Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Anjo 06-01-2019

Na telefonisch contact via de website besteld en 2 uur later opgehaald, perfect met leuke korting.

Renee 05-01-2019

Snel, makkelijk, betrouwbaar. Ik heb oortjes besteld voor mijn telefoon, met een fijne korting! Helemaal blij mee

van Linge 04-01-2019

Het is een duidelijke site (we zijn niet in de winkel zelf geweest). We kregen snel geleverd wat we hadden besteld (door nieuwjaarsdag 1 dag later dan in eerste instantie was aangegeven). Ik heb gebeld en gemaild met de klantenservice en werd zeer vriendelijk te woord gestaan met een duidelijke antwoord.
Zeer zeker een aanrader

marc 04-01-2019

Goede shop perfecte afhandeling van het gekochte artikel. Ook een goede vooraankondigi g over de levering

Marco 04-01-2019

Scherpe prijs en snelle levering
Overzichtelijke site en goed vergelijkingsmateriaal

Spoelstra 04-01-2019

Netjes en op tijd!! Dus zeer te vreden en bovendien een scherpe prijs waar je natuurlijk altijd voor gaat

Mdbreems 04-01-2019

Ik heb hier mijn iPhone oortjes gekocht met korting waar ik heel blij mee ben. Was ook super snel binnen.
Ik ga hier vaker bestellen

Filip 04-01-2019

Vlotte afhandeling, bestelling geplaatst namiddag voor oudejaar, dus vandaar levering pas op 3 januari waarschijnlijk. Bestelling vanuit België, betaling kan met bancontact maar er is niet op de websitepagina zelf vermeld dat je daarvoor nog 2 % (ongeveer €3 voor mij) bijbetaalt, dat zie je pas bij de afrekening zelf. Toch zelfs met deze bijbetaling veruit de goedkoopste aanbieder van het toestel (Moto G6).

Tristan 03-01-2019

Goeie en nette winkel. Had iets besteld en kwam het na het weekend ophalen. Moest mijn bestellingsnummer en ID laten zien en kreeg het product meteen mee (had al betaald) makkelijk en netjes. Top!

Kris Degryse 03-01-2019

Heel goede online store. Ruim genoeg uitleg omtrent aangekocht toestel. Veel aanbevelingen over wat er bij toestel past. Vlugge levering. Super!

Cees Jansen 03-01-2019

Duidelijke site, goede en snelle levering op duidelijk aangegeven tijdstip.

Nesheim 03-01-2019

De site is erg duidelijk en overzichtelijk ze zijn stuk goedkoper als andere zaken heb zelf een Apple MacBook bestelt en kreeg vandaag track en trice code van post nl en heb ze nog ff op gebeld voor nog een paar vragen over de Mac die jonge man was erg vriendelijk aan de telefoon. Was er dik over tevreden en toen vroeg hij als u meer vragen heb ken u bellen kijk dit vindt ik een goede service toppie

Eric 03-01-2019

Verreweg de goedkoopste. Top! Levering keurig volgens vooraf opgegeven planning.

Jan W 03-01-2019

Voor de tweede keer besteld bij Phonemarket en de levering was perfect volgens afspraak zeer snel en verzorg een aanrader voor iedereen

JvdL 03-01-2019

Prima winkel, ze doen wat ze beloven. Geen 10, omdat ze niets extra's doen (ik zou overigens niet weten wat). wel een dikke 9.
Ik zou het prettig vinden als ik in het vervolg voor een LATERE bestelling kan kiezen. Slechts in uitzonderingsgevallen kan ik niet een dag wachten. Ik weet overigens niet, of dat bij Phonemarket kan. In ieder geval moet de gekte van loonslaven bij PostNL en andere bezorgdiensten ophouden.

jochem de haas 02-01-2019

2 weken geleden Apple oortjes besteld nooit ontvangen en geen response op email

Justin de ruiter 02-01-2019

Het is een heoe goede winkel alles wordt snel gelverd en het is goede kwaliteit

Jos 31-12-2018

Prima webshop, 's middags besteld, de volgende dag geleverd. Geen moeilijke website, eenvoudig in gebruik. M.a.w een aanrader.

Joke 31-12-2018

Dit jaar twee keer wat besteld. Netjes op tijd afgeleverd zoals afesproken. Keurig verpakt en een stuk goedkoper dan bij andere winkels. Super!

Meryam 31-12-2018

Ik heb deze maand een iPhone 8 plus met hoesje en een beschermglas (werd er meteen opgeplakt) gekocht. Het kwam een stuk goedkoper uit dan andere winkels en er is veel keuze! Ook ben ik goed geholpen door het personeel. Als ik een telefoon of accessoires nodig heb zal ik zeker terug komen.

Sil 30-12-2018

Het product was zeer snel geleverd en het product was goed verpakt zonder schade precies wat ik ervan verwacht had.

Onur 30-12-2018

Zeer goede telefoonwinkel! Vrijdag middag besteld, zaterdag was ie thuis. Dus Top!

John 30-12-2018

Leveren door dit bedrijf is geen probleem. Gewoon goed en snel etc. Maar, let op als het gaat om service/terugbetaling in geval van retournering! Als er dan intern iets onverwacht fout gaat dan moet de klant daarvoor bloeden. Het bedrijf steekt niet de hand in eigen boezem. Zo had ik een product geretourneerd inclusief het bijbehorende retourformulier met vermelding dat ik het aankoopbedrag terug wilde. En retourportokosten waren gewoon volgens afspaak door mij betaald. Alles volgens de regels. Maar nu komt het. In plaats van mijn aankoopbedrag kreeg ik een alternatief product gestuurd. Toen ik dat melde en aangaf dat ik dat niet wilde (stond immersook op het retorformulier) en het alternatieve product zou terugsturen, werd mij verteld dat ik dan wederom de retourportokosten zelf moest betalen (€ 3,80). En dat terwijl ik het alternatieve product niet had besteld. Een antwoordnummer kreeg ik niet en ook geen vergoeding voor de retourkosten voor dit ongewenste product. En zolang ik daar niet aan voldeed was men niet van plan om mij mijn oorspronkelijke aankoopbedrag terug te betalen. Ik werd dus “gegijzeld”. Telefonisch contact, chatcontact, e-mailcontact niets hielp. Dus je bent gewaarschuwd.

Petra 29-12-2018

Snelle levering die ik goed kon volgen. Prima verpakt in papier! Milieuvriendelijker dan bubbelplastic. De telefoon was tiptop in orde. Jammer dat het silicone achterfrontje even niet leverbaar was.

Philippe 29-12-2018

PhoneMarket.com heeft een overzichtelijke site, een brede collectie aan telefoontoestellen en de artikelen zijn scherp geprijsd. De levering is prompt en volgens afspraak - ik bestelde op vrijdag en kreeg het toestel op zaterdag geleverd. Er was geen reden voor mij om met support te praten, dus daar kan ik niets over zeggen.
Zeer goede telefoonwinkel!