Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Anja 29-12-2018

Heel tevreden over phonemarket.nl
Ik heb een smartphone besteld vanuit België. Donderdag besteld en zaterdag thuis geleverd.
Onklopbare prijs betaald. Heb mijn nergens anders zo goedkoop gevonden.
Betaling en levering verliepen heel vlot.
Zeker een aanrader wij kopen hier zeker nog!

Cyril 29-12-2018

Gericht ben ik op zoek gegaan naar een webshop die voor een gunstige prijs de Huwaei P20 Pro levert. Ik kwam al snel uit bij Phonemarket.nl. Gisteren om 11:00 uur besteld en vanmorgen om 08:00 uur al ontvangen! Het pakket zag er stevig en goed verzorgd uit evenals de inhoud. Ik heb natuurlijk nog geen ervaring met de serviceverlening in geval van optredende mankementen, maar het zeer snel geleverd krijgen van de telefoon in uitstekende staat, stemt tot uiterste tevredenheid.

Buunk 29-12-2018

Een eerste en zeer goede ontmoeting.
Phonemarket is alles nagekomen volgens wens. Ik heb naar grote tevredenheid 2 ipads besteld en goed ontvangen
De volgende aanvraag ligt klaar. Keep this spirit

Martin meijer 29-12-2018

Snel en vooral makelijk ben niet goed met een pc maar tóch gelukt en volgende dag in huis. Een aanrander dus

N. de Groot 29-12-2018

Samsung telefoon besteld en keurig op tijd geleverd, in de drukke december maand en toch een zeer snelle levering. Keurig, snelle service.

Frank T 26-12-2018

In laatste instantie toch nog vlug aan samsung a9 besteld. Was verrast dat hij, ondanks deze drukke dagen, zo snel geleverd werd. Dikke pluim voor de mensen van phonemarket en de verzenddienst. Met de vrije dagen in het vooruitzicht kan ik dit prachtige toestel uitproberen. Thnx voor de super snelle levering en verzorging.

Dennis 26-12-2018

Vlak voor de feestdagen een Huawei P20pro gekocht. Binnen 24 uur werd deze bezorgd.
Scherpe prijzen en een overzichtelijke site maakt phonemarket.nl, dat ik daar voor de volgende telefoon zeker als eerste gaat kijken!!

Ties 24-12-2018

Ik kocht een iPhone XR, en alles was prima geregeld. Scherpe prijs, duidelijke website en snelle levering op het afgesproken tijdstip.

Mundo 23-12-2018

Goede prijzen en mijn bestelling werd binnen de 24 uur geleverd. Perfect dus. Ik raad deze winkel zeker aan.

Raf 22-12-2018

Zeer tevreden. Goede prijs en snelle levering.
Gaat het toch eens mis wordt het artikel zonder problemen hersteld.

Jaap 20-12-2018

Goeie website. Scherpe prijs. En levering zoals beloofd, de volgende werkdag.

Feike 20-12-2018

Goeie prijs en service. Levertijd oke en duidelijke documentatie.Internet side prima.

Annet 20-12-2018

Afgelopen weekend een Ipad en hoesje besteld. Levering snel. Sowieso volop keuze bij deze webshop, prijs gunstig, erg tevreden over het artikel!

Ans 20-12-2018

Het is een fijne shop om te winkelen, goede prijzen, goedkoop zelfs en snelle levering. Prima webwinkel !!!

Commie 20-12-2018

Ook in de drukke kerstperiode is de bestelling op tijd geleverd met goede service.

Thea Goemans 20-12-2018

Duidelijke webshop-snelle afhandeling en goede levering binnen 24 uur!!!
Al met Al zeer goede ervaring, en vriendelijk geholpen aan de telefoon s,nachts om 10 voor 12 voor informatie en hulp bij bestellen!!

Klaas Mulder 19-12-2018

Kort na de bestelling van een smartphone kreeg ik al een mededeling dat het product was ingepakt en wanneer het zou aankomen. Dat ging niet helemaal goed: volgens een mail van post.nl zou het pakket na 11:45 aankomen maar toen ik om 10:00 uur thuis kwam lag er al een briefje in de bus waar ik het de volgende dag kon afhalen. Onbetrouwbare partner, dat Post.nl? Verder was alles in orde, dus per saldo ben ik tevreden.

Tamara 19-12-2018

Een half uur na bestelling had ik al mail dat het pakket werd verzonden (inclusief track and tracé code). Volgende dag netjes bezorgd. ALles netjes verpakt. Niks op aan te merken.

Inge 19-12-2018

Heel makkelijke site met veel nuttige informatie, uitgebreide keuze. Ook qua prijs zitten ze heel erg goed. Revieuws waren goed maar kan er zelf ook alleen maar een goede geven.

Saskia 19-12-2018

Snelle levering
De prijs is prima. Ook de kwaliteit is uitstekend.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

De Cock Sabrina 19-12-2018

Ik was wat bang om een smartphone online te kopen , maar ik was zeer tevreden . Alles correct snelle levering . Ik kan geen negatieve opmerkingen geven en zou zeker terug kopen bij PhoneMarket.nl .
Sabrina

B v/d Berg 18-12-2018

Zeer snelle levering en ook aan de telefoon zeer bereidwillig om voor een oplossing te vinden .

Snabje 17-12-2018

Ik ben supper tevreden, on line hulp, om advies te geeven bij de keuze.
De levering was heel stipt, alles in orde.
Geen negatieve opmerkingen.
een aanrader voor iedereen, top shop on line.

Abdelbouch 16-12-2018

Ik heb een tijdje geleden een macbook air gekocht bij phonemarket. Ik heb goed advies gekregen en goede service ontvangen. Product voor een mooie prijs angeschaft. Ben zeer tevreden over de service !

Aukje 16-12-2018

Goede ervaring met de website. Duidelijke informatie over de telefoon en hij werd netje op tijd geleverd. Een min puntje was dat de gebruiksaanwijzingen die bij de telefoon zaten allemaal in het Arabisch waren en er geen Nederlands of Engelse bij zat.