Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1939 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

hoihoi 05-07-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Ik had het pakket op tijd binnen en de telefoon was niet beschadigd en voldeed aan wat ik had besteld. Geen problemen gehad en zeer tevreden met de gang van zaken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Deborah 04-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

deze winkel heeft de goedkoopste prijzen en problemen worden erg serieus genomen en goed behandeld. ik werd meteen geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene 03-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Heb een S8 besteld op de site van Phonemarket, makkelijk te vinden en tegen een zeer scherpe prijs. Betaald via iDeal en email gekregen dat het toestel die volgende maandag geleverd zou worden. Toen bleek dat ik die dag niet thuis zou zijn, gevraagd via mail of ik het nog kon aanpassen naar ophalen in de winkel. Dat was geen enkel probleem. In de winkel stond netjes de gewijzigde ophaalmethode en kon de S8 in bezit nemen (na het overleg van ID bewijs natuurlijk). Netjes, snel en vriendelijk afgehandeld

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Christine Teeuwen 03-07-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service

Ik ben de telefoon zelf wezen afhalen. Ik had gekozen voor de Samsung Galaxy s8+. Deze winkel was echt de goedkoopste van Nederland. De telefoon doos was keurig verzegeld.
Ik heb voor een bundel voordeel gekozen. Met screensaver en hoesje van Samsung. Ook veel goedkoper dan in andere winkels. We werden aardig geholpen.

Demet tashan cavrar 30-06-2017 In de winkel gekocht
Hoogstraat 117

Helemaal top!

Op internet de voordeligste iphone 6 plus 64 gb gezocht en kwam uiteindelijk bij phonemarket terecht. Volgende dag gelijk de winkel bezocht en ook nog eens op voorraad, wat wil je nog meer als klant! Goeie prijs en een top service! Super tevreden.

Arts 25-06-2017 Via de website gekocht

super goeie snelle service

Mijn dochter had een nieuwe telefoon nodig dus ik ben gaan zoeken. al snel kwam ik bij deze site terecht. hij was erg duidelijk en ik had snel gevonden wat ik zocht. de prijs was ook voordelig. binnen een dag had ik de telefoon binnen. netjes gemaild etc. al met al: top service, goeie site, en snelle levering.

Mandy 25-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Deze shop gekozen omdat de Samsung S8+ hier het goedkoopst was. De levering was de dag erna al binnen dus helemaal goed.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

M. van den Broek 24-06-2017 Via de website gekocht

Veel beter kan het niet

Tja ik geef nooit een tien maar vandaag besteld, morgen in huis en prima op de hoogte gehouden. Wat wil je nog meer? Service kan ik nog niet beoordelen.

Bianca 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Gewoon goed. Goede duidelijke website. Besteld en de volgende dag in huis. Nog even gebeld over een iPhone en hier ook keurig antwoord op gekregen. Zou hier zo weer een aankooop doen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Mirjam 24-06-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering en duidelijke communicatie. Zou er dus zo weer iets bestellen en het ook anderen aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JS 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede levering zoals op de site vermeld binnen 24 uur

Gewoon volgens afspraak de iPhone geleverd die we besteld hadden. Zonder problemen. Duidelijk mailverkeer na bestelling met orderbevestiging / factuur en track and trace.

Geen toelichting 24-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service!!

Door een onverklaarbare storing op de site annuleren ze jou bestelde mobiel, omdat prijs blijkbaar niet klopt. Vervolgens krijg je een ophaalbevestiging. En daarna mag je telefoon voor een ander prijs kopen en niet het prijs die je op de site ziet staan.
Niet eens een belletje dat het definitief is geannuleerd. Ook geen tegoetkoming. Je loopt de winkel uit met lege handen. Klant is niet gewaardeerd. Slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Karin 24-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig en super snel

Door de recensies van andere kopers kwam ik op de site van Phone market zeer snelle service en scheelt in prijs ook

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joffrey 24-06-2017 Via de website gekocht

Iphone se 32gb

De iphone se 32gb heb ik via de webshop gekocht. Hier hanteren ze scherpe prijzen en snelle levering. Zelf geeft het mij vertrouwen dat ze naast de webshop ook een winkel hebben en goed/makkelijk te bereiken zijn!

Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brinke 24-06-2017 Via de website gekocht

Goed vlot

Gisteren (vrijdag) om 19.50 telefoon besteld, voortijd nog ff via chat gevraagd of hij er dan op zaterdag zou zijn. Als ik snel zou zijn wel, post was nog niet geweest. Normaal zou het tot 19.00 uur zijn. Snel besteld en vandaag binnen om 11.00 ik ben hartstikke tevreden.

Peter 24-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede site

Uit de vergelijk kwam phonemarket met een betere prijs. Hierdoor heb ik het geprobeerd en dit is goed uitgepakt. Iok snelle levering en goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Hein 22-06-2017 Via de website gekocht

Mooie smartphone en snelle levering, ook een leuk cadeautje

De telefoon is binnen 24 uur geleverd, en ik kreeg een telefoontje binnen 12 uur of ik tevreden was, erg vroeg maar wel leuk.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

JV 22-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering goede service

snelle levering, goede service, duidelijke website voor 19.00 uur besteld binnen 24 uur geleverd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henken 22-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Mijn smartphone werd keurig en snel geleverd en dat alles voor een redelijke prijs de site is ook netje overzichtelijk

Astrid 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima, overzichtelijke site. Iphone SE besteld en de andere dag ontvangen. In eerste instantie geen verzendbevestiging ontvangen maar via mailcontact keurig antwoord en de track en tracecode ontvangen. Goede service!

E. Rasink 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, lage prijs!!

Goede en overzichtelijke site. Goedkoper dan elders. Snelle levering! Telefoon was binnen 2 dagen geleverd en keurig verpakt. Hoop dat eventuele service in de toekomst net zo goed zal zijn. Ik heb een Samsung S8 en hij bevalt uitstekend. Ook de vingerafdrukscanner, waar veel mensen over klagen, vind ik juist op een uitstekende plaats zitten en heb er geen problemen mee! Top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koert Krijnen 20-06-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs en snel geleverd!

PhoneMarket.nl heeft een zeer duidelijke en overzichtelijke wipsite, waar gemakkelijk een keuze is te maken tussen verscheidene modellen mobieltjes (in mij geval een iPhone SE).
Snelle levering. Top site!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

maya 18-06-2017 Via de website gekocht

Niet te vertrouwen

Telefoon was stuk bij ontvangst liep vast en viel steeds uit. Bij mijn klacht is hier niet eens op gereageerd, alleen dat ik hem terug kon sturen en niet het hele bedrag zou krijgen wegens waardevermindering door reeds in gebruik te nemen. Ik kon hem niet eens gebruiken want hij valt steeds uit. Belachelijk. Ook over de telefoon onbeschoft behandeld en werd het zelfde gezegd. Op internet vond ik gelijke verhalen. Ik moet het nog terug sturen, dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 19-06-2017

Geachte klant,

Hartelijke dank voor uw beoordeling, U beschikt als een consument over 14 dagen bedenktermijn wanneer binnen deze termijn blijkt het geleverde toestel niet naar behoren te functioneren dan kunnen wij deze voor u omruilen of ter reparatie aanbieden, het keuze laten wij aan u over.

Hebt u nog vragen met het betreft uw garantie en het omruilen van uw toestel dan kunt u ons gerust via het email bereiken info@phonemarket.nl

Team Phonemarket.nl

Alec 16-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle bezorging

Ik heb mijn nieuwe smartphone gekocht bij Phonemarket.nl.
De producten hebben een goede prijs en de bezorging was snel.

Mirjam wardenaar 14-06-2017 Via de website gekocht

Goede service tel was goedkoop is heel goed en snel in huis

Goedkoop spul en snelle levering. Makkelijk te vinden wat je hebben wil op de site. Ik had geen mail gekregen wanner de tel zou komen maar na 1 telefoontje wad alles geregeld

ANDREA 13-06-2017 Via de website gekocht

Super

Samsung A5 aangeschaft. Toch een beetje spannend, ik kende de webshop niet. Echter is de telefoon keurig verstuurd en gaven er ook duidelijke info over.
de telefoon zelf is boven verwachting goed. Geen spijt van. Oude was een S3 neo.
De camera is toch wel een grote verbetering.

Annemiek 13-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik was opzoek naar een telefoon met zeer goede foto kwaliteit. Op deze site kon ik makkelijk vinden wat ik nodig had. Daarna nog prijs de vergeleken met andere aanbiedingen/sites. Phonemarket kwam als beste uit het onderzoek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mirjam 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Via webshop de galaxy A5 gekocht.
Binnen 2 dagen in huis. Netjes verpakt.
Top toestel. Had hiervoor de S4 mini. Wereld van verschil. Kan weer een paar jaar vooruit.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jolanda 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke side en goede prijzen

Goede snelle service en prijzen.
Het enige nadeel was dat er geen goede handleiding bij was en het apparaat op een andere onbegrijpelijke taal was ingesteld.
Maar via Internet snel te herstellen en een Nederlandse handleiding in PDF gratis te downloaden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lisa 06-06-2017 Via de website gekocht

Top service. Vandaag besteld, morgen in huis

Heb nog met ze gebeld of het nieuwe telefoons betrof. Aangezien de prijs dacht ik, dat het toestellen waren die gerestaureerd waren.
Zij verzekerden mij, dat het nieuwe telefoons betrof en dat was ook zo.
TOP

django4 05-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Zeer gebruiksvriendelijken site, scherpe prijzen. Ga zeker de volgende keer als ik iets nodig heb eerst hier een kijkje nemen.

mawil 04-06-2017 Via de website gekocht

Geen problemen

Gezien de toch wat negatieve reviews aarzelde ik met bestellen. Maar omdat alleen zij het mij gewenste model voor de voordeligste prijs aanboden, heb ik de gekozen smartphone toch maar besteld. Hoe de service zal gaan als ik dat ooit nodig heb kan ik nu niet beoordelen, maar de verzending was prima in orde en het toestel was de volgende dag al geleverd.

Wiebe 02-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goeie ervaring !!

Er wordt met de scherpste prijzen gewerkt, dus dat was de eerste reden om bij Phonemarket te bestellen.
Nadat ik zelf iets vergeten was een accessoire bij te bestellen( waar ook een mooie korting op zat) heb ik hierover gebeld. Op een duidelijke en heldere manier verder geholpen door een vriendelijke dame, waardoor alles in 1 x en met mooie korting geregeld kon worden.
HIER IS KLANT KONING !!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita 31-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De website is erg duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Na de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden per email van de status. Snelle levering en de telefoon is erg mooi!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 31-05-2017 Via de website gekocht

Keurig hersteld

Na een foutieve levering van een telefoonhoesje (mat ipv transparant) hebben ze keurig het juiste exemplaar kosteloos nagestuurd. Het oude hoesje mochten we houden voor het ongemak. Foutjes maken is menselijk. Keurige oplossing.

Wiebe 30-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goeie ervaring !!

Hier is klant koning !!!!

Coen 28-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijs en prettige web winkel

Goed toegankelijke product en prijs info en prettige bestel afhandeling. Product ook keurig op de aangegeven dag ontvangen.
Zat bij prijsvergelijkings sites steeds bij de groep met de beste prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

July 26-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na het bekijken van de site heb ik telefonisch nog wat extra informatie ingewonnen bij PhoneMarket. Ik kreeg snel iemand aan de lijn en ik werd uitstekend geholpen. Omdat ik twijfelde over de kleur die ik wilde kiezen (nl. roze), kreeg ik de tip op YouTube wat filmpjes te bekijken. Dat hielp me over de streep.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Karin 22-05-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Ik was op zoek naar een goede Samsung tablet voor niet al teveel geld. Uitgekomen op de site van de Phonemarket. Goede en vlotte service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen van Hulzen 20-05-2017 Via de website gekocht

Prima snel en netjes geleverd

Web site is gebruikstill vriendelijk. Er word snel en correct geleverd. Ik kom hier zeker terug voor toekomstige bestelling.

hkst1958 20-05-2017 Via de website gekocht

Super!

Onlangs een Samsung A5 gekocht bij Phonemarket. Na enig rond surfen op het Internet kwam Phonemarket als goedkoopste uit de bus. 's Middags besteld en de andere dag al in huis.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, fijne webshop, overzichtelijk en zeer klantvriendelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marga K 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering Samsung telefoon

Deze shop had al een goede waardering en verder zijn de mobiele telefoons gunstig geprijsd. Alles werd snel en goed geleverd.

lpeters 17-05-2017 Via de website gekocht

PhoneMarket slechtste winkel waar ik ooit wat heb gekocht

PhoneMarket is de slechtste winkel waar ik ooit iets gekocht heb. Dit wordt alleen maar ondersteund door het feit dat PhoneMarket het logo gebruikt van het webshop keurmerk terwijl ze hier helemaal niet lid van zijn. In mijn ogen proberen ze actief mensen bij het ootje te nemen.

Twee maanden geleden heb ik hier een mobiel gekocht voor 262 euro die bij aanvang al kapot was. Nadat ik met Huawei en google gebeld had werd er geconstateerd dat het probleem bij de telefoon zelf lag. PhoneMarket weigerde echter verantwoordelijkheid te nemen voor haar daden en wilde mij geen nieuwe telefoon aanbieden omdat ik niet binnen 24 uur had gemeld dat de mobiel kapot is. Kortom, je betaalt hier dus 262 euro voor een KAPOTTE telefoon, niet een werkende. Omdat ik het hier logischerwijs niet mee eens was heb ik op meerdere sites reviews geschreven. Ik kreeg werd vervolgens benaderd door PhoneMarket met de boodschap dat ze ineens inzagen dat ze toch niet zo klantvriendelijk hadden gehandeld. Toevallig! Zolang je je probleem maar voor jezelf houdt geeft dit bedrijf geen moer om je probleem.

Omdat ik de telefoon voor het contact op had gestuurd naar een reparatie punt en deze niet was gerepareerd was de afspraak dat ik de kapotte telefoon mocht opsturen in een aangetekend pakket en zodra het pakket ontvangen werd zou er een nieuwe, goedwerkende telefoon terug gestuurd worden. Op dit moment heb ik dus in totaal 287 euro betaald voor een KAPOTTE mobiel.

Ik heb vervolgens de mobiel opgestuurd naar PhoneMarket waarna het pakket vervolgens 2 dagen later is geaccepteerd. De afspraak was dat ik een nieuwe mobiel teruggestuurd kreeg ZODRA het pakket ontvangen werd. Dit betekend direct na het pakket ontvangen werd. Echter 5 dagen later had ik nog geen reactie of een pakket teruggestuurd gekregen. Vervolgens werden mijn emails met de vraag waar de reactie bleef compleet genegeerd door PhoneMarket. Na twee weken tijd en meerdere emails verstuurd te hebben had ik nog steeds geen reactie. Ze verkopen mij dus eerst een kapotte mobiel voor 262 euro, laten mij in total 25 euro verzendkosten betalen, en als klap op de vuurpijl stelen ze mijn mobiel die ik bij hun heb gekocht! Uiteindelijk na gedreigd te hebben met aangiften doen heb ik een reactie los kunnen krijgen. Het antwoord was dat ik had aangegeven dat ik de afspraak helemaal niet zou willen aangaan en dat ik na het contact meer reviews had geschreven over PhoneMarket. Ik ben echt benieuwd hoe PhoneMarket dit gaat onderbouwen sinds al mijn reviews van de zelfde datum zijn. De reactie van PhoneMarket op een negatieve review is dus het stelen van jou geretourneerde product en het negeren van jou emails!

Voor een kapotte telefoon gekocht bij PhoneMarket heb ik:
- 287 euro neergelegd voor de kapotte telefoon en verzendkosten naar PhoneMarket en het reparatiepunt (repareren is niet gelukt)
- ongeveer 17 emails moeten schrijven die uiteindeijk niks hebben bereikt
- veel van mijn eigen vrije tijd en energie moeten steken in het contact komen met PhoneMarket. Mijn tijd en energie werd beloont door PhoneMarket met het negeren van mijn emails.

Logischerwijs ga ik aangiften gedaan tegen PhoneMarket. Het is onacceptabel dat een winkel je een kapot product verkoopt en daarna jou eigendom steelt. Niet alleen zeer onetisch maar ook strafbaar volgens de wet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Denise Bruggeman 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Prima bereikbaar bedrijf. Telefoon werd snel geleverd. Bij vragen wordt je netjes en correct beantwoordt, in ons geval telefonisch op een feestdag notabene.

Marlene 15-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Eenvoudige en overzichtelijke website. Je hebt snel gevonden wat je zoekt en een lage prijs.
Avonds voor 7.00 uur besteld en de volgende dag in huis en goed verpakt.
Hij laad snel op en is bij normaal gebruik twee dagen te gebruiken zonder op te laden.
Duidelijk en helder beeldscherm.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 13-05-2017 Via de website gekocht

Goede aanbieding en direct geleverd

Een Sony Xperia X Compact gekocht voor een zeer scherpe prijs t.ov. de andere aanbieders zonder leveringskosten.
Telefoon bevalt uitstekend.
Site van PhoneMarket.nl is duidelijk. Levering de volgende dag, zoals aangegeven. Dus zeker het overwegen waard voor een volgende keer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jane 11-05-2017 Via de website gekocht

perfect op tijd geleverd

Duidelijke site, overzichtelijk en klasse met correspondentie. had nog een paar vragen over het product maar snel en correct antwoord.

Frank Obbink 11-05-2017 Via de website gekocht

Service is sneller dan de brandweer.

In het weekend Samsung S7 bestelt en dinsdags al thuis , was ook perfect verpakt.Nog nooit zoiets meegemaakt. Lof.

Geert 08-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik heb 2 Huawei P9lite gekocht tegen de laagste prijs, toestellen werken voortreffelijk ,super snelle behandeling op ingezonden e-mail zeer snelle en correcte levering, zeer overzichtelijke website, uitstekend ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 08-05-2017 Via de website gekocht

prima op tijd

Ik deed mijn bestelling net na 19.00 uur dus te laat voor bezorging de volgende daag, maar die dag daarop werd mijn telefoon keurig thuisbezorgd.