Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Marcel Hermans 22-04-2019

Positieve eerste ervaring met deze webshop. Interessante prijssetting. Snelle levering.

C.N. de Ruijter 19-04-2019

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle en goede service. Bezorging zelfs eerder dan verwacht.

Yvonne 18-04-2019

Snelle levering, makkelijk te betalen.
Goede overzichten op de site. Heb een Samsung mobiel gekocht. Werd netjes bezorgd, goed verpakt dus ook geen beschadiging. Top levering

frankie rottier 17-04-2019

eerste keer bij phonemarket.nl gekocht vanuit belgie , snelle service en gratis levering en als klap op de vuurpijl nog iets extra erbij , niet twijfelen om dus ook vanuit Belgie te kopen .TOP!

Rebecca 16-04-2019

Prima winkel heb bij jullie hardloophorloge gekocht omdat die stukken goedkoper was dan elders
En netjes de volgende dag geleverd

Willy 16-04-2019

Betrouwbare leverancier met een scherpe prijs. Bestelling werd meteen verzonden en de dag erna thuis bezorgd.

Blije klant 15-04-2019

Zou eerst bij een grotere keten bestellen. Misschien omdat dat veilig overkomt. Maar heb mn mening bijgesteld. Ten eerste was t product goedkoper dan elders. Kon meteen zien of t op voorraad was en wanneer t geleverd zou worden.
En t kwam op de afgesproken dag ,wat in t verleden bij grotere bedrijven niet gebeurde wat een enorme teleurstelling was!! Zou zeker een ander adviseren om bij de phonemarket te bestellen!

Janira 13-04-2019

Bestellen ging gemakkelijk en ik had de volgende dag in huis. Ging helemaal naar verwachting.

Margo 11-04-2019

Nieuwe MacBook besteld, was het voordeligst bij PhoneMarket, volgende dag correct geleverd.
Fijn telefonisch contact gehad met de klantenservice, duidelijke uitleg over mijn vraag.
Beveel deze website aan.

Maggie 11-04-2019

Heel duidelijke uitleg over de toestellen, prima prijs/kwaliteit verhouding, stipte levering, TOP !

Robert 11-04-2019

Prettige shop. Alles ging zoals beloofd. Bezorging op tijd, prima verpakt en goede prijs.

Cobie Bos 08-04-2019

Ik heb een positieve ervaring met deze shop, zij hadden de telefoon die ik graag wilde hebben voor een prima prijs. 's Middags om 16.00 uur besteld, de volgende dag om 10.15 uur in huis. Werd met een update op de hoogte gehouden van de situatie. Ik ben super tevreden.

Hendrina Witteveen 04-04-2019

Goede prijs en snelle levertijd, heel tevreden met de smartwatch ik zal jullie shop zeker aanbevelen aan andere.

A. Vellekoop 04-04-2019

Er is correct gehandeld en snel geleverd. Na dat we iets gingen retourneren en we hadden vragen zijn we goed geholpen. De website was overigens keurig en duidelijk terwijl ik als klant al 75 jaar ben. Dus hierbij een dikke 10!

christ belgie 31-03-2019

samsung note 8 gekocht, ook even telefonisch contact gehad, ook dit verliep zonder probleem.
snelle verzending, dus tot nu toe alleen maar lof.
Hopelijk heb ik geen reparatiedienst nodig, al ik de reviews lees over de dienst na verkoop hou ik mijn hart vast. Voorlopig zijn we tevreden

Cees Schoutens 30-03-2019

Ik zou deze winkel niet aanbevelen. Zouden mijn tablet binnen 2 dagen leveren maar na een week nog steeds niets ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op de gestuurde mail.

GEachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Zoals dat DUIDELIJK wordt aangegeven op onze website, hadden wij een levertijd op uw bestelde tablet. Dit stond op onze website van 2 tot 4 werkdagen. Uw tablet hebben wij na 4 WERKDAGEN opgestuurd. Dus is het normaal dat u dit niet binnen 2 normale dagen ontvangt. Jammer dat u dan een negatieve review plaatst.

Tevens heeft u het over het niet reageren op de mail. Helaas zie ik geen mail van u in onze inbox. Heeft u het wel naar de juiste e-mailadres gestuurd? Voor enige verdere vragen kunt u ons mailen op Klantenservice@phonemarket.nl om dit verder te bespreken indien nodig.

GEachte klant,

Sacha Vermeulen 29-03-2019

Ik heb spijt dat ik voor deze winkel gekozen heb, wat een vreselijk slechte service wordt hier geboden!!
Apple Airpods gekocht voor € 178,--, maar ze hebben het nooit goed gedaan. Tot 2x teruggestuurd ter reparatie en 2x retour ontvangen zonder dat het probleem opgelost is. En maar blijven liegen dat er niets mee aan de hand is. Geld terugstorten ho maar. Advies: koop nooit bij de Phonemarket!

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Helaas vertelt u niet heel het verhaal.
Wij hebben u duidelijk doorgegeven dat de reparatie niet doorgaat als uw oordoppen Fysieke schade bevat. De oordoppen vallen dan niet onder de garantie. Dit is u duidelijk doorgegeven voordat u dit had aangemeld voor de garantie. Jammer dat u niet alles verteld in uw review.

Mirella 28-03-2019

De website is heel duidelijk daarna toch even telefonisch contact gehad. Al mijn vragen beantwoord. Heb die direct online aankoop gedaan. Volgende dag al in huis

Marcel 23-03-2019

Voor een scherpe prijs een iPhone X besteld lekker snel bezorgd. Heel tevreden over de levering.

Brigitte Schaier 23-03-2019

Ik had s´morgens om 08.30 via de website de Motorola G6 besteld omdat hij hier het goedkoopste was. Was verrast door de snelheid waarmee ze reageerden. Een uur later had ik al bericht dat ik hem dezelfde dag nog kon ophalen.

De bestelling lag al klaar. Het is een nette winkel, ben keurig geholpen. Had er een goed gevoel over. Kom hier zeker nog eens terug.

RD 22-03-2019

Goede snelle afleverservice; ook naar de waddeneilanden; trage reactie op technische vraag betreffende de geleverde Tab A 10.5 (2018).

Gerard 21-03-2019

Perfecte service, bestelling was in1 dag verstuurd naar België.Prijs is scherp ten opzichte van andere aanbieders. Inclusief verzendkosten naar België.

Luigi 18-03-2019

Heb een Samsung s9 online besteld en in de winkel van Rotterdam ben ik hem komen ophalen. Mooie winkel, leuke mensen, goede verbinding. Parkeren is alleen in de stad moeilijk.
Ik ben tevreden over mijn toestel omdat ik daar totaal geen enkel probleem in ondervind.
Ik koop in de toekomst nogmaals bij phonemarket.

Hopeloos 12-03-2019

De Iphone was 40 euro goedkoper bij bij Bol.com, maar wat hebben we een spijt. Product werkte vanuit het doosje meteen niet, en de bereikbaarheid en service van het bedrijf is echt heel slecht. Verschuilen zich achter de reparatie afdeling, die heel druk is. Hebben nu en geen werkende telefoon en nog steeds geen geld terug. terwijl de telefoon het meteen vanuit het doosje al niet deed, en dat ook meteen het eerste moment gemeld (en teruggestuurd, aangetekend). Alles moet via de mail. En dan krijg je een onsympathiek, naamloos, berichtje terug, dat ze nog even geduld vragen. Geduld is op.

Geachte klant?
Hartelijk dank voor uw review?
Helaas komt uw case ons niet bekend voor. Ook zien wij geen naam???
Voor eventuele vragen en hulp kunt u ons gerust mailen op Klantenservice@phonemarket.nl
Graag wel met eventuele naam. (als u daadwerkelijk wel hebt besteld bij ons)

Tonnie 10-03-2019

Phonemarket had voor mij op dat moment de beste aanbieding. Ze hebben geleverd volgens afspraak met duidelijke informatie over wanneer. Daarom prima tevreden over Phonemarket. Vooraf had ik nog een vraag gesteld en die is snel en deskundig beantwoord.