Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jae 08-09-2020

Zeer slechte service.
Ze vroegen een hoger bedrag voor reparatie terwijl mijn toestel nog bij hun een jaar garantie had. gelukkig werd ik door fabrikant goed geholpen.
Ik ga niet meer van Phone Market iets bestellen vooral als iets goedkoper is.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 08-09-2020

Beste Jae,

Dat is heel vervelend om te horen, kunt u een email sturen naar klantenservice@phonemarket.nl samen met uw bestelnummer in het onderwerp zodat wij eventueel kunnen kijken naar een compensatie!

Met vriendelijke groet,?

Roy Hogeman 07-09-2020

snelle levering en voor een goede prijs !!
toestel was nergens goedkoper dan bij Phonemarket en de levering was keurig.

Patrick 07-09-2020

snel bezorgd,prima product,niets op aan te merken en bovendien verzekerd verzonden zonder verzendkosten wat wil je nog meer! top gewoon.

Refurbished telefoon in plaat van nieuw 07-09-2020

Telefoon (Samsung Galaxy A40) had een accu die zonder iets te doen in 16 uur leeg was. Dat doet vermoeden dat het een refurbished toestel betreft in plaats van nieuw. Volgens de klantenservice was deze accuduur normaal. De klantenservice wilde geen specificaties geven van een normale accuduur. Ik heb toen via een winkel in mijn woonplaats op eigen kosten er een nieuwe accu in laten zetten. Het verschil in accuduur was opmerkelijk.

Geachte klant,

U heeft van ons een nieuwe gesealde toestel ontvangen, hoe kan dit refurbished zijn?
Daarnaast verkopen wij ook geen refurbished toestellen, enkel en alleen nieuwe gesealde toestellen met 2 jaar fabrieksgarantie.
De batterijlevensduur wat wordt geadverteerd voor dat toestel is gebaseerd op bepaalde aspecten en de manier waar op Samsung zelf het toestel heeft getest, dit geven zij overigens ook aan op hen eigen website.
Deze test uitslagen zijn bij bepaalde weer & lucht omstandigheden en ook een bepaalde helderheid van het scherm die je in het dagelijks leven moeilijk kan recreëren.

Er zijn weinig toestellen die het 16 uur lang volhouden zonder op te laden, als u het toestel de gehele tijd in vliegtuigstand houdt dan kunt u dit makkelijk behalen.

Er is een IMEI nummer op de doos van uw toestel en u hiermee contact opnemen met Samsung en navragen of het toestel nieuw of refurbished.

Mocht u verdere vragen hebben dan verzoek ik u een email te sturen naar klantenservice@phonemarket.nl.

LIM 07-09-2020

Snelle levering en een goede telefoon. De telefoon is voor mijn zoon en kijkt en maakt filmpjes en hij is helemaal tevreden. Het overzetten van je gegevens vorige telefoon naar nieuwe telefoon verloopt prima.

Slechte kwalieit earpods 05-09-2020

3 paar Apple Earpods MD827ZM/A 3.5mm Wit gekocht. Kwaliteit van de earpods is uitermate slecht. Zeer schel en scherp geluid en de ontvanger van de oproep krijgt met een zeer onaangenaam ratelend geluid te maken. Klantendienst gecontacteerd en zeiden bij defect garantie te gebruiken. Ze zijn niet defect! Ze trekken gewoon op niets!

Geachte klant,

Dat is heel vervelend om te horen.
Mijn collega van de klachten afdeling zal z.s.m. contact met u opnemen om tot een oplossing te komen!
Onze excuses voor het ongemak.

Henriëtte 05-09-2020

Levering was perfect. Veel eerder binnengekomen dan wat ze aangegeven hadden👍

Marina 02-09-2020

Phonemarket heeft een Scherpe prijs en de levering was zeer snel en zonder problemen.

annemiek kiezebrink 02-09-2020

Perfect geleverd en super snel voor iedereen aan te bevelen. Ben heel erg blij met mijn nieuwe telefoon!

Albert 01-09-2020

Slecht telefonisch niet bereikbaar leveren een Europees model geen Nederlands model en reageren niet op mail,

Beste,

Dat wij Europese producten verkopen staat ook op onze website aangegeven.

Dat is heel vervelend om te horen dat uw email niet is beantwoord, dit is waarschijnlijk over het hoofd gezien door mijn collega.

Kunt u een email sturen naar klantenservice@phonemarket.nl t.a.v. de klachten afdeling.
Wij zullen uw case direct in behandeling nemen!

alie 30-08-2020

erg tevreden, keurig op tijd ontvangen en netjes verpakt.
Ben er erg blij mee

Diana 30-08-2020

Overzichtelijk en ruim assortiment voor ieders wat wils. Makkelijk te filteren.
En dan ruime keuze uit betalen en een vlugge levering

Leo 30-08-2020

Snelle levering
Geduldige begeleiding bij installeren smartphone
Prima prijs

Merel 29-08-2020

Prima eerste ervaring met Phonemarket.nl. Snelle levering en goede prijs voor product.

R. Essa. 29-08-2020

Goed product. voldoet aan de verwachtingen. snelle en duidelijke service. levering een dag later dan verwacht. maar dit is geen ramp.

Edith 29-08-2020

Goede en duidelijke omschrijving op de website; snelle levering.
Bestelling te volgen via track and trace.

Ronald2211 29-08-2020

Lage (laagste?) prijs, zeer snelle levering en perfect communicatie.
Beslist een aanrader.
Heb al enige ervaring bij "anderen", maar Phonemarket zal voor mij een blijvertje zijn.

H.H. te H 29-08-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding, netjes af geleverd via post NL.
Een persoonlijke opmerking , er staat als je in het weekend besteld wordt het product op dinsdag geleverd, meer niet, ik had verwacht dat ik nog een mailtje zou krijgen dat het op zijn minst bij de bezorger was af geleverd.
Je kunt het wel volgen als je iets door de week besteld. Wat ik dan persoonlijk fijner vind, maar ik had het in het weekend besteld, lesje voor de volgende keer.
Verder fijne overzichtelijk site, / webwinkel.

Joop Hoekstra 28-08-2020

Ik kwam toevallig op deze site terecht. Dit bedrijf deed precies wat het had beloofd, zonder haperingen. Ik ben daarom bijzonder tevreden.

Berend 27-08-2020

Ben zeer tevreden met de Phonemarket. Product snel geleverd en tegen de scherpste prijs heb ik de mobiel die ik wil.

Diana 27-08-2020

Overzichtelijk en ruim assortiment voor ieders wat wils. Makkelijk te filteren.
En dan ruime keuze uit betalen en een vlugge levering

AWC 26-08-2020

Eerlijke en duidelijke omschrijving van het product. Aantrekkelijke prijs.Vlotte levering en alles netjes en degelijk verpakt. Een volgende bestelling zou ik weer bij PhoneMarket.nl uit komen.

Herman 26-08-2020

Zeer gunstige prijzen. Correcte verzending. Ook de aftershave service was prima.

Cor perrier 25-08-2020

Na telefoon overleg voor ik bestelden binen 24 uur Snellen levering van mijn samsung a90 5g 128gb..en dike 100 euro goed koper dan bol.com....

MAM 22-08-2020

Goede service, snelle levering!
Kreeg wel pas laat een mail over de bezorgdag en tijd.