Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M Fekadu 16-06-2022

Ik vind heel erg leuk.de prijs is goed prijs daan andere winkles.de aparat heb ik op tied ontvangen, daarom heb ik heel erg tevreden.100%

Jh 16-06-2022

Duidelijke omschrijving, makkelijke site en bij een bestelling is de communicatie perfect.
Ook de levering is goed verzorgd en op het afgesproken moment.
Als laatste maar zeker niet onbelangrijk is de prijs van het artikel, deze was zeer concurrerend.
Kortom, ik ben een tevreden klant.

Wim Bokkers 16-06-2022

Prijs was beslissend, levering was snel en informatie was dik in orde...dus uitstekend!!!

Stefan 16-06-2022

Goede ervaring en goede producten.
Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis :-)
Kwam er achter dat ik één item niet had ontvangen. Heb ze maandag laat in de middag gebeld en het werd meteen netjes voor me opgelost. Ik zeg, klasse!

Jolanda 14-06-2022

Snelle levering, goed verpakt en de prijs/ kwaliteit verhouding is ook prima

Kickie 13-06-2022

Accurate afhandeling van de bestelling, snelle levering en de goedkoopste! Zeer tevreden.

Jacob Tamis 13-06-2022

Alles ging perfect, de bestelling en de bezorging prima op tijd voor herhaling vatbaar

Karin 12-06-2022

Snelle levering, stevig verpakt, qua prijs de goedkoopste die ik kon vinden

Cindy 09-06-2022

eerst via app met ze gesproken, snelle reacties en volgende dag bestelling al in huis

Lucas 03-06-2022

Via Kieskeurig.nl de goedkoopste aanbieder gevonden voor de aankoop van een Huawei P30Pro mobiel.
Omdat ik ook eerder via Phonemarket heb besteld, werd deze automatisch mijn keuze.
Niet de laatste cent geldt, maar beslist ook de betrouwbaarheid van een leverancier.

Figo 02-06-2022

Product was zoals omschreven en zonder mankementen. Ook de bezorging was snel, binnen 1 werkdag zoals beloofd.

Rogier 30-05-2022

Keurig nette correcte levering volgens afspraak en tegen aantrekkelijke prijzen.
absoluut een aanrader.

Verburg 30-05-2022

Duidelijke informatie over leveren en prijs alleen was er geen Nederlandse handleiding bij de nokia10 jammer maar heb hem toch kunnen installeren en gebruiken

Bennie van Eldik 30-05-2022

Prima voor elkaar ,vlotte levering,woensdag besteld ,hemelsvaart zat er tussen vrijdags binnen

Gerrit Cooijman 30-05-2022

Snel geleverd en ook nog de goedkoopste. Jammer dat in de doos zelfs geen Engelse tekst zat met uitleg, Duits kwam het dichts in de buurt. Anders hadden ze een 10 gescoord.

Peter uit Dongen 26-05-2022

Komen afspraken na.
Snelle en goede levering.
Scherpe prijzen.
Alles goed verlopen.

Peter 24-05-2022

Snelle levering na online bestelling. Geen rompslomp en laagste prijs voor één door verschillende beoordelaars goed beoordeeld product (Samsung Galaxy A53s 5g.

Lia 24-05-2022

Zeer tevreden, goede duidelijke site. Ik heb de telefoon smiddags besteld en de volgende ochtend al binnen gekregen.

Anton van Dijk 19-05-2022

deze webshop hebben wij uitgekozen om zijn beoordelingen. De IPAD Air die we besteld hadden was werkelijk als nieuw. Ook de meegeleverde hoes was exact zoals gewenst. De juiste maat.. Omdat de IPAD al tot 85 % geladen was konden we gelijk aan de slag.
Zou deze webshop aan een ieder aanbevelen.

Lieke Huizinga 16-05-2022

Dit was voor mij de tweede keer dat ik bij phonemarket besteld heb. En dat was niet voor niets, want ik was de eerste keer ook al super tevreden. Als eerste de prijs. Die is gewoon goed, ook als de telefoon niet in de aanbieding is. Goede omschrijving van de telefoon, je weet wat je koopt. 3 jaar garantie en updates, waardoor je echt lang met je telefoon kunt doen. Een website waar zelfs ik mee overweg kan. Ook een goede track and trace, zodat ik precies wist waar mijn pakketje was. Een snelle levering, ik had mijn telefoon binnen 36 uur.
De telefoon was netjes verpakt en goed beschermd.
Al met al een fijne webwinkel.

Marten Westerink 16-05-2022

Prima kwaliteit, en door de Consumentenbond goed beoordeelde telefoon (Samsung Galaxy A52s 5G 128GB Zwart) voor de laagste prijs, keurig op tijd geleverd door een betrouwbare webshop!

K.Dreves 16-05-2022

2 telefoons besteld, samsung a53 5G. Volgende dag keurig geleverd. Factuur in de mail, prima.
Prima telefoon winkel.

Cees de Laat 12-05-2022

Goede website en zeer vriendelijk bij telefonische info
Goede bestelformulier en snelle levering
Verder concurrende prijzen

Philipetti 12-05-2022

Snelle levering alleen vreemd dat ik een dag voor de levering geen mail heb ontvangen met de Track & Trace code

Haantje 10-05-2022

Samsung A52s gekocht. De site geeft je veel informatie en de diverse specs zodat je goed kunt vergelijken tussen de verschillende telefoons.Dat helpt om tot een juiste beslissing te komen.
En zodra je die hebt gemaakt zijn alle zorgen voorbij - de volgende dag heb je hem in je hand! Helemaal top.

Darius 10-05-2022

Goede snelle service en beste prijs voor Pixel 6. Snel geleverd. Ben heel blij

Astrid 09-05-2022

Online mobile telefoon aangeschaft bij PhoneMarket.nl was na enig zoeken op internet de goedkoopste en na het lezen van de (zeer goede) reviews was ik meteen verkocht want wat wil je nog meer de goedkoopste en ook nog met de beste reviews. Top dus!!!

E van M 09-05-2022

Ze komen na wat ze op hun site vermelden. Je krijgt een mail als het verzonden is.
Ze waren de goedkoopste online.

Wim 07-05-2022

Overzichtelijke webshop, uitstekende prijs/kwaliteit, pro actieve, klantvriendelijke communicatie!

jan 06-05-2022

ja,wat moet ik vinden van deze shop, daarvoor ken ik de shop te kort.
met de middag besteld en de volgende dag geleverd, dat vindt ik goed.

WB 06-05-2022

Als keurig en netjes op tijd geleverd .Verliep vlekkeloos , zou er gerust weer wat bestellen .

H.Alders 05-05-2022

Mooie mobiel voor die prijs,alleen door drukte bij Postnl iets langer moeten wachten voor hij geleverd werd

J. Post 03-05-2022

Duidelijke informatie en een goede prijs. Ook na even gegoogled te hebben, bleek Phonemarket duidelijk de goedkoopste te zijn. Levering was snel en zorgvuldig verpakt. Helemaal tevreden.

Erwin H 03-05-2022

Kort samen gevat: besteld, snel een bevestiging, daarna ook snel een bevestiging betreft versturen, en inderdaad daarna ook zeer snel in huis onze nieuwe I-pad voor mijn vrouw, dus al bij al zeer tevreden, Top !

Marian 01-05-2022

Mooie prijs tegenover andere winkels. Snelle levering en fijn product. Correct afgehandeld.

Jan Schroder 28-04-2022

De PhoneMarket heeft een heldere en leesbare website. En wat ik het belangrijkste vind is dat wat op de website vermeld wordt ook wordt nagekomen door PhoneMarket met betrekking tot de prijs verzending en ontvangst van de door ons bestelde smartphones. Wij zijn zeer content.

Pieter 28-04-2022

Omdat ik een nieuwe telefoon zocht, ben ik gaan wikken en wegen over het aanbod aan nieuwe telefoons binnen mijn budget. Ik vond dat de Samsung Galaxy A53 5G het beste bij mijn doelstelling paste. Dat de telefoon van € 449,- bij PhoneMarket.nl beduidend goedkoper (€374,- ) werd aangeboden trok mij over de streep. Ook dat bij de bestelling de mogelijk werd geboden via Klarna tegen een kleine vergoeding ,achteraf te betalen, was een pluspunt.
De bestelling plaatste ik Paasmaandag tegen 18.00 uur en de woensdagochtend om 08.30 uur werd het pakket netjes bij mij afgeleverd. Ik heb de telefoon onmiddellijk in gebruik genomen en alles werkte zoals het hoorde. Daarna heb ik de betaling afgerond. Mijn dank voor de snelle levering.

Jos van der Tang 28-04-2022

De website is zeer overzichtelijk, geeft vooral duidelijke informatie over de verschillen tussen apparaten. Ook word er op een eerlijke manier advies gegeven wat voor u de beste keuze is. De bestelling verloopt soepel en de levertijd is kort. Kortom een prima bedrijf.

MAW.G-H 23-04-2022

Mooie Samsung A22 5G 64 GB aangeschaft. Prijs technisch het goedkoopst bij Phonemarket.nl
Snelle levering, zoals beloofd. Bovendien verzekerd. Prima telefoon die aan de verwachtingen voldoet.
Makkelijke website, telefoon was met een paar klikken besteld.

Sjaak 19-04-2022

Gunstig geprijsde smartphones, makkelijk besteld en keurig volgens afspraak geleverd.

Peter Hertegonne 19-04-2022

Goede communicatie en prima qua levertijd. Dik tevreden dat ik op tijd deze winkel ontdekt heb. Qua prijs duidelijk goedkoper dan de concurrentie. Ik heb bij mijn vrienden deze winkel al aangeraden .

Arne 19-04-2022

Goedkoopste, snelle afhandeling. Betaling geen probleem. Duidelijk antwoord. Track en tracé van
DHL. Netjes op afgesproken tijdsduur afgeleverd.
Top.

Jim 19-04-2022

Alles is goed verlopen en keurig bezorgd. Netjes in de verpakking en geen problemen ondervonden.

Hennie de Wit-Kochx 16-04-2022

Snelle afhandeling van de bestelling
Helaas ging het bij PostNL fout, die schoven tijdens het geplande bezorgmoment de bezorging een dag door. Daardoor kwam de telefoon pas woensdag binnen i.p.v. dinsdag.

Gretha 13-04-2022

Prima verkoopsite. Goede info en snelle levering. Wel eerst gebeld met betrekking tot de voorraadsituatie.

Paul 13-04-2022

Telefoon (los toestel) gekocht. De website is zeer duidelijk. Tevens ook nog lager geprijst dan de concurrenten. Artikel de volgende dag al in huis. Goed verpakt en compleet.

Guus 13-04-2022

Uitstekend verzorgd, en keurig op tijd.

Ook de verpakking zag er verzorgd uit.

Willy 11-04-2022

Ik heb voor PhoneMarket.nl gekozen omdat ze zeer scherp met de prijs zijn. Dat gaf mij de doorslag. De andere dag werd mijn telefoon al bezorgd. Ben er heel blij mee.

JV 10-04-2022

Snelle- en correcte levering. Mooie- en snelle telefoon. Super helder beeld op het scherm met mooie kleuren.

Desnorre 08-04-2022

Snelle levering , goed verpakt en voldoet aan omschrijving , telefonisch contact is positief , hopelijk blijft dit ook zo met de garantie