik later ook voor mezelf heb besteld.
Alleen binnen 24 uur thuis ging niet op. Werd 2 dagen later. Maar dat kan ook aan de vervoerder liggen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harwig 15-10-2017 Via de website gekocht

Prettige,toegankelijke webshop

IK was op zoek naar een smartphone en kwam via google snel terecht bij Phonemarket als de webshop met de voordeligste aanbieding.
Ik kon snel mijn keuze maken en was aangenaam verrast door het gemak waarmee ik mijn product kon vinden. In een telefonisch contact werd ik correct te woord gestaan kreeg ik snel de gevraagde info.
Later kon ik via track en trace de afhandeling prima volgen en ontving ik mijn product conform de info in goede staat.
Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wendy DT 15-10-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd!

Ik heb bij phonemarket.nl een Samsung gear s3 frontier gekocht voor een zeer nette prijs. (Goedkoopste in Nederland) En had hem de volgende dag al in huis! Super blij.....helemaal top!😊

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johanna 11-10-2017 Via de website gekocht

Zorgvuldige service

Op een vergelijkingssite kwam de iPhone SE van PhoneMarket met een mooie prijs uit de bus. Na bestelling werd het pakket, zoals aangegeven, een dag later bezorgd. De Track & Trace gaf een ander tijdstip aan. Omdat PhoneMarket dit probleem kent en hierover in gesprek is met de bezorgservice, ben ik een paar dagen later gebeld met de vraag of alles naar wens geleverd is. Daar kon ik volmondig 'ja' op antwoorden. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Lenie 08-10-2017 Via de website gekocht

goede afhandeling

Ik heb de Motorola (lenovo) Moto G5 gekocht, werd netjes de dag erna bezorgd. Het bleek een mindere versie te zijn, wat op site niet direct duidelijk was. Ik heb de telefoon retour gestuurd en had binnen 14 dagen mijn geld terug. Netjes! Dus een leerpunt is wel, goed doorlezen eer ik bestel.

Hans 08-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering en lage prijzen. Bezorging de volgende dag en een paar uur later gebeld of alles naar het zin was. Alleen geen track en tracé ontvangen.

Jamie 07-10-2017 Via de website gekocht

Prima service/bezorging!

Mooie smartphone en model! Ik ben er dik tevreden mee en gebruiksvriendelijk. Levering 1 werkdag en netjes afgeleverd.

Joris 07-10-2017 Via de website gekocht

Onprofessioneel bedrijf komt afspraken niet na

Dinsdag een S8 besteld die binnen 24 uur geleverd zou worden. Woensdag kreeg ik netjes een mailtje dat de telefoon niet bezorgd wordt maar wel morgen. Donderdag helemaal niks, dus ikbel ze op en krijg te horen dat ze toch hadden gezegd dat ze niet konden leveren... Lekker klant vriendelijk! Maar vrijdag zal er worden geleverd. Vrijdag helemaal niks dus ik bel ze op, zelfde verhaal, ze zeiden toch dat het niet op voorraad was dus.... Maar zaterdag zal er zeker worden geleverd... Vandaag is het zaterdag en ik heb nog geen track&trace ontvangen dus er zal weer niet worden geleverd!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

anja brand 03-10-2017 In de winkel gekocht
Hoogstraat Rotterdam

uitstekende service

goede en vriendelijke service, scherpe aanbiedingen" waar ze je op attent maken" en ook prima aftersalesservice een aanrader!

Eric 02-10-2017 Via de website gekocht

Keurige en snelle service

Ik heb een Huawei P10 Lite voor mijn zoon gekocht. Ik kreeg deze snel geleverd tegen een scherpe prijs. ik ben dik tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chan 02-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, aanrader

Via kieskeurig op de overzichtelijke site terecht gekomen van Phonemarket aangezien zij de beste aanbieder zijn met de laagste prijs voor mijn nieuw aangeschafte P10 lite.
Vrijdag besteld en zaterdag geleverd in een goede verpakking, echter geen track & trace mail ontvangen, maar de levering was supersnel.
Er werd na de levering zelfs nog op zondag telefonisch geïnformeerd of het goed is aangekomen. Super service ben zeer tevreden! Echte aanrader

Ronny 30-09-2017 Via de website gekocht

alles perfect in orde bij Phonemarket.nl

goedkoop, snelle gratis levering, duidelijke overzichtelijke site, alles met alles zou ik hier mijn volgende aankoop weer doen.

bert van w. 30-09-2017 Via de website gekocht

prima service, snel geleverd

deze shop gevonden via kieskeurig. prima prijs en snelle levering. telefoon is goed aangekomen en werkt uitstekend.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -