Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mecx 09-11-2018

Snelle levering

Prijs/kwaliteit doorslaggevend, What you see is what you get. Uitgebreide keuze.
Van alle bedrijven die ik voorbij heb zien komen, sprong deze eruit.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Gosifix 08-11-2018

Goede en snelle levering.

Eenvoudige site om te bestellen. Levering op de tijd zoals aangegeven tegen de laagste prijs. Wat wil je nog meer .

Beverdam 08-11-2018

Super service snelle levering! Met andere woorden super!

Vrijdag besteld en zaterdags thuis bezorgt. Orginele Apple producten voor een relatief lage prijs. Scheelt soms de helft met andere webshops en winkels. Zal hier zeker vaker producten kopen als ik weer wat nodig ben. Product was netjes verpakt en kon geen schade oplopen tijdens transport. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lando Teheux 07-11-2018

Goede service en snelle levering

Winkel heeft een groot aanbod met scherpe prijs. 1 artikel was niet voorradig. Pas opgemerkt na bestelling. Via de mail doorgegeven te kiezen voor ander artikel. Dag erna beide artikelen geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

De Roover Frans, België 07-11-2018

Erg budgetvriendelijk !

Ik zocht een nieuwe gsm met prima camera. De Huawei Mate Pro 10 met Leica camera die ik bij PhoneMarket.nl vond leek me het neusje van de zalm en vergeleken met de prijssetting in België een topdeal ! Bestellen was erg eenvoudig en de leveringsservice vlekkeloos en snel.
Een 10 waard !

Leentje 07-11-2018

Snelle levering.

Ik zocht een telefoon en die was hier het goedkoopst, de levering was zeer snel en ook met track & tracé prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lussy 07-11-2018

snel levering

Binnen 24 uur is de verzending niet de levering maar hoe dan ook was het heel snel. Ik heb mijn bestelln in 2 dagen thuis in orde ontvangen.
Daarna heb ik iets anders besteld maar was het geannuleerd.

guido peeters 07-11-2018

kieskeurig nl word mijn volgende aankoop zonder twijfel

Ik kan geen slecht kommendaar geven,ik ben als belg heel tevreden,alles is heel overzichtelijk en met de levering zit ge ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 07-11-2018

Geleverd zoals belooft ??

Geleverd zoals belooft. Zoals beschreven op de site, zo word alles geleverd. Netjes op tijd en keurig verpakt in een veilige doos.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sam vhb 07-11-2018

Snelle service zelfs in België. Scherpe prijs

Beste prijs te vinden op het internet. Snelle levering in Belgi. Hebben ook een fysieke winkel aanwezig Rotterdam.

John - Hellevoetsluis 06-11-2018

Snelle service

Besteld via de webshop en de volgende dag al afgeleverd. Alles volgens de bestelling in de verpakking. Zeer tevreden. Eén minpunt: de smartphones stonden in het Pools evenals de korte gebruiksaanwijzing.

Jils 06-11-2018

Goede communicatie, concurerende prijs en snel geleverd

IPhone aangeschaft makkelijk webshop, service en prijs top, en nog eens snel geleverd een aanbeveling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

henk 05-11-2018

prima service!

zeer snelle levering en keurig verpakt en geleverd met een goed gevulde accu! ben zeer tevreden en beveel phonemarket aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nikita 05-11-2018

Goeie service

Ik heb oordopjes bij deze schop besteld maar ze kwamen niet volgens de afspraak binnen.(dus niet optijd) ik contacteerde phonemarket dat mijn oordopjes nog niet binnen waren, de persoon aan de telefoon reageerde vriendelijk en rustig dat ik een mailtje mog sturen, zodat het bij de goeie afdeling terecht kwam. Dat heb ik gedaan en er kwam een snelle reactie dat als ze een paar dagen later nog niet binnen zouden zijn dat ze dan een onderzoek bij post.nl gingen doen want daar was een storing geweest. Een paar dagen later waren ze nog niet binnen dus ik stuurde weer een mailtje. Ook die wordt snel beantwoord alleen van wat er in stond werdt ik niet heel blij: wij gaan op onderzoek uit bij post.nl maar dat kan een poosje duren.

Dus korthom goeie service maar jammer dat het bij mij zo lang duurt

Walter 04-11-2018

slechte service

Mijn pakket na meer dan 1 week nog niet ter bestemming van NL naar Belgie.
Van enige communicatie is geen sprake , Phonemarket ,beantwoord de mail's hierover zefs niet!

Marjolein 04-11-2018

Goede prijs

Goede prijs. Veel keuze.
Op tijd bezorgd kan iets sneller.
Gekregen wat ik besteld heb...............

Petra N. 04-11-2018

Onbekend maar nu bemind

Een heldere website en aantrekkelijke prijzen, dat vraagt om alertheid. Niets slechts kunnen vinden op internet en toen bestelling geplaatst. Perfect geïnformeerd over de status van de order en keurig een dag later bezorgd. Dikke pluim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jacomina 04-11-2018

zeer snel

In de avond besteld de volgende morgen in huis echt Top. Netjes verpakt bijna volledig opgeladen geleverd.

Zantingh 03-11-2018

Prima geregeld

Goedkoopste prijs voor prima toestel. Bestellen gaat makkelijk. Wel wat verwarring geeft de tekst bij verzenden. Als je het thuis last bezorgen is het ook gratis maar direct daar onder staat op te halen in de winkel. Daaronder kun je aangeven in welke winkel. Terwijl thuis bezorgen aangevinkt staat. Verder prima en geen opmerkingen.

Marc 03-11-2018

Snelle levering,, hele goede prijs!

Goeie prijs, snelle levering, prachtig toestel. Zoeken v telefonisch contact ging wel moeizaam.. Ben zeer tevreden over de aankoop.

Adriana 02-11-2018

Vriendelijke en correcte shop

Via de webshop besteld en de volgende dag in de winkel opgehaald. Heldere webshop. Vriendelijk personeel dat de bestelling zorgvuldig controleerde alvorens deze aan mij over te dragen. Vlotte afrekening. 1 negatief punt is het ontbreken van een rekening. Wel kreeg ik een kassabonnetje.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cindy 02-11-2018

Snelle service

Snelle service, goede communicatie. Alleen de aflevering was minder goed. Juiste adres doorgegeven maar track & trace een straat verder en geen communicate mogelijk. gelukkig op tijd opgewacht maar wel toch wel een beetje slordig. Het is toch een duur pakket

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

Arjan 02-11-2018

Goede service

Ruime keuze. Snelle levering. Goede uitleg en advies. Korting bij ophalen, alleen is parkeren een ramp. Maar daar kan hij niets aan doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loes 02-11-2018

Snel en keurig

Snelle levering, goed verpakt. Alleen een gebruiksaanwijzing in het Pools, dat was wel een minpuntje

Bauke 02-11-2018

goedkoop en prima bezorging

Goede prijs, nergens heb ik mijn Samsung Galaxy A8 ergens goedkoper kunnen krijgen. Ik had het zaterdag besteld en dinsdag, zoals gezegd, in huis. Niets op aan te merken.