Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Amateurke 14-07-2018

Vlekkeloos: van bestelling tot levering aan de beste prijs

Huawei P10 besteld en volgende dag stipt geleverd. Was ruim 35€ goedkoper (10%) dan in België en gratis geleverd. Vlotte betaling en perfect werkende track en trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 13-07-2018

nokia 7 plus

Duidelijke info op website.
Laagste prijs.
Besteld en de volgende dag al in huis.
Doos voorzien van veiligheidstape. Indien verbroken moet de vervoerder een aantekening maken op de vervoersbrief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Steve Leclercq 12-07-2018

Scherpe prijs en snelle levertermijn!

Beste prijs die ik gevonden heb en geleverd binnen de 2 dagen. Zou er zeker nog kopen en aanbevelen aan mijn vrienden.

Evelien 12-07-2018

Snelle keurige service

Had nog nooit van deze winkel gehoord,maar geen spijt van gehad.
Dinsdag besteld en woensdag ochtend al in huis.
Netjes op de hoogte gehouden vanaf de bestelling tot levering.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 11-07-2018

Zeer goed

Zeer correcte en vlugge service. Via Kieskeurig.nl en andere vergelijkingssites ben ik bij Phonemarket.nl terechtgekomen en zij verdienen meer dan een 8,5 score!

André / Gemeente Zeist 08-07-2018

Afspraak is afspraak...

Als je als bedrijf het vertrouwen van consumenten wilt winnen dan moet je je daar ook naar gedragen. Voor dat ik de SAMSUNG GALAXY A8 kocht kende ik Phonemarket nog niet. Maar ja, de prijs was te aantrekkelijk om deze niet bij hun aan te schaffen en daar het ik geen spijt van.

In de mijn titel schreef ik al.... afspraak is afspraak en dat is hier zeker van toepassing.
Laagste prijs voor het betreffende product.
Levering op de afgesproken dag.
Goed, netjes en veilig verpakt. ( niet zichtbaar wat er verstuurd wordt. )
Complete levering.

Thom 06-07-2018

Onwijs fijn!

Ik kocht een MacBook Air via de website nadat hij op een vergelijksite bovenaan stond, toch 50 euro goedkoper dan een grote winkel als MediaMarkt! Bestelde hem in het weekend dus kreeg hem op dinsdag binnen, prima op tijd volgens de track & trace code die ik meteen kreeg! Ook bevestiging van bestelling en tussentijdse updates kwamen super snel via de mail. Echt hele snelle service en net allemaal iets goedkoper dan de grote ketens, zal zo weer iets kopen hier!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 06-07-2018

Snelle levering

Wat wij hadde besteld is erg snel geleverd. De info wanneer de bestelling kwam is erg duidelijk. Kort om erg tevreden over de site een aanrader.

Roel 05-07-2018

Precies volgens afspraak geleverd.

Goede overzichtelijke webwinkel, keurig op tijd volgens afspraak geleverd voor een zeer schappelijke prijs. Heb wel even getwijfeld door een paar negatieve recenties, maar vaak ligt het aan de consument zelf, er wordt vaak niet goed gelezen. Kortom, prima ervaring, ik zou hier met een gerust hart weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De Ridder Mario 05-07-2018

Uitstekend, volgens de verwachting ...

Perfecte prijs, mooi op tijd afgeleverd, uitstekende kwaliteit, volgens de verwachting, zeker aanbevelen bij vrienden ...

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karloo H. 01-07-2018

Doen wat ze beloven!!

Via kieskeurig heb ik op de website van phonemarket.nl de laagste prijs gezien voor een smartphone. Deze besteld en de volgende dag keurig bij mij thuis bezorgd.

Mark 01-07-2018

Doen wat ze beloven en gunstige prijs

Dyidelijke overzichtelijke site. Snelle levering volgens afspraak. Goedkoopste via vergelijkingssites

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Gerrit 01-07-2018

Makkelijke en goeie site. Belofte wordt nagekomen.

Goeie webshop. Geen overbodige vragen, schermen etc. dus snelle bestelprocedure. Levering zoals beloofd. Gunstigste prijs vergeleken met 10 andere shops.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nathalie 01-07-2018

Goede prijs

Een MacBook air gekocht voor een hele mooie prijs i.v.m. andere aanbieders. Snelle bezorging. En goed verpakt. Fijn dat aan de omdoos niet te zien is dat er een MacBook in zit.

Superblij 30-06-2018

Goede service en zeer klantvriendelijk

Ik ben zeer tevreden met mn nieuwe telefoon leuke orting gehad en de service was top ben goed geholpen door zeer vriendelijk en professioneel personeel.

Tom Hornberg 30-06-2018

Geweldige snelle levering, mooie website.

Mooi overzichtelijke website, snelle levering. Het bestelde voldoet aan mijn verwachtingen. Volgende keer eerst hun site bekijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Krisje 30-06-2018

De service en klantendienst is TOP

Ik heb de klantendienst gecontacteerd en ze waren heel vriendelijk, behulpzaam en correct de prijzen zijn veel beter dan elders.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bits 29-06-2018

Phonemarket is goed, snel en goedkoop! Aanrader!

Zeer breed assortiment, vaak iets goedkoper dan de andere grote aanbieders, even snelle leveringsvoorwaarden (mits op voorraad volgende dag). prima eerste ervaring: alles conform de beloftes verlopen. Pluim!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacqvs 29-06-2018

Snelle service

Goedkoper dan de grotere aanbieders, snelle en goede service en op afgesproken tijdstip geleverd. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ann 25-06-2018

Top web winkel aanrader

Waren opzoek naar Samsung s9 plus. Die gevonden via beslist beste prijs. En zo uitgekomen bij phonemarket.nl top webwinkel. Ons toestel kwam snel toe netjes verpakt origineel toestel van Samsung. Is zeer betrouwbaar omtrent gun gsm toestellen. Tracking gekregen doos was rondom toe met speciale zegel. Echt top want ik heb genoeg rond gekeken op internet en ik verzeker jullie sta veel nep op ook. De boodschap is kijk naar de review van de winkels. De beste feedback die iemand heeft is meestal waar.Ik weet ook er zijn mensen die nooit content zijn maar ik vind als je voor u product krijgt voor wat je betaald heb en tis geen nep kan ik alleen maar top zeggen avondmarkt.nl die zo voort. Wij zijn van België bij ons vind je dit toestel niet voor die prijs.Top top top .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ann 25-06-2018

Top web winkel besteld vanuit begie

Op zoek voor gsm en uitgekomen op jullie top webwinkel. Snel en degelijk geleverd. Alleen maar lof geen enkel minpunt. En wij zijn Belgen eerlijk bij ons vind je toestel niet voor die prijs ook een meevaller. Doe zo voort jullie leveren top producten.

Natasha de Wild 24-06-2018

Vlotte levering

Bestellen online gaat eenvoudig en de Phonemarket levert snel het bestelde artikel.
Via mails word je keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent de levering.
Fijne webshop, ik raad hem zeker aan!

Mariette 23-06-2018

Fijne en goedkope webwinkel

Was op zoek naar Samsung Galaxy Tab 10.1 bij hun vond ik de goedkoopste. Scheelde 100 euro met andere sites. Snelle en goede levering. Product was heel goed ingepakt. Aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sophie 22-06-2018

Helemaal top!

Ik wilde graag de galaxy s9, maar vond hem bij de mediamarkt (750 a 800 euro) veel te duur. Op kieskeurig stond phonemarket.nl aangegeven als de goedkoopste site (scheelde dik 200 euro), en na het lezen van de reviews/zoeken van het KvK nummer was ik om.
Service was top, bestelling werd gelijk de volgende dag al geleverd. Doorgaans ben ik een beetje huiverig wanneer het prijsverschil zo groot is, maar dit bewijst toch maar mooi dat prijzen bij o.a. de mediamarkt veel te hoog zijn..

RoyBoytronic 22-06-2018

snelle levering

Heb hier al meerdere keren besteld. Goedkoopste op internet, snelle levering, product zoals omschreven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -