Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Fatiha 24-02-2020

Per ongeluk wat besteld bij de site, blijkt achteraf dat ze zich schuilen dat bedrijven niets retour mogen sturen. Hele situatie uitgelegd dat ingevoerde bedrijfsnaam niet bestaat en adres een huisadres is. Moet toch niet moeilijk zijn om even op te zoeken denk ik. Ik ben gewoon consument!! Ze staan niet open voor uitleg of iets dergelijks. Je krijgt via de mail korte standaard antwoorden die in mijn ogen betekenen pech gehad. Hou aub rekening met.... gaat maar iets fout dan heb je dikke pech!!!!!!
Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-02-2020

Beste mevrouw Fatiha,

Wij hebben van u meerdere verschillende verhalen gehoord waardoor wij gaan twijfelen aan wat nu de waarheid is.

U heeft bevestigd dat het wel de bedrijfsnaam is van uw partner. Het is nou eenmaal een feit dat zakelijke bestellingen niet geretourneerd mogen worden.

Het lijkt ons sterk dat u perongeluk een niet al te klein bedrag overmaakt naar onze webshop.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Team Phonemarket

Johan Lavent 22-02-2020

Beste prijs van het net en supersnelle levering binnen de 24 uren. Factuur netjes via mail ontvangen, super!

BG 21-02-2020

Super duidelijke en snelle service..
Uitstekende webshop
Wanneer je iets besteld staan meteen de aanverwante artikelen erbij. Scheelt veel zoek werk!!

Peter Boersen 19-02-2020

Phonemarket gekozen voor de scherpe prijs en geen spijt. Al snel bevestigingsbrief ontvangen en vervolgens de volgende dag mobiel al bezorgd.

Syl 15-02-2020

Snelle bezorging en scherp geprijsd!
Procedure van bestellen spreekt voor zich.
Kortom geweldig!

Adje 11-02-2020

Een Samsung Galaxy 10e besteld en betaald.
Phonemarket kom niet leveren dus annuleerde phonemarket de order. Vandaag na 20 dagen is mijn geld pas teruggestort.
Ik koop niets meer bij deze webshop.
Ik vind dit ronduit schandalig.

Peter Van Hoof 09-02-2020

Vrijdagnamiddag bleek de smartphone van mijn vrouw stuk. We zochten als Belgen aanvankelijk op Coolblue.be. We vonden daar wel heel wat informatie, maar niet de gewenste kleur. Dus surften we verder. We kwamen al snel uit bij Phonemarket.nl. En wat bleek: dezelfde smartphone, even duur, maar wel beschikbaar in de mooie zilveren kleur + een prima book case voor de helft van de prijs en zeker even degelijk.
Vrijdag besteld omstreeks 17u. 's Avonds om 23u een bericht dat er geleverd zou worden tussen 11u30 en 15.00 u. Zaterdagvoormiddag omstreeds 11u35 in België geleverd door post.nl
Wat wil je nog meer...

Mady Brits 08-02-2020

Artikel gekocht een beetje atypisch voor de naam van de winkel. Eventjes moeten op wachten maar netjes op tijd geleverd, binnen de wachttijd die op de site vermeld stond. Zeker aan te raden en zou zeker opnieuw een bestelling plaatsen op de site

maarten 08-02-2020

Zeer goede shop.
Enkel twee opmerkingen:
-Wanneer je huisnummer 9B schrijft en niet 9 B dan komt het pakje niet aan, dit mag verduidelijkt worden.
-Telefonische klantenservice beetje kortaf en verwijst je door naar de mail service. (ivm defect product)

Voor de rest super!

EdB 08-02-2020

Mobieltje op vrijdagnamiddag besteld en zaterdagvoormiddag in België netjes afgeleverd via postNL.
Degelijk verpakt met nog een blitse schrijfpen als toegift. PhoneMarket.nl is een aanrader.

Hans 07-02-2020

telefoon besteld wat na beloofde levertijd niet werd geleverd, hierover gemaild en na twee weken toch een bericht gekregen dat het niet leverbaar is. Bestelling heb ik geannuleerd en reactie gekregen dat terugbetaling binnen 10 werkdagen is. tot heden nog steeds geen terugbetaling en ws zie ik mijn geld nooit weer!!! Koop hier nooit wat!

Liane Thauvoye 03-02-2020

Ik ben echt tevreden met de spoedige levering van mijn nieuwe smartphone. The Phonemarket.nl site is heel duidelijk en compleet. Toch een suggestie : een franstalige versie zou welkom zijn voor de Belgische klanten !

Hermineke 02-02-2020

Alles was snel geleverd en duidelijk. Goed ingepakt. Ik kon gelijk aan de gang met mijn nieuwe telefoon. Huawei 30 life. Ben er blij mee

Fev 31-01-2020

Snelle levering, goed verpakt en top kwaliteit. Zou er zeker weer bestellen.

Bart 27-01-2020

Super ontevreden over de service. Telefoon besteld op 30 december 2019 en op vandaag (27 januari 2020) nog steeds niets ontvangen. Volgens de berichtgeving zou de telefoon in transport verloren zijn geraakt?! Maakt mijn zaak niet uit.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-01-2020

Beste,

Uw pakket is van uit onze kant verzonden dat is u al eerder ook aangegeven.
Het is vervolgens niet bij u afgeleverd en daarom hebben wij hier een onderzoek voor gestart bij PostNL. Hier bent u al van op de hoogte.
Al onze pakketten worden verzekerd verzonden dus daar maken wij ons geen zorgen om.
Zodra het onderzoek is afgerond zullen wij dit terug koppelen.
Graag nog even uw geduld.

Michiel 26-01-2020

Phonemarket had de laagste prijs voor mijn telefoon en had ook nog eens een goede aanbieding voor een bijpassend hoesje! Alle specificaties waren zeer nauwkeurig en volledig aangegeven en het bestellen ging erg makkelijk en snel! Binnen 1 werkdag was mijn telefoon keurig met aangetekend pakket binnen.

Anoniem 25-01-2020

Mijn ervaring met PhoneMarket lijkt veel op deze van anderen :
- Product conform de omschrijving van PhoneMarket geleverd
- Volgens de afgesproken tijdslijnen is het product afgeleverd. Product netjes in verpakking
en zonder beschadiging
- Financieel netjes volgens afspraak afgehandeld
- Scherpe prijzen.
Een nadeel : bij bestelling kun je niet meteen voor een Postnl afhaal locatie kiezen.

Jan-Kees 24-01-2020

De service is ronduit verschrikkelijk. Ik had draadloze oortjes besteld en wilde deze retourneren en geld terugkrijgen want had me bedacht. Dit was door mij teruggestuurd ruim binnen de 14 dagen die ervoor staan. Pakket was ongeopend teruggestuurd, verzegeling was niet verbroken. Toch krijg ik een onpersoonlijke mail terug dat vanwege hygiënische omstandigheden ze het product niet kunnen terugnemen en ik € 8,60 moet overmaken naar onderstaand rekeningnummer (geen rekeningnummer in de mail) dan sturen zij het pakket weer terug. Uiteraard de klantenservice gebeld, de mail was van hen en ook het telefoonnummer stond in de mail, krijg ik iemand aan de lijn die gelijk zegt: "Je moet een mail sturen, ik kan je niet helpen". Vervolgens geef ik aan waarom hun nummer er dan onder staat, waarna hij onbeschoft wordt. Na het sturen van de mail weer een onpersoonlijke mail zonder in te gaan op mijn vraag. Nu staat er wel een rekeningnummer in. Het geld heb ik overgemaakt en de oortjes, die ik helemaal niet meer wil zijn terug. Deze winkel beveel ik bij niemand aan, en zal ook mijn netwerk gebruiken om zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte te stellen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 24-01-2020

Beste,

Zoals eerder per email ook aan is u aangegeven komt u helaas niet in aanmerking voor een retournering.

Anke 24-01-2020

Product is toegekomen zoals op de website omschreven. Heel correcte levering.

Abel 23-01-2020

Ik had recht want er stond dat ik garantie had maar dat heb ik niet gekregen ik vond dat heel heel jammer omdat ik en slechten kakalieting en het waren wel duren oortjes
Officiele reactie van Phonemarket.nl 24-01-2020

Beste,

U heeft ons voorzien van een foto van het door u aangeschafte product waar heel duidelijk te zien is dat het product fysieke schade bevat. Dit valt niet onder de garantie. Op deze manier laat u het lijken alsof wij u niet willen, echter kunnen wij u in dit geval helaas niet helpen aangezien het product niet langer onder de garantie voorwaarden valt.
Wij hopen ook dat u deze onterechte review verwijderd sinds dit heel misleidend is.

Kris 23-01-2020

Heel goeie service.
Scherpe prijzen, vlotte levering en uitmuntende service na verkoop.

Coby 23-01-2020

Bestelling keurig op tijd afgeleverd. Pakket was goed ingepakt. Snelle en prettige afwerking .

Sandra 22-01-2020

Product conform de omschrijving van PhoneMarket geleverd. Ook volgens de afgesproken tijdslijnen is het product bij ons thuis afgeleverd. Product netjes in verpakking en zonder beschadiging . Financieel netjes volgens afspraak afgehandeld.

Jan M 22-01-2020

Overzichtelijk Site ,een grote keus en een vriendelijke prijs voordeze iPad .

Robert 22-01-2020

Het was de goedkoopste webshop voor het model dat ik zocht. Tevens hadden zij er ook het goedkoopste hoesje bij. Het was ook snel geleverd na het bestellen.
Geen klachten, goedkoopste, snel geleverd. oftewel erg tevreden.