Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Matt 29-08-2019

Schitterende service en snelle levering. Bij de concurrentie heb ik na een maand wachten mijn bestelling moeten annuleren. Bij de PhoneMarket één dag na de bestelling geleverd. Top!

Rob van Baarsen 28-08-2019

Beste prijs gevonden bij Phone market.
Het online bestelproces was eenvoudig om uit te voeren.
Snelle levering die online te volgen was.

Rene 28-08-2019

Het product is makkelijk te bestellen. Wordt snel en deugdelijk verpakt geleverd. Scherpe prijs. Prima.

H. van Wessel 28-08-2019

Geweldige winkel, maken waar wat ze zeggen . Alles is keurig verzorg en afgehandeld.

Sas 28-08-2019

Heb een Samsung (mobiel) besteld: uitgebreide en duidelijke informatie, snelle levering en zeer goede prijs!

Lynn 28-08-2019

Snelle levering. Netjes. Stond bij dat het dinsdag verstuurd zou worden. Maar het kwam dinsdag binnen. Dus helemaal blij.

Bart Depraetere 26-08-2019

vergelijking gedaan op ingternet
uitgebreide info online gevonden
correcte uitvoering van wat er beloofd wordt.

T. Doolaar 26-08-2019

Uitstekende service en zeer concurrerende prijzen. Bezorging door post .no. Alles perfect op tijd. Zeer aan te bevelen bedrijf!

Matthijs 26-08-2019

De S10 was sowieso al 80 euro goedkoper als bijvoorbeeld bij bol.cm en hij was snel geleverd en helemaal naar behoren! Kortom goede webwinkel die je zeker kan vertrouwen!

P. Bl. 25-08-2019

Bij Phonemarket een nieuwe Samsung telefoon besteld: deze werd daags na de bestelling op de beloofde tijd geleverd.
De telefoon was nieuw verpakt en van de verpakking waren geen zegels verbroken; keurig.
Aangezien het apparaat naar behoren werkt, heb ik verder geen beroep op de Phonemarket hoeven doen; eventuele aftersales service kan ik daarmee niet beoordelen.

Ben 25-08-2019

Ik was op zoek naar een hoes voor mijn nieuwe Samsung Tablet en vond die bij Phonemarket.
Zij hadden de meeste kleurkeuze en de gewenste hoes op voorraad. De goede sortering, de concurrerende prijs en de snelle levering maken een hoge waardering terecht.

Marcha 24-08-2019

Heb de Xiaomi redmi note 7 gekocht en het toestel is geweldig. Ik wou hem al hebben maar bij phonemarket was ie veel goedkoper. Savonds net voor zes besteld, volgende dag in huis. Geweldig!

Lisse 23-08-2019

Ik heb enkel positiefs te melden over phonemarket. Ik heb nog niet te maken moeten hebben met de dienst na verkoop, maar de aankoop en levering ging perfect

Rick 23-08-2019

snelle levering van product , Web site overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Rob 21-08-2019

Phonemarket.nl is voor mij een betrouwbare webshop.
De gemaakte afspraken worden nagekomen mbt de levering van het product.
De shop heeft een interessante prijs-kwaliteitverhouding, maar hou er wel rekening mee dat de prijzen per dag en wellicht per uur kunnen wijzigen. Dus altijd even checken of het goedkoper kan :-)
Veel succes.
Rob

Marc 19-08-2019

Heldere website, duidelijk bestelproces, redelijk snelle levering. Maar ai ai, PostNL... Wat een drama. Telefoon op het werk laten bezorgen. Ik zou er voor moeten tekenen maar dat is nooit gebeurd. Niemand trouwens in het bedrijf. uiteindelijk vonden we het pakketje in de ontvangsthal, weggestopt in een klein kastje. Vermoedelijk heeft de bezorger zelf getekend, zeer vreemde handtekening en naam als ontvanger. Helaas niet de eerste keer dat PostNl dit zo doet. Phonemarket verdient meer dan deze 7.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-08-2019

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw review!

Wij vinden ook dat wij als Phonemarket veel meer dan een 7 verdienen en de minpunten die wij hebben gekregen eigenlijk terecht kunnen bij de Google review pagina van PostNL of de PostNL website zelf!

Wij hebben hier namelijk wel een melding van gemaakt en verwachte van u het zelfde.
U als klant zijnde kunt dat natuurlijk ook bij PostNL melden zodat zij hier werk van kunnen maken en deze chauffeur even aanspreken hier op!

Wij hopen dat u toch nog van gedachten veranderd en de minpunten die wij hebben ontvangen door de levering toch nog kunnen terug krijgen!

Team Phonemarket

keeskwaks 23-08-2019

Beste mensen van Phonemarket, goed om te horen dat jullie actief bezig zijn met verbeteringen. De ervaringen die ik heb met het bezorgen van pakketjes van PostNL zijn niet bijster goed. Veelal worden pakketjes ergens in gestopt of afgegeven om maar niet een tweede keer terug te hoeven komen. Bezorgers krijgen de 2e afleverpoging niet betaald. Ik als klant heb geen keus in wie het pakket bij mij komt afleveren. En met alle respect, de uiteindelijke verantwoordelijkheid voor de bezorging ligt helaas bij jullie, en niet bij PostNL. Ook al maken zij er een potje van. Wellicht iets om te onderzoeken, zijn er andere bezorgopties mogelijk? DHL? DPD? GLS?
Met vriendelijke groet, Marc

Officiele reactie van Phonemarket.nl 29-08-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas ligt dat toch niet in onze handen en wel in die van PostNL.
Wij hebben slechtere ervaringen met andere transportbedrijven en kunnen u meegeven dat PostNL het veel beter doet dan de rest. Echter kan niet altijd alles in het leven positief lopen wat wij dus ook heel erg jammer vinden natuurlijk.
Helaas is het niet anders.
Wij zullen u ook altijd te hulp schieten mocht u pakket natuurlijk niet bezorgd zijn maar de bezorging zelf die beoordeling die is natuurlijk voor PostNL aangezien de bezorger daar in dienst is en niet in dienst voor Phonemarket.nl

Team Phonemarket

Anne 19-08-2019

Fijne site, duidelijk en simpel in gebruik. De bestelling werd binnen vierentwintig uur geleverd.

Ad 19-08-2019

Een 10 dat is echt hoog cijfer, maar het kan echt niet beter. Ik kocht een Samsung S9 voor een lage prijs en deze werd precies als afgesproken gratis bezorgd.

Ik vond het spannend zoiets duurs online te kopen. Maar dit kan ik aanbevelen

Erna 18-08-2019

Vorige week Samsung A40 besteld, volgende dag al in huis met bijbesteld hoesje.
Prima service, prima voor elkaar, fijne telefoon.
Ik kan het iedereen aanbevelen !

Ro 17-08-2019

Ik heb rond juli/aug 2019 voor mijzelf en mijn zoontje een nieuwe iPhone 6S 32gb gekocht. Beide toestellen lijken het uitstekend te doen (fingers crossed), dus we zijn vooralsnog erg tevreden. Ook de levering was vlekkeloos. Vandaar het cijfer 8, en als de toestellen goed blijven werken, loopt het op naar een 10.

Inge Becka 17-08-2019

Ik ben zeker tevreden over deze aankoop via Phonemarket. De prijs is het laagst, en site gebruiksvriendelijk. En in paar dagen in huis. Enige wat er niet bijzit is een NL en Engelse handleiding. Dus als je die nodig hebt, moet je die op internet zoeken.

Andries Nicolai 17-08-2019

Ik bestelde donderdagavond om circa 22.10 uur het toestel van Samsung A20e. Op de site stond voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis. We kregen het toestel keurig op de dag die was aangekondigd. Met goede informatie over het afleveren bij Post.nl en de bezorgtijd. Kortom dik tevreden mede gelet op de scherpe prijs.

Michel 17-08-2019

Een 10 zou je zeggen dat kan noet altijd wel iets wat beter kan NEE in dit geval absoluut niet perfect geregeld begint met de allerlaagste prijs voor mijn product dan de betaling en levering alles exact volgens afspraak dus tja ...... niets op aan te merken.

Kolem 16-08-2019

Voor de tweede keer een nieuwe telefoon gekocht in deze winkel. Prima prijs en goede service.

Daan 16-08-2019

Een samsung gekocht via phonemarket.nl, omdat hij daar het goedkoopste is.
Bestellen kan op een gebruiksvriendelijke site, en zoals afgesproken de volgende dag al in huis.
Zeer tevreden.

Tina J. 16-08-2019

Makkelijk bestellen via de website. Snelle verzending, keurig verpakt. Goed product voor goede prijs.

Ilonc@ 16-08-2019

Na de bestelling is er een snelle en keurige levering.
Bestelling plaatsen is snel en gemakkelijk.
Betaling kan via meerdere methoden
prijs en kwaliteit gericht.

Frans456 15-08-2019

Een Ipad besteld en volgens de voorwaarden geleverd. Aanschafprijs zeer aantrekkelijk. Kosteloos met een Visa card betaald. (nog meer zekerheid). Dus een tevreden klant er bij!

Isabella 14-08-2019

Eenvoudig bestellen via de website en de volgende dag de telefoon al ontvangen. Alles verliep vlekkeloos!

Ruurd Woltring 13-08-2019

De iPhone is precies op tijd aangeleverd, de kwaliteit ervan is supergoed en het werkt helemaal naar behoren.

Verder heb ik er niets op aan te merken.

Samsung A40 13-08-2019

Was op zoek naar een nieuwe smartphone. Uiteindelijk kwam ik hier terecht voor de laagste prijs. Ook was er erg goedkoop nog een mooi hoesje bij te kopen. Totaalprijs inclusief hoesje en verzendkosten lager dan ergens anders de toon alleen. Overzichtelijke site, snelle verzending en artikel zoals omschreven. Geen probleem hier.

Hoansie van der Beek 13-08-2019

Ik ben zeer tevreden over PhoneMarket.nl. Wat ze zeggen, zowel telefonisch als op de website, heb ik daar totaal geen klachten over. En juist daarom heb ik na de bestelling van een nieuwe mobiel voor mijn vrouw, een Samsung Galaxy s8 Plus ook voor mezelf dezelfde mobiel besteld. Bestellen en een dag later wordt de loopfoon door de PostNL besteld. Een klasse winkel. Heb ze allebei bij Frankie besteld. Die werkt daar en weet waar ie het over heeft. Een topgozer die zijn geld daar al wel verdiend heeft.

HJB 13-08-2019

Correcte en vlotte afhandeling van de aankoop van een tablet. Dat het pakket een Franse uitgave bevatte, was geen probleem. Het apparaat zelf kan op vele talen, dus ook op Nederlands, ingesteld worden. Een uitgebreide handleiding is op internet te vinden.

Elif 13-08-2019

Contact opgenomen met de winkel op maandag over de Apple airpods. Heb zelf weinig verstand van zulk nieuw apparatuur. Medewerker aan de telefoon heeft mij alles keurig uitgelegd hoe alles in zijn werking gaat. Heb de volgende dag ze oordopjes ontvangen. Heel aardig van de medewerker.

Eddy 12-08-2019

Ik raad deze WEB-Shop aan omdat...

Bestelling geplaatst en volgens afspraak snel geleverd. Top dus....

Johan 12-08-2019

Samsung tablet besteld via phonemarket omdat deze daar het goedkoopste was.
Duidelijke website. Snel besteld. Snel in huis.
Dus toppie van begin tot eind.

P.Gevers 08-08-2019

Wij waren op zoek naar een smartwatch en waren in Rotterdam. Wij werden daar netjes geholpen.
Maar binnen 1 jaar was de oplader kapot. Na een telefoon en een paar mailtjes werden wij verwezen naar een Dr. Mobile site voor telefoonreparatie. Het ophalen van het apparaat kostte € 30,00. Echter de medewerker van de klantenservice had gewoon niet goed gelezen want het ging om een oplader. Opnieuw een mail dat zij alleen maar instructies gaven en dat er slechts 6 maanden garantie zit op de accessoires van Samsung. Dat klopt sowiezo niet! Er zit gewoon 24 mnd garantie op. Op de site van PhoneMarket staat wat anders over garanties!!
Slechte hulpvaardigheid en dus slechte service.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 16-08-2019

Geachte klant,

Wij hebben u ook aangegeven dat u de oplader dus kon aanmelden voor de garantie zoals u zelf ook aangaf.
dat u €30,- moet betalen voor het ophalen van uw oplader klopt niet.

Wij zien dat u de Smartwatch in onze winkel heeft aangeschaft.
U kunt de oplader bij ons in de winkel afgeven en wij zullen het kosteloos voor u aanmelden.

Janine 06-08-2019

Goede prijzen, snelle levering, helemaal conform hetgeen beloofd wordt. Artikel netjes verpakt en verstuurd met handtekeningcontrole. Duidelijke e-mails over hetgeen je kunt verwachten. Echt een goede webwinkel!

El 05-08-2019

Vlotte levering, netjes verpakt ,factuur bij de mail,duidelijke site goede prijs tenminste...kom er nu achter doordat hij flink achterloopt in zijn updates dat ik een Europees model samsung galaxy heb gekocht dit stond er op de site niet bij!!Ik had hem anders niet gekocht!
Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-08-2019

Beste klant,

Op onze website staat wel aangegeven dat wij alleen Europese toestellen leveren. U kunt softwarematig het toestel wel updaten door ze zelf te installeren. meer informatie hierover kunt u per mail vinden.

Alexandra 29-07-2019

Hele duidelijke website. De Apple AirPods waren hier zelfs het goedkoopst. Communicatie en levering was ook top. Donderdag besteld, vrijdagochtend werden ze geleverd.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-08-2019

Beste Alexandra,

Hartelijk dank voor uw review!

Margot 29-07-2019

Op woensdag een ipad besteld en deze zou de volgende geleverd worden. Het is nu maandag en niks meer gehoord. Ook geen verzendbevestiging gekregen. Op maandag de hele dag geprobeerd te bellen maar krijg geen gehoor. Krijg te horen dat ik de eerst volgende ben en na 15 min wordt de verbinding verbroken. Ook al 2 keer een vraag gesteld via de mail maar ook hier geen antwoord op gekregen. Ik zal hier nooit meer wat bestellen.

Paul 29-07-2019

Nadat ik zo ongeveer alle telefoonaanbieders vergeleken had kwam PhoneMarket er het beste uit wat prijs betreft. Hierna enkele reviews gelezen en hieruit begrepen dat het wel een betrouwbare leverancier is. Donderdag morgen toestel besteld en vrij snel een bevestigingsmail gekregen dat mijn toestel de dag erna geleverd zou worden tussen 13 en 16 uur. Vrijdag morgen bericht gekregen van PostNL dat mijn toestel om 11 uur geleverd zou worden wat ook zo bleek te zijn. Dus bij deze kan ik bevestigen dat PhoneMarket zijn belofte meer dan waard zijn ik had mijn toestel binnen 24 uur na bestelling. Ik zal iedereen aanraden om deze aanbieder zeker te bekijken voor iets elders aan te schaffen

Philip 29-07-2019

Zeer makkelijke aankoop op alle vlakken: duidelijke site, voldoende uitleg en makkelijk afrekenen.
Het pakje wordt supersnel geleverd en alle logistieke info is aanwezig. Well done!

Jacques Voets 29-07-2019

Na diverse site's bekeken te hebben kwam de site van PhoneMarket.nl voor mij prijstechnisch en grafisch het betrouwbaarste over! Hierin werd ik bevestigd door dat wat in de website geschreven staat tot uitvoer te brengen, Ik kreeg mijn bestelde Samsung Galaxy S10 plus conform afspraak geleverd, dus op basis van deze ervaring kan ik PhoneMarket.nl van harte aanbevelen!

Liesje 26-07-2019

Op zoek naar een nieuwe smartphone kwam ik terecht op PhoneMarket.nl. De website is zeer gebruiksvriendelijk en de Samsung die ik bestelde werd de volgende dag al geleverd. Bovendien was hij de goedkoopste in vergelijking met andere webshops.

Gaab 26-07-2019

Ik had voor 18u airpods besteld, volgende dag in huis. Bestelling keurig te volgen via track amd trace. Super service!

Gert Lokhorst 26-07-2019

Prima webshop, werkt goed. levering keurig op tijd en lage prijzen.
ik zou deze webshop zeker aanbevolen.

K 25-07-2019

Site duidelijk, levering zoals aangekondigd. Kortom: het bestelde product werd bezorgd zoals gehoopt!

Immer 25-07-2019

Apple earpods besteld bij deze webwinkel. Ik kreeg oordopjes maar deze gaven niet het geluid van apple earpods en de volume knop werkte niet. Vervolgens contact gezocht met de klantenservice deze behandelde mij onbeleefd en verbraken het gesprek. Jammer dit is de zoveelste keer al dat ik geen echte Apple earpods krijg bij mijn bestelling. Ik hoopte dat via kieskeurig.nl de bestelling wel goed zou zijn! Andere producten weet ik niet maar voor Apple earpods zou ik deze webwinkel niet aanraden!
Gr immer

Olga Dignum 25-07-2019

Ze zeggen altijd, geef nooit een 10 omdat er dan niks te verbeteren valt. Alleen vinden wij dat jullie wel een 10 waard zijn. De informatie van onze aankoop was helder en duidelijk. Het bestellen ging heel snel en de levering was ook volgens afspraak op de dag geleverd. Wij zijn dik tevreden over het product en de winkel. Wij zullen vaker shoppen bij jullie