Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jeroen 15-08-2021

Goede prijs voor de iPhone die ik bestelde. Snelle levering en betrouwbaar in communicatie.

Erik1972 10-08-2021

Bijna een 10! De site van Phonemarket is overzichtelijk en de zoekmachine werkt goed. Dat is voor mij belangrijkste. Als 2de is prijsvorming, ook hier scoorde Phonemarket met de scherpste prijs goed. Waarom geen 10 punten. De technische specificatie is goed te vinden maar niet mogelijk om te vergelijken en dat vind ik erg jammer. Want je hebt toch altijd een paar modellen die binnen je keuze vallen en dan wil je vergelijken wat de beste is. Dit zou erg handig zijn als er een vergelijk optie is. Met deze optie erbij krijgen jullie een dikke 10!
Officiele reactie van Phonemarket.nl 17-08-2021

Beste Erik1972,

Hartelijk dank voor uw review!

Wij zullen deze mogelijkheid zeker in gedachte houden en zo snel mogelijk aan de website toevoegen zodat u hier gebruik van kunt maken!

Heel veel plezier met uw aankoop!

Team Phonemarket.nl

Fred van Faassen 10-08-2021

Vorige week problemen gekregen met mijn oude toest. Ik heb een nieuwe besteld in het weekend en de dinsdag erop was die er al. Goed toestel voor betrekkelijk weinig geld. Goede service en snel geleverd.

Michael 10-08-2021

De winkel weigert garantie te verlenen als binnen het jaar mijn iphone ermee stopt. Ze hebben een 3e partij die de reparaties uitvoert. Deze claimt dat er geen garantie is omdat de telefoon ouder dan 1 jaar is (wat niet waar is), ondanks dat volgens Europees recht de garantieperiode 2 jaar is. Daarna de telefoon op hun verzoek naar hun interne reparatieafdeling gestuurd. Deze wijzen in eerste instantie garantie af zonder opgave van reden. Na aandringen zeggen ze dat er waterschade was. Dit is pertinent niet waar. De telefoon is 100% zeker nooit in aanraking geweest met water. Daarbij: de eerste reparateur heeft dat niet geconstateerd, hoe kan er nu dan wel opeens waterschade zijn?
Echt een waardeloze tent.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 11-08-2021

Beste Michael,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Helaas valt de reparatie wat uw toestel nodig niet onder garantie. Dit komt omdat er waterschade is geconstateerd.
Om het alsnog goed voor u op te lossen willen wij u tegemoetkomen in de reparatiekosten. Wij sturen u een email hierover.

Team Phonemarket.nl

Frank 04-08-2021

100 procent ok, snelle levering en onklopbare prijs, zeker aan te bevelen bedankt.

Anne 22-07-2021

Goede duidelijke site, met duidelijke omschrijving van de telefoons.
Prima levering.

Hugo 23-06-2021

Ik vond phonemarket een hele fijne verkoper. De service was snel en duidelijk. Ik kreeg mijn pakket erg snel en in goede staat. Al met al ben ik erg tevreden.

Johanna 22-06-2021

Duidelijke, objectieve omschrijving van het product. Lagere prijs dan andere webwinkels. Snelle levering.

peter 22-06-2021

goede prijzen, goede service, vlotte levering. Wat wil een mens nog meer? aan te bevelen!

Eva 04-06-2021

Top kwaliteit!

Ik had op Vrijdag 28-5-2021 voor 16:00 uur besteld en de volgende werkdag op Zaterdag 29-5-2021 thuis afgeleverd.
De smartphone is precies de kleur wat ik besteld had. Ik ben zeer tevreden over de service. Bij de levering was alles compleet, ook de factuur kreeg ik erbij. Heel netjes dat het wordt meegeleverd.
De Phonemarket is iedereen aan te raden.
Je krijgt een mail van je bestelling

Ivan 03-06-2021

Goede service, artikel binnen de afgesproken tijd geleverd. Goed en veilig ingepakt.
Goede prijs kwaliteit. Zeker een aanrader

Martijn 22-05-2021

Playstations 5 binnen 1 dag geleverd. Goede en professionele afwikkeling (factuur e-mailen, bezorgtijd). Ps5 is bij Phone Market een stuk duurder dan de adviesprijs, maar fijn dat het mogelijk is om er op deze manier toch 1 te kunnen kopen.

cor 14-05-2021

zeer tevreden over phonemarket eerste keer hier besteld zijn goedkoper en levering goed geregeld echt een aanrader..

Khalid 14-05-2021

Het toestel heb ik in goede orde ontvangen. Ik ben tevreden over mijn bestelling.

Michael 23-04-2021

Snelle levering en goed verpakt! Informatie rondom proces ook goed. bestelling voldoet helemaal aan de verwachting.

MJ 21-04-2021

Zeer snelle levering en perfecte service. Ik heb 2x binnen het uur een reactie gekregen.
Ook bij een retourzending alles prima geregeld en geld zeer snel terug. Helemaal top!

Linny 21-04-2021

hele snelle levering en goede kwaliteit. ?De webshop is overzichtelijk en duidelijk.

Lidia 20-04-2021

Deze shop sprong er met kop en schouders bovenuit wat betreft prijs en service. De opslagruimte van deze telefoon was vergeleken met andere shops ook goedkoper. Daarom voor deze shop gekozen. Ook de service wat betreft levering voldeed aan alle verwachtingen.

J van gestel 20-04-2021

Een iPhone XR aangeschaft op basis van prijs kleur enGB. Zeer goede prijs en supersnel geleverd! Voor
Mij een topbedrijf!!

Gerda 20-04-2021

Ik vond het makkelijk om hier een telefoon te bestellen.
Het toestel heb ik in goede orde ontvangen.
Ik ben een tevreden mens.

Hans 06-04-2021

Geen teruggave aankoopbedrag nadat product met track&trace retour is gestuurd en bewezen is aangekomen. Phonemarket reageert enkel met "helaas is deze nog niet aangekomen" en doet geen enkele moeite tot een oplossing te komen
Officiele reactie van Phonemarket.nl 09-04-2021

Beste Sth,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Erg jammer om te horen dat onze service niet voldoende was. Graag willen we met u meekijken hoe we u alsnog van dienst kunnen zijn. Uw klacht komt ons niet bekend voor en ook kunnen wij hier verder niets over vinden. We willen u dan vragen om te mailen naar klantenservice@phonemarket.nl o.v.v. het ordernummer van uw bestelling. We zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Excuses voor het ongemak!

Team PhoneMarket.nl

Bas 03-04-2021

Dit is de eerste keer dat ik zaken doe met deze aanbieder. Men komt de afspraken netjes na. Vandaag besteld, morgen in huis tegen een nette prijs/kwaliteit.

A. 03-04-2021

Iphone aangeschaft. Woensdag besteld, donderdag in huis.
Kan niet beter. Top.

Eleonore 03-04-2021

De reviews voor Phonemarket zijn goed en dat is gebleken. Ik heb een Samsung S10e gekocht en hun prijs was het meest aantrekkelijk. Levering met tijdsaanduiding binnen een dag. Ben dus helemaal gelukkig!

Marianne 03-04-2021

Zeer klantvriendelijk en goede vandaagbestellen en de volgende dag al thuis