Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Senne 23-08-2022

Geen probleem bij het bestellen of leveren, product was nieuw, enkel kleine schade aan het karton van de verpakking.

GY 21-07-2022

Ik heb twee artikelen in de winkel gekocht. Beide werden zeer snel geleverd. Ik was tevreden, maar er werd geen uitleg gegeven over de koelkast. Met andere woorden, er werd niets gezegd over wanneer het product te openen, hoe het te openen, waar ik op moet letten. Ik had echter een verklaring verwacht. Ik hoop dat ik niets verkeerd heb gedaan.

Carla Bergman 19-06-2022

Alles is perfect gegaan met bestellen verzenden .Maar na 8 jr. brand de motor door Magimix Blender weinig gebruikt.
Bedrijf gemaild ging ook super ,alleen het antwoord is een smoes om eraf te zijn!!! Reparatie zou duurder zijn als een nieuwe aankopen.
Daar zit het; ik heb de technische dienst van Magimix gemaild de reparatie zou tussen de 40 - 80 € gaan kosten.... excl;verzenden.
Ik begrijp dat ze na 8 jr.denken koop maar een nieuwe ,we moeten met ze'n alle terug na af en proberen zuinig om te gaan met onze planeet en maken die producten die te maken zijn.
Dit punt moet het bedrijf verbeteren verder loopt het gesmeerd.

Carla Bergman 16-06-2022

De aankoop ging geheel naar wens, nu dat de Magimix de motor doorgebrand een minuut te lang op 4 laten draaien.
Krijg ik een mail van hun dat de reparatie meer gaat kosten als een nieuwe!!! Dit klopt niet dat zeggen ze om eraf te zijn!!!
Bij de technische dienst van Magimix +/- 100 € nieuwe motor

MLV 19-05-2022

Het bestelde product was helaas defect, maar de retour procedure is keurig afgehandeld.

Tremie 10-05-2022

Ik ben op de site terecht gekomen toen ik op zoek was naar een nieuwe stofzuiger. Op dat moment was Art & Craft de beste keuze voor mij wat betreft kwaliteit/prijs. Ik heb dan ook niet getwijfeld om mijn bestelling te plaatsen die de volgende dag ook netjes geleverd werd zoals werd beloofd op de website. Ook toen ik nadien nog een vraag had over een gratis pak stofzuigerzakken heeft (*) me correct en zeer snel geholpen om dit in orde te brengen. Dit is echt een meerwaarde en een aanrader voor iedereen!

Joke 28-04-2022

een prima product, de allergoedkoopste leverancier en een zeer snelle levering

Garantie op stofzuiger 27-04-2022

Garantie is super mijn steelstofzuiger/kruimelzuiger kon niet hersteld worden. Krijg dan meteen aanbod van een tegoedbon of een gelijkwaardig product. Tot zover een fijne service. Waarom dan toch maar een 7? Als ik vraag wat een gelijkwaardig product is voor zo'n zelfde stofzuiger die 112 euro kostte krijg ik als aanbod een stofzuiger van 185 euro als gelijkwaardig waarbij ik uiteraard wel 72,20 moet bijbetalen. Dat voelde niet echt oké. Ik heb uiteindelijk zelf een andere via de site uitgezocht met ook een bijbetaling maar van veel minder. Al met al nog steeds keurig geregeld alleen van dat aanbod zat en zit me niet lekker. Zoiets kun je niet maken! Mensen hebben een bepaald budget en ook daar moet je met een gelijkwaardig product rekening mee houden!

Carine 27-04-2022

Ik heb al meerdere produkten besteld bij Art & Craft ! (o.a. Le Creuset Faitout stoofpot en laatst een Demeyere Apollo hapjespan ) : altijd correcte afhandeling, scherpe prijzen en snelle levering ! Kortom : zeer goede service. Ik blijf klant !

Ndc67 27-04-2022

Topservice. Zonder problemen geretourneerd. Vlotte terugbetaling. Absoluut een aanrader

Nasr 27-04-2022

Webshop is makkelijk te bedienen via telefoon en laptop.
Wat mij aansprak is de prijs, Art&Craft was voor mijn product het goedkoopste. Mijn keus was dus snel gemaakt.
Ook gegeven ze aan als er acties zijn bij de product leveranciers.

Anja Van Geluwe 27-04-2022

De bestelling en betaling verliepen heel vlot en snel. Ook achteraf via mail een duidelijke opvolging van de levering en een duidelijke factuur via mail. Snelle levering.

Jolanda 27-04-2022

Via via van de site gehoord ben gaan kijken en vond snel wat ik zocht. Het bestellen ging makkelijk en snel en zoals belooft voor 22.00u besteld de volgende dag in huis.

Michael 27-04-2022

Snelle vlotte levering en goed verpakt. Prima artikel zoals omschreven. Voldoet helemaal.

Ton v/d B 27-04-2022

Ales vlot verlopen en op tijd geleverd . En het werkt allemaal naar behoren .

motopol 27-04-2022

Men neemt de tijd om te controleren of eigen accesoires compatiebel zijn met het nieuw aangekochte toestel.
Voordeligste prijs.
Eigen parkeerplaats.

Wim 27-04-2022

Correcte prijs en snelle levering. Duidelijke mails en product was goed omschreven.

Anke 27-04-2022

Duidelijke website. Goede omschrijving van de producten. Snelle verzending. Keurig verpakt!

Michel 27-04-2022

Zoals altijd alles keurig geregeld. Bestellingen die op tijd verstuurd worden en op tijd binnen komen. Keurig alles op factuur. Klantenservice ook super bij eventuele vragen.

Georges 27-04-2022

Deze keer ABSOLUUT TELEURGESTELD
Voorgestelde pakket-deal werd slechts deels geleverd en daarna zeer lange zinloze discussie met klantendienst. Allerlei beweringen en ronduit leugens werden mij voorgeschoteld, geen enkel aanvaardbare oplossing; zal dit verder naar de ombudsdienst brengen.
De website werd dan maar aangepast maar ze zijn tot op heden hun overeenkomst NIET nagekomen.

Hein 27-04-2022

Handige site en snelle levering van producten, zaken waren goed verpakt en werken goed

Walter D'hondt 27-04-2022

Vlugge service na het zien van uw reclame op Tv post Out Tv ...
Een post waarvan ik hou ik ben la 80 jaar lekker gay .
En heel mooie maar vooral zoals ik zie goeie degelijke pannen.
Ook al heel vroeg geleverd rond 8h30 .. prima dus.
voilà een heel tevreden klant

Joske 27-04-2022

Snel bezorgd & enorm behulpzame klantenservice! Zeet tevreden met mijn aankoop via Art & Craft.

Aat 30-03-2022

netjes verpakt en de volgende dag geleverd dit laat nog wel eens te wensen over bij andere winkels.

Goes 08-03-2022

Prima webshop, kreeg snel antwoord op mijn vragen. De bestelling was zo geplaatst en m'n nieuwe koffiemachine werd binnen 24 uur afgeleverd.