Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Deepak 08-11-2019

Sonos besteld en deze is netjes binnen 1 werkdag geleverd. Alleen na het bestellen bleek dat de formaat van de sonos niet in mijn inbouwmeubel past. Het gehele pakket is ongeopend retour gezonden op 16 oktober. Inmiddels is het al 8 november en heb ik alleen 318 euro retour ontvangen terwijl ik 1649 euro heb betaald. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en per mail zijn de reacties traag alsmede gemaakte afspraken worden niet nagekomen.

Suus 28-10-2019

Nadat ik een bestelling heb geplaatst en betaald heb ik netjes een bevestiging ontvangen dat er met 2-3 dagen geleverd wordt.
Helaas was er 1 weken later nog niet geleverd. Op mijn vraag wanneer de producten geleverd zouden worden werd mij gemeld uiterlijk eind die week.
Weer een week later heb ik per mail om een up-date gevraagd.
Helaas heb ik de up-date niet ontvangen, geen reactie.
Weer een week later heb ik telefonisch contact gezocht;
Geen excuses, ik moest maar begrijpen dat het niet leverbaar is.
Natuurlijk kan dat gebeuren, maar neem dan contact op en geef de mensen het geld terug.
Simpleweg e-mails niet beantwoorden is niet de oplossing, zeer klantonvriendelijk.
Nu heb ik mijn order geannuleerd. Hopelijk gaat het geld terug betalen wat vlotter.

Rolandh 13-10-2019

Art&Craft Mariakerke-Gent. Vriendelijk en een doeltreffend bediening, bij aankomst van bestelling in winkel op afgesproken datum......wordt men verwittigd via een sms. Dus een uitstekende service!

slapl 12-10-2019

Wel, meer dan 10 jaar geleden heb ik hier gekocht en was best tevreden van hun als fotocameraspecialist.
Blijkbaar is de winkel nu overgestapt op online handel via een geavanceerde webshop.
De belofte van voor 17.00 besteld, morgen in huis geloofde ik maar half dus groot was mijn verbazing dat B-Post reeds een bericht stuurde dat mijn pakket de volgende dag, 9.00 beschikbaar was in het postpunt.
Chapeau, Het kan dus wél, maar a.u.b., mensen, ga dit niet telkens verwachten en heb geduld. l :-).
Men laat je geen tijd om "buyer's remorse" te laten groeien, mooi, maar gezien ik een vrij dure en complexe camera heb aangeschaft is het de service waar de winkel eventueel moet in uitblinken om een maximum score te verdienen.
De toekomst zal het hopelijk niet moeten uitwijzen.
Om zeker te spelen ivm retour en andere redenen Artencraft gekozen simpelweg omdat de fysieke winkels dicht bij een weg waar ik regelmatig passeer zijn.
Oh ja, de prijs was competitief zowel voor aankoop als transport & verzekering.

Marijke 10-10-2019

Zeer tevreden over het product en de geleverde service !! Niets op aan te merken. Top !!!

Stefan 10-10-2019

Full frame camera besteld waar lens niet op werkte, naar de shop gegaan om te wisselen.
Heel vriendelijk onthaald en een professionele begeleiding gekregen bij aankoop nieuw toestel.
Art & Craft super, bij jullie koop ik nogmaals.

Stephanie 09-10-2019

Na diverse online raadplegingen, leek A&C goedkoper te zijn dan andere providers. Snelle delivery.

Sofico 08-10-2019

Overzichtelijk en duidelijk aanbod, onmiddellijke levering en prima service.

Danny Verheyen 08-10-2019

Ik ben enorm ontgoocheld door misleidende reclame en het gebrek aan duidelijke en eerlijke, juiste informatie. Ik zal dan ook nooit meer ofte nimmer iets bestellen bij art en craft

Nolle 04-10-2019

snelle correcte service super.
mooi product aan correcte prijs
zeker aan te bevelen

Tommy 30-09-2019

Na contactname met de klantendienst, kreeg ik binnen de kortste keren antwoord terug. Daarin werd ik klaar en duidelijk geholpen en kon ik mijn product bestellen met een eenmalige code.
Bestelling nog diezelfde avond gedaan, en de nieuwe tv werd de dag erop al geleverd. Zeer tevreden van de service, de klantendienst en de stipte levering. Bedankt Art & Craft

Marijke 28-09-2019

Heel vriendelijk ontvangen - de verkoper nam ruim de tijd om alle nodige uitleg te geven.

Ronny M 27-09-2019

Keurig alles geregistreerd , ruim op voorhand verwittigd bij levering
Perfect verpakt ,netjes afgeleverd
Gewoon perfect in orde

Peter Plomp 27-09-2019

Klantvriendelijke website, gemakkelijke bestelmethode, genoeg informatie om bestelling te volgen.
Sympathieke prijzen voor de "kleine beurs".

Rudy 27-09-2019

Prima service (snel geleverd en stevig verpakt) - Heel interessante aanbieding.

Peter Plomp 27-09-2019

Duidelijk, klantvriendelijk en doen wat ze beloven, o ja, ook nog goed en goedkoop ;-))

De Buck 27-09-2019

Super tevreden.
Goede uitleg gekregen over verschillende apparatuur. Eerlijk over de kwaliteit.
Vriendelijk personeel.

Han 27-09-2019

Duidelijke website, snelle en goede levering en prima product. De track and trace was erg uitgebreid en ik wist bijna op de minuut wanneer het pakje zou aankomen. Ook alle documentatie was dik in orde.

Peter Remeeus 27-09-2019

Keurig snel geleverd. Mooie prijs ook trouwens.
Verder weinig te melden / aankopen op internet en via ideal ging naadloos.

Manfred 13-09-2019

Waardeloos. Hele middag thuis gebleven voor bezorging. Tot 40 minuten nog netjes een sms met een bericht dat de bezorger er bijna is. En toen niets meer. Bijkt de hele afspraak uit de track en trace. Kan een nieuwe afspraak inplannen. De volgende dag. Er is nog 5 uur voor bezorging over. Hoezo de volgende dag? Vandaag zouden ze komen.

René D. 15-08-2019

Philips led tv gekocht via Bol.com. Levering binnen een dag en prima te volgen.
De tv bleek een defect te hebben waardoor ik deze binnen de zichttermijn retour heb gedaan. De volgende dag werd de tv op afgesproken tijdsbestek opgehaald.
Na 10 dagen nog geen bevestiging van de retour ontvangen (10 dagen is de max.) Gebeld met bol.com en teruggebeld dat art&craft de retour niet had geregistreerd. Bol ging het regelen. Duurde vervolgens nog 4 dagen voordat ik bericht had dat de tv retour was ontvangen en 3 dagen later was het geld teruggestort. Het is aan de klantenservice van Bol te danken dat het geregeld is. Ik vind het tamelijk storend dat een retourzending a 1000 euro niet bevestigd wordt.
Al met al dus 17 dagen gewacht op volledige afhandeling (nadat ik er zelf achteraan ben gegaan): Matig.

Lou 12-07-2019

Besteld via bol.com plaza, wat probleemloos is verlopen. Bestelproces en administratieve afhandeling daarvan zijn uitstekend te noemen. Bezorging zoals beloofd een dag later, bezorgtraject bijna actueel te volgen.

J. Knapen 25-06-2019

Bestelling op Eem donderdag gedaan met de belofte volgende dag in huis. Meerder malen gebeld, niemand weet echt iets, nog steeds geen track and trace code ontvangen, niets. Ben nu 5 dagen verder en nog geen bericht over levering. waardeloos

Dennis 03-06-2019

Ik heb een paar Sony WH-1000MX3 headphones besteld tegen een erg mooie prijs. De levertijd was onduidelijk, maar omdat het 120 euro scheelde heb ik het toch geprobeerd. Vervolgens een email gestuurd om te vragen naar een indicatie. Indicatie ontvangen en de headphones zijn uiteindelijk een week eerder geleverd.

Ik ben erg tevreden met de aankoop en de service.

wim 31-05-2019

Beste prijs en snelle service.
Levering ook op zaterdag.
snelle feedback om mailcontact