Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Cornelis Vanderbeken 21-01-2019

Deze shop is een aanrader voor iedereen met de beste prijzen en een snelle levering die je gemakkelijk kunt opvolgen. De site is duidelijk en overzichtelijk. Een smartphone HUAWEI P20 besteld en de volgende dag keurig geleverd dat noemen wij klantenservice.
Bedankt een tevreden klant.

Gert 20-01-2019

Zeer scherp geprijsd, snelle levering. Nog even met phonemarket gebeld en werd zeer adequaat geholpen. Top!

kverhaege 19-01-2019

Phonemarket is een webshop met alle service zoals men die mag verwachten: goede informatie, correcte afhandeling en levering inclusief tracking. Maar de prijs is ongeevenaard... Het verschil met andere webshops (bol/cooblue...) en winkels was meer dan €250 (op een Samsung Galaxy S9 smartphone). Er was niets fout met het gloednieuw toesteL. Enkele bijsluiters waren in vreemde talen (en niet in het NDL of ENG)... maar wat doet dat er toe? Alle info vind je snel op internet, en dat drukwerk gaat toch meestal meteen naar de recyclage!

De Ruiter 19-01-2019

Site is gebruiksvriendelijk. Product snel en compleet geleverd, conform toezegging.

Dave van Oers 18-01-2019

Beste prijs weergave voor mijn nieuwe Huawei p20 pro gevonden op kieskeurig. Vanuit de leverancier een snelle en nette levering. Niks op aan te merken dus!

Jack 18-01-2019

Snel en correcte afhandeling! Zeker een winkel om naar terug te komen. Top!

Dick 18-01-2019

Heb een prachtig samsung smartwatch besteld bij de webshop, hun prijs was volgens kieskeurig het goedkoopst. Levering was snel en alles perfect geregeld. Dik in orde

Joyce 17-01-2019

Phonemarket.nl was veruit de goedkoopste aanbieder van de Iphone XR die ik wilde hebben en heeft de telefoon snel geleverd. Ook prettig: er moest op het bezorgadres voor getekend worden en werd dus niet bij de buren bezorgd.

Peter. 16-01-2019

ik kwam deze shop tegen in de lijst van goedkoopste aanbieders, de reviews waren positief dus heb besloten om tot aanschaf over te gaan, volgende dag zoals aangegeven product is huis met een prima volg link naar de vervoerder. fijn om dat er zulke bedrijven zijn die gewoon doen wat ze beloven!

E 15-01-2019

Makkelijk met bestellen. Snel antwoord op mijn vraag via e-mail. Geleverd volgens afspraak.

Amin 15-01-2019

Heel erg makkelijk geregeld. Zeer vriendelijk geholpen en benaderd. Kreeg tot mijn verassing ook nog kassakorting. Winkel zelf ziet erg netjes uit. Je kan alles wat je nodig kunt hebben voor je nieuwe aankoop gelijk er bij aanschaffen. Goede prijzen en zeer aan te raden winkel. Heb zeld een Iphone Xs gekocht met accessoires. Top!

Peter De Bezorgbakkert 15-01-2019

Duidelijk website, met veel keuze, scherpste prijs en doet wat ze beloven. Via google terecht gekomen op deze site en gelijk duidelijke taal.

Anouk 14-01-2019

Ik vond het een duidelijke en overzichtelijke website en ik zou het zeker aanraden aan familie/vrienden.

Kiani 14-01-2019

Bij deze winkel betaal je een eerlijke prijs voor je product. Ook de verzending verliep heel vlot. Een nadeeltje bij mijn bestelling is dat ik niet de correcte kleur van smartphone heb gekregen. Zo is deze de midnight zwart ipv de coral blue. Voor de rest heb ik geen commentaar en ben ik een tevreden klant.

Kitty 12-01-2019

Heb bij een phonemarket een samsung s9 besteld en de aflevering en bestelling is prima verlopen.
Was snel geregeld en tegen een goede prijs.

Fadol 11-01-2019

Het was heel makkelijk navigeren op de site. Prijzen zijn redelijk goed. Had een 2 meter lange lightning kabel voor de iPhone gekocht. Kreeg hem snel in huis. Werkt tot nu toe prima. Was verpakt in een retail verpakking wat inhoud dat ee geen origineel Apple doosje omheen zit. Ik kan dus niet zien of het origineel is maar het ziet er origineel uit.

Laurens 11-01-2019

Ik ben zeer tevreden met mijn zeer recent aangeschafte Sony Xperia XZ3 en in het bijzonder de winkel waar ik deze heb aangeschaft. Dit heb ik gedaan bij Phonemarket, een voor mij voorheen nog onbekende winkel. Toen deze winkel als goedkoopste uit de prijsvergelijkers (vergelijk, beslist en kieskeurig) kwam, besloot ik de reviews te checken. Ze logen er niet om, dus besloot ik het erop te wagen.

Mijn telefoon is keurig op tijd bezorgd in een goed verpakt doosje. Ik heb niets negatiefs op te merken, daar ik een geheel positieve ervaring heb.

Klaas 11-01-2019

Perfecte service en ik heb het juiste product geleverd gekregen zoals afgesproken. Het voldoet aan alle verwachtingen.

Danielle 11-01-2019

Super snelle levering, gemakkelijk contact. Je kunt ze per telefoon, e-mail of via de chat box op hun website bereiken. Het personnel is erg vriendelijk. Alle vragen die ik had waren snel en duidelijk beantwoord.

Betty. 11-01-2019

Snelle levering, ondanks jaarwisseling. Duidelijke siten. Goede communicatie.

John 09-01-2019

Duidelijke site met goede informatie over het produkt wat wij wilde gaan kopen
als verjaardagscadeau voor onze zoon.
Uitleg over de afhandeling/bezorging, helemaal TOP.
Afspraken zijn naar tevredenheid afgehandeld, vast houden deze goede service.

Nicolette 08-01-2019

Deze winkel is top. Bestellen gaat eenvoudig. Goede informatie over het product en een snelle levering. Top ga zo door.

gonnepon 07-01-2019

De website is duidelijk en er werd snel geleverd. De telefoon voldoet aan mijn verwachtingen en ik ben er super blij mee.

Hans 07-01-2019

De website is gebruiksvriendelijk, duidelijk en informatief. Prijs-kwaliteit is meer dan in orde! De site gaf aan een track & trace door te sturen wanneer het een pakket betreft dat niet in de brievenbus past. Onduidelijk wat het zou worden gezien ik een GSM had besteld en dit mogelijks ook in de brievenbus past. Buiten dit kleine issue, meer dan tevreden over de service van Phonemarket.nl!!

annita 07-01-2019

Duidelijke informatie over de levering , ondanks de vertraging in deze drukke periode , goed te volgen op track en trace , artikel mooi en vriendelijk afgeleverd dank u .