Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Sarah 23-06-2019

Ze hebben een overzichtelijke website, maar voor de rest ben ik niet tevreden. Bijna 1 week geleden een Samsung Galaxy s9 besteld. Op de website stond op voorraad, morgen geleverd. Wel een bevestigingsmail geen track and trace code op maandag, of dinsdag. Ik kijk op de website 2-3 dagen levertijd. Nou dan zou je verwachten dat het er voor het weekend wel is. Nee, ik bellen, had al gemaild: geen antwoord op gekregen, 1 x 10 minuten in de wacht en 1 x 15 minuten in de wacht. Leverancier heeft telefoon niet geleverd is het antwoord, hopelijk volgende week. Kortom slechte service geen communicatie naar klant toe dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. 1x en nooit weet!

Giel Haerens 22-06-2019

Het is een hele aangenaame winkel alles gaat perfect en levering is super snel toppie👍🏻

Maurice de Visser 22-06-2019

Phonemarket.nl is goedkoop en je hoeft ook geen verzendkosten te betalen! Voordeliger kan haast niet!

Rob 21-06-2019

Phonemarket zit erg vaak lager met z'n aanschafprijs voor precies dezelfde telefoons dan een andere zeer bekende aanbieder, Belsimpel.
Daarnaast versturen ze lekker snel en is er meer keuze in de betaalmogelijkheden.

Monique 20-06-2019

De reden waarom ik voor deze webshop heb gekozen, is omdat zij de smartphone van mijn keuze het goedkoopst aanboden en de reviews zonder uitzondering positief waren. Ik ben niet teleurgesteld: ik kreeg snel een bevestigingsmail en de order is dezelfde dag nog verzonden. Levering de volgende dag. Reden waarom ik geen 10 heb gegeven, is dat ik niet weet hoe er door deze webshop gehandeld zou worden als er een probleem voor zou doen.

Fam. Schepel 20-06-2019

Over de service van de aankoop bij PhoneMarket.nl zijn we zeer tevreden.
In tegenstelling tot de ervaringen bij “de witgoed marktwinkel” waar de prijzen vaak per uur op en neer gaan. Heb je daar het gevoel of je bij een grootgrutter aan het graaibakke bent.
Hanteert PhoneMarket.nl gunstige prijzen en verzend het product, binnen de beloofde tijd, zonder showroom-schade van de originele verpakking.
PhoneMarket.nl is een betrouwbare webwinkel om vaker bij terug te komen.

J. van de Bunt 20-06-2019

De shop was de goedkoopste voor de gekozen artiekelen. Ze versturen snel.
Binnen 2 dagen was het pakket aangekomen. In perfecte conditie !
Keurig verpakt.

P. S. 19-06-2019

Makkelijk te gebruiken website, goed geprijsde telefoon en snelle levering.

Ron 17-06-2019

duidelijke site, snelle levering en meerdere betaalmogelijkheden. Levering is te volgen via Track en Trace dus het te verwachten levermoment is te zien.

Martijn Smeets 15-06-2019

Ze hebben alles waargemaakt wat ze beloven. Goede communicatie. Snelle service. Ik zeer tevreden.

Paul 10-06-2019

's avonds apple oordopjes met 3,5 mm aansluiting besteld en de volgende dag waren ze in huis. De prijs was goed. De levering, communicatie en betaling liep allemaal vlekkeloos. Ik ben erg tevreden met deze webshop.

Nancy 07-06-2019

Snellere levering dan verwacht en het product voldoet absoluut aan de verwachtingen. PhoneMarket.nl is zeker een aanrader !!

Paul 05-06-2019

Afgaand op de beste prijs heb ik als opvolger van mijn I phone 6s bij PhoneMarket.nl gegaan voor een I Phone 8. Snelle en efficiënte levering de volgende dag en een compleet pakket zoals ik ook verwachten kon! Ik ben een zeer tevreden mens en kan daarom ook iedereen aanraden om met PhoneMarket.nl in zee te gaan!

Dirk 05-06-2019

Zeer snelle service, op zondag besteld en op dinsdag geleverd.
Heb nu mijn tweede gsm besteld en terug de zelfde service.
De prijs is de beste als je ze vergelijkt met anderen en hopelijk verloopt dienst na verkoop
ook op de zelfde manier.
Ben een zeer tevreden klant en beveel het anderen ook aan om eerst PhoneMarket
te raadplegen vooraleer een besluit te nemen.

Allan van der Bijl 04-06-2019

Een goede en overzichtelijke winkel met een groot en breed scala aan prouducten van smartphones , tablets, ipads en toebehoren toe en ook nog de beste en voordeligste prijs nadat ik een Iphone XS Max wilde en de prijzen vergeleek met de andere telecomwebshops tot de Apple Store aan toe. En natuurlijk een snelle levering via 24 uur en het was zelfs mogelijk om het product op te halen bij de winkel in Rotterdam! Super, snel, voordelig en betrouwbaar!

René Boots 01-06-2019

Ik ben zeer te spreken over phonemarket.nl. Ik 2x een telefoon daar besteld. De eerste keer waren zij de goedkoopste op kieskeurig en tweede keer niet. Ik wilde de tweede keer bij een andere site bestellen maar daar had ik problemen met het invullen van gegevens op de site. Dan maar 5 euro duurder en geen gedoe. De site van phonemarket.nl is goed verzorgd, uitgebreide uitleg over de producten en het invullen van gegevens is geen probleem.
Je wordt prima op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.
Ik ben zeer tevreden.

Phietje54 30-05-2019

Ze geven de laagste prijs en leveren snel, zelfs in Belgie zonder extra kosten

J. B. M. van den Berg 27-05-2019

Het is niet duidelijk voor mij hoe ik Uw code van vier cijfers moet bevestigen . Dit gaat niet op de door U gestuurde SMS bericht . Ik moest heel ingewikkeld naar Uw side , dan kan je de vraag om een 06 nummer vragen en dan wordt je van het kastje naar de muur gezonden . Is het eindelijk gelukt om de code per SMS aan U terug te sturen , krijg je weer een e-mail dat mijn bestelling nog niet is afgerond ( een dag later ) . Weer een SMS je gestuurd en nu heb ik de bevestiging dat alles in orde is . Er worden wel erg snel berichtjes gestuurd die elkaar overlappen en daardoor voor wat oudere mensen niet duidelijk zijn
Hr. J . van den Berg
Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-06-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Helaas begrijpen wij uw review niet.
Is dit wel een review die u bij ons moet plaatsen of bij uw provider?
Het lijkt erop dat u een probleem hebt met uw provider.
Het is beter om even contact op te nemen met uw provider om dit probleem op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons mail op Klantenservice@phonemarket.nl

Kevin Nijs

Jasper 26-05-2019

Snelle levering, goede prijs, en geen verzendkosten voor een klein brievenbus pakketje.

Gunther 26-05-2019

Aantrekkelijke prijzen.Topservice ! Goede en duidelijke informatie van de producten.

Wi. 25-05-2019

Snelle levering. Keurig verpakt verzonden. Duidelijke productomschrijving op de website. Een aanrader dus

Gerdo 23-05-2019

Phonemarket.nl is wat mij betreft de beste phone shop die er is! Super snelle levering tegen de beste prijs. Heb hier al diverse telefoons gekocht en blijf dat doen en zal ook andere adviseren dat te doen. Heb nog geen aftersales behoefte gehad maar dat zal ook prima in orde zijn.
Gerdo

Pricilla 22-05-2019

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de bezorging via mail en de laagste prijs voor een goed product!

Sjorsss 22-05-2019

Duidelijke informatie op de site, aantrekkelijke prijs en snelle levering. Tablet verpakt in een stevige doos. Maken gewoon waar waar ze voor staan!

Joop 21-05-2019

De telefoon werd met 1 dag geleverd en dat ook nog voor de laagste prijs.
Dus we zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf aan.