Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Harry 04-12-2020

Ik heb de aankoop bij phonemarket als goed en snel ervaren, een goede site en goede prijs / kwaliteit verhouding.

M Koolen 04-12-2020

Tot op heden absoluut geen goede ervaring met deze webshop. Vrijdag 27/11 robotstofzuiger besteld met volgende dag levering. Tot op heden (4/12) geen stofzuiger ontvangen, bestelling staat nog altijd "in behandeling".
Webshop blijkt niet te bereiken, noch telefonisch (na 15min in wachtrij sluit de lijn af), noch via andere kanalen (e-mail, social media, ...). Ik begin te vrezen dat wij zijn opgelicht.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 04-12-2020

Beste,

Onze excuses dat mijn collega's van de klantenservice u niet optijd te woord hebben kunnen staan. Het product wat u heeft besteld heeft een vertraging opgelopen, wij verwachten het product begin volgende week binnen te krijgen en ook naar u op te sturen.

Mede door de drukte vanwege Blackfriday en Cybermonday hebben transportbedrijven het ook erg druk gehad met leveren.

nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij vragen u om uw begrip hiervoor.

Team Phonemarket

Jaap 02-12-2020

Goede en duidelijke site goede producten en snelle levering en niet onbelangrijk niet duur

Gerrit Ekkel 01-12-2020

Goede, terzake doende productinformatie. Overeenkomend met, en op punten meer uitgebreid, met de informatie informatie op consumentensites.
Tijdens en na bestelling heldere procedures en goede communicatie over track & trace.
Het product is op de geplande tijd bezorgd, was goed verpakt.
Daarna ingebruikname van, wederom, een goed werkende Motorola.

victor 30-11-2020

een prima en duidelijke site, heldere uitleg en referenties, vlotte levering.

Theo 28-11-2020

Zaterdagavond laat besteld waardoor de bestelling op maandag in behandeling kon worden genomen. Pakket werd op dinsdag door PostNL bezorgd. Alles volgens planning en op de toegezegde tijd. Artikel was degelijk verpakt. Ben dus heel tevreden.

Hans v.d. Hork 24-11-2020

Nadat ik op internet wat had rond gekeken kwam ik op Phonemarket.nl uit , mooie site/winkel en zeker de goedkoopste !! Mijn telefoon en mooi hoesje had ik de dag daarna op de afgesproken tijd al binnen.
Prima verpakt en keurig aan de deur geleverd , ik ben hier dan ook ZEER tevreden mee. En beveel je de Phonemarket.nl zeker aan.

Ed Vermeule 23-11-2020

Prima en duidelijke website heb er inmiddels 3 telefoons besteld en ben er voor de volle 100% tevreden over.

PFB 21-11-2020

Ondertussen antwoord ontvangen van PhoneMarket dat er door de drukte vertraging is opgetreden bij de creditering van de €655. Hier kan ik begrip voor opbrengen.

-----------------------------------------------------------
Review 20-11-2020:

iPhone 11 64GB wit was bij bestelling op voorraad, maar kon nadien toch niet geleverd worden. Voorstel van hen was om een zwarte te leveren maar hiermee ging ik niet akkoord. Bestelling werd hierdoor geannuleerd op 5/11 en zij bevestigden per mail dat ik het aankoopbedrag binnen de 10 werkdagen terug op mijn rekening kon verwachten.
We zijn vandaag 11 werkdagen later en helaas heb ik de betaalde €655 nog steeds niet mogen ontvangen!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Hartelijk dank voor uw review.
Excuses voor enige vertraging.

Det uit Den Haag 21-11-2020

Prima shop. Vooraf aangegeven dat er pas na 4 dagen geleverd kon worden: het weekend zat er tussen. Daarom een 8 en geen hoger cijfer.

Robbie 19-11-2020

Ruime keuze,scherpe prijs,zeer goede service,ik had per ongeluk 3 stuks besteld waar ik er maar 1 nodig had,een telefoontje met zeer vriendelijke medewerkster en binnen de minuut probleem opgelost.Zeker aan te raden,Top!!!

Christine 18-11-2020

Dringend gezocht naar betaalbare gsm, onmiddellijk gevonden wat ik zocht, stukken goedkoper dan de gangbare winkels.

Anke 13-11-2020

Goede en snelle levering van de 2 Samsung galaxy A71 mobiel. de prijs was € 33 goedkoper, per stuk, dan bij onze 2 providers.

Ray 12-11-2020

Ik had voor mijn telefoon een nieuwe sd-kaart nodig en besteld bij PhoneMarket,wat de volgende dag bezorgd werd. Geen verzendkosten en kon gewoon door de brievenbus en snelle service !

Jeroen 12-11-2020

Duidelijke website en na bestellen snelle en correcte levering. Erg tevreden!

JHE 11-11-2020

Ik ben heel tevreden over de service en afwerking van mijn nieuwe Motorola G Pro telefoon.
's Middags besteld, de andere dag afgeleverd in een goede verpakking.
Deze telefoon voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

hans 10-11-2020

Prijs/kwaliteit; snelle levering; communicatie; de website. Allemaal prima in orde

Lia 09-11-2020

Prijs/kwaliteit is top 👍!
Supersnelle bediening van kwaliteitsvolle levering!
M'n kleinkinderen en pleegzoon zijn supertevreden met hun oortjes met uitstekend geluid! Een aanrader!
Heel erg bedankt 👍😇!

Jos 06-11-2020

Alles was buiten verwachting,was zeer goed verpakt ,de levertijd was o.k ,en om eerlijk te zijn was hij de goedkoopste uit de rij.

Amalia 06-11-2020

I heb Oppo A 91 besteld da dat was op zaterdag, heb mijn phone op de deur op dinsdag
Goede winkel en zeer vertrouwd!

J. Heemskerk 06-11-2020

Wat slecht telefonisch bereikbaar maar uiteindelijk keurig te woord gestaan. Product volgende dag geleverd.

Esther 04-11-2020

Heel erg tevreden. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Tevens zag ik mijn aankoop (iPhone 11) nergens goedkoper dan hier. Het bijpassende hoesje bleek er niet meer te zijn in de door mij bestelde kleur, ik werd netjes opgebeld om te overleggen of ik een andere kleur wilde ontvangen. Snelle verzending.

yvonne 03-11-2020

heldere overzichtelijke site, en hele snelle levering. Daarnaast online paar vragen gesteld en goede reactie op gekregen.

Sami Hoda 26-10-2020

heb paar bestelling gehad altijd goed gegaan en garantie word op een apparat makkelijk geregeld heel blij met hun service

M. Demir 26-10-2020

Als je producten heb gekocht, moet je niet bij dit bedrijf aan komen met garantie. Ik word van de kast naar de muur gestuurd.
Kennelijk verkopen ze goedkope partij producten waardoor ze geen service kunnen bieden!.
Ze kunnen zelfs tegen betaling geen onderdelen leveren.
Ik wordt verwezen om op internet zelf te zoeken naar onderdelen.
HELE SLECHTE SERVICE, HELE SLECHTE ZAAK.
Geen aanrader om hier iets te kopen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-10-2020

Beste Selim,

Uw product kwam niet langer meer in aanmerking voor de garantie dit hebben wij u ook netjes aangegeven.
Helaas is door fysieke schade de garantie komen te vervallen.
Wij hebben u aangegeven waar u het kapotte onderdeel eventueel kunt aanschaffen om het te vervangen.
Als wij hier zelf aan konden komen hadden wij u dit zelf aangeboden.

De service kunnen wij u wel aanbieden door het aan te melden voor de garantie, echter doordat u niet in aanmerking komt kunnen wij vrij weinig voor u betekenen. Helaas kan het niet op de manier waar op u het wilt hebben.

Team Phonemarket.nl