Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

joe 13-07-2018

snel en correct

art&craft is zeker een aanrader, steeds correct en snel.Ook bij vragen, steeds snel telefonische hulp.Ruime keuze en verkopers die weten waarover ze praten

Zanna Nedilko 13-07-2018

Het is ook geweldige service ??????

Heb alles naar mijne zin gekregen : snel geleverd, heel leuke telefoontje /WikoHarry/en mooie hoesje bij 😃. Mijn zoontje is heel blij met zijn allereerste smartphone. Bedankt😊

Hellieke 13-07-2018

Snelle en correcte levering!

Ik koos voor deze shop omdat het product sneller geleverd zou worden dan door een concurrent. Ik ben een zeer tevreden klant, levering correct en snel, product voldoet aan alle eisen. Ik zal hier in de toekomst zeker nog spullen bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap Musch 13-07-2018

Snelle service

Ik heb niet voor deze shop gekozen omdat ik de koffiemachine bij Blokker heb besteld en die leverden hem via Craftt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Guill Wolfs 13-07-2018

Goede en snelle service.Goede prijs voor artikel

Overzichtelijke shop.veel keus,schappelijke prijzen geen afleveringskosten.
Deze webshop is aan te bevelen.

Marcel 13-07-2018

Altijd prima service en scherpe prijzen

Heb al heel wat besteld bij Art & Craft... zeer ruim assortiment, ook van topmerken. Ik vind er altijd mijn ding op de zeer overzichtelijke site. Ook de prijzen zitten goed, soms een iet wat hoger dan bij andere aanbieders, maar voor een correcte en transparante service betaal ik maar al te graag een paar euro meer. Verzending verloopt ook altijd prima. Dus niets negatiefs te melden tot op heden. Doe zo voort. TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rune Eertmans 13-07-2018

Snelle kwaliteitsvolle service

Het bestelde product werd zeer snel geleverd, toen ik het openmaakte zag ik dat het zeer nauwkeurig was ingepakt zodat het tijdens transport geen beschadigingen zou krijgen. Art en Craft is zeker een aanrader, voor mijn volgende aankoop zal ik zeker eens eerst bij Art en Craft kijken.
Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John Libeert 13-07-2018

Correcte en levering en binnen de 24u zoals beloofd.

Mooie en overzichtelijke site maar los daarvan gaf de prijs voor dit product toch de doorslag in vergelijking met andere online winkels.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MD Balleste 13-07-2018

Goede service en snel

Heel tevreden. Alles werd keurig en heel bezorgdt ook de breekbare spullen. Snelle service en volgens afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rom 13-07-2018

Snel en goed.

Ik vond hier mijn ding en zonder poespas mooi aan huis geleverd. Het scheerapparaat werkt prima zonder een geirriteerde huid nadien. Ik ben hier heel tevreden mee, waarvoor dank !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Z.Ekic 13-07-2018

perfect communicatie en service

Op de site zijn alle informaties over de product beschikbaar, dat vind ik heel belangrijk voor mijn product keuze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raphael Aertgeerts 13-07-2018

TOP internet winkel.

In mijn zoektocht naar een expressomachine ben ik bij Art & Craft terecht gekomen. Waarom … omdat zij voor dit product de goedkoopste prijs hanteerden. Vlotte bestelling, afhandeling en levering.
Het is niet de eerste keer dat ik bij deze firma iets koop. Ik ben net als de vorige keren zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan T 13-07-2018

Snelle en correcte service!

Concurrerende prijzen en snelle leveringen. Gevarieerd en vrij uitgebreid aanbod.
Goed ondersteuning voor accessoires van de Sonos produkten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

François 13-07-2018

zeer tevreden!

doen wat ze beloven : snelle levering en product aan de laagste prijs. Zeer gebruiksvriendelijke website.

Mieke Dreesen 13-07-2018

Eerste en laatste keer!!!

Wij bestelden in december een broodrooster op deze site. De levering ging enorm vlot maar al na enkele weken werkte onze broodrooster niet meer. Na een vrij omslachtig registratieproces werd de broodrooster terug opgepikt. De herstelling en levering zou een viertal weken duren. Na meer dan 3 maanden hadden we echter nog niets gehoord. Op mails werd niet geantwoord. Tijdens een telefoontje naar een duur betaalnummer werden we afgescheept met de boodschap dat we dezelfde dag nog een mailtje konden verwachten. Dat gebeurde natuurlijk nooit. Opnieuw bellen met hetzelfde nummer had ook geen zin. Er werd gewoon niet opgenomen. Pas tijdens een telefoontje met een ander nummer hadden we vermoedelijk de enige plichtsbewuste medewerker van dit bedrijf aan de lijn. Hij zorgde ervoor dat we een nieuw toestel opgestuurd kregen. Helaas liet de administratie het dan weer afweten en kregen we ook een nieuwe factuur. Service is in dit bedrijf onbestaande. Voor ons dus de eerste en laatste keer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ludo Claes 13-07-2018

Helemaal tevreden!

We zijn al geruime tijd geregistreerde en terugkerende klanten bij Art & Craft en deden de afgelopen jaren al meerdere aankopen via hun website: een motor-GPS, een blender, een wijnkoelkast, een aircooler, een stofzuiger, ...
Wij zijn prijsbewuste en kritische consumenten: we vergelijken toestellen van verschillende merken, halen onze informatie vaak bij erkende consumentenverenigingen en vergelijken de prijzen van het gekozen artikel bij zo veel mogelijk verschillende leveranciers. We plaatsen onze bestellingen uitsluitend bij de gunstigste en meest betrouwbare aanbieder. Heel erg vaak is dat Art & Craft.
Bovendien gebeurt de verzending snel en kosteloos, de waren zijn zorgvuldig verpakt. We hebben nog geen enkele reden tot klagen gehad.
Onze meest recente aankoop, een DOMO Aircooler 153A, was opnieuw een schot in de roos. Het toestel biedt niet dezelfde prestaties als een airco, maar dat verlangden we ook niet. Deze ventilator zorgt voor een verkoelende maar niet storende luchtstroom in deze bloedhete dagen. Hij is efficiënt, redelijk stil en ziet er nog niet eens lelijk uit. Tip: wij vervingen de meegeleverde koelelementen door grote ijsblokken. Het effect is des te groter!
Wij zijn en blijven tevreden klanten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christ 13-07-2018

Kwaliteit voor een fantastische prijs!

Twee kwaliteitsvolle Dali Spektor 6 speakers gekocht voor een prijs die 30 procent goedkoper is dan gelijk waar ergens anders. Vlot en vlug geleverd. Niets op aan te merken!

Rowan 13-07-2018

Geweldig product geweldig geleverd!

Het product (DJI Mavic Air Fly More Combo) was op Art & Craft ruim de goedkoopste in vergelijking met de concurrenten. Ik twijfelde daardoor zelfs aan de betrouwbaarheid. Echter lag het pakketje de volgende dag in huis. Netjes (en veilig) verpakt.

Zeer tevreden over de service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laermans John 13-07-2018

Heel goed

Interessante en prijsgunstige shop.
Ik zal hier nog wel aankopen doen en een tevreden klant is de beste reclame

B.Baade 13-07-2018

Alles naar wens Shop

Ik omschrijf deze shop als mooie aanbiedingen en snelle service , vraag per mail gaat snel en vriendelijk , hebben we niet bestaat niet bij Artencraft.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ivan 13-07-2018

happy :)

kort toegelicht: duidelijke website - goede prijs/kwaliteit vergelijkingen - mooi design - zeer goede service - geleverd op voorziene tijdstip - zeer tevreden van de aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Matthijs L. 13-07-2018

super service

ongelooflijke service, mooie en een gemakkelijke overzichtelijke site, ook bij vragen van bepaalde artikelen krijg men het juiste antwoord, een perfecte verzorgde levering via een koerier die het pakje met alle zorg en met de glimlach tot aan de deurbel brengt

Mar1975 13-07-2018

Supersnelle levering!

Mobiele telefoon aangeschaft voor onze jongste die naar de middelbare gaat. Toestel is op zondag! zonder extra kosten bezorgd. Alles is super goed verlopen. Bestellen is duidelijk en overzichtelijk. De gehele bezorging is live te volgen zodat je niet onnodig thuis zit te wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 13-07-2018

voorbeeldige service

scherpe prijs, zeer goede opvolging van leveren vandaag besteld binnen de twee dagen geleverd, chauffeur belde ons op dat hij oponthoud had en dat hij binnen het halfuur bij ons ging leveren,uitstekent, zoiets nooit meegemaakt met bv. Bpost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jens 13-07-2018

Zeer correcte service

Online de galaxy gekocht omwille van zijn zeer goede prijs ten opzichte van andere winkels. De gsm laten leveren in de winkel (uit gemaksredenen). Alles correct verlopen en bij het bellen naar de klantenservice was ook alles perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -