Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Willy Jennes 16-12-2018

Deze online winkel is op alle gebied een voorbeeld levering zoals gepland .je word juist geinformeert over de verdere handelingen

Gerard 16-12-2018

Prima site met duidelijke ingormatie en een heldere beschrijving van de telefoon. Na bestelling goede informatie en betrouwbare levering.

Eddy 15-12-2018

Gekocht aan een zeer scherpe prijs en de dag nadien geleverd zoals beloofd en dat schept vertrouwen!
Een aanrader van formaat!

Kurt 15-12-2018

Topafhandeling, mooie prijs. En eke vraag werd onmiddelijk beantwoord. De dag nadidn geleverd zoals beloofd op de sitre 👍👍👍

Manouk 15-12-2018

*snelle levering *goede producten *vriendelijk personeel *Goede prijs/kwaliteit.

rien v antwerpen 13-12-2018

als vragen heb word goed geholpen ook de vragen baken op cité werkt daar kan ook goed terecht bij vragen

Tina 13-12-2018

Op 5 december heb ik, na 17.00 uur, een telefoon besteld. De volgende ochtend werd deze via post nl al aangeboden. Ondanks de sinterklaas drukte en veel winkels die deze dag al eerder gingen sluiten werd mijn bestelling toch op dezelfde dag gelijk afgehandeld.

Robbin48 11-12-2018

snel en voordelig

Samsung A7 via kieskeurig gekeken naar prijs en reviews,kwam uit bij Phonemarket.nl en s,avonds nog besteld en binnen 2 dagen bezorgd zoals was aangegeven. ben zeer content met hun gang van zaken.

Frank 10-12-2018

Goede snelle service & duidelijke voortgang

Iphone besteld, meteen duidelijke bevestiging en omschrijving van bezorging, Binnen twee dagen bestelling afgeleverd zoals aangegeven.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ik koop nooit meer bij deze webwinkel 10-12-2018

Ik koop nooit meer bij deze webwinkel

Ik heb een Samsung Note 9 bij deze webwinkel besteld voor € 779,-- en ook ontvangen. Maar ik zag er toch vanaf en heb de telefoon netjes weer verpakt in de originele verpakking en teruggestuurd. Ik had dit ook gemeld bij de winkel en kreeg toen al een rare email, dat er bijv. geen vingerafdruk op de telefoon mocht zitten. Na twee dagen kreeg ik een email dat ze de telefoon hadden ontvangen, maar schreven ze, ze hadden een schokkende ontdekking gedaan. Twee maal was de folie eraf gehaald en weer erop geplakt. Er zou een haar onder de folie zitten. Ook schreven ze dat de oplader was gebruikt en dat de connector niet op zijn plaats zat. Daardoor waren ze genoodzaakt om een waardevermindering toe te passen van 35%.
Dit vind ik niet juist, ik heb een herroepingsrecht en mag de telefoon terugsturen en ook het volledig door mij betaalde bedrag terug krijgen. Ik accepteer dit uiteraard niet en heb ook al een klacht ingediend bij ConsuWijzer en ook de Klachtenkompas. Indien ik via deze klachtenprocedure mijn geld niet ontvang, dan ga ik naar de Geschillencommissie.

Marco 10-12-2018

Snel goed en betrouwbaar

iPhone 8 besteld voor mijn dochter. Bestelling gedaan en een dag later was de telefoon bezorgd. Goede prijs en goede service

SGB 09-12-2018

Top levering

Vlot en to the point. Daar hou ik van en dat kreeg ik. Binnen de gestelde termijn en met regelmatige terugkoppeling bij de diverse stappen. Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 09-12-2018

Verzending iPhone, snel en correct

Snelle afhandeling van bestelling, en goed te volgen via volgtraject en tijdstip bezorging. Aanrader.

Gerard 08-12-2018

Service is geen probleem

Webshop is heel goed en gemakkelijk te vinden, snel kunnen bestellen.
Zoek functie in de website is heel werkbaar
Bestelling binnen een dag in huis alles goed geregeld geen problemen in een toch zeer drukke feestmaand.
Van ons een dikke 10 ga zo door !!!!

CAG 08-12-2018

Prima service, ze doen wat ze toezeggen

Goede service, goede prijs. Ondanks alle drukte werd het pakket toch op de afgesproken dag afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 08-12-2018

Goedkoop en top service!

Deze online shop levert snel, is duidelijk met de prijzen en geeft goede informatie over het product. Daarnaast zijn er ook veel betalingsmogelijkheden. De enige reden waarom ik nog net geen 10 geef is omdat er een percentage bij komt als je wilt betalen met bancobtact of paypall. Nu is er wel geen percentage bij overschrijving dus dat gaat nog.

Anonieme Husky 07-12-2018

De service

Het moment dat ik had besteld had ik goede verwachtingen over de bestelling. Want ik geloofde de website. Natuurlijk je kan sommige websites niet vertrouwen, maar ik zou zo weer iets bestellen op de webpage van phonemarket als ik het geld er voor had. Op het moment dat ik mijn pakket had uit gepakt sprong ik figuurlijk uit mijn stoel. Ik was heel erg verrast van hoe het product er uit zag en mijn sombere dag was op gevrolijkt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dieltiens Michel 07-12-2018

Echt goede webshop

Heel goede service ook als je belt met de shop, zeer snelle levering een echte aanrader.
Ik zal zeker nog bestellen hier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 07-12-2018

Mijn smartwatch lag al klaar

Ik heb mijn Samsung smartwatch gekocht op phonemarket.nl. Vervolgens heb ik m de volgende dag opgehaald in de winkel, waar ie al klaar lag. Betalen en mee nemen, goed geregeld!

Mike 06-12-2018

Top service aan lage prijzen

Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een bepaald model telefoon,maar vond hem overal te duur. Toen ik deze tegenkwam op phonemarket stond ik er sceptisch tegenover omdat die zo laag geprijsd was. Uiteindelijk toch besteld en ben er blij mee. Een dag later was hij gratis afgeleverd in België. De handleiding bevat wel geen NL maar dat maakt me niet uit. Kortom heel tevreden...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oscar B 06-12-2018

Doen wat ze zeggen

Goed product voor een scherpe prijs.
Snelle levering . Geen onzin op hun website.
Goed product omschrijving

Ron Blom 06-12-2018

Retesnel en van stap tot stap op de hoogte gebracht

De volgende dag geleverd en stap-voor-stap bevestigd wat de status was van de bestelling. Ik zeg een aanrader

W. H. E. Bijleveld 06-12-2018

Prima service

Prima bedrijf, snelle levering, zonder problemen
ben uiterst tevreden . Product in goede en snelle staat afgeleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivo 05-12-2018

Wat men belooft gebeurt ook!

Alles was verzorgd en netjes,correcte levering . Goeie feedback! Ben een tevreden klant en zal nog bestellingen plaatsen. Een tevreden Belg!

Mac 05-12-2018

Precies wat ik zocht

De Samsung Gallaxy Watch was snel gevonden voor een mooie prijs. De omschrijving en de presentatie van de foto' s was volledig en duidelijk. Dat vindt je je aankoop al leuk voor je het horloge in huis hebt. Leveringstijd was volgens afspraak.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -