Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mario 15-12-2022

Samsung S21 gekocht. Product werd snel en netjes geleverd. De bijgeleverde documenten waren alleen in onbegrijpelijke talen. De bijgekochte hoes past niet goed, is net te groot.

Gerard van Schie 15-12-2022

Geweldige internetduidelijkheid. ''s avonds bestelt en de volgende ochtend in huis. Ook fantastische track en trace!!
Enorm tevreden met de telefoon!

Freddy Boutsen 13-12-2022

Phonemarket is gelinkt met Bol.com waar ik de bestelling geplaatst heb.
Zoals altijd een zeer vlotte afhandeling van je bestelling.
De dag erna keurig en netjes geleverd.
Het toestel Galaxy A23 5G/128GB is een prachtig toestel dat elke Android gebruiker naar waarde weet te schatten.
Met de smart switch app wordt nu alles makkelijk overgezet van je oud naar je nieuw toestel en je bent vertrokken.
Foto's maken als een professional, social media, mailen, bankzaken, apps ligt nu zeer makkelijk in de hand.
De communicatie met Phonemarket is helder en duidelijk en beperkt zich enkel tot het noodzakelijke.
Ik vond er de beste prijs/kwaliteit verhouding en is dus een echte aanrader.

dirk 12-12-2022

snelle levering ,de goedkoopste , perfecte verpakking voor mij is dit een aanrader

Geraldine Gambier 12-12-2022

Super snelle service, goede en duidelijke communicatie en natuurlijk niet onbelangrijk een mooi product.

Arjen 04-12-2022

Samsung Z Flip 4 hier gekocht voor een zeer scherpe prijs.
Zelf een foutje gemaakt bij het invullen van het adres, dit is na een telefoontje naar de klantenservice meteen opgelost.
Telefoon keurig binnen 1 werkdag ontvangen.

Hans 30-11-2022

Een Motorola Moto G60 besteld en betaald. De volgende dag de bestelling ontvangen. Nette prijs en een correcte aflevering. Enkele dagen later de factuur opgevraagd, de volgende dag per e-mail ontvangen.

Petra 28-11-2022

Ik was niet bekend met deze telefoonverkoper, maar bestelling is vlot verlopen. Voldoende produktinformatie. Geen problemen. Pakket goed verpakt en netjes aangekomen.

Heleen 28-11-2022

Ik ben heel erg tevreden over phonemarket,de bestelde telefoon was snel geleverd en goed verpakt.
Ook waren zij nog eens de goedkoopste voor de geleverde Samsung Z flip 4.
Ik beveel phonemarket voor 100% aan,prima bedrijf.

Roel 24-11-2022

Ik geef ze een dikke 10. Klinkt overdreven als je bedenkt dat ik een week moest wachten. Toen ging ik nadenken. Het feit dat het product zolang duurde lag niet aan PhoneMarket.nl .
Toen ik vragen had over waar mijn pakketje bleef toen hebben zei mij zeer professioneel geholpen.
Over de telefoon en over de mail.
Het klopt inderdaad. Het personeel maakt het bedrijf.
Uitstekend. Ik ga vaker zaken doen met PhoneMarket.nl

Mvg,

Een zeer tevreden klant!!

Fred van t Padje 16-11-2022

Tot dus ver happy met mijn aankoop van de Xiaomi 11t pro bij de Phonemarket, super snelle levering tegen een heel goede prij

VV 15-11-2022

Respecteert garantie niet
Smartphone aangekocht in juli 2021. Eind augustus 2022 is de Smartphone (Pixel) plots defect. Na heel wat heen en weer geemail, wordt ons gevraagd om het toestel per verzekerde post terug te sturen, op onze kosten. Na veel aandringen wordt ons medegedeeld dat het toestel niet kan gerepareerd worden. Er wordt ons 'als compensatie' een restdagwaarde aangeboden, 30% van de oorspronkelijke waarde! Dat is natuurlijk niet wat er onder wettelijke garantie of fabrieksgarantie wordt verstaan. Op herhaalde e-mails van ons waarbij wij een nieuw toestel ter vervanging of terugbetaling oorspronkelijk toestel vragen, wordt niet geantwoord. Inmiddels is PhoneMarket.nl ook telefonisch niet meer bereikbaar.
Dit bedrijf is totaal onbetrouwbaar als het over garantie gaat en ik denk eraan om een klacht in te dienen bij het Ministerie van Economische Zaken en bij de Europese consumenten bescherming.

Sjaak 15-11-2022

Supersnelle en correcte levering van de bestelde spullen. Alles keurig verpakt en in 1 zending verstuurd. Dus niet allemaal losse deelleveringen wat je elders nog wel eens ziet. Dit is beter voor het milieu en duurzaam!

E Schuttevaar 03-11-2022

Opzoek naar een telefoon voor mijn 10 jarige dochter. Na beslist te hebben welke het moest ben ik opzoek gegaan naar de goedkoopste aanbieder.

PhoneMarket was de goedkoopste dus vandaar mijn keus. Vrijdagavond besteld, Dinsdag ontvangen.

IK vond het wel even spannend dat ik dinsdagochten op de site zag dat ie tijdelijk uitverkocht was. ik had nog geen bericht ontvangen dat de telefoon verzonden was. het eerst wat door je hoofd gaat is "......en weg is mijn geld !!".

Gelukkig, na een mail met de vraag hoe het zat met mijn bestelling, kreeg ik al snel een mail terug met de mededeling dat mijn bestelling inmiddels was verzonden.

+ prima prijs voor een prima product.
- Communicatie kon beter.

Erik 31-10-2022

Snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs. Correspondentie over de levering was ook zeer voortvarend. Product voldoet aan de verwachting.

Miranda van Noordennen 24-10-2022

Je besteld een telefoon, je krijgt een tablet voor een ander. Maar denk je dat je dan je eigen bestelling binnen afzienbare tijd ontvangt? Helaas! Dit is niet bepaald een klantvriendelijke bedrijf,....

Jeroen 24-10-2022

Snelle levering en een fijne en duidelijk service van phonemarkt.nl.
Ik had van postNL geen bericht gehad wanneer mijn bestelling geleverd werd, maar na een belletje naar de servicedesk van Phonemarkt gelijk duidelijk antwoord. Vriendelijke personeel en vooral duidelijk.

Ad Schoutens 23-10-2022

Gunstige prijs en snelle levering. Artikelen worden goed afgebeeld en veel en goede informatie over de producten.

Annette 20-10-2022

De Nokia X30 de ene dag voor 18.00 uur besteld, de andere dag werd de gsm, zoals bevestigt netjes geleverd!
Ik heb bij Phonemarket besteld, omdat ze goede reviews hebben en de, op dat moment, de laagste prijs.
Per email werd ik keurig op de hoogte gehouden.

Henk 13-10-2022

Het was de enige die deze telefoon kon leveren.
Alles is prima gegaan, geen klachten

Jolanda 11-10-2022

Horloge besteld, snelle levering netjes en zorgvuldig verpakt . Duidelijkheid wanneer het pakket geleverd zou worden. Al met al zeer tevreden en zou hier als ik iets nodig heb zeker weer kopen.

S.K. 10-10-2022

PS5 nergens te vinden. Geleverd in 1 werkdag zoals beschreven op website. Het pakket is zeer veilig afgeleverd. Prijs is hoog in vergelijking met andere plaatsen, maar het is betrouwbaar. Ik heb een blije kind thuis. Het wordt aangeraden. Ik ben erg tevreden

Marinus van den Berg 29-09-2022

De aangekochte telefoon Oppo A96 voldoet aan alle verwachtingen. Een heel mooi product passend bij de beschrijving.
De levering was snel en goed.

Cynthia 26-09-2022

Samsung voor de beste prijs gekocht.
Communicatie en levering is goed en snel!

Mariska 22-09-2022

PlayStation 5 is nergens te krijgen..bij phonemarket besteld en niets aanbetaald omdat we het niet konden geloven dat zij hem wel konden leveren…binnen 2 werkdagen hadden wij hem in huis! Wel prijzig….dat wel. Maar daar staat wel een super blije zoon tegenover.