Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Marielle 15-08-2023

Goede webshop! Leverd de volgende dag al en is ook goedkoper dan andere webshops en winkels!

Telefoon in in goede verpakking geleverd en ben super tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar!

Hanneke van B. 15-08-2023

De door mij gewenste telefoon was direct op voorraad en snel geleverd.
Levering was verzekerd via Trusted Shops.
Kreeg een mooie korting op de aanschafprijs. Hiermee was Phonemarket.nl de meest voordelige aanbieder op de markt.
Ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe toestel.
Mijn dank!!

Gerard 13-08-2023

Samsung telefoon gekocht voor scherpe prijs. Bestellen ging heel soepel. Levering keurig volgens aangegeven tijden, zelfs wat eerder. Telefoon en accessoires netjes afgeleverd.

Hamers 11-08-2023

Het werd een ervaring die ik nog nooit had gehad. Tablet besteld,maar dan staat postbode met een lege doos aan je deur. Door toedoen van PostNL dat alles zo lang heeft geduurd wat heel erg frustreerde,maar door de rustige benadering van phonemarket,toch vertrouwen gehouden. En jawel, vandaag eindelijk de tablet afgeleverd. Kan alleen maar positief hier over zijn. Ben nu heel blij,dat ik onze zoon, schoondochter en vooral kleinzoon in de Filippijnen kan verblijden met een nieuwe tablet

Yeahhh! 11-08-2023

Was op zoek naar een Google pixel. Goede reviews over gelezen. Na mij goed te hebben ingelezen op de site van phonemarket, tot de conclusie gekomen dat het een pixel 6 zou worden. Makkelijke bestelsite en op de beloofde tijd geleverd! Intussen drie dagen in bezit. Super tevreden met mijn mobiel. Alles zelf kunnen installeren en over kunnen zetten met mijn vorige Android mobiel. Trots op mezelf! (68 jaar).

Tom 11-08-2023

Snelle levering. Scherpe prijzen. Zéér tevreden met mijn Samsung S23 smartphone.

Zandberg M. 10-08-2023

Livraison exceptionnelle : Reçu à Bruxelles le lendemain de la commande.
Prix très concurrentiel.
Etat impeccable !

Ton 09-08-2023

Webshop handig in gebruik en geeft een goed advies mbt accessoires. Daarbij ook een snelle levering van de bestelde artikelen wat een aantrekkelijke service is.

Karin Lübbe 09-08-2023

Goede en duidelijke website, toen ik vraag had over het product kwam er gelijk en snel een reactie en levering was ook snel en TOP!
ik beveel deze website zeer zeker van harte aan!

Anna 09-08-2023

Een Galaxy S23 besteld bij PhoneMarket. Wel even getwijfeld of ik een nieuwe telefoon online zou bestellen maar ervaringen van anderen waren posiief. Ik ben heel tevreden over het product en bestelproces.
Scherpe prijs gecombineerd met levering binnen een dag. Goed gedaan PhoneMarke👍

Peter 08-08-2023

De bestelling werd binnen de 24 u afgehandeld. Ondanks de drukte bij de koerier netjes afgehandeld.

Henny 08-08-2023

De shop is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
De keuze om bij Phonemarket mijn iPhone te kopen was omdat deze firma de laagste prijs had.
De iPhone was netjes verpakt en is snel geleverd.

Willy 07-08-2023

Woensdag om 17h00 smartphone besteld donderdag om14h00 geleverd en dat voor de laagste prijs die ik op het internet kon vinden! Voor mij een 5 sterren leverancier !

wim vd d 07-08-2023

telefoon besteld en snel en netjes geleverd,kortom een zeer tevreden klant.

Pascal van Dam 07-08-2023

Onlangs is mijn oude telefoon gesneuveld tijdens vakantie. Meteen een nieuwe besteld via PhoneMarket. Zij hadden de goedkoopste prijs en een snelle levering. Rond 8 uur savonds besteld en had hem al de volgende middag rond 3 uur binnen. Telefoon is netjes aangekomen. Site zelf is makkelijk om te navigeren en de service is goed. Al om al blij met de nieuwe aankoop via PhoneMarket.

Rob 03-08-2023

Het product wat ik wilde hebben tegen de scherpste prijs, een overzichtelijke en makkelijk te gebruiken website.

Betaling is te doen met verschillende methodes.

Goede informatie te vinden over de producten en makkelijk te vergelijken op de site.

Na bestelling had ik mijn artikel de eerste werkdag erna al binnen. Netjes verpakt en verzegeld.

Kortom een makkelijke webshop met snelle levertijd en een goede service

Oorspronk 03-08-2023

Ruim assortiment en direct daar aan de bijhorende accessoires gekoppelt.
Fijn om hier zaken te doen

Bert 02-08-2023

Voor de 1ste keer hier iets besteld. Via internet bestelling gedaan, de volgende dag in huis. Naar tevredenheid mijn bestelling ontvangen. Ook nog de goedkoopste prijs. Bedankt PhoneMarket.

Hans 01-08-2023

Goede product omschrijving en scherpe prijs.
snelle levering en in goede verpakking.

P.C.Roodenburg 31-07-2023

Veel winkels vergeleken bij de aanschaf van mijn Samsung galaxy A54 5g. Phonemarket mag er als goedkoopste uit de bus. Had ook goede reviews. Had de telefoon binnen een dag. Zeer tevreden over genoemde telefoon. Klein minpuntje, maar kan Phonemarket niets aan doe, er is nog geen Nederlandse handleding. Zeker aan te raden.

Tiny Beckers 31-07-2023

via Bol.com kwam ik bij Phone Market uit.
Ik heb een prachtige nieuwe Oppo mobiel gekocht, Hij werd snel na de aankoop geleverd en ik heb deze heel keurig met handtekening in ontvangst mogen nemen,
ik raad Phone Market aan voor hun klantvriendelijke correcte en plezierig snelle levering ! voor mij een Top bedrijf

Gerard de Vries 28-07-2023

Goede webshop met betaalbare goede producten die ook zeer snel worden geleverd

Henk 28-07-2023

Goede uitleg via telefoon naar aanleiding van mijn vragen. Zodoende weer een Samsung tablet besteld.

R vd B 28-07-2023

snelle levering, prima communicatie niks mis mee.
Het enige jammere was dat de bevestigingsmail bij mij in de spamfolder kwam maar dat ligt waarschijnlijk aan onze eigen instellingen.

Leni Buijs 27-07-2023

Makkelijk te bestellen, snelle levering
Minpuntje: er zat geen oplaadsnoer/stekker bij daar kwam ik achter toen ik de telefoon uitgepakt had. Dat is jammer want voor € 48,60 moest ik een snoer/stekker aanschaffen