Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mirte 26-07-2018

Goeie service, fijne website en snelle levering!

Ik zou deze winkel aanbevelen omdat de service top was, de levering heel snel en het product ook super is.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Neno 24-07-2018

Snelle no-nonsense levering en goed service

Heb al eerder een bestelling geplaatst en de shop was het goedkoopst. Ik houd van de no-nonsense benadering..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 23-07-2018

Geen reactie na kapot product

Standaard oordopjes besteld bij deze site, snelle levering, maar het product was kapot bij aankomst. Het product terug gestuurd met begeleidende mail. Nu, 12 dagen nadat volgens de track&trace het pakket daar is aan gekomen, nog steeds geen reactie. De Chat-functie op de site geeft geen resultaat, meerdere mails verstuurd zonder succes en ook op een tweet geen reactie.
Tot dusver dus oortjes betaald, zelf de kosten voor terugsturen moeten betalen en geen enkele reactie meer vanuit PhoneMarket.nl. Dramatisch.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Fred 23-07-2018

Geweldige shop en service!

Een horloge besteld via de webshop, is de goedkoopste en alles is volgens afspraak gegaan. Ik kan spreken dat ik buitengewoon blij ben over de gang van zaken. Goede sevice en zeer goede shop. Mijn volgende bestelling bij PHONEMARKET.NL zal niet lang op zich laten wachten.

JHLM 22-07-2018

Goede ervaring

Ik heb hier apple oortjes besteld. Goede prijs. Doen het prima. Snelle levering. Ik zal er zeker weer iets bestellen.

sony xperia 21-07-2018

Heel slecht!!

Heel slecht. Na 2dagen wachten gebeld zeggen dat pakket verstuurd is. Dag later blijkt product niet op vooraad. Hoezo zeg je dan dat het verstuurd is. Waarom krijg ik dan een track code. Als ik zelf niet had gebeld zou ik nog steeds elke dag zitten wachten op postnl. Niet normaal

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Visser 21-07-2018

Goede service

Ik had een Nokia 7 plus besteld kleur wit, maar het duurde 1,5 dag langer dan gepland. Maar neemt niet weg dat PhoneMarket.nl van mij een dikke 9 mag ontvangen voor de service.

I. De wit 21-07-2018

Snelle levering

Alles overzichtelijk, super snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding, ook fijn dat er korting is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

martin 21-07-2018

snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

motorala g5s besteld en binnen 24 uur geleverd goed prijs kwaliteit verhouding
winkelmet super levering
echt een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Piet 21-07-2018

Eenvoudige bestelprocedure en supersnelle correcte levering

De bestelprocedure was eenvoudig en een correcte, supersnelle levering. De prijs was tevens de beste op de markt!

Ben Leeider 20-07-2018

Snelle en adequate reacties (zeer proffesioneel)

Als je telefonisch contact wilt maken om inhoudelijk vraag te stellen dan, kom je bedrogen uit.

Wanneer het een rechtstreekse order of bestelling betreft, verloopt het proces en/of traject uitstekend vlot.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bert 20-07-2018

Snel en goedkoop

Goede site en goede informatie.
Gemakkelijke bestelmethode en juiste productinfo.
Berichtgeving levering oke.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerrit 20-07-2018

Bijzonder snel geleverd.

Voldoet aan wat mag verwachten, snel en de laagste prijs. Jammer dat bij de smartphone alleen een Italiaanse handleiding zit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. van den Berg 19-07-2018

Doet wat ze beloven: snelle levering, keurige communicatie

Ik heb voor de shop gekozen, omdat het artikel werd aangeboden voor een lage prijs. Eerlijk is eerlijk: waarom zou ik meer betalen voor hetzelfde artikel? Best wel spannend, een onbekende leverancier. Maar meteen na de bestelling kreeg ik een mail die vertrouwen wekte, en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, totdat het artikel werd afgeleverd. Ik geef niet snel een hoge recensie, maar deze is echt verdiend. Tot de volgende keer dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessica 19-07-2018

Zeer betrouwbaar en snelle levering

Ik kocht via de site een huawei p20 lite. In zeer goede staat toegekregen en snelle levering. Zeker aangeraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

john 19-07-2018

zeer slechte ervaring na bestelling via…bol.com

zeer slechte ervaring na bestelling via bol.com
van een Krusell FlipCover Kiruna Apple iPhone 6 Plus (Black) hoesjes
alles gaat goed je krijgt de zelfs van de post een melding in de app dat je pakketje onderweg is ook de rekening ed maar geen hoesje
maar een mail dat hij niet leverbaar is vraag je wanneer wel , is hij niet meer leverbaar bij hun verder niks geen hulp of wat dan ook je mag wel bestellen betalen ook krijgen nahhhh doen we niet aan

en bol.com zegt ligt niet aan ons kunnen niet verplichten te leveren

ronalot 18-07-2018

Snelle correcte levering betrouwbaar

Makkelijk te bestellen. En correcte levering via Post NL. Product was goed verpakt en werkt prima. Prijs was ook concurerent i.v.m andere partijen ! Prima webshop !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

i. bomhof 17-07-2018

Geweldige service en snelle levering

Ik heb allerlei webshops , artikelen en prijzen onderzocht. De Phone market kwam hier goed uit. Toen heb ik mijn tablet daar besteld. De hele procedure was helder en het pakket werd snel geleverd. Ik voelde me als koper serieus genomen en dat is zeker het vertrouwen in de Phone market ten goede gekomen.

Nicole 17-07-2018

Snelle levering en goede service

Op donderdagavond een telefoon besteld, welke op vrijdagmiddag werd geleverd. Ontzettend snelle levering en overzichtelijke mail met track & trace. Tevens is de klantenservice is goed bereikbaar en volgt er snel antwoord op gestelde vragen.

Math 17-07-2018

Super snelle levering

Bestelde artikelen snel geleverd en goede kwaliteit. Zal zeker indien nodig weer aankopen doen bij webshop en zeker aanbevelen aan vrienden.

koos 16-07-2018

keurige service

De goedkoopste leverancier voor deze telefoon. accessoires net als de telefoon netjes uit voorraad geleverd. Keurig verpakt en op tijd (2 werkdagen) afgeleverd.

E 16-07-2018

Prima opgelost

Zojuist had ik een review geplaatst. Vlak daarna kreeg ik een telefoontje van phonemarket. Ze hebben hun telefoon nagekeken.Ze zagen dat ik gebeld had. De man bood zijn excuus aan. Netjes hoor dat waardeer ik wel. Mijn levering was nog niet verzonden maar dat zou hij gelijk doen. Voor de overlast doet de man er nog een kadootje bij. Hij vond het vervelend wat mij was overkomen. Morgen krijg ik mijn pakketje.

Bij deze ...
Phonemarket..Prima afgehandeld!!

Gert 15-07-2018

Alles TipTop

Zeer concurrentiële prijs, snelle levering (op 1 dag naar België). Niets op aan te merken eigenlijk. Top !

Johan 15-07-2018

Snelle levering gunstige prijzen

Online shop met Gunstig geprijsd artikelen, en deze worden dan ook nog snel geleverd ! Zal er zeker nog bestellen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 14-07-2018

Supersnel

De site miste wel wat info over het product. Levering was supersnel. Minpuntje was wel dat ik bij aflevering door de post niet hoefde te tekenen voor ontvangst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -