Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

maxime 18-06-2018

misleiding

overlaatst een nieuwe smartphone bij phonemarket gekocht. stond aangeduid dat er een headset werd bijgeleverd. die zat ef niet bij en toen ik hen daarover aansprak zei men heel leuk dat ze waarschijnlijk een foutje hadden gemaakt bij het overnemen. men ging ook nog eens in discussie, precies of ik ben een leugenaar, over het feit dat andere leveranciers onmogelijk een headset zouden meeleveren.zei maken fouten bij hun aankondigingen en de klant is en blijft de dupe!!voor je het weet koop je een kat in een zak. schandalig, respectloos en oneerlijk!! ik kon het toestel op eigen kosten terugsturen maar dan ging er wel een nog nader te bepalen som afgetrokken worden zogenaamd voor de minwaarde. een mens zou zich voor minder opgelicht voelen!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Koen 09-06-2018

Producten voor een goede prijs

Een goede shop met mooie website, goede producten voor een goedkope prijs en hele snelle bezorgingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Nicole 08-06-2018

Kan niet beter!

Het product was de goedkoopste die ik kon vinden. Het werd geleverd in de verwachtte tijd, werkt zoals verwacht en er zit 2 jaar garantie op. Top!

Marrit 08-06-2018

Makkelijke site, snelle levering

Nu 2 keer wat via Phonemarket besteld. De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Erg snelle levering van het product. Alleen jammer dat je niet kan kiezen voor levering bij afhaalpunt, gezien ik door werk weinig thuis ben en mijn pakket dan liever zelf ophaal. Miaar over het algemeen erg tevreden over phonemarket

Lenn 08-06-2018

Gewoon weg perfect en super snel geleverd.

De shop is duidelijk
Geen poespas gewoon wat het moet doen
Super simpel gebruiken..

En levering sublieme

Frans 05-06-2018

Geweldige sevice!

Goedkoop snel geleverd!super kon de Telefoon nergens goedkooper Krijgen
Gisteren besteld vandaag in huis!en voor de laatste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Konijn 05-06-2018

Goede duidelijke webshop. De prijs is de prijs.

Duidelijke website. Wat men belooft, wordt ook uitgevoerd. Alles uitstekend uitgevoerd. De webshop was en is de goedkoopste in aanbieden.

Ronnie 04-06-2018

Prima bedrijf

Makkelijk bestellen, betalen. Correcte en snelle levering, een aanrader voor iedereen, helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 04-06-2018

Doen wat ze zeggen!

Telefoon uitgezocht en online besteld/betaald en deze werd conform hun opgaves begeleid (statusmails) en afgeleverd door de pakketbezorger. Tip top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvonne 03-06-2018

Snelle levering, concurrerende prijzen

Mooie aanbiedingen op smartphones, let wel op dat je een percentage extra moet betalen als je met creditcard of PayPal wil betalen. Desondanks laagste prijs voor de Galaxy S9 die ik op internet kon vinden. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Zappahh 29-05-2018

PhoneMarket Als verkopende partij niets mis mee,

PhoneMarket als verkopende partij heeft een goede service, medewerkers zijn best kundig en bieden oplossingen. De reparatiedienst die zij uitbesteden is van een ander kaliber. Echter hier heeft PhoneMarket geen debet aan.

Lyke 29-05-2018

Zeer snel geleverd voor een scherpe prijs

Ik koos voor phonemarket omdat mijn telefoon hier het goedkoopst was. Binnen een dag keurig geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

HTJ 26-05-2018

Keurig op tijd geleverd.

Het bestellen, betalen en leveren is in adem door gegaan.
Bestelling werd goed aangegeven en de berichtgeving omtrent d e status van de bestelling was zeer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mehtap van Haaftem 26-05-2018

GEWELDIGE SERVICE!

Gisteren heb ik een Iphone 8 plus aangeschaft bij de Phonemarket. In de winkel werd ik heel erg goed geholpen door een aardige meneer. De prijs die Phonemarket hanteert is een stuk goedkoper dan andere bedrijven zoals Mediamarkt en Belsimpel. Bij het ophalen van de bestelling kreeg ik ook nog 10 euro korting! Tevens heb ik een korting gekregen op mijn hoes en mijn screenprotector. Ze zijn klantgericht en hebben een hele goede service. Dus ik zal hier in de toekomst zeker nog heel wat toestellen aanschaffen. Nogmaals hartelijk dank!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud de Crom 25-05-2018

Chapeau!!!

Na betrekkelijk kort zoeken, via Kieskeurig en daar de reviews gelezen te hebben was de keuze vrij simpel. Daarnaast zijn èn de goedkoopste èn ze komen hun afspraken na!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nora 24-05-2018

Zeer onbeschofte behandeling bij dienst na verkoop!

In juni 2017 een Samsung GSM aangekocht bij phonemarket.nl. Mijn scherm/display blijkt nu stuk te zijn. Op de website lees ik bij de garantievoorwaarden dat zij werken via de hersteldienst van Samsung. Ik liet mijn gsm dan ook ophalen door de hersteldienst van Samsung. Na één dag krijg ik al bericht van Samsung: mijn gsm blijkt valschade te hebben en dit valt niet onder de garantie. Volgens hen heb ik 3 opties.
Optie 1: ik laat mijn gsm repareren voor ongeveer 150 euro.
Optie 2: ik laat mijn gsm niet repareren en moet toch opdraaien voor de kosten voor onderzoek (ongeveer 60 euro).
Optie 3: ik doe afstand van mijn gsm en betaal 0 euro.

Ik stuur een beleefde mail naar Phonemarket.nl met de boodschap dat valschade echt niet aan de orde is. Mijn gsm zat 24 uur op 24 uur in een 360° beschermhoes en is überhaupt nooit gevallen!? Mijn scherm is niet gebarsten, mijn gsm begaf het gewoon plots. Ik vroeg aan Phonemarket.nl of zij mij hulp konden bieden als commerciële geste tegen deze louche samsung hersteldienst. Ik kreeg vandaag een zeer onbeleefde mail terug van phonemarket.nl, namelijk "wij kunnen in dit geval niets voor u betekenen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd".

Boodschap is dus: spendeer liever een paar eurootjes meer en koop uw gsm aan in een winkel waar ze jou wel hulp bieden in zulke zaken. Hetgeen phonemarket.nl doet is overigens een flagrante schending van het consumentenrecht, aangezien de verkoper (=phonemarket.nl) instaat voor de garantie. Hier schuiven ze de verantwoordelijkheid gewoon makkelijk van zich af. Ik koop hier nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 25-05-2018

Geachte Nora,
Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel naar om te horen dat u niet tevreden bent met onze service.
U had een Toestel bij ons aangeschaft. Hierbij gaat het om een toestel van het merk Samsung. Samsung wilt uw toestel repareren maar constateert hierbij dat uw toestel valschade heeft en hierbij niet meer onder de garantie valt. Dit staat tevens ook in onze voorwaarden. Het is nota bene SAMSUNG zelf die dat constateert. Hierbij valt uw toestel helaas niet meer onder de garantie en kunnen zelfs wij niks meer voor u betekenen. Een collega van mij heeft u dit al uitgelegd via de mail. Dus om eerlijk te zijn vinden wij het raar dat u dan vindt dat mijn collega onbeleefd is.

m.c.m.veerman 24-05-2018

samsung A8 2018

snelle levering en goede service ik zou zeker weer hier bestellen als ik iets nodig had . en de goedkoopst

ChrisH 19-05-2018

Snelle levering, scherpe prijzen

Twee telefoons besteld (een Nokia 8 en Oneplus 5T), beide voor scherpe prijzen. Levering was de volgende werkdag al. De verpakking van de Nokia was helaas wel eerder opengemaakt, maar de inhoud was compleet en als nieuw. de Oneplus was nog volledig gesealed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

E van Rooij 19-05-2018

Zo wil je toch als klant geholpen worden.

Super eenvoudig te bestellen en snelle survice. Ik werd zelfs een dag later gebeld of ik mijn product gekregen had en of alles naar wens was verlopen.
Helemaal top. Zo wil je toch als klant bejegend worden!!

Een echte aanrader dus.

Karin 18-05-2018

Prima, snelle service!

Ik heb een telefoon besteld en die was er na 1 dag al. Super snelle levering. Ook was de telefoon nog eens goedkoper dan bij een andere webshop. En daar bovenop, ook nog eens gratis verzenden! Kan niet beter dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tonnie 17-05-2018

Goede service en snelle levering

Gewoon een goede shop. Telefoon gekocht en volgende dag geleverd. Voor een a5 2017 ook nog 1 van de goekoopsten.
Ik hed een maand geleden hier ook al een telefoon gekocht met een super service als je vragen hebt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Olliekidz.nl 17-05-2018

Prima !

Laagste prijs en binnen 24 uur in huis. Erg tevreden! Ik had geen tracé code ontvangen, maar dat ligt meer aan PostNL, ik stel het zeer op prijs dat ik hierover even gebeld werd met uitleg. (Per mail had ook gemogen)

Ines 17-05-2018

Snelle levering en goede service

Bestelling op zondag geplaatst en dinsdag mijn tablet al in huis. Dinsdagavond telefoontje of de bestelling was aangekomen en of alles naar wens was. Zo'n service vind ik heel netjes en kom je niet vaak meer tegen bij internetbestellingen!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

GJC 17-05-2018

Geen woorden maar daden

Overzichtelijke site, voldoende informatie over de producten en phonemarket doet en levert wat beloofd wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ai 09-05-2018

Beter bestaat niet!

Wij hebben een Samsung Note 8 gekocht in de winkel. Ten eerste schrok ik van de prijs maar heel positief zo goedkoop dat ik dacht van dit kan toch niet voor een Note 8 gewoon 699 euro betaald terwijl het in een andere winkel begint vanaf 899 euro. Korting gekregen ook nog op screenprotector en een hoesje plus nog der op gezet en geplakt. Voortaan weet ik waar ik me telefoon moet kopen en repareren. Nogmaals heel erg bedankt!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -