Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Linda 22-01-2020

Op zaterdag een ps4 besteld voor mijn zoontje.
Dinsdag al bezorgd, en een super blij kind! Bij phone market doen ze wat ze zeggen! Zo het zeker aanbevelen en in de toekomst zeker weer bij hun bestellen!

Visser 20-01-2020

Eind december het bestelde product terug gestuurd nu ruim 3 weken verder en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Een week geleden (13 jan) gaf dit bedrijf aan dat het na 2 dagen gestort zou zijn op mijn rekening, maar helaas deze afspraak komen ze weer niet na.
Ik begin langzaam te twijfelen of de geplaatste positieven reviews wel echt zijn en niet van een bedrijf die dit voor hen genereert.
Zeer slechte service en onbetrouwbaar wat mij betreft.

MW 18-01-2020

De IPad die ik zocht was het voordeligst bij Phonemarket. Na reviews te hebben gelezen, omdat ik hun niet kende, heb ik hem besteld. De andere dag werd hij keurig afgeleverd met tekenen voor ontvangst. Dus ben ik erg tevreden!

Jip 16-01-2020

Makkelijk bestellen, snel geleverd, keurig verpakt! De prijs was voordeliger dan bij bol.com in de aanbieding! We komen zeker volgende keer weer bij phonemarket.nl kijken.

Peter D 16-01-2020

Voor de eerste keer zaken gedaan met Phonemarket.nl. Dat is voor herhaling vatbaar. Levering snel en volgens afspraak. Goede productbeschrijving. Levering van het product exact zoals beschreven. Zeer gunstige prijsstelling. Dit bedrijf is een aanrader om zaken mee te doen. Chapeau!

Michael 14-01-2020

Waarom een 10? Ik schrijf nooit reviews, de rede het is of overdreven positief of overdreven negatief en er is geen middenweg. Maar goed, u leest nu een 10? Dan spreekt u u zelf toch tegen? Nee, want dit is een dik verdiende 10. Goed open en eerlijk gesprek. Duidelijk antwoord op de vragen maar vooral eerlijk. Geen onzin of bullshit (waar ik een bloed hekel aan heb). Snelle levering en tevreden levering. Dan verdient dat toch een dikke 10? Precies! Met een woord ik ben blij!

Kees U. 13-01-2020

Voor de eerste keer zaken gedaan met Phonemarket.nl. Voor herhaling vatbaar.....levering snel en volgens afspraak. Goede productbeschrijving. Levering van het product exact zoals beschreven.Ook telefonisch een prima toelichting. Gunstige prijsstelling. Dit bedrijf is een aanrader om zaken mee te doen.

Katja 13-01-2020

Nelle levering en communicatie over de voortgang van bestelling en levering

Jan 10-01-2020

Ze zijn veruit de goedkoopste.. Scheelde meer dan €60,- met een andere grote winkel. Telefoon zou binnen 2-3 dagen geleverd worden, maar kwam al de volgende ochtend.
Keurige levering in stevige doos.
Ook gelijk hoesje erbij besteld. Kwalitatief zeer goed voor die prijs.
Kleine vraag gesteld aan helpdesk. Keurig netjes geholpen.

Cien 10-01-2020

Ps4 gekocht voor mijn zoon. Volgens google de laagste prijs. Snelle bezorging.

Michel Detilloux 09-01-2020

Art werd hier het goedkoopst verkocht, snelle levering via post NL, goed verpakt

Wendy 09-01-2020

Deze week mijn nieuwe toestel binnen gekregen. Snelle levering en duidelijke service!

Peter Verbeek 08-01-2020

Na besloten te hebben dat ik een PS4 Slim wilde kopen, heb ik via Google een groot aantal online shops bekeken, maar geen enkele dat zo goedkoop was als PhoneMarket.nl. De keuze was dan ook snel gemaakt omdat ze ook binnen de 24u zouden leveren. Zoals dat dan steeds gebeurt is PostNL aan de deur geweest toen ik juist 10 minuten weg was :) Maar de dag nadien stonden ze er weer en was ik wel thuis. Perfecte communicatie en pakje keurig ingepakt!

Kars 08-01-2020

Na alles goed uitgezocht te hebben bleek PhoneMarket het voordeligst te zijn. Keurige communicatie en een nette en vlotte Levering.

Anneleen 07-01-2020

Prijzen vergeleken op vele webshops, maar PhoneMarket.nl was veel goedkoper. Via chat gevraagd of de smartphone effectief de volgende dag geleverd zou worden (dit was een zaterdag) en hierop hebben we snel een antwoord gekregen. De telefoon hebben we ook de volgende ontvangen.

Bob 03-01-2020

Goede webshop. 2x gebeld ivm vragen over bestellen en ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De bestelling heb ik in goede orde ontvangen.

Lenaertz Rudi 03-01-2020

Bij phonemarket.nl vind je uw gewenste smartphone tegen de goedkoopste prijs. De service en levering zijn top. Kortom heel tevreden.

Sophie 03-01-2020

Eerst goed gekeken op het net naar de prijzen. Mediamarkt en Cool blue gaven een prijs op hun site maar eens in het winkelmandje bleek de iPhone plots duurder.
Dan toch besloten bij jullie te bestellen. Was liefst €32,00 goedkoper!
Levering zou gebeuren op 31/13 tussen 13.00u en 20.00u. Hier twijfelde ik over aangezien het oudejaarsdag was. Maar kijk: om 16.15u stopte de pakjesdienst met mijn nieuwe telefoon!
Jullie zijn beduidend goedkoper en doen wat jullie beloven. Als iemand op zoek is naar een nieuwe telefoon zal ik jullie site zeker aanbevelen!

Pieter 30-12-2019

Snelle service en ook de scherpste prijs van de webshops in België en Nederland! Top!

Jade 20-12-2019

Ik heb bij phonemarket de iphone xs besteld, omdat hij hier goedkoper was dan bij andere webshops. Mijn mobiel is niet binnen de beloofde 24 uur bezorgd, maar alsnog erg snel. Binnen 2 dagen na bestelling heb ik de mobiel ontvangen. Hij werkt super goed.

Alfreda 20-12-2019

Eerlijk, ben bijna van mijn stoel gevallen, in de namiddag gekocht en kort na de middag geleverd, mooi ingepakt, ben top fan ! keurig en netjes, overzichtelijke faktuur, meer moet dat niet zijn,
Bedankt !
Alfreda Hoorne

KR 19-12-2019

De site van phonemarket is duidelijk en makkelijk te gebruiken. De levering is snel en goed verlopen. Ben erg blij met mijn nieuwe telefoon.

Cor Steenvoorden 16-12-2019

'S avonds besteld en de volgende dag werd de Iphone 11 pro keurig afgeleverd. Mijn compliment daarvoor.

Didier 16-12-2019

Iphone XS gekocht tegen een ongelooflijk scherpe prijs. Snelle levering en afhandeling

Tess 15-12-2019

Het product keurig op tijd ontvangen. De omschrijving op de website is goed en uitgebreid.