Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

s b 02-04-2021

na bestelling snel in huis. geen gedoe en goed te volgen via track en trace

Hans 22-03-2021

Ben best tevreden over deze site,na bestelling alles vlotjes en goed verlopen.

SaidF 21-03-2021

Heb mijn order optijd ontvangen en had ik wat instructies nodig en klantenservice had me heel goed mee geholpen blij er mee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 20-03-2021

12 Februari 2021 bij Phonemarket een stofzuiger Roborock S6 gekocht, door problemen bij de vervoerders heeft het 13 dagen geduurd voordat het product geleverd werd. Toen het product geleverd werd (25 februari) heb ik niet opgelet of het juiste type geleverd was. Aan het uiterlijk van het product is dit voor een leek moeilijk te zien. Besteld was een Roborock S6, geleverd was een Roborock S6 Pure met een prijsverschil van 70 Euro.
Toen ik dit ontdekte heb ik de volgende dag gemaild naar Phonemarket waarbij ik aangaf het geleverde product te accepteren (afgezien van prijs is het produkt nagenoeg hetzelfde) en verzocht om het prijsverschil terug te betalen.
De reactie van de klantenservice was snel:

"U had dit eerder moeten aangeven.
Helaas is het nu voor ons te laat en kunnen wij dit ook niet verhalen bij onze leverancier.
Binnen 24uur na ontvangst dient u zulke afwijkingen aan te geven.
Wij kunnen hierin niets voor u betekenen."

Het is bij de firma bekend dat een goedkoper product geleverd is en dan deze reactie. Ik heb binnen twee weken na ontvangst van het product gemeld dat een verkeerd product geleverd was. Voor de toekomst betaal ik liever iets meer bij firma's die bewezen hebben service te verlenen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-03-2021

Beste,

Wat vervelend dat niet alles zo soepel is verlopen bij uw bestelling.
Wij zullen dit voor u rechtzetten en ervoor zorgen dat het verschil zo snel mogelijk op uw bank is bijgeschreven.

Team Phonemarket.nl

Jozef45 10-04-2021

Ondanks de toezegging van de klantenservice van Phonemarket het verschil terug te betalen en ondanks een herinneringsmail is het geld niet terug betaald. Ik kan alleen maar concluderen dat deze firma niet doet wat ze beloven. Beter is het bij firma's te kopen die bewezen hebben te doen wat ze zeggen. Indien firma het geld alsnog overmaakt zullen we dat hier in een aanvulling vermelden.

Jozef45 15-04-2021

Goed dat uiteindelijk alles tot tevredenheid geregeld is.

PS 16-03-2021

Phonemarket is niet te vertrouwen!

De bestelling en levering van het toestel ging redelijk snel.

Maar na twee maanden normaal gebruik verloor ik al 2 knoppen van het toestel dat te boek staat als “onbreekbaar”
Na contact opgenomen te hebben met Phonemarket bleek dat ik alles zelf mocht regelen, op mail reageren zij niet of traag, de klantenservice is een lachertje, ze zuigen allerlei verhalen uit hun duim en ze zijn ronduit onbeschoft.

Mijn toestel heb ik opgestuurd naar de Dr Mobile reparatiedienst maar deze konden mijn telefoon niet meer repareren toestel is zelfs zonder overleg met mij vernietigd, voor de garantie moest ik maar contact opnemen met de Phonemarket.

Zij kwamen tot de conclusie dat het toestel een fysieke schade had waardoor deze niet onder de garantie viel, zonder ook maar een schaderapport van Dr Mobile ingezien te hebben, hierna heb ik niks meer van hun vernomen………

Ze zullen in reactie op mijn klacht wel weer aangeven dat ze alles voor de klant hebben ondernomen om het probleem op te lossen, maar het probleem is de Phonemarket zelf, hun aftersale service is ver beneden pijl, en ik verdenk hun zelfs dat ze afgekeurde telefoons verkopen….

Beste lezers let op met een aankoop bij de Phonemarket het zijn een stelletje bedriegers….
Officiele reactie van Phonemarket.nl 17-03-2021

Beste PS,

Wij vinden het heel vervelend om dit te vernemen.
Helaas was uw geval net iets anders, uw toestel bevatte fysieke schade waardoor deze niet langer onder de garantievoorwaarden viel.
Hierdoor kwam u niet in aanmerking voor de garantie bij Dynafix.
Wij bestaan al bijna 20 jaar en werken al ruim 10 jaar samen met Dynafix voor onze reparaties.

Wij verkopen ook geen afgekeurde toestellen, wij verkopen nieuwe toestellen met 2 jaar garantie.
Mocht u zich niet aan de garantievoorwaarden dan kunnen wij u hier niet bij verder helpen.

Team Phonemarket.nl

sohrab 14-03-2021

Heb mijn toestel laten repareren alles is netjes verwerkt en werd duidelijk instructies gegeven.

Claudia Malta 04-03-2021

Competitive prices. Efficient service. The product was well packaged. The placement of the glass film on the phone screen was perfect. I recommend the store, clearly.

Lida Knevel 04-03-2021

Hele duidelijke site met vooral schappelijke prijzen en hele goede service. 23 februari gekocht en de dag later al bezorgd. Wat een service. Ik weet zeker dat ik binnenkort ook een telefoon bij deze zaak koop en door mondeling reclame heeft mijn vriendin dezelfde telefoon als mijn man gekocht en wel de A21S van Samsung.

Jupke 04-03-2021

Duidelijke website met prijsvriendelijke artikelen. Degelijk verpakt en snel bezorgt.

Jolanda 04-03-2021

Duidelijke site en snelle levering. Nadat ik onjuiste artikel had besteld geen probleem dit te ruilen.

Manon van Duijn 03-03-2021

Snel geleverd. Communicatie over het leveringsproces was goed. Netjes verpakt! De prijs uitstekend! Kortom ik zou er zo weer bestellen!

Johnny 03-03-2021

Goede informatie via de site en vlotte levering van het bestelde. Ik zou hier zekers wel weer eens een bestelling plaatsen.

Jan 02-03-2021

Het bedrijf PhoneMarket.nl was onbekend voor mij als nieuwe klant. Door bij hen een aankoop te doen, heb ik mij laten leiden door eerder positief beschreven ervaringen van andere klanten. Na telefonische informatie aan Klantenservice bestelling geplaatst. Mijn gedane aankoop werd zeer snel (de volgende dag) én uiterst netjes geleverd. Erg tevreden met gekocht product. Hulde!

Els 02-03-2021

Voor de eerste keer iets besteld. Heb nog even contact gehad met de klantenservice en ben echt heel goed en netjes geholpen.
De volgende dag mijn bestelling in huis.

Heb tegen mijn vrienden verteld dat dit een goed bedrijf is om iets te bestellen. Kom zeker nog een keertje terug.

Roger 02-03-2021

Correcte service. Bestelde producten waren goed verpakt en snel verzonden. De gegeven informatie door de medewerker was correct en duidelijk.

Raymond 01-03-2021

Allereerst omdat hij voor mijn product de goedkoopste was.
Duidelijke web site.
Bestelling gaf geen problemen en de verzending was binnen 24 uur. Kortom prima bedrijf

Liesbet 01-03-2021

Ik heb een IPhone 12 gekocht: de website is duidelijk, hielp me goed om te kiezen, incl de juiste accessoires.
De levering was supersnel, keurig volgens afspraak.
Deze telefoon was via Phonemarket ook nog het voordeligst.
Ik ben zeer tevreden!

B.vd D 01-03-2021

Nog niet eerder heb ik een bestelling zo vlug ontvangen.
Zelfs in deze corona tijden.
s'middag besteld, de volgende ochtend al aan de deur geleverd!
Fantastisch!

Sonja 01-03-2021

Snelle, correcte levering, duidelijke en veilige website en scherpe prijzen

Piet 26-02-2021

Via Phonemarket een iPhoneXR gekocht na uitgebreid onderzoek te hebben gedaan kwam ik bij ze uit en niets anders dan lof. Scherpe aanbieding, snelle levering. Netjes verpakt en precies wat op de site beloofd/getoond was.

Ik kan ze oprecht aanbevelen!

C 26-02-2021

Ik heb een iPad besteld. Snel en netjes geleverd. En een hoesje erbij gratis. Dit wist ik niet. Bovendien goe te bereiken.

Ria 25-02-2021

Snelle levering en netjes verpakt ontvangen. Top!
Kan niet anders dan Phonemarket aanbevelen.

van Heumen 24-02-2021

Telefoon en kort er na een hoesje besteld. Beide de volgende dag geleverd. De een met de postbode,de telefoon met een koerier. Nette prijs,nette afhandeling.
Erg tevreden

annet 24-02-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het product bij deze winkel het goedkoopst was.
de levering was sneller dan ik verwacht had. Alles was netjes ingepakt. Ik ben zeer tevreden!

Gihu 22-02-2021

Op 24/12 een reactie ontvangen op mijn review, die ik via deze site geplaatst heb, met de (loze) belofte om mij een correcte oplossing voor te stellen via mail.
Tot op vandaag nog steeds geen mail van hun mogen ontvangen...

Uit meerdere reacties heb ik al vernomen dat Phonemarket graag hun hoofd in het zand steekt van zodra er een bepaalde service van hen verwacht wordt.
Ook ik heb dit mogen ondervinden... We zijn 6 maanden na datum van retour sturen en nog steeds geen oplossing via hen aangeboden gekregen...

-------------------------------------------------------
Review 7-12-2020:

Eerste en laatste keer dat ik met Phonemarket werk.

Stofzuiger besteld die het na 1 enkel gebruik reeds niet meer wil starten...
Item teruggestuurd voor nazicht waar bij ze snel constateren dat er fysieke schade aan een sluiting waardoor het item niet meer wil starten.
Daarbij valt dit volledig buiten de garantie???

Meest onvriendelijke en inefficiente klantendienst waarmee ik ooit in contact ben gekomen. Voorzien geen enkele tegemoetkoming richting de klant ondanks de waarde van het bestelde product. Snelle manier voor hen om geld te verdienen!

Waardeloos manier van werken!!