Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Carmen 08-02-2019

Website is duidelijk en snelle levering. De inhoud is goed verpakt, zodat er geen beschadigingen kunnen optreden

Mondriaan 08-02-2019

Wij hebben, met ons bedrijf, goede ervaringen met Phone Market. Afgelopen weken bestelden we twee Ipads en deze werden op tijd verzonden en correct geleverd. Toen er een probleem met PostNL was ontstaan is een en ander snel opgelost.

Monique 05-02-2019

In eerste instantie was ik niet tevreden met het product, maar de klantenservice is goed. Dus al met al is de webwinkel aan te raden.

Karin 04-02-2019

Goede en duidelijke site. Goede prijzen, zeker vergeleken andere sites. Ook hele snelle levering, wat heel fijn is natuurlijk.

Jahu 02-02-2019

Ik heb PhoneMarket gekozen omdat ze de goedkoopste waren en omdat er heel goede beoordelingen waren en daar hadden ze gelijk in. Goede vergelijkings-mogelijkheden, snelle levering en een perfect toestel.

Wim 02-02-2019

Na een zeer teleurstellende ervaring bij de grootste web shop, na 10 dagen levertijd via wederverkoper het artikel nog niet uit voorraad kunnen leveren, dit artikel op dinsdag besteld via Phonemarket en de andere dag in huis. Echt top

Gabby 01-02-2019

bestelling van telefoonhoesje en talkband is super geregeld. toen bleek dat het bestelde hoesje niet leverbaar was, werd ik direct gebeld en ontving ook nog een mail met een alternatief voorstel. beide onderdelen werden de volgende dag al geleverd en alles is van prima kwaliteit.

Dick 31-01-2019

Besteld bij PhoneMarket vanwege de zeer goede prijs. Beloftes over levering helemaal waargemaakt. Betaling verliep ook perfect.

Vicky 31-01-2019

Ik heb mijn nieuwe iPhone XR besteld via PhoneMarket.nl. Deze was dik €50 goedkoper dan op andere sites. De telefoon is binnen een dag geleverd en echt splinternieuw ondanks het grote prijsverschil. Goede site, mooie telefoon. Ik ben blij!

Een kleine opmerking; het duurde best lang (een halve dag) tot de betaalbevestiging via mail binnen was.

Marijke 30-01-2019

Prijs-kwaliteit dik in orde en de dag nadien geleverd. Zeker aan te bevelen.

Freek 29-01-2019

Ik ben erg blij met de prijs van de electronica en een snelle verzending. De site ziet er overzichtelijk uit dus dat is ook een pluspunt

Roel 29-01-2019

Uitstekende keuze. Veel mogelijkheden, goede prijs en snelle levering. Keurig verzorgd.

Liesbeth 28-01-2019

Snelle levering, geen vertraging. Goede service. Veel keuze, betrouwbaar en goede IPhone ontvangen.

Besteller 25-01-2019

Heb een Samsung tablet gekocht en die was de volgende dag in huis, zoals beloofd op de site. Keurig aangegeven hoe laat het ongeveer bezorgd werd. De prijs van de tablet was de laagste van de websites die ik kon vinden. Dus prima allemaal!

Eduard 25-01-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Snelle levering.
Phonemarket is zeer aan te bevelen zowel naar kwaliteit als naar prijs.

fred 25-01-2019

snelle levering-top ! in de avond ervoor besteld - volgende avond in huis. de goedkoopste internet winkel die ik kon vinden voor de J5-2017 black uitvoering.

Rumaysa 24-01-2019

Makkelijk telefoon gevonden op de website goedkoper dan elders. Hoefde ook geen verzendkosten te betalen.
Alleen jammer dart de bezorger het bij de buren bezorgd heeft. Stond nog duidelijk op dat getekend moet worden voor ontvangst en niet bij de buren bezorgd mocht worden.

Stefaan 23-01-2019

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling . Zondagavond besteld en dinsdagmiddag al thuis geleverd. Een aanrader van webwinkel.

Smartin 23-01-2019

Na wat rondkijken op internet bleek dit veruit de goedkoopste zaak voor mijn nieuwe telefoon. Heb hier een iPhone XR gekocht. Had wat vragen vantevoren dus de online chat op hun website gebruikt. Die werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Na bestelling kreeg ik binnen een half uur bericht dat ik mijn bestelling af kon halen (op mijn verzoek) Door daar te betalen i.p.v. met iDeal kreeg ik zelfs nog €10 korting.

Vriendelijke en behulpzame mensen. Ze boden zelf aan om de Screenprotector die ik kocht er meteen op te plakken. Ik kreeg er zelfs koffie bij. Mijn volgende telefoon komt ook hier vandaan!

Rohnny 23-01-2019

Ik heb een Nokia 7 plus gekocht.De prijs was dik OK bij enige vergelijking en de service bij levering was perfect. Zeer vlotte levering. Ik heb tot nog toe geen enkel punt van kritiek.

Astrid 23-01-2019

Iphone gekocht. Uitstekende zaak . prima prijs. Laagste die er was. Service uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer tevreden!

jah 22-01-2019

goede shop, scherpe prijzen, bij bestelling zat zelfs een hoesje voor telefoon.
enige opmerking, dat het wat lang duurde.. verder goed.

Hans 21-01-2019

Super snelle service, zelfs kort voor 18:00 besteld, de volgende dag ruim op tijd geleverd!
Goede zaak, beveel ik iedereen aan.

Gijs 21-01-2019

Via de consumentenbond een telefoon uitgezocht. De gekozen Samsung A8 was het goedkoopst bij PhoneMarket. Dus daar online besteld. Alles is verlopen zoals beloofd, zoals een vlotte levering met volg-systeem. Geen telefonisch contact gehad. Ook niet op een andere wijze. Daar was geen enkele aanleiding toe. Gewoon een perfecte levering.

Yuri 21-01-2019

ik heb 2 macbook air 13" besteld. Telefonisch snel bereikbaar, de volgende dag geleverd zoals besproken. Goedkoopste prijs!