Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Sabine 17-06-2023

Nu 19 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald meer dan 1200€ en nog niets mogen ontvangen. Pakket verloren? Geen oplossing in de maak dus echt klantonvriendelijk. Op de laatste mails zelfs geen antwoord meer.

Nita 16-06-2023

Een Samsung telefoon besteld en die had ik binnen 2 dagen in huis.
Een toegankelijke website en een Snelle levering.

Sandra de Vries 15-06-2023

Super snelle levering en zeer scherpe prijs! Vandaag besteld volgende dag in huis is zeker waar! Zeer tevreden!

Karin 15-06-2023

Ik heb mijn IPhone bij Phonemarket gekocht op basis van de positieve reviews en kan mij ook bij deze groep aansluiten. Alles wat beloofd was op de site qua levering klopt!

Herlinde 15-06-2023

Heel tevreden met mijn bestelling van een Samsung A34 bij Phonemarket.nl. Scherpe prijs en zeer snelle en vlotte levering naar Belgie. Aanrader!!

Nathalie 15-06-2023

Duidelijke website, mooie prijsaanbiedingen en zeer snelle verzending, kortom zeker een aanrader!

Frits 15-06-2023

Phonemarket heeft een heldere website en had de beste prijs voor mijn nieuwe iPhone, met hoesje en beschermglas. De levering was snel, zoals beloofd en compleet. De montagehandleiding voor het glas was wel heel slecht uit een andere taal vertaald.

Ineke 14-06-2023

Super snelle levering en geen bezorgproblemen. Goede communicatie omtrent bestelling

Ruud 13-06-2023

Ruime keuze nette prijzen snelle levering product voldoet aan de gevraagde wensen.

Claudia 13-06-2023

Heel tevreden. Mijn I-pad had een snelle levering, was netjes beprijst en werkt top. Alles goed verpakt. Kortom positieve ervaring.

Daniëlle 12-06-2023

Duidelijke site, ik kreeg na mijn bestelling meteen de bevestiging en werd goed op de hoogte gehouden van de levering.
Bij een volgende bestelling kijk ik ook op deze website.

Adrie 10-06-2023

Goede prijs
Snelle service
Snelle levering
Produkt conform aanbieding
Goede uitleg op site

Marien 08-06-2023

Duidelijke weergave van de producten op de site. Snelle levering, ze doen wat verwacht mag worden. Bij retouren, wel per post, maar restitutie bedrag vindt snel plaats.
Al met al een prima bedrijf.

Euck 08-06-2023

Eerlijke en duidelijke communicatie en een vlotte afhandeling. Ook de levertijd was goed aangegeven.

Joost 07-06-2023

Geleverd zoals afgesproken de volgende werkdag en bijkomende is dat ik ook tevreden ben over de samsun A34...

Haiko Droppers 07-06-2023

De gebruiksvriendelijk van de Shop is prima, echter werd er een nieuwer model voor een goed prijs omschreven en wanneer je dan in de fase van het betalen komt (ik wilde een Iphone SE2022 aanschaffen en ik kreeg een SE2020 binnen), staat er een ander toestel model op de factuur, dit heb ik niet goed nagekeken in mijn enthousiasme dat ik een super goede deal had voor een SE2022. Bij binnenkomst van het toestel was het een SE2022 die ik ook had betaald. Wel jammer dat je dan zo wordt misleid.

Willy 05-06-2023

Ik heb Phonemarket gekozen omdat het de interessantste prijs bood en ook positieve reacties had.
Ik heb 2 Samsung Galaxy A54 besteld en deze werden zeer vlug en correct geleverd.
Ik ben ook zeer tevreden over de toestellen.

Hans 04-06-2023

Een prima site.Veel keuze,goede beknopte uitleg.
Na de bestelling direct kontakt met de verzendafdeling en een dag later reeds thuisbezorgd.
Makkelijke installatie via hulpprogramma's.
Ben zeer tevreden en oh ja de prijs was zeer concurrerende.

Jacqueline 02-06-2023

Duidelijke site en goede service prima levering.
De telefoon die ik heb gekocht was hier het goedkoopste.

Candelaria 02-06-2023

Een 100% betrouwbare bedrijf. Ik ben heel tevreden met mijn aanschaf. Snel inleveren en 100 % veilig. Ik zou iedereen aanrader

Adrie Maas 02-06-2023

Omdat mijn oude Samsung niet meer goed functionerende besloten om een nieuwe aan te schaffen, ik heb diverse sites bekeken maar kon nergens een betere deal vinden dan bij phonemarket dus daar besteld.
De nieuwe telefoon werd keurig op tijd geleverd dus ben uitermate tevreden met de gang van zaken en de telefoon.

Shakuntela 30-05-2023

Heb op 25 mei een mobiel gekocht, op site staat levering volgende dag., ook bevestigen gehad van Phonemarket dat product is verzonden. Zou via Post Nl gebeuren.
Heb het product nog niet ontvangen , op laatste moment heeft post nl bezorgdatum verplaatst.
Hoop dat ik mijn betaalde telefoon in goede staat vandaag ontvang.

TijmenZ 30-05-2023

Prettige shop met de informatie die nodig is en wanneer je meer informatie wilt dan klik je op meer productspecificaties en wordt je netjes doorgestuurd naar Tweakers, persoonlijk heb ik hier een zeer goed gevoel bij en heb ik nu precies de telefoon gekocht die ik wilde. Ook snelle en nette levering dus overall helemaal tevreden!

R.kinsbergen 30-05-2023

Ik vond via deze site mijn telefoon voor een scherpe prijs.
Ben erg tevreden met de snelle levering en service

John 29-05-2023

De goedkoopste, dus waarom zou je meer betalen. Snelle levering. Product prima in orde, voor getekend, gaf vertrouwen.