Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Rob van Baarsen 28-08-2019

Beste prijs gevonden bij Phone market.
Het online bestelproces was eenvoudig om uit te voeren.
Snelle levering die online te volgen was.

Rene 28-08-2019

Het product is makkelijk te bestellen. Wordt snel en deugdelijk verpakt geleverd. Scherpe prijs. Prima.

H. van Wessel 28-08-2019

Geweldige winkel, maken waar wat ze zeggen . Alles is keurig verzorg en afgehandeld.

Sas 28-08-2019

Heb een Samsung (mobiel) besteld: uitgebreide en duidelijke informatie, snelle levering en zeer goede prijs!

Lynn 28-08-2019

Snelle levering. Netjes. Stond bij dat het dinsdag verstuurd zou worden. Maar het kwam dinsdag binnen. Dus helemaal blij.

Bart Depraetere 26-08-2019

vergelijking gedaan op ingternet
uitgebreide info online gevonden
correcte uitvoering van wat er beloofd wordt.

T. Doolaar 26-08-2019

Uitstekende service en zeer concurrerende prijzen. Bezorging door post .no. Alles perfect op tijd. Zeer aan te bevelen bedrijf!

Matthijs 26-08-2019

De S10 was sowieso al 80 euro goedkoper als bijvoorbeeld bij bol.cm en hij was snel geleverd en helemaal naar behoren! Kortom goede webwinkel die je zeker kan vertrouwen!

P. Bl. 25-08-2019

Bij Phonemarket een nieuwe Samsung telefoon besteld: deze werd daags na de bestelling op de beloofde tijd geleverd.
De telefoon was nieuw verpakt en van de verpakking waren geen zegels verbroken; keurig.
Aangezien het apparaat naar behoren werkt, heb ik verder geen beroep op de Phonemarket hoeven doen; eventuele aftersales service kan ik daarmee niet beoordelen.

Ben 25-08-2019

Ik was op zoek naar een hoes voor mijn nieuwe Samsung Tablet en vond die bij Phonemarket.
Zij hadden de meeste kleurkeuze en de gewenste hoes op voorraad. De goede sortering, de concurrerende prijs en de snelle levering maken een hoge waardering terecht.

Marcha 24-08-2019

Heb de Xiaomi redmi note 7 gekocht en het toestel is geweldig. Ik wou hem al hebben maar bij phonemarket was ie veel goedkoper. Savonds net voor zes besteld, volgende dag in huis. Geweldig!

Lisse 23-08-2019

Ik heb enkel positiefs te melden over phonemarket. Ik heb nog niet te maken moeten hebben met de dienst na verkoop, maar de aankoop en levering ging perfect

Rick 23-08-2019

snelle levering van product , Web site overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Rob 21-08-2019

Phonemarket.nl is voor mij een betrouwbare webshop.
De gemaakte afspraken worden nagekomen mbt de levering van het product.
De shop heeft een interessante prijs-kwaliteitverhouding, maar hou er wel rekening mee dat de prijzen per dag en wellicht per uur kunnen wijzigen. Dus altijd even checken of het goedkoper kan :-)
Veel succes.
Rob

Marc 19-08-2019

Heldere website, duidelijk bestelproces, redelijk snelle levering. Maar ai ai, PostNL... Wat een drama. Telefoon op het werk laten bezorgen. Ik zou er voor moeten tekenen maar dat is nooit gebeurd. Niemand trouwens in het bedrijf. uiteindelijk vonden we het pakketje in de ontvangsthal, weggestopt in een klein kastje. Vermoedelijk heeft de bezorger zelf getekend, zeer vreemde handtekening en naam als ontvanger. Helaas niet de eerste keer dat PostNl dit zo doet. Phonemarket verdient meer dan deze 7.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 29-08-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas ligt dat toch niet in onze handen en wel in die van PostNL.
Wij hebben slechtere ervaringen met andere transportbedrijven en kunnen u meegeven dat PostNL het veel beter doet dan de rest. Echter kan niet altijd alles in het leven positief lopen wat wij dus ook heel erg jammer vinden natuurlijk.
Helaas is het niet anders.
Wij zullen u ook altijd te hulp schieten mocht u pakket natuurlijk niet bezorgd zijn maar de bezorging zelf die beoordeling die is natuurlijk voor PostNL aangezien de bezorger daar in dienst is en niet in dienst voor Phonemarket.nl

Team Phonemarket

keeskwaks 23-08-2019

Beste mensen van Phonemarket, goed om te horen dat jullie actief bezig zijn met verbeteringen. De ervaringen die ik heb met het bezorgen van pakketjes van PostNL zijn niet bijster goed. Veelal worden pakketjes ergens in gestopt of afgegeven om maar niet een tweede keer terug te hoeven komen. Bezorgers krijgen de 2e afleverpoging niet betaald. Ik als klant heb geen keus in wie het pakket bij mij komt afleveren. En met alle respect, de uiteindelijke verantwoordelijkheid voor de bezorging ligt helaas bij jullie, en niet bij PostNL. Ook al maken zij er een potje van. Wellicht iets om te onderzoeken, zijn er andere bezorgopties mogelijk? DHL? DPD? GLS?
Met vriendelijke groet, Marc

Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-08-2019

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw review!

Wij vinden ook dat wij als Phonemarket veel meer dan een 7 verdienen en de minpunten die wij hebben gekregen eigenlijk terecht kunnen bij de Google review pagina van PostNL of de PostNL website zelf!

Wij hebben hier namelijk wel een melding van gemaakt en verwachte van u het zelfde.
U als klant zijnde kunt dat natuurlijk ook bij PostNL melden zodat zij hier werk van kunnen maken en deze chauffeur even aanspreken hier op!

Wij hopen dat u toch nog van gedachten veranderd en de minpunten die wij hebben ontvangen door de levering toch nog kunnen terug krijgen!

Team Phonemarket

Anne 19-08-2019

Fijne site, duidelijk en simpel in gebruik. De bestelling werd binnen vierentwintig uur geleverd.

Ad 19-08-2019

Een 10 dat is echt hoog cijfer, maar het kan echt niet beter. Ik kocht een Samsung S9 voor een lage prijs en deze werd precies als afgesproken gratis bezorgd.

Ik vond het spannend zoiets duurs online te kopen. Maar dit kan ik aanbevelen

Erna 18-08-2019

Vorige week Samsung A40 besteld, volgende dag al in huis met bijbesteld hoesje.
Prima service, prima voor elkaar, fijne telefoon.
Ik kan het iedereen aanbevelen !

Ro 17-08-2019

Ik heb rond juli/aug 2019 voor mijzelf en mijn zoontje een nieuwe iPhone 6S 32gb gekocht. Beide toestellen lijken het uitstekend te doen (fingers crossed), dus we zijn vooralsnog erg tevreden. Ook de levering was vlekkeloos. Vandaar het cijfer 8, en als de toestellen goed blijven werken, loopt het op naar een 10.

Inge Becka 17-08-2019

Ik ben zeker tevreden over deze aankoop via Phonemarket. De prijs is het laagst, en site gebruiksvriendelijk. En in paar dagen in huis. Enige wat er niet bijzit is een NL en Engelse handleiding. Dus als je die nodig hebt, moet je die op internet zoeken.

Andries Nicolai 17-08-2019

Ik bestelde donderdagavond om circa 22.10 uur het toestel van Samsung A20e. Op de site stond voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis. We kregen het toestel keurig op de dag die was aangekondigd. Met goede informatie over het afleveren bij Post.nl en de bezorgtijd. Kortom dik tevreden mede gelet op de scherpe prijs.

Michel 17-08-2019

Een 10 zou je zeggen dat kan noet altijd wel iets wat beter kan NEE in dit geval absoluut niet perfect geregeld begint met de allerlaagste prijs voor mijn product dan de betaling en levering alles exact volgens afspraak dus tja ...... niets op aan te merken.

Kolem 16-08-2019

Voor de tweede keer een nieuwe telefoon gekocht in deze winkel. Prima prijs en goede service.

Daan 16-08-2019

Een samsung gekocht via phonemarket.nl, omdat hij daar het goedkoopste is.
Bestellen kan op een gebruiksvriendelijke site, en zoals afgesproken de volgende dag al in huis.
Zeer tevreden.

Tina J. 16-08-2019

Makkelijk bestellen via de website. Snelle verzending, keurig verpakt. Goed product voor goede prijs.