Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Tevreden klant Marca 05-04-2022

Een simpele, snelle manier van bestellen.
Communicatie omtrent levering is gewoon goed.
Super snelle levering.
Meer kan je niet wensen.

KC 04-04-2022

Snelle levering en correcte financiele afhandeling.
Deden alle bedrijven het maar op deze manier.

Wilna 04-04-2022

De bestelling gedaan , de volgende dag al vroeg in de ochtend in huis.
Overzichtige site, waardoor je snel je bestelling kan doen.

Ellen 29-03-2022

Mijn kleur Ipad was niet leverbaar op korte termijn. Voorstel kwam voor een andere kleur. Helemaal goed! Goede communicatie! Ook mbt levering ivm onze vakantie. Steeds in contact ook, snelle reacties.

Marianne 28-03-2022

Snelle levering, scherpe prijs, overzichtelijke site. Gewoon uitstekend ga zo door.

Peter 28-03-2022

Snelle levering. bestelling was goed verpakt. Na ontvangst de bestelling uitgepakt en volgens de duidelijke omschrijving van de webshop ging alles vlekkeloos

Dick 26-03-2022

Web site is duidelijk
Bestellen gemakkelijk
Betalen eenvoudig
Levering zeersnel
Geleverd product prima in orde.

J. Peters-Breijer 24-03-2022

Bestelling liep vlot. Prijs is de goedkoopste. En de levering ging ook gemakkelijk. Niets anders dan lof.

Jan 24-03-2022

Het mobieltje is:
Op tijd geleverd zonder problemen.
Makkelijke probleemloze site die ruim voldoende
Informatie gaf.

Top zaak 24-03-2022

Levert goed, goedkoop en snel.
het gewenst product was op voorraad,
bestellen en betalen ging eenvoudig

Thieu 23-03-2022

Snel en correct geleverd
Makkelijke installatie beschrijving
Werkt direct

Esther 21-03-2022

De levering was super snel en correct.....het was goed ingepakt.....er zat 2 dagen tussen!!! Ik zou het zo weer bestellen bij PhoneMarket!

H.J. Vroon 21-03-2022

Heel goed service. Werd telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. Er werd duidelijk uitgelegd waarom de levering langer duurde. Ter compensatie van de wachttijd werd bij de levering een gratis accessoire geleverd.

Liesbeth Maris 17-03-2022

Vrijdag voor rond 17.30 uurwerk telefoon besteld en de volgende dag op de afgesproken tijd kreeg ik de telefoon al thuis. Ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar en kreeg ik adequaat antwoord op mijn vraag of de telefoon zoals op de afbeelding mintgroen is. Kortom, zeer betrouwbaar, nog met een papieren factuur erbij. Cijfer 10 krijgen ze! En ik ben altijd een kritische dame!

Paganini 17-03-2022

Heldere website, goed aanbod, duidelijke beschrijving producten en scherpe prijzen.
Bovendien zeer snelle bezorging. Maken waar wat staat aangegeven.
Aangeschafte Nokia tablet staat het scherpst geprijsd van alle (online) aanbieders. Zeer tevreden met product en service.

Annelies Greven 16-03-2022

Mijn vrouw had een smartphone Samsung S8+ en op een gegeven moment deed hij het niet meer, dus moest er een andere komen. Op internet hebben we alles afgezocht en reviews gelezen en zo kwamen we op de keuze van een nieuw toestel, de Samsung A52s. Daarna gezocht waar we dit apparaat het goedkoopst konden kopen. En zo kwamen we bij PhoneMarket.nl. We hebben het toestel direct besteld en het werd twee dagen later door de bezorger gebracht. Mijn vrouw heeft gelijk alles van het oude toestel overgezet op dit nieuwe toestel en ze heeft het inmiddels 14 dagen in gebruik en ze is er lyrisch over. Ze vindt het een geweldig toestel en voldoet aan al haar eisen (en geloof me, die heeft ze!) We willen PhoneMarket.nl hartelijk danken voor de goede en snelle levering.

Dirk 14-03-2022

Zeer snel antwoord, goed advies en zeer snelle levering. De site is makkelijk toegankelijk en werkt duidelijk. Geeft een duidelijk beeld van wat je besteld.

Han 13-03-2022

Product info was duidelijk en juist.
Verder opgave nota enz prima geregeld en artikel op aangegeven tijd geleverd.

Snipes 12-03-2022

PS5 besteld, volgende dag binnen ondanks dat ze slecht leverbaar zijn. Redelijk makkelijk telefonisch bereikbaar ook.

Andries 12-03-2022

Beste prijs en geleverd zoals geadverteerd. Track en trace ook zoals vooraf gesteld.

Laura franssen 10-03-2022

Superduidelijke website met goede aanbiedingen. Producten worden goed afgebeeld op de foto's en bij de bijbehorende tekst staat veel informatie over het product. Helder en duidelijk zoals het hoort. Ik heb mijn telefoon besteld op vrijdag en deze werd zaterdag al geleverd, helemaal top dus.

Hans 10-03-2022

Snel gevonden wat ik zocht, snelle levering en gewoon een goed product. En dat voor de laagste prijs!

Herman 08-03-2022

Via internet de aanbieding voor een Samsung tablet gevonden. Gunstige prijs, snelle levering en product voldoet aan verwachtig.

Vincent 08-03-2022

Goede service, snelle levering, kwaliteit is goed. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Marike 07-03-2022

Mooie overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. En snelle levering. Goede prijzen!