Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Peter Gleijm 22-09-2022

Wat er op de website staat m.b.t. de leveringingstijden kloppen. Keurig bestelling afgeleverd op de vooraf aangegeven levertijd, die op de site staat beschreven.

Omer Lardenoit 17-09-2022

Correcte en bijzonder snelle levering. Handleiding heel gemakkelijk te downloaden. Uitermate tevreden!

wim van der geest 17-09-2022

scherpe prijs, goede en correcte levering
wordt direct gereageerd op een e-mail met daarin mijn vraag / opmerking !

Miriam 16-09-2022

De levering was precies op tijd zoals jullie hebben aangegeven.
Was heel netjes verpakt zodat zelfs de doos niet kon beschadigen
Pluim verdiend, ga zo door

De Vries, Leiden 16-09-2022

Voor aanschaf van nieuwe I-phone gekozen voor Phonemarket.Nl, omdat ze het goedkoopste aanbod hadden, het Thuiswinkel Waarborg hebben en over een duidelijke website beschikken dat professioneel en vertrouwd oogt. De levering was punctueel, de aftersales zoals het hoort.

Jo Wagemans 16-09-2022

Bestelling en snelheid van afwikkeling verliepen nagenoeg perfect! Deze webshop krijgt een plaats in mijn favorietenlijstje.

Erik 12-09-2022

Snelle en correcte levering en zeer gunstige prijs t.o.v. andere (grote) aanbieders. Gewoon Top!

Ser 11-09-2022

Duidelijke info en snelle levering. Verder biedt deze site ook de mogelijkheid om het bedrag in 3 termijnen te betalen, wat ook heel fijn is vooral in deze tijden

Niels 08-09-2022

Prima prijs A33 jammer dat je de lader erbij moet kopen verder prima en top telefoon super snel. blij mee

Twan van Herk 07-09-2022

Duidelijke informatie op de site, goeie prijs en een snelle en correcte levering. Gewoon super tevreden.

Franca van leeuwen 05-09-2022

De prijs was gunstiger dan op andere sites
Nu bleeknin de shop niet mijn gewenste kleur op voorraad . Heb toen even gebeld , zeer vriendelijk ben ik te woord gestaan en zijn we tot een passende oplossing gekomen

Patrick 05-09-2022

Phonemarket is prima mijn bestelling werd netjes en op tijd afgeleverd, ben er echt blij mee.

Hans 05-09-2022

Overzichtelijke website, snelle verzending en een prima product voor een mooie prijs!

L. 29-08-2022

Snelle levering. Sneller zelfs dan was gemeld na de bestelling. Op het product is niets op aan te merken.

Boe 27-08-2022

Erg goede ervaring met phonemarket.nl.
In totaal 3 telefoons besteld,waarvan ik er 2 heb moeten annuleren. Geen enkel probleem voor phonemarket.nl .je hoeft enkel een mailtje te sturen met het bestelnummer en annuleringsverzoek.
Snelle levering en komen na wat ze zeggen.
Prijs ook goed vergeleken met andere aanbieders op het web.
Veel keuze op de site en meerdere manieren om te betalen..

Phone market.
Ga zo door!

Stijn 26-08-2022

PS5 besteld, natuurlijk wel ruim € 200,- duurder dan adviesprijs, maar dat komt door schaarste. Ging ik mee akkoord zolang bezorging niet te lang zou duren; had geen zin meer om te wachten. Helaas niet binnen 1 werkdag verzonden door een storing, maar wel binnen 2. Kon dus al snel van PS5 genieten. Verder kan je in 3 termijnen betalen en hoef je dus niet van tevoren al de € 750,- af te tikken. Prima, betrouwbare webshop dus om snel een PS5 te scoren met gunstige betaalmethodes! (Zolang je bereid bent om teveel te betalen dan)

jacob 22-08-2022

Heel goede aanbieding en snel en betrouwbaar geleverd. Moest tekenen voor de aflevering wat voor een iPhone geen overbodige luxe is.

Tamara Mulder 16-08-2022

Erg goede service. Gesproken met klantenservice en erg goed geholpen. Vandaag bestellen voor een bepaalde tijd is ook echt de volgende dag binnen. Erg blij met phonemarket

antoon hopman 11-08-2022

alles ging zo als beloofd heel netjes hulde. zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Elf 09-08-2022

Beste prijs, goede communicatie en zeer snel bezorgd. Ik ben helemaal tevreden:)

Harold 05-08-2022

Deze webwinkel heeft een zeer slechte garantie afhandeling, hier moet je niet zijn voor de service.

marcovanstijn 03-08-2022

Bij Phonemarket.nl een Tweede Kans Samsung Galaxy A32 5G aangeschaft. Bestelprocedure ging prima en de volgende dag kreeg ik een melding dat het pakketje onderweg was. De zending was netjes neutraal verpakt (wel zo handig bij dergelijke inhoud) en het product zag er volgens aangegeven specificaties ("lichte uiterlijke beschadiging") uit.

Leen 02-08-2022

Super , besteld en de volgende werkdag in huis. Keurig verpakt en gekregen wat ik heb gesteld

Peter 01-08-2022

Voordelige prijs
Levering snel, duidelijk en volgens het beloofde op de website.
Erg tevreden

Geer 01-08-2022

Snelle levering, mooi product, goede prijs. Ben erg tevreden! Verder geen opmerkingen