Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Nele 04-05-2019

Correcte en snelle service waarvoor dank! Prijs kwaliteit top! Zeker een aanrader.

Dirk 04-05-2019

Omdat ik het juiste typenummer van het te bestellen produkt niet kende, bestelde ik een item aan de hand van de geplaatste foto. Echter de foto bleek van een ander artikel te ziijn. Vlotte communicatie en foutief geleverde artikel werd gratis opgehaald en het juiste werd nadien gratis geleverd. Top!

Jeroen 04-05-2019

Goede shop. Snelle service. Alleen leveren is lastig je moet wel vrij nemen anders nemen ze het mee terug. De levering wordt een dag op voorhand gemeld. Klantendienst werk zeer goed. Direct antwoordt.

Japhile 04-05-2019

veel keus ,goede prijs / kwaliteit en snel geleverd met een goede dienst na verkoop!

Philippe D 04-05-2019

Ik kocht al meerdere maal bij artencraft en ben steeds uiterst tevreden. Zowel over de service, de prijs als de levering. Al is het anders dan bij een gewone shop, de koopbeleving bij artencraft is even aangenaam.

Marnix 04-05-2019

Hadden een defect met onze droogkast en moesten een nieuwe kopen. Op internet gekeken en belanden zo op de site van Art&Craft die ons de geschikte droogkast kon leveren die ons interesseerde. 's Middags de bestelling gedaan via internet en tot onze verbazing was onze bestelling de dag erna. Wat moet een mens nog meer hebben, zonder uit uw luie zetel te komen wordt deze droogkast zonder problemen de dag erna bij u thuis gezet tot aan de deur. Proficiat.

T. V.d.Walle 04-05-2019

Ze waren 1 van de eerste die het product( Nokia 8.1) in hun assortiment hadden . Ik heb deze besteld met als optie halen in fysieke winkel. 2 dagen later kon ik perfect op tijd om het product.

patrice 04-05-2019

heel persoonlijk service en goed onderbouwde vakkundige uitleg ontvangen bij onze aankoop. Ook de nalevering is vlekkeloos verlopen.

luc 04-05-2019

Perfect , prima service , vlot contact , duidelijke uitleg , snelle levering

Sylvia Huyghe 04-05-2019

Wij hebben een keukenrobotbesteld en zeer tevreden van. Goedkoper dan andere winkels. Snelle service! Betrouwbaar.

MARNIX 04-05-2019

Interessante prijs. Snelle levering. Degelijk verpakt en toch geen overdreven grote verpakking.

Nick 04-05-2019

Goede webshop en duidelijke informatie, alsook goede prijzen. Zeer snel geholpen en levering ging ook heel goed.

will 04-05-2019

Vooral de voordelige prijs speelde een rol. Heel tevreden van de vlugge levering. De webshop is overzichtelijk en volledig.

JM 04-05-2019

Steeds correcte prijs. De levering gebeurt correct zoals beloofd. Geen opmerkingen.

LK 04-05-2019

Wij kochten een warmtepompdroogkast bij art&craft. Via deze webshop konden we onze droogkast goedkoper aanschaffen dan in een andere shop. De levering was er sneller dan gepland. Wij zijn erg tevreden over onze droogkast en hebben ook de schoonzus overtuigd om bij art & craft te kopen. Dat is gebeurd.

Jerom85 04-05-2019

Topservice en snelle levering! Tv is zeer goede kwaliteit qua prijs. Gemakkelijke site om te bestellen.

Eline 04-05-2019

Zeer snelle leveringsservice en zelfs op zaterdag!
Mails met vragen worden snel beantwoord en ook met de juiste info.
Cadeaubonnen komen toe in mooie enveloppes.
Website is zeer gebruiksvriendelijk.
Top winkel met professioneel materiaal en vriendelijke mensen die hun vak kennen.

Willem 29-04-2019

Waardeloze service in levering en terugkoppeling vanuit de klantenservice.

Op 22 april 2019 een Karcher Hogedrukspuit besteld type K7. Op zich prima prijs en met een gratis rioolset. Levering de volgende dag, dus dinsdag 23 april 2019. Op 23 april 2019 geen bezorging. Op 24 april gebeld en Art&Craft ging er achteraan, probleem met de vervoerder. Inmiddels 4 x gebeld en nog steeds geen bezorging van het bestelde artikel waar ik inmiddels 439 euro voor heb betaald. De rioolset blijkt volgens Karcher alleen leverbaar voor mensen die in Belgie wonen, terwijl op de website staat dat het artikel in Belgie gekocht moet zijn. Op de website van Art&Craft kun je vandaag de Karcher gewoon bestellen met een levering op de volgende dag?

Vandaag 29 april gebeld met het verzoek om per ommegaande mijn geld terug te boeken. Maar weer even afwachten hoe dat gaat verlopen. Het mag duidelijk zijn voor een ieder dat dit echt een hele slechte service is en ik zou een ieder afraden om hier iets OnLine te bestellen. Als men de andere reviews leest over levering en klantenservice, dan mag het een en ander duidelijk zijn dat het ieder keer aan de vervoerder ligt. Ik zou zeggen Art&Craft, zoek een andere vervoerder en als jullie niet binnen de gestelde tijd kunnen leveren, zoek dan een andere vervoerder.
Willem 29-04-2019

In antwoord op de reactie van Art&Craft:
Bijzonder dat jullie wel snel reageren op een review over de slechte / geen levering.

Daarnaast is het best apart te noemen dat eerst bij jullie het artikel retour moet zijn voordat jullie het aankoopbedrag kunnen terugboeken??? Waar het om gaat is dat Art&Craft om wat voor onduidelijke reden dan ook niet heeft geleverd en ik nu moet wachten op het terugstorten van mijn aankoopbedrag als jullie het artikel retour hebben ontvangen en gecontroleerd is op gebruikssporen? Dit geeft wel aan hoe slecht de klantenservice uiteindelijk is, het vervoersprobleem wordt bij de consument neergelegd? Kom op Art&Craft, het mag duidelijk zijn dat het probleem bij jullie en/ of vervoerders ligt, dat kun je niet bij de consument neerleggen. Jullie leveren niet op tijd, wat daar de reden ook voor mag zijn, daar mag je de consument niet de dupe van laten zijn. Kijk en lees de andere reviews aangaande levering. Art&Craft moet gewoon het probleem oplossen met de vervoerders en als er niet op tijd geleverd kan worden, dan moet de aankoper gevrijwaard worden. Maw betaal gewoon het aankoopbedrag direct terug, zonder een standaard antwoord te geven alsof er een goede klantenservice is. Ik blijf erbij.....koop hier niet!!!!

Willem 07-06-2019

Laatste update en levering;
Uiteindelijk heeft Luisa van de klantenservice contact met mij gezocht en het probleem lag idd bij DHL. Vervolgens is er via een andere vervoerder een nieuwe zending gedaan. Uiteindelijk kwam de zending alsnog via DHL binnen en op de shipping label was duidelijk te zien dat de vertraging te wijten was asn DHL. De tweede zending kwam ook binnen via de andere vervoerder en deze heb ik dan ook niet aangenomen en is retour gegaan.

Eerlijk is eerlijk, ik had een klacht en had initieel het gevoel dat de klantenservice niet functioneerde, maar Luisa van Art&Craft heeft het zeer goed weten op te lossen, waardoor ik als consument wel vertrouw voor toekomstige bestellingen.

In eerste instantie had ik een slechte beoordeling gegeven maar moet dit eerlijkheidshalve bijstellen naar goed

Officiele reactie van Art en Craft 30-04-2019

Beste Willem

Dat is uiteraard een andere zaak.
Als u de zending aan de deur weigert dan zullen wij het aankoopbedrag meteen volledig terugbetalen.
Het pakketje is onderweg voor levering.
Ik zal het persoonlijk opvolgen, zodat de transactie geregistreerd wordt van zodra het artikel in het retourproces zit.
In dergelijke gevallen moet er uiteraard niet gewacht worden op effectieve retour gezien u het goed nooit in ontvangst heeft mogen nemen.
Ik zal u nog persoonlijk een mailtje versturen.

Met vriendelijke groeten
Art & Craft

Officiele reactie van Art en Craft 29-04-2019

Beste Meneer Slok

Het spijt ons te vernemen dat uw pakket niet tijdig werd bezorgd door een probleem met de vervoerder.
Wij werken samen met een aantal bezorgdiensten om de problematiek betreft te late leveringen te minimaliseren. Onvermijdelijk kan helaas nooit, gezien een heel deel van het bezorgproces door mensen wordt uitgevoerd. Fouten kunnen dus helaas voorvallen.
Onze oprechte excuses hiervoor.

Betreft de rioolset heeft u daar als Nederlandse klant zeker ook recht op.
Deze actie is enkel geldig voor aankopen in België en G.H. Luxemburg, van 13 maart t/m 15 mei 2019
U moet het artikel aankopen in een Belgische winkel maar daarvoor moet u niet op het grondgebied woonachtig zijn.
U kan op het aanvraagformulier perfect een ander land aanduiden (zie bijgaande link)

Ik hoop dat u begrijpt dat wij niet zomaar uw aankoopbedrag kunnen terugboeken zonder dat het artikel retour bij ons is.
Het goed moet eerst retour verstuurd of opgehaald worden daarna gecontroleerd worden op gebruikssporen en nadien kunnen wij de terugbetaling registreren.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben , aarzel dan niet contact op te nemen via support@artencraft.be

Met vrienndelijke groeten
Team Art & Craft

Engelsman 14-03-2019

Ik ben daadwerkelijk nog nooit zo slecht in mijn leven geholpen. Het verhaal in een notendop. Ik had een Samsung 49 inch Q6 besteld, super leuk natuurlijk en ik keek er ook naar uit. De tv uitgepakt en wat blijkt de afstandsbediening doet het niet. Op het internet gezocht en ik kwam er achter dat het een veel voorkomend probleem was. Ik heb dezelfde dag van de bestelling Arts en Crafts gebeld en zei vertelde mij dat ik even een foto moest sturen en dan zouden ze gaan kijken of zij hem direct om konden ruilen. Ik vond de TV iets te klein dus ik vroeg of ik direct een 55 inch kon krijgen ook dat was geen probleem, toch kreeg in geen antwoord?

Een dag later nog geen telefoontje dus ik besloot zelf te bellen. Toen werd mij meerdere keren beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Dat is GEEN 1 KEER gebeurd. Een dag later heb ik maar liefst ZES KEER gebeld met wederom constant de belofte dat ik teruggebeld zou worden en dit is ZES KEER NIET GEBEURT. En als kers op de taart kwamen ze met het volgende antwoord: Wij hebben uw foto’s bekeken en wij zien dat de tv al op de poten staat, daardoor mogen wij hem niet direct omruilen. Hier hadden zij TWEE DAGEN voor nodig en ongeveer 20 valse beloftes, terwijl je dit direct kan vragen.

Wat nu? Nu moet ik de TV dus terugsturen wachten op mijn geld en natuurlijk ergens anders mijn nieuwe televisie bestellen. Nu ben ik heel benieuwd wanneer ik mijn geld krijg. Veruit de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt en ook hoop mee te maken.

Bert 28-02-2019

Bij Artencraft een printer besteld op 31 januari 2019, een Epson Workforce WF-7720DTWF. Ik had m snel nodig en er stond bij 'levertijd 2-3 dagen', dus prima. Moest gelijk betalen bij bestelling. Na ruim een week had ik nog niets gehoord dus gemaild. Reactie van AC: het ligt aan de leverancier, printer wordt nu 22 feb geleverd. Teruggemaild dat ik dat een rare reden vind want ik bestel bij AC en niet bij hun leverancier. Daarop geen reactie. Op 25 feb had ik nog steeds niets gehoord. Weer gemaild. Reactie: het wordt april! Dus order geannuleerd. Dat werd keurig afgewikkeld, incl terugbetaling. Mijn kritiek: 1. website is misleidend: 2-3 dagen levertijd kunnen e totaal niet waarmaken. 2. Verder werd ik totaal niet op de hoogte gehouden. Ik hoorde steeds helemaal niets, moest dan zelf vragen. 3. Op mijn kritische mail werd niet gereageerd. Terwijl ik snel een printer nodig had ben ik nu een maand aan het lijntje gehouden. Slecht.

Jansen 31-01-2019

Wat een associaal personeel en bedrijf, teren 2 dagen op je geld.. beloven dat het product geleverd word waarvoor je een vrije dag neemt en dan krijg je op het laatste moment een mail dat je bestelling geannuleerd word! Vervolgens bel je op om aan te geven dat dit niet volgens planning is krijg je een grote mond en wordt er opgehangen! Ik zeg NOOIT meer!!

Polardogs 25-01-2019

Mijn zoon had een tv gekocht en hiervoor lang gespaard. Na twee dagen was de tv ineens 70 euro goedkoper. Compensatie gevraagd maar die hebben ze niet gegeven. Ze doen net of ze gek zijn en sturen elke keer een andere antwoord op zonder de echte vraag te lezen. Echt een teleurstellend bedrijf en zeeeeeeer klant onvriendelijk Belgisch bedrijf. Onmenselijk! Niks bestellen meer dus bij Art & Craft!

Pbe 22-01-2019

Prijzen en assortiment zijn in orde. Bestellingen verlopen via de webstek eigenlijk altijd wel lekker snel. Eenmaal onderweg zijn de meeste bestellingen ook goed te volgen, zodanig dat je tenminste goed kan inschatten wanneer je nog even de deur uit kan en niet de hele dag aanwezig moet zijn.

Alleen het personeel van het ingehuurde vervoersbedrijf Dynalogic is vervelend. Vaak sacherijnig en men weigert rustig het afleveren op een etage. Een full-service afspraak bestaat dan alleen op papier bij hun. Men leest ook zelden of niet de vervoersvoorschriften van de bestellingen zoals op de verpakking is aangegeven. Zo werd bij ons een koelkast met een verkeerde steekwagen opgetild, waardoor de verpakking flink beschadigd werd. Gelukkig raakte men net niet het toestel zelf. Toen de heren door mijn vrouw hiermee geconfronteerd werden, werd het gedrag van de heren helemaal brutaal. Professionaliteit en klantgerichtheid van dit personeel was daarmee volledig verdwenen.
Helaas blijkt dit geen uitzondering te zijn. Bij latere bestellingen via Dynalogic precies hetzelfde. Het hoort wel bij de cultuur van het personeel, want bij navraag in de regio en een simpele internet zoektocht blijken veel meer mensen deze ervaring te hebben. Het heeft zelfs RADAR gehaald.

Art & Craft zou er goed aan doen een fatsoenlijke vervoerder in te huren.

Edgar 27-12-2018

Op donderdagmiddag een TV besteld (via Bol.com, wordt geleverd door Art & Craft). Zou volgens Art & Craft ''voor 22:00 besteld, morgen in huis'' zijn. Vrijdag helemaal niks gehoord, dus vrijdagavond gebeld. De tv zou zaterdag worden afgeleverd en ik zou de track & trace code nog ontvangen. Zaterdag wederom niks gehoord, dus nogmaals gebeld. De TV zou maandag worden afgeleverd, maar maandag bleef het wederom stil vanuit Art & Craft. Tót ik maandagavond ineens een e-mail ontving, dat mijn bestelling was geannuleerd omdat het artikel niet leverbaar was, terwijl het artikel volgens de website van Art & Craft gewoon op voorraad is.
Verder was de klantenservice regelmatig niet bereikbaar (terwijl deze volgens de website gewoon geopend was), en later op de dag ineens wel.

Kortom: Slechte communicatie, kunnen de levertijden niet waarmaken en een slecht bereikbare (en onvoldoende geïnformeerde) klantenservice (''we maken wel een ticket voor u aan'').

Zojuist dezelfde TV via Bol.com bij BCC besteld en al een bevestiging binnen dat deze komende maandag 31 december geleverd wordt. Zo kan het dus ook!
Officiele reactie van Art en Craft 08-01-2019

Goedemiddag

Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad bij ons bedrijf.
Helaas was het toestel reeds uitverkocht op het moment dat wij de bestelling ontvingen via bol.com.
Wijzelf hadden geen stock meer ter beschikking waardoor we afhankelijk waren door onze hoofdleverancier.
Na navraag ontvingen wij de bevestiging dat het toestel niet meer leverbaar was en werd het product dan ook offline gehaald.

Ik zie dat u op 22/12 en 24/12 telefonisch contact hebt gehad met ons bedrijf betreft de verwachte leverdatum.
Rond de Kerst en eindejaarsperiode kan het soms drukker zijn dan normaal.
Wij doen onze uiterste best zoveel mogelijk inkomende oproepen te beantwoorden.

Jammer genoeg een samenloop van een aantal factoren waardoor dit order uiterst onaangenaam is verlopen.

Onze oprechte excuses voor de vele ongemakken.

Met vriendelijke groeten
Team Art & Craft

A. M 20-12-2018

10 dagen geleden een bestelling geplaatst. 3 keer contact gehad met de kantenservice, steeds wordt mij verteld dat ik mijn bestelling de volgende dag zal ontvangen. Tot op heden niks ontvangen. Klantenservice medewerkers erg brutaal en totaal niet behulpzaam. De laatste keer weigerde de medewerker zijn naam te geven en verbrak de verbinding en noemde mij handicap omdat ik volgens hem zijn verhaal niet begreep. Ik wilde alleen weten wat de status is. Meneer bleef maar zeggen het ligt bij de leverancier. Zeer zeer slecht ervaren. Schandalig dat er zo met klanten wordt om gegaan!