Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jans 19-05-2023

iPhone SE besteld binnen 2 dagen binnen, goede prijs tot service..
Aanrader

Elwe 18-05-2023

Ruime keuze, duidelijke instructies en hele snelle service.
Om 15.00u besteld, volgende dag 11.15u binnen.
Keurig verpakt en stuk beter geprijsd als bij andere zaken. Scheelde al € 55,= met anderen

Martin 17-05-2023

De shop was goed in prijs. Orderbevestiging direct na plaatsing. waarna verwachte levering vrij snel hierna. De werkelijke aflevering was snel en correct, 'smiddags om 16 uur besteld, levering de volgende dag om 10 uur. Super!

EEdK 17-05-2023

Goede en snelle levering. Geen 10, want bij de telefoon zit geen oplader. Dit ligt niet aan Phonemarket, maar aan Samsung. Beschermingsglas niet op voorraad, wat wel erg jammer was. Verder prima service.

Henk 17-05-2023

Dit is een zeer goede en betrouwbare telefoonwinkel .
Een Samsung mobiel besteld voor een goede prijs en een snelle levering

kombiketel 17-05-2023

Duidelijke website, makkelijk vergelijkingen te maken tussen de producten. Telefoon is snel geleverd, keurig aan de deur. Bijpassende hoes en tempered glass gelijk in beeld. Makkelijk meebestellen. De combinatie hiervan in goedkopere versie kwam niet in beeld, die zag ik bij toeval.

Hennie 17-05-2023

De Samsung S22 was bij Phone Market in de aanbieding. Van alle aanbieders op dat moment het goedkoopst. Het toestel werd snel en prima bezorgd. Alles geheel zoals beloofd op de website. Ik ben een zeer tevreden klant.

kloppenburg 17-05-2023

een goede webwinkel, alles ging snel, soepel en U had de smartphone die ik wilde hierbij was U ook het verreweg het goedkoopste, m.a.w.deze aankoop krijgt zeker een gevolg.

Jan 14-05-2023

Ik was op zoek naar een nw smartphone. Al zoekende kwam ik uit bij Phonemarket. Zij hadden de telefoon die ik zocht tegen de beste prijs. Heb de telefoon besteld en de levering was super snel. Zeer te vreden

Ludo Van Mensel 13-05-2023

13:00 h besteld volgende dag geleverd het pakket is goed verpakt alles aanwezig

Judith 09-05-2023

Het artikel dat ik wilde aanschaffen was verreweg het goedkoopst bij Phonemarket! Bovendien gratis levering binnen één werkdag, perfect! Ik ben superblij met mijn keuze en zou Phonemarket zeker aanraden!

Rob Timmer 08-05-2023

Ik was op zoek naar een Samsung Galaxy S23, en was aan het vergelijken op internet.
Ik kwam zo ook bij Phonemarket terecht, duidelijke website, en goede informatie over het product.
Ook het achteraf betalen, was voor mij een optie, dit blijkt ook bij Phonemarket te kunnen.
Bestelling bij hun geplaatst, en werd via email netjes op de hoogte gehouden van het bestel/verzendingsproces.
De volgende dag, werd het pakket netjes afgeleverd door Post.nl, en waar voor getekend moest worden.
Het product was uitstekend verpakt, en voldeed aan al mijn verwachtingen,

JC 05-05-2023

Top service. Had verkeerde oplader bij nieuwe telefoon besteld. Werd daarover gebeld en er is zonder bijbetalen de juiste (duurdere) oplader geleverd.

Ernst Schotting 04-05-2023

Zeggen wat ze doen en doen wat zeggen.
Prima service als je telefonisch contact opneemt.
Levering conform opgegeven levertijd

Henriette 28-04-2023

Bij PhoneMarket de beste prijs, snelle en zorgvuldige levering, duidelijke en juiste berichtgeving/communicatie. Kortom: phoneMarket is een zeer tevreden klant rijker.

Jan Brouwer 24-04-2023

Samsung S23 ultra aangeschaft. Scherpe prijs en supersnelle levering. Telefoon binnen 24 uur in huis.

Bernadette 20-04-2023

Scherpe prijs.
Zeer snelle levering.
Na het bestellen de volgende dag afgeleverd in west Vlaanderen België.
Zeer tevreden over de service. Knap van PhoneMarket.nl.
Zal niet mijn eerste aankoop zijn, tot binnenkort.
Bernadette

Jansen 18-04-2023

Snelle levering en vooral een aantrekkelijke prijs ten opzichte van andere winkels.

Guus 17-04-2023

Goede site makkelijk te bestellen snelle levering en niet onbelangrijk de goedkoopste van Nederland

Marianne 17-04-2023

Gebeld met de klantenservice en heel vriendelijk en goed geholpen. Bestelling zoals beloofd de volgende dag binnen. Ik ben heel tevreden.

Rolf 16-04-2023

Eenvoudige en snelle levering van de smartphone. Ik had ook een screenpotector besteld maar werd gelijk door het bedrijf terug gebeld dat dit ik niet de juiste had besteld. Aangezien dit een nieuw model was hadden ze hier nog gen protector voor. Phonemarket heeft als compensatie een originele Samsung lader mee geleverd.
Alsnog bedankt hiervoor!

Marcel 16-04-2023

Een Samsung A54 besteld bij Phonemarket.
Snel en netjes geleverd, het was ook nog de goedkoopste winkel voor deze telefoon.

I.B. 12-04-2023

Gemakkelijk in telefonisch contact gekomen.
Goede en behulpzame service.
Zeer snel en netjes geleverd

Wim 10-04-2023

Ze leveren razendsnel precies wat je besteld hebt. Was keurig verpakt. Site is gemakkelijk en overzichtelijk. Prima!

Tieke Booij 10-04-2023

De belofte binnen 1 dag levertijd is uitstekend na gekomen. Werkelijk een zeer goede service, dat maak je wel eens anders mee.