Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Joke 14-12-2019

Dinsdag een.huawei p30 lite besteld ovv van nr1186994.Woensdag al geleverd.toppie.

Richard F. 13-12-2019

Deze shop bood PS4, 1TB met 2 controllers het voordeligst aan. Site en bestelling duidelijk en overzichtelijk. Verzending snel, goed verpakt en tevens aangetekend waarbij afgifte bij de buren niet is toegestaan. Gezien het artikel wel erg fijn.

Jos 11-12-2019

De bestelde iphone werd heel snel geleverd (binnen 2 dagen) en het prijsniveau was zeer concurrerend!

Hilde 11-12-2019

Besteld op zaterdag en geleverd op dinsdag. Top! Bovendien 40 euro goedkoper dan normale prijs.

Danielle 11-12-2019

Netjes geleverd zoals op de website staat beloofd.
In weekend besteld, op dinsdag geleverd. Ben dus zeer tevreden.

Rowan Roks 10-12-2019

Snelle levering, ruim assortiment met scherpe prijzen en ruime keuze in mogelijke betaalmogelijkheden!
Product netjes verpakt en correct op de hoogte gesteld van staat van bestelling en levering!

Sybren 10-12-2019

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
We bestelden Huawei freebuds en zijn hier zeer tevreden over.
Snelle levering (naar België) ondanks de drukke periode (black friday).

Erik Jansonius 10-12-2019

Scherpe prijzen en heldere omschrijving producten. Levering binnen 24 uur zoals aangekondigd en uitstekend verpakt.
Eenvoudige website, kortom: uitstekende en betrouwbare shop.

2408 06-12-2019

Vandaag mijn geld terug gestort gekregen.
Ondanks mijn eerdere slechte review ben ik toch wel tevreden met deze winkel.
De verzending verliep erg snel en werd netjes afgeleverd.
De lange tijd van het retour kwam doordat het erg druk was door black friday, toen mij dit uiteindelijk netjes was uitgelegd en werd afgesproken dat ze de dag erna mijn retour in behandeling zouden nemen is dit gelijk gebeurd! Na 1 dag gelijk mijn geld terug op de rekening.
Zeer tevreden hierover

Aller eerst is de levering van mijn bestelde ps4 snel verlopen!
Nu al langer dan een week geleden deze retour gestuurd, zonder dat deze uit de doos is geweest.
Maar nog helemaal geen ontvangstbevestiging van hun ontvangen.
Als ik bel wordt er elke keer gezegd dat ik binnen die dag nog een bericht krijg van bevestiging van ontvangst, op mijn mail wordt niet gereageerd.
Het kan 2 weken duren voor ze het geld terug storten, als het ook nog 2 weken duurt voor een retour eindelijk is verwerkt zit je dus aardig lang op je geld te wachten.
Zou ook gewoon fijn zijn als ze even laten weten dat ze iets met een waarde van 400 euro in goede staat hebben ontvangen.

Sipke 03-12-2019

Via de site een iPad besteld voor een goede prijs en ondanks de drukte rondom Black Friday is deze binnen een dag geleverd.

RBE 03-12-2019

Prima shop en ook telefonisch goed bereikbaar. Wel jammer dat er niet een korte nederlandse beschrijving is voor het ingebruiknemen van de nieuwe telefoon m.b.t. overzetten van data, foto's, app's etc.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 11-12-2019

Geachte klant,

Hier heeft u de volledige Nederlandse handleiding die ook bij ons op de website te vinden is:

Paul 01-12-2019

Goede overzichtelijke site. Pakket binnen 24u bezorgd. Black Friday om 10:00 uur bestelt en zaterdag om 14:40 belt vadertje post aan de deur met een zeer goed verpakte doos. Fantastisch dus.
En dat voor een prijs die ik zelfs in China niet kon krijgen. Top!!!!! (en mijn product was niet eens in de Black Friday aanbiedingen)
Een paar vragen gesteld via email en daar kreeg ik zeeeeer snel antwoord. Weer top dus!!!
Als ik volgende keer iets nodig heb weet ik nu waar ik als eerste naar toe moet gaan...........Phonemarket.nl
Op een schaal van 10 geef ik deze winkel een 11.

Robin 01-12-2019

Gebruiksvriendelijke site. Pakket niet binnen 24u bezorgd maar kwam ook omdat dit rondom Black friday was. Na 2 dagen pakket ontvangen en dat is ook prima!

In ieder geval de scherpste prijs voor het product dat ik gekocht heb, dus fantastisch!

Niesjen 30-11-2019

Duidelijke webshop en een goede prijs voor mijn iPhone.
Snelle levering en prima verpakt.

Ivo Keuninckx 28-11-2019

Correcte levering van het gekochte product. De volgende aankoop smart Phone en accessoires zullen zeker van deze shop komen. zeer aangenaam verrast.

carmen_naidin 28-11-2019

I was quite happy with the site. I bought a Xiaomi Mi Robot Vacuum from them and received the product quickly and for a considerably lower price than on other sources!

Saskia 25-11-2019

Prettige website, goede prijs en snelle levering.
Bestel er volgende keer weer.

Rob 25-11-2019

Gemakkelijk en overzichtelijk.
Gebruiksvriendelijk dus.
Snelle levering en uitstekende klantenservice bij vraag via mail.
Aan te bevelen.

Ria 25-11-2019

Eenvoudig te bestellen, op dat moment de goedkoopste, de levering duurde wat langer maar dat lag aan Post NL

Tom Delvoye 23-11-2019

Beste prijs voor mijn product, vlotte bestelling via website, gevolgd door zeer snelle levering met volglink. Helemaal zoals het hoort, zeer tevreden!

Noura 20-11-2019

Maandagmiddag besteld en dinsdagmiddag ontvangen. Wat een service! En mooie prijzen! Dank!

Kev 20-11-2019

Duidelijke info en perfecte afhandeling en levering.
Zoals beloofd binnen 24u geleverd.

Reiziger 17-11-2019

Naar de shop geweest in 2018 voor aanschaf Xiaomi telefoon. Personeel zéér behulpzaam, geïnteresseerd en goede kennis van de producten. Voorafgaand telefoon gesprek gehad wat ook uitermate prettig verliep. Nu via de website iPad besteld en werd binnen 24 uur geleverd. Voor deze shop gekozen vanwege de uitstekende prijs, het vertrouwen van een fysieke winkel, vriendelijk personeel en het waarmaken van wat er op de website staat beschreven.

M. Jaspers 16-11-2019

Ik koos deze winkel omwille van de goedkoopste aankoopprijs van de door mij gekozen smartphone. De aankoop verliep vlot alsook de betaling. Het toestel zou vervolgens door PostNL geleverd worden in België. PostNL liet me weten dat de levering tussen 11u en 15u zou plaatsvinden op de dag na de bestelling. Dit liep wel even anders: het toestel werd uiteindelijk geleverd na 20:30u. Hier is de winkel echter niet verantwoordelijk voor, naar mijn mening.

Johnny 14-11-2019

Voor de tweede keer iets besteld bij PhoneMarket.nl en wederom is het weer prima verlopen. 👍