Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Tina 28-07-2022

Goede communicatie. Geen complicatie bij bestelling. PS5 op tijd en snel bezorgd. Wat ik las is ook wat ik kreeg. Top bedrijf!!!

Ester 26-07-2022

Snelle service.
Vlotte levering.
Goed verpakt.
Duidelijke mails over de levering.

Eddy 25-07-2022

Hallo,
Produkt snel ontvangen. Maar het is een bedrijf waar je voor 18.00 moet bestellen als je het de volgende dag wilt hebben. DAAR had ik niet bij stil gestaan.

Big value for less money 25-07-2022

Zeer goede aankoop gedaan, Samsung A52s 256GB gekocht, veel goedkoper dan bij andere aanbieders.
Online besteld en betaald, daarna nog contact gehad over leveringstermijn (vriendelijk en adequaat) en de zending in goede orde op afgesproken tijd (track en trace) ontvangen. Ik ben blij verrast en zeer tevreden!

Ingrid 25-07-2022

Snelle, aangetekende verzending van het product zonder verzendkosten. Best belangrijk als je een Ipad koopt! Bovendien de laagste prijs voor het product zelf.

coby 23-07-2022

ik heb voor deze shop gekozen op aanwijzing van een kennis en de prijs van de door mij bestelde smartphone. 's middags besteld en de volgende dag rond middaguur geleverd. Top !

Elisabeth 21-07-2022

iPhone SE 2020 rood! Prima prijs, service en levering! Via klantenservice door een zeer vriendelijke en behulpzame man geholpen met installatie. Ben 75!

T. Van Dortmont 20-07-2022

Product voldoet aan wensen . Snelle levering en keurig verpakt
Goede prijs kwaliteit verhouding

J mulder 20-07-2022

Prima en snel geleverde telefoon,jammer dat post nl het pakketje bij andere mensen onder de carport heeft gelegd.

Robert 18-07-2022

Deze shop gekozen vanwege de laagste prijs. Geen verzendkosten. Met creditkaart betalen is mogelijk. Het artikel snel ontvangen.

Martijn 18-07-2022

Ik heb voor het eerst mijn nieuwe Samsung telefoon bij PhoneMarket besteld.

De telefoon was er de volgende dag al en de prijs was toch al gauw een paar tientjes lager dan bij andere websites.

Ik ben helemaal tevreden.

Martine 13-07-2022

Perfect service. De bestelling geplaatst op donderdag avond. En volgens afspraak de volgende dag thuis geleverd gekregen.

A.Donders 12-07-2022

Gemakkelijk bestellen, prima levering. Ook klantenservice voor informatie vooraf goed te bereiken.
Phonemarket is een aanrader

Sander 07-07-2022

Al zoekend naar een refurbished fairphone, stond daar ineens de advertentie voor nieuwe fairphone voor een scherpe prijs bij Phonemarket.nl. Volgende dag binnen, hoppa!

Sa 05-07-2022

Goede service snelle levering
Goede prijs kwaliteit producten

Remco 04-07-2022

Heel simpel ,was gewoon de goedkoopste snel geleverd en zeer tevreden met mijn 2 Galaxy a22. 5g telefoons

vd Meer 04-07-2022

zeer tevreden over het product , afhandeling en levering aanrader voor anderen.

Bert N. 04-07-2022

Er is een ruime keuze, je kunt goed vergelijken, de levering was snel en volgens afspraak en ik kon op andere sites geen lagere prijs vinden!

W.J. van Noort 04-07-2022

De informatie op de website is goed en kloppend.
Service van phonemarket aan de telefoon en e-mail
is erg goed. Helaas is de Samsung m23 5g een tegenvaller. Afgelopen week een tweede telefoon
ontvangen. Maar deze is traag, loopt snel leeg en de Bluetooth valt regelmatig uit of kan geen verbinding
maken. Deze telefoon gaat wederom terug. De m52 5g of de a33 5g is technisch beter.

Erik Mooibroek 30-06-2022

Goedkoopste in de markt, snelle levering, toestel werkt prima. Meer is voor mij niet belangrijk.

Ben Chaib 21-06-2022

Ik las de recensies en vond het een tikkeltje overdreven, zelfs wantrouwig. Hoe kan tegenwoordig een bedrijf zo goed doen op klantenservice?

Maar toch een poging gewaagd en hun per mail benaderd. Ik heb vrij snel een reactie gekregen. Ik kon dat wat ik om vroeg niet krijgen maar wat ik fijn vond, is dat ze meedachten.

Verrast en tevreden over de service!

piet 20-06-2022

Mooie site,eenvoudig bestellen,snelle levering, aan te bevelen vanuit je luie stoel

Patricia 20-06-2022

Binnen een dag de telefoons geleverd. Omschrijvingen op de website kloppen volledig met wat we aangeschaft hebben. Duidelijke foto's en snelle service

Huub1958 20-06-2022

Eenvoudig zoeken, kiezen, bestellen en betalen. Snelle levering in een deugdelijke verpakking. Alles top.

M Fekadu 16-06-2022

Ik vind heel erg leuk.de prijs is goed prijs daan andere winkles.de aparat heb ik op tied ontvangen, daarom heb ik heel erg tevreden.100%