Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Thomas 21-10-2020

Ik heb een paar Airpods gekocht bij deze winkel. De communicatie en verzending verliep erg goed. Ook erg snel geleverd dus daar ben ik erg tevreden mee, zeker in deze drukke tijden.

Het product zelf is alleen een teleurstelling, matige kwaliteit voor het grote bedrag wat je ervoor betaald. Hier kan Phonemarket natuurlijk ook weinig aan doen, maar wat ze wel kunnen doen is snel en pro-actief omgaan met mijn vraag en klacht, dit hebben ze niet gedaan. Ik wacht inmiddels al veel langer dan nodig of aangegeven op hun reactie. Balen, ik bestel de volgende keer ergens anders.

Anne 20-10-2020

Vlotte bestelling en betaling, vandaag besteld, morgen geleverd (in België), geen bijkomende transportkosten. Degelijk verpakt. Prima service

Tamara 18-10-2020

Snelle levering en netjes verpakt. Enige verbeterpunten zou keuze in afleveringen en lokaties zijn.

Romy 17-10-2020

Kreeg telefoonhoesje binnen en zag al zonder het uit te pakken dat het niet was wat ik voor ogen had. Niet opengemaakt dus en proberen te bellen om te vragen hoe nu verder, want er stond niets over retourneren en er zat ook geen formulier bij. 3 x gebeld , in totaal 34 min in de wacht gestaan; wordt gewoonweg nooit opgenomen.
Toen mail gestuurd, precies uitgelegd en duidelijk bij gezet dat de verpakking niet open is geweest, kreeg mail terug dat ik waarschijnlijk niet het gehele bedrag terug kreeg als de verpakking open was...weer een mail gestuurd dat de verpakking dus niet open was...nooit geen antwoord meer gehad. Je moet sowieso de retourkosten zelf betalen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-10-2020

Beste Romy,

De dag dat u telefonisch contact met ons heeft proberen te leggen kampten wij helaas met een storing van Ziggo waardoor wij telefonisch niet te bereiken waren.
Tevens zou de telefoonreceptionist ook aangeven dat u eerst een email dient te sturen voor u iets retourneert.
Dit heeft u gedaan dat heb ik gezien.
Ik zie ook dat mij collega netjes heeft aangegeven dat ALS er gebruik is gemaakt van het product er een waardevermindering KAN worden toegepast. Als u het niet in gebruik heeft genomen dan is dit niet van toepassing, dat spreekt denk ik wel voorzich.
Mijn collega heeft u ook antwoord gegeven toen u voor de 2e keer aangaf dat het NIET open geweest was.
hij heeft hier antwoord op gegeven en aangegeven dat dit alleen geldt als het product in gebruik is genomen wat bij u niet het geval is.
Dit is 13-10 gemaild naar u.
Tot op heden hebben wij het hoesje ook nog niet retour ontvangen.
Mocht u verdere vragen hebben kunt u deze per email stellen.

Team Phonemarket.nl

Lensvon 15-10-2020

Omdat er al goede recensies zijn voor deze leverancier en de laagste prijs heb ik voor de Phonemarket gekozen.
De levering was op tijd en het artikel keurig verzegeld en nieuw in de doos.
Ik zou zeker bij een volgende koop de Phonemarket benaderen.

WB 12-10-2020

Ik had een iPhone XR besteld bij Phonemarket. Nadat de bezorgdatum was verstreken, kreeg ik een bericht dat de XR niet leverbaar was, maar kon ik tegen een klein bedrag een iPhone 11 bestellen. Ik heb gemaild dat ik dan van de koop afzag en ergens anders ging bestellen, dat het ik gedaan. Die kreeg ik keurig geleverd.
Vervolgens kreeg ik toch een XR van Phonemarket geleverd. Ze bleken een half uur nadat ik had bedankt voor de aanbieding, een mail gestuurd te hebben, waarin stond dat de XR tóch leverbaar was en dat ze die gingen opsturen. Ondanks dat ik had aangegeven ergens anders te bestellen en niet had gereageerd op de mail dat ze de XR toch gingen verzenden, hebben ze hem gestuurd. Ik heb kosten moeten maken om de XR weer terug te sturen. Die kosten wil Phonemarket ondanks dat het hun fout is, niet vergoeden. Het terugkrijgen van mijn € 540,- heeft lang geduurd. Pas 20 dagen na retourzending en nadat ik had gebeld, werd het geld teruggestort.
Als je Phonemarket wilt beoordelen, staat op de site dat overal fouten worden gemaakt en dat je vooral contact moet opnemen om samen naar een oplossing te zoeken. Dat heb ik gedaan, Ik kreeg niet eens een reactie.

ferry 10-10-2020

de site is duidelijk, de levering ging perfect, op tijd, de goederen waren heel goed ingepakt. Ik ben zeer tevreden. Het was mijn eerste aankoop via dit bedrijf, maar zal zeker niet de laatste zijn. Ga zo door. Ferry

Tineke Hendriksen 10-10-2020

Duidelijke uitleg van het product en een zeer snelle levering binnen 24 uur

Peter 09-10-2020

Na bestelling van de smartwatch in de middag is het pakketje de volgende dag netjes geleverd

Peter Schets 09-10-2020

Prima geholpen, snel en ik ben zeer tevreden over de bestelde EarPods pro , super

Joris 06-10-2020

Ik heb deze winkel gekozen vanwege de prijs, in combinatie met de goede beoordelingen. Mijn mobiele telefoon is dan ook snel en goed geleverd. Ik had echter niet verwacht dat het om een Italiaans model ging. Dat hoeft op zichzelf niet zo'n probleem te zijn (hoewel er wel degelijk verschillen in de firmware zijn), maar dat had op de website wel vermeld mogen worden.

Ruud Albertsz 29-09-2020

Phonemarket.nl is de goedkoopste telefoon aanbieder van het internet. goeie service en beste prijsgarantie.

Martin 29-09-2020

Niks op aan te merken.
Bestelling verliep gemakkelijk. Levering snel, zoals beloofd. Bestelde product goed verpakt aangekomen.

Wouter 24-09-2020

Ik heb vorige week een Google pixel 3a besteld bij Phonemarket. De prijs lag flink lager dan bij andere aanbieders en ik had de telefoon al de volgende dag al in huis.
De telefoon doet het goed dus ik heb helemaal niks op Phonemarket aan te merken. Goed bezig!

Burger 24-09-2020

Ik heb bij phonemarket een mobiel gekocht voor een goede prijs. De levering was conform de afspraak. Snel en op tijd.

Wegter 24-09-2020

Duidelijke omschrijving van het te kopen artikel.
De zending was heel doelmatig verpakt , zodat beschadiging zo goed als uitgesloten was.
Al met al ben ik een tevreden klant !

Anneke 23-09-2020

Supersnelle levering, sneller dan de track en trace code. En bij vragen snelle email responce.

Carin Tienkamp 17-09-2020

Een hele fijne telefoon met de laagste prijs. (oedkoper dan BOL.com of Mediamarkt. Snelle levering en alles in goede orde ontvangen.

Leo 17-09-2020

Prima product en volgens afspraak op tijd geleverd. Ben erg tevreden overmijn bestelling

Jan Otter 12-09-2020

Nadat een toestel kuren vertoonde en de eerste lijn het niet kon oplossen, werd het hogere echelon ingeschakeld. Die leverde een prima oplossing op basis van de garantie op het toestel. Ik was er zeer over te spreken en beveel deze organisatie van harte aan.

Mien Direks 12-09-2020

Duidelijke producten weergave, goede en snelle levering goede makkelijke samsung galexy. Prettig en vriendelijk contact per telefoon. Aanrader voor andere klanten.

cuypers jochem 11-09-2020

Eerlijke shop die haar afspraken nakomt... goedkoper als veel van zijn concurrentie.
snelle levering!

rubroe 11-09-2020

Snelle levering van een Samsung Galaxy Watch 3 voor een aantrekkelijke prijs.

hans 09-09-2020

smartwatch was aanmerkelijk goedkoper dan elders. Levering en berichtgeving prima.

P.F. Voorberg 08-09-2020

Beste medewerker,
Ik ben heel tevreden zowel met het product als met de gebruiksvriendelijkheid van de site, de prijs en de snelle bezorging.