Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Henk den Adel 09-05-2018

Belofte maakt schuld

Zoals Phonemarket beloofd is ook daadwerkelijk gebeurd.
's middags een LG g6 zwart besteld die keurig netjes de volgende dag werd bezorgd.
Geweldige service.

Roesat 05-05-2018

Prima winkel alles op orde en tijdige levering.

We waren op zoek naar een smartwatch voor onze zoon. Phonemarket bood deze het goedkoopste aan. Wel even aarzelen omdat we de firma niet kenden, maar dat is totaal niet nodig gebleken. Precies volgens bestelling geleverd, aangetekend en wel en in prima staat.

Daijo 05-05-2018

Uitstekende service!

Goede shop, die goede producten verkoopt voor een goede prijs. Ik ben op Phonemarket terecht gekomen via 'prijs vergeleken' in google, daaruit bleek Phonemarket de goedkoopste. Na mijn bestelling geplaatst te hebben was het wel even zoeken waar ik terug kon inloggen op mijn account om naar 'mijn bestellingen' te gaan, misschien rechtsbovenaan het scherm een log in kader voorzien zou handig zijn daarvoor. Verder alles prima en tevreden klant, levering was ook mooi op tijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Joke 05-05-2018

Duidelijke website en snelle levering

Ik was op zoek naar een tablet maar wist niet goed wat ik wou. Doordat de website een goed overzicht geeft was ik er al snel uit wat ik wilde hebben. de levering was snel en het product werd goed verpakt aangeleverd.

Rutger 05-05-2018

Zeer tevreden met de aankoop

Ik was eerst wat terughoudend over het kopen van een dure Samsung Galaxy s9 via deze site, omdat ik niet bekend was met de site en het nieuws van de laatste weken over nepswebites gaf mij wat twijfel. Maar heb het toch gedaan vooral om de zeer aantrekkelijke prijs en ben dan ook zeer tevreden met mijn aankoop. De site is zeer overzichtelijk en producten zijn gemakkelijk te vinden. Ook de bevestiging kreeg ik direct per mail en de betaling ging soepel. Alleen kreeg ik geen mail van wanneer mijn bestelling werd geleverd en geen tracking nummer zoals werd beschreven op de site. De levering zou binnen 24 uur worden bezorgd en dit was gelukkig ook zo. Dus wat meer informatie over de levering in het vervolg zou wel handig zijn. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over mijn aankoop, de smartphone was keurig verpakt in orginele verpakking.

hans 04-05-2018

goed bedrijf, komt beloften na.

Ik heb een telefoon besteld. Telefonische navraag leverde een duidelijk antwoord op. De telefoon is op de aangegeven tijd geleverd.
Kortom, ondanks soms vervelende reviews, ik ben heel tevreden. Zowel met het artikel als met de afspraken. Enig minpuntje is dat er geen bevestigingsmail komt van je bestelling. Anders zou het een 10 zijn geweest.
Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JKu 03-05-2018

Snelle levering

Gemakkelijke website, scherpe geprijsde artikelen en snelle levering volgens de voorwaarden en afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHW 02-05-2018

Snel en keurige levering

Gemakkelijke site, goede prijsaanbieding welke de bestelling soepel en de levering keurig laat verlopen.

? 02-05-2018

Best tevreden

Gekocht bij Phone market omdat ze het goedkoopst waren.
Website is duidelijk, levering snel, zoals beloofd.
Jammer dat handleiding in het italiaans was.

PhoneMarket 02-05-2018

Volledig tevreden over PhoneMarket

De website is helder en overzichtelijk. We bestelden een tablet. De bestelling is snel, netjes en correct afgehandeld. Voor ons de beste deal.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ordernr.: 1150633 30-04-2018

Wel betaald, niet geleverd

Op 27 april 2018 om 12:06 uur 2 Google Pixel 32GB smartphone's besteld en met iDeal betaald (ordernr.: 1150633). Zou binnen 24 uur bezorgd worden (zie site). Ontving geen Track&Trace-code. Op 30 april 2018 nog niets ontvangen. PhoneMarket reageert niet op mijn mails. Onbetrouwbare toko.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-05-2018

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat u ons een ''onbetrouwbare toko'' vindt. 27 April was het koningsdag. Op Koningsdag werken de meeste bedrijven niet! Onze vervoersbedrijf PostNL werkte die dag ook niet.
Hierdoor konden wij uw pakket niet op vrijdag opsturen maar pas op Maandag. PostNL levert niet op Maandag! Hierdoor is het dus normaal dat PostNL onze bestellingen op Maandag ophaalt en op dinsdag bij al onze klanten levert. Wat betreft de Track&Trace code, PostNL verstuurt de Track&Trace codes. Hier kunnen wij dus niks aan doen als u het niet hebt ontvangen.

Nu vind ik het raar dat u uw pakket vandaag hebt geweigerd aan de deur? Maar goed dat terzijde, zodra wij uw retourzending ontvangen, zullen wij dit crediteren voor u.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hans.

Antoinette van L 28-04-2018

duidelijke site, goede prijs!

Ik zocht een IPhone 8 plus en kwam op Phonemarket terecht.
Goede prijs, overzichtelijke site en snelle levering!

Mart 26-04-2018

Helder aanbod, snelle levering en concurerende prijs

Ik zocht een iPhone 6 met de juiste kleur en geheugen en kwam zodoende uit bij Phonemarket.
De prijs was concurrerend en de belofte " voor 17 uur bestelt, morgen in huis ".
Dat laatste klopte, incl. track & Trace melding, dus helemaal happy !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annelies 26-04-2018

Redelijke prijs en zo in huis!

Makkelijke site, redelijke prijs, artikel werd de volgende dag geleverd, alles zag er netjes uit. Aanrader.

R. Jansen 26-04-2018

Goede service

De producten ziin niet duur vergeleken met andere web shops en het product is volgens opgegeven aflever tijd af geleverd

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cor 18-04-2018

Zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Heb ik ook gedaan!

Goedkoopste en snelle service. Echt aan te raden. Vrienden hebben ook het voornemen daar te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ria Bennebroek 18-04-2018

Zeer slechte service Phonemarket

Slechte service. "Oririgele" Apple snoer laadde ipad niet op. Teruggestuurd naar Phonemarket (zelf verzendkosten betaald). Antwoord: snoer werkt goed, maak maar weer verzendkosten over en wij sturen het snoer naar u terug. Wat een zeer slechte service!!!!!!!!

Officiele reactie van Phonemarket.nl 19-04-2018

Geachte klant,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij verkopen alleen maar originele producten van Apple met de volledige fabrieksgarantie van 6 maanden.

Na het uittesten van de kabel merkten wij dat de kabel geen mankementen bevatte en dus gewoon optimaal werkt.

Als wij opgemerkt hadden dat de kabel niet werkte, hadden wij de kabel omgeruild, gratis terug verstuurd en de verzendkosten voor het terugsturen vergoed.

Wij hebben aangegeven dat u voor bewijs langs kunt komen op ons filiaal waarbij we u aan kunnen tonen dat de kabel gewoon werkt.
Daarbij is het voor ons niet relevant om klanten te belazeren voor een kabeltje van circa: €15,-.

Wij hopen u hiermee dan ook voldoende te hebben geïnformeerd.

Team PhoneMarket.nl

Ria van werkhoven 14-04-2018

Goede service

Goede service,site is duidelijk en aan de afspraak gehouden!!!!! Op tijd geleverd!. Zeker aan te raden

Els D. 11-04-2018

Geweldige service)

Voor deze shop gekozen omdat ik wist welke telefoon ik wilde hebben en phone market was het goedkoopste volgens kieskeurig voor 6 uur besteld de volgende dag in huis top!!.de dag daarna door phone market gebeld of alles goed was verlopen dit is service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Baukje 11-04-2018

Snelle service

Goedkoopste aanbod en snelle service. Zocht met spoed een nieuwe iPhone omdat mijn oude kapot ging en heb keus gemaakt op prijs en levering

G.Colbers 09-04-2018

Goede service

Op donderdag na 18:00 besteld zaterdag in huis tevreden of de levering en de afhandeling. Het enigste min punt is dat je geen mail krijgt dat het pakket verzonden is kreeg ik via de app van de post zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 09-04-2018

Goede service en goedkoop

Omdat phonemarket de goedkoopste aanbieder was daar besteld. Volgende dag pakketje in huis. Ik wilde nog een hoesje en twijfelde over die aankoop, ik dacht ik bel de winkel. Gelijk goed te woord gestaan en kreeg het hoesje ook een dag later binnen. Top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Koopman 08-04-2018

Goede en snelle levering

Heb 2 smartphones die ik wilde hebben gekocht bij Phonemarket omdat de prijs stuk lager was dan bij andere aanbieders.
De toestellen werden de volgende dag geleverd. Dus daarom een dikke 👍 voor Phonemarket.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Femmy 05-04-2018

zeer, maar dan ook zeer slechte service

Produkt retour gezonden. Geen reactie ook niet na meerdere mails. In telefoongesprek kunnen ze niets uitzoeken, kunnen ook niet doorverbinden naar de afdeling retour (hebben geen telefoon). Laatste telefoongesprek vriendelijke meneer die weet te vertellen dat er niets aangekomen is. Dit voelt echt niet pluis!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

OM 05-04-2018

Waardeloze service, sterk af te raden

Telefoon besteld, echter nooit iets ontvangen. Annuleren werd niet geaccepteerd, zou bij leverancier fout zijn gegaan, dus ik moet wachten en geduld hebben. 2weken later geen enkel bericht, reageren ook niet meer op mijn email(s). Als het goed gaat is het bedrijf vast en zeker prima, als het fout gaat ben je de pineut en is het zeer de vraag of je bestelling überhaupt nog aankomt. Ik zou het iedereen sterk afraden hier te bestellen, voldoende telefoonwinkels met een goede service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Phonemarket.nl 04-04-2018

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review. Helaas komt uw klacht ons niet bekend voor. Door uw naam 'OM' weten wij ook niet wie u precies bent. Zou u ons kunnen voorzien van een bestelnummer per mail zodat wij u verder kunnen helpen?
Ons e-mailadres is Info@phonemarket.nl.

Hopend op een zo spoedig mogelijke oplossing,

Team Phonemarket.

OM 06-04-2018

Beste lezer,

Uiteindelijk gebeld door een medewerker van phonemarket die aangaf de zaak nauwkeurig op te pakken, vertraging/gebrek aan levering in dit geval bij postNL, waar phonemarket zelf weinig invloed op heeft. Service van deze specifieke medewerk nuttig en bruikbaar, geeft vertrouwen dat we tot een acceptabele oplossing komen.

OM 05-04-2018

Geachte Phonemarket,

Dit is exact wat ik bedoel. Ik heb u gemaild op bovenstaande emailadres, echter laat u wederom niets van u horen. Ik hoop ook zeer dat we spoedig tot een mogelijke oplossing komen.