Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Henk 24-12-2020

We hebben al vaker spullen besteld bij Art&Craft. Gewoon een betrouwbaarde onderneming die zijn afspraken nakomt. Zelfs in deze moeilijke tijd van corona. Superfijn!

Albert Kobus 24-12-2020

21 uur ‘s avonds besteld en de volgende dag al besteld. Goed geïnformeerd over de status en gewoon een goed product (Harman Kardon 5.1 draadloos).

Joyce 24-12-2020

Een koffiemachine van Siemens besteld. De site geeft uitgebreide informatie over de producten en het bestelproces verliep prima. Een aandachtspunt is wel de verzending. Het apparaat zat niet in een beschermde doos, kreeg het zo afgeleverd in de eigen verpakking die ook flink beschadigd was. Gelukkig doet het apparaat het naar behoren. Met zo’n prijzige aankoop mag je wel verwachten dat deze beschermd in extra verpakking wordt geleverd.

Ilse 24-12-2020

De bestelling was, ondanks dat het bij de postbezorgers erg druk was, er binnen een dag. Ook was de bezorging goed en de bezorger vriendelijk. Met onze aankoop zijn we ook erg tevreden.

Ed Knoop 24-12-2020

Snelle bezorging. Ook tijdens de drukke feestdagen. Goede communicatie van verzending. Ik bestel hier weer!

Marco 24-12-2020

Vriendelijke en snelle reactie en snelle levering! Blij met mijn producten.

Frank 24-12-2020

Om eerlijk te zijn kwam ik hier uit vanwege de beste prijs, maar ik kan niet anders zeggen dan dat de hele aankoop uitstekend is verlopen! Prima website, uitgebreide betaalmogelijkheden, goede communicatie en een snelle verzending.

Peter Bruls 24-12-2020

Vlotte afhandeling en snelle verzending. Had de KitchenAid keuken robot ondanks de decemberdrukte de dag na bestellen al in huis. En de prijs was ook dik in orde!

Vedrana 18-12-2020

Een kitchenaid besteld bij Art & Craft, ik kreeg echter een exemplaar met gebruikssporen binnen, terwijl de doos er nog piekfijn uitzag. Direct een mail geschreven met foto's en onder werktijd vlot een reactie teruggekregen. Klantenservice is erg oplossingsgericht en hebben direct een omruil geregeld. Het nieuwe exemplaar was inderdaad nieuw, maar 1 van de haken had een kleine beschadiging. Ook dit werd direct en vlot opgepakt.
Hoewel niet alles in 1x goed ging, heeft Art & Craft alles deskundig opgelost waarbij de klant centraal staat. Voor mij is dit het allerbelangrijkste. Als alles goed gaat weet je nog niet wat je aan de service hebt, als er iets fout gaat, dan zie je pas de service. Deze was in mijn geval zeker goed.

Celine 16-12-2020

Buiten hun schuld om was mijn pakket kwijt geraakt.
Erg vlotte communicatie en binnen een dag was er een onderzoek opgezet over het verdwenen pakketje.
Zeer deskundig afgehandeld.
Meer dan tevreden met de klantenservice. Echt uitmuntend!

Rianne 03-12-2020

Een snelle levering. Ik had mijn fitbit de volgende dag al in huis. Netjes op de hoogte gebracht via email en sms. Live tracking wat ik erg prettig vond aangezien ik moest werken en niet zeker was of ik op tijd thuis zou zijn.

Peter Rietveld 01-12-2020

Omdat onze oude televisie kapot ging hier een televisie gekocht voor een hele mooie prijs. De volgende dag ging echter de black friday deal in. Na een korte mailconversatie kreeg ik zonder discussie het verschil terug. Wat natuurlijk een hele goede service is.

De levering was top. Alles verliep volgens afspraak en met de real life tracking was de bezorger goed te volgen. De televisie werkt goed, dus heb geen aanspraak hoeven maken op after-sale.

Omdat ik geen tienen geef een dikke negen!

Frankieboy 01-12-2020

Art & Craft gaat met respect om met je vragen, klachten en komen met fijne en goede oplossingen. Omdat mijn draadloze oordoppen defect waren geraakt heeft art en craft mij netjes geholpen en mij goed begeleid voor een nieuw set oordoppen. Zelf een aantal extra vragen hebben ze heel netjes beantwoord. Art & Craft heeft mij verzekerd van een plezierige afhandeling en ervaring met het internet shoppen. Met volle vertrouwen durf ik in de toekomst bij hun opnieuw te bestellen. Dank jullie wel !

h.stremmelaar 30-11-2020

de bestelling was makelijk te doen via de internet , heb de prijs vergeleken en art craft kwam het goedkoopste uit
na de bestelling gedaan was kreeg ik meteen al een terug koppeling dat het ontvangen was en dat het de volgende dag geleverd zou worden ook zouden ze de aude machine meenen
werd goed op de hoogte gehouden over de levering en ook de tijd dat het geleverd zou worden
goede service en zeer tevreden met het apparatuur

FS 30-11-2020

Best prices! good description of the products. Fast delivery, friendly people and amazing products.

OeleR 30-11-2020

Prettige en duidelijke webshop bij bestelling met belofte van aanlevering die waar wordt gemaakt. En ook niet onbelangrijk, met concurrerende prijzen. Maakt al met al erg betrouwbare indruk

Oltimer 30-11-2020

Perfect apparaat en snel en netjes afgeleverd.
Goede beeld kwaliteit en mooie prijs

Chris 29-11-2020

Goede bezorging. Zeer nauwkeurige aflever tijd. Laagste prijs bij de Samsung Q90R.

Paul 29-11-2020

Tot op heden had ik niet eerder van de webshop gehoord maar de service, het gemak en de prijzen beviel mij wel.
En ze maken gebruik van een hele goede bezorgdienst waar ik ook niet eerder van had gehoord. De combinatie van die 2 zorgde voor een hele aangename ervaring. Ik ben zeker van plan om vaker bij Artencraft.nl te kijken als ik wat nodig heb.

Robertmehr 28-11-2020

Goede prijs en snelle levering. Overzichtelijk website en goede klantenservice.

Victoria 28-11-2020

The purchase process was fast and easy. User friendly!
The order arrived sooner that expected.
It was the first time buying this web and it turned as a great experience.

Frank 28-11-2020

Ondanks de drukte op de afgesproken dag geleverd. Goede prijs, snelle levering en goede communicatie.

10eke 28-11-2020

Snelle levering en prima op de hoogte gehouden. En, heel belangrijk, super goedkoop vergeleken met andere sites

Ramona Overeem Verhoeven 28-11-2020

Speciaal voor de Black Friday week waren de prijzen voor de door mij in Belgie gekochte TV niet verhooogd met haast 50% met 800 euro!. Ongelofelijk dat dit met het Nederlandse bedrijf wel het geval was. Voortaan koop ik over de grens en het leuke was dat de bezorging net zo vlot was als het Nederlandse bedrijf. Het was voor mij een superontdekking en de klapper van het jaar

Artur 28-11-2020

Alles naar wens, de levering snel en in orde, ruim keuze van assortiment. Ik beveel deze shop aan!