Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Dimpie 26-10-2018

Gewoon wat het moet zijn.

Via kieskeurig.nl de laagste prijs opgezocht van de Nokia 5. Phonemarket stond bovenaan. De prijs was dus sowieso in orde. De site werkt prettig en snel, en de levering werd de volgende dag bezorgd. Top!

Mick 25-10-2018

Snelle service, goede prijs

In het weekend een tablet besteld en dinsdag ontvangen, niet alleen de goedkoopste prijs maar was ook inclusief de verzenkosten. Ben erg blij met de snelle service en alles online geregeld.
Met track & trace de bestelling gevolgd. Top gedaan👍

Peter C. 25-10-2018

Zoals het hoort: gewoon goed!

Duidelijke en overzichtelijke webshop, scherpe prijsstelling en een vlotte levering. Verder een goede informatievoorziening over de afwikkeling van de order en de verzending. Meer kan je je niet wensen.

Patrick 25-10-2018

Vlot, scherpe prijzen en betrouwbaar

Goedkoopste shop voor de Samsung S9, overzichtelijke en gedetaillerde website. Zeer vlotte en snelle levering. Correcte factuur. Degelijke verpakking voor verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kees 25-10-2018

Prima service

Web zochten earpods en hier gevonden voor een concurrende prijs. Er was voldoende informatie over het product, was op voorraad en snel geleverd. Prima webshop dus!

Jack 25-10-2018

Wij zijn prima tevreden!

Op zoek naar een Sony Xperia XZ1 Compact voor mijn echtgenote gaf Google aan dat deze bij PhoneMarket.nl te koop was, op voorraad was en bovendien en niet in het minst belangrijk, scherp geprijsd was. Even de reviews gelezen omdat ik niet bekend ben met PhoneMarket. Deze stelden mij gerust. De XZ1 daarom op vrijdagmiddag besteld. Informatie over de bestelling en levering werden diezelfde dag nog keurig per mail toegezonden. De XZ1 is op zaterdag door Post.nl bij mij thuis afgeleverd. Prima product, prima webshop!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

K. Duindam 25-10-2018

Mijn telefoon is netjes en op tijd afgeleverd en ik ben goed geïnformeerd .
Jammer dat ik hem niet bij een afhaal punt kon laten bezorgen .
Het zou fijn zijn als ik niet teveel verdere reclames zou krijgen .

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Martin 25-10-2018

Snelle service

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen en scherpe prijzen.
Na bestelling 'savonds om 22:00, had ik mijn telefoon de volgende dag om 9:30 uur in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.P. Stellema 23-10-2018

Slechte service; telefoon is niet bezorgd!

Mijn partner kocht een IPhone. De telefoon werd niet bezorgd door PostNL, waarna een onderzoek werd gestart om te kijken wat er mis was gegaan. Phonemarket “vergat” daarbij om verzoeken PostNL aan mij door te sturen. Aan de telefoon wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Antwoorden op e-mails gaan niet in op wat je vraagt. Phonemarket verschuilt zich achter PostNL. Het is nu ruim 1 maand later en nog steeds heb ik mijn telefoon niet ontvangen. Dit bedrijf is niet in staat om een goede follow-up te leveren als er iets mis is gegaan of doet dit bewust, wat nog kwalijker zou zijn.

Jan Peter 24-10-2018

Ik ben pas blij als ik mijn telefoon heb ontvangen.
Het pakket is niet bij mijn buren afgeleverd, maar - zoals ik gisteren hoorde - op een adres dat 1 kilometer bij mij vandaan is! Grote fout van PostNL.
Ik ben er vanochtend geweest om te vragen of men mijn telefoon daar heeft, maar dat is niet het geval. Wat nu?

Phonemarket zegt al een maand dat ze het onderzoek van PostNL moeten afwachten. Het lijkt dat ze vergeten dat ik hun klant ben en dat ze een verantwoordelijkheid naar mij hebben; ze moeten zich niet achter falen van PostNL verschuilen.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 24-10-2018

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Als eerste willen wij u direct meegeven dat wij uw bestelling netjes op tijd naar u met de track en trace code verzonden hebben, en aan de hand van deze track en trace code konden zowel wij als PostNL achterhalen dat het pakketje aan uw buren afgeleverd is aangezien de bezorger u niet thuis aantrof.

Zelfs nadat uw pakketje volgens deze tracking gegevens afgeleverd was hebben wij vanuit goede service de initiatief genomen om bij de PostNL een onderzoek te starten, normaal gesproken wordt een onderzoek pas gestart wanneer de klant niets ontvangen heeft, maar in uw geval hebben wij een uitzondering gemaakt dit onderzoek toch te laten starten, aan deze onderzoek moesten wij heel veel tijd en energie besteden voor het iets die eigenlijk helemaal niet onze schuld is, maar toch hebben wij dit vanwege goede service voor u gedaan.

Maar jammer genoeg en blijkbaar bent u hier nog altijd niet blij mee, PostNL heeft u per e-mail verzocht uw pakketje gaan op te halen en wij adviseren u dit te doen.

Bij nadere informatie kunt u gerust met ons via e-mail info@phonemarket.nl contact opnemen.

Jan
Team Phonemarket.nl

Dick 18-10-2018

Prima service en snelle en correcte afhandeling.

Eerlijk antwoord, de prijs waar het artikel voor werd aangeboden. Had eerder geen ervaring met PhoneMarket.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arnold 17-10-2018

enorm snelle en correcte levering

de informatie was uitstekend en mede zijn de prijzen concurerend en de snelle levering
absoluut een topper

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erick 17-10-2018

Snelle levering

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen en scherpe prijzen.
Na bestelling had ik mijn telefoon de volgende dag in huis en goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cynthia 16-10-2018

Slechte service en communicatie

Eind 2016 een HTC 10 gekocht. Was lekker snel en kon hem gelijk ophalen. Iets meer dan een jaar later is mijn batterij zo slecht dat ik contact opneem voor garantie. Ze sturen me gelijk door naar Dynafix (mag eigenlijk niet, hoort via hun te gaan). Dynafix constateert waterschade enbdus vervalt de garantie. Ik ben naar een lokale reparateur gegaan (toch geen garantie meer) maar die kon mij helaas niet helpen. Wel kon hij vertellen dat er geen waterschade zichtbaar was. Dus een officiële aanvraag (in juni 2018) gedaan bij Phonemarket voor een second opinion. Tot op heden geen reactie van hen gehad. Dan maar via het webshop keurmerk. Zij hadden gelijk contact met phonemarket gehad en verzekerde dat ze contact op zouden nemen. Na 2 keer nog een keer contact te hebben gehad met het keurmerk eindelijk een mail terug van 1 zin, dat ze bij standpunt van Dynafix blijven.

Uitermate slechte service en communicatie, als er een klacht ligt!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 16-10-2018

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Heel naar om te horen dat u niet tevreden bent met onze service.
U had een Toestel bij ons aangeschaft. Hierbij gaat het om een toestel van het merk HTC. HTC servicepunt (Dynafix) wilt uw toestel repareren maar constateert hierbij dat uw toestel waterschade heeft en hierbij niet meer onder de garantie valt. Dit staat tevens ook in onze voorwaarden. Het is nota bene HTC zelf die dat constateert. Hierbij valt uw toestel helaas niet meer onder de garantie en kunnen zelfs wij niks meer voor u betekenen. Een collega van mij heeft u dit al uitgelegd via de mail.

Bij nadere informatie kunt u gerust met ons contact opnemen.

Team Phonemarket.nl

Maaike 15-10-2018

Snelle service

Keurig verpakt en snel geleverd. Makkelijk te bestellen en keurige bevestiging . Ruime keus en mooi geprijsd

Hugo 14-10-2018

Ik beveel deze shop aan, geweldig!

Ik kocht online een smartphone, van hoge kwaliteit, aan een prijs waar je echt blij van wordt. En daarbij werd het heel snel geleverd naar België, daarom raad ik een ieder aan om ook hier te kijken wanneer u aan een nieuwe smartphone toe bent, prijs en snelle levering meer moet dat echt niet zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niek 13-10-2018

Super. Snel. En goedkoop.

Op internet kwam de PhoneMarket als goedkoopste uit de vergelijking. Keuze was snel gemaakt. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemieke 12-10-2018

Zeer snel!

Ik heb meerdere sites vergeleken voor mijn product en bij Phonemarket.nl was hij het goedkoopst. De bevestiging en track-en-trace snel in de mail en het product de dag erna in huis!! Het product was goed verpakt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

eshy 10-10-2018

Geweldig service! Fast delivery...

de levering was in orde.. Fast delivery..mooi ingepakt..love the service..
I will definitely order from this site again..

A. Ihsan 09-10-2018

Super service

Galaxy tab A4 besteld. Kon hem dezelfde nog afhalen. Snelle internetservice en goede klantenservice in de winkel

LvdG 08-10-2018

De moeite waard om even voor te moeten rijden.

Toch wat huiverig geweest want hoe kunnen zij zoveel goedkoper zijn dan bijvoorbeeld Media Markt. Daarom naar Rotterdam gereden en niet laten verzenden á 10 euro. Winkel in het centrum, vriendelijk geholpen. Helaas voor de P20 pro geen goede hoes op voorraad maar die bleek 100 meter verderop op de markt voordelig te scoren. Al met al een flinke smak geld bespaard door mijn nieuwe Huawei hier gehaald te hebben.

lieske 08-10-2018

prima

Phonemarket heeft een overzichtelijke site. De Telefoon werd snel geleverd en zat in goede stevige verpakking.

SgW 08-10-2018

Geweldige service

Goede service en snelle levering. Prima omruilservice en garantie. Prijs en kwaliteit is goed.
Prima webshop

John van Leuken 04-10-2018

Snelle levering

Kwam het goedkoopste naar voren wat betreft mijn aankoop bij het online zoeken en werd zeer snel binnen 24uur geleverd.

Mamaji 04-10-2018

Supersnelle levering

Gunstige prijs en goede reviews. Na bestelling een supersnelle levering. Vandaag besteld, volgende middag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nikjagro 03-10-2018

Snelle levering en aangename prijzen

Vanwege de aangename prijs heb ik mijn telefoon hier besteld. De orderbevestiging werd snel en volledig gemaild, en de telefoon was zoals beloofd de volgende dag in huis. Keurig verpakt en met security tape afgeplakt, uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -