Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Rick 27-08-2020

Beste prijs voor het artikel dat ik besteld heb. Volgende dag geleverd. Ook het track & trace systeem was erg duidelijk.

Johnny 27-08-2020

Wasmachine gekocht voor een goede prijs. Netjes volgende dag geleverd, vriendelijke bezorgers. Namen oude gelijk mee. Alles top

Pracht Service..!!! 27-08-2020

Een prachtige Samsung tv besteld de: QLED 65Q95T (2020). Deze was op Tweakers.com stukken goedkoper en ook nog eens 300 euro Cashback. Dit scheelt veel centjes. Deze besteld, nadat onze nieuwe Tv de QE65Q85R ,die wij in januari van dit jaar ook bij Art&Craft gekocht hebben. Kapot was gegaan tijdens de verhuizing. Een barstje in het scherm. Art&Craft stuurt mij door naar Samsung. Samsung kon alleen maar maken. Te duur, dus maar een nieuwe bestald. Natuurlijk weer bij Art&Craft. Deze mensen/team vonden het zo vervelend voor ons dat ze korting aanboden op de nieuwe Tv en 3 jaar extra verzekering twv.249 euro aanboden. De volgende dag deze Pracht nieuwe Tv de QLED 65Q95T (2020) in huis. Art&Craft wat een fantastische service bieden jullie...!!! Ook al het Sonos gebeuren gekocht bij Art&Craft. De Arc en 2x de Sonos One. Ook nog een leuke korting mogen ontvangen. Toppiee Art&Craft ga zo door!!! Met vriendelijke groet, Fam Haalboom. Zeist NL

bertp 27-08-2020

Prima winkel. Goede communicatie per mail. Goede prijs/kwaliteit. Gewoon zoals het hoort. Tevreden.

DW 27-08-2020

LG Koelkast gekocht bij Artencraft.nl, een product dat ik niet verwachtte bij een winkel met deze naam. De zwarte koelkast was hier ten tijde van de bestelling als enige direct leverbaar en ook nog eens het goedkoopst. Bestellen ging zonder problemen, er werd rekening gehouden met het extra verzoek en de koelkast werd door 2 sympatieke bezorgers minder dan 24 uur later in perfecte staat bezorgd! Na de bezorging werd de factuur gemaild en werd geinformeerd of alles naar wens was.
Prima winkel, kan menig ander zich als voorbeeld stellen. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

wimpie 25-08-2020

dag van tevoren besteld om 15.00 uur en volgende dag al binnen om 10.30 alles goed te volgen via mail en track en trace zeer duidelijk ,top

Floor 25-08-2020

Fijne en snelle service, zaterdagmiddag besteld maandagochtend in huis. Echt scherpe prijzen en een uitgebreid assortiment. Erg blij dat ik hier mijn camera heb besteld, nergens goedkoper. Is zeker een aanrader!

Dirk 25-08-2020

Zeer snel gereageerd opeen garantie geval en goede service, ze boden aan om een nieuwe sportwatch aan

Hout 25-08-2020

Beste prijs voor het product dat ik kocht, snel geleverd en goede/ makkelijke afhandeling van de bestelling

Tguisez 25-08-2020

Goede service
Goede klantendienst
Gemakkelijke site
Goede verpakte producten

MJM Schooneman 25-08-2020

Bestellen bij deze shop gaat simpel- snel en betrouwbaar. Goede info tijdens het bestel-en aflever-proces, Zo wil je het hebben.
Keurig op tijd en netjes geleverd!
Prima.

Bert 15-08-2020

Een Roomba stofzuiger besteld op zondag. Zou dinsdag worden geleverd. Woensdag mailcontact (dat gaat wel goed) dat er iets mis is gegaan bij de bezorgdienst, maar kreeg wel alvast de track en trace code. Iedere dag kijk ik nu, maar het artikel is nog steeds niet bij de bezorgdienst (DHL) verwerkt. Ik krijg argwaan of ze niet een fictief pakket hebben aan laten maken en deze steeds niet meegeven oid. Geen idee, maar het is nu zaterdag en nog steeds niks op de track en trace. Qua contact geen klagen, maar ik heb daadwerkelijk twijfels over de inhoud van de communicatie. Dit kan/hoeft toch niet zo lang te duren. De schuld bij DHL leggen is makkelijk, maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik bestel niet zomaar weer iets bij ze.
Bertzwolle 08-09-2020

Een reactie op mijn eigen review! Er lag daadwerkelijk een probleem bij een Belgische bezorgdienst. Niet bij DHL die het uiteindelijk naar Nederland zou sturen. Artencraft heeft na mijn (terechte) laatste klaagzang een nieuw exemplaar via een andere bezorgdienst direct laten bezorgen. De betrouwbaarheid van ArtenCraft zit wel goed. Laatste puntje op de bekende "i" is dat ze de afspraken met de bezorgdienst goed moeten monitoren en op anticiperen.

Bente 24-07-2020

Had nog nooit over de webshop gehoord. Maar is zeker een aanrader! Goede hulp en vriendelijke mensen. Ze zeggen dingen die ze ook kunnen beloven.

Sjoerd 10-07-2020

Geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Geen reactie op navraag per mail. telefonisch niet bereikbaar. Eens maar nooit weer

Dennis 10-07-2020

Aan het begin een beetje sceptisch omdat ik de webshop niet kende, maar na een beetje onderzoek zeer tevreden over de service en de geleverde televisie.
Helaas vond de vervoerder dat er wel een dagje gewacht kon worden met de bezorging, maar dit is buiten de schuld van Art en Craft om. Uiteindelijk werd dit na een telefoontje met de vervoerder opgelost en had ik mijn nieuwe Tv alsnog dezelfde dag in huis.

Jeannette Wiefkers 10-07-2020

De bezorging werd steeds gedeeld door track and tracé maar werd wel steeds gewijzigd. De Kaft om de album was beschadigd en dat is niet heel erg maar ik bewaar al mijn albums in de kaft dus ik vind het wel jammer. Verder alles naar wens dus geef ik een 7.

Raoul 09-07-2020

Bestelling is uitsteken verlopen. Betrof een TV. Had voor bestelling nog een vraag per mail gesteld en die werd netjes binnen een dag beantwoord. Ik ben tevreden over de service

M.E. 09-07-2020

Recent en afzonderlijk 2 grote aankopen gedaan bij Art & Craft, vanwege klantvriendelijkheid en goede service. Zowel via de mail als telefonisch geduldig te woord gestaan. Producten zijn zoals beloofd de volgende dag keurig en in goede staat bezorgd. Proficiat, ik ben een zeer tevreden klant.

Ron 09-07-2020

De tracking van het pakket is geweldig, je kunt waar de pakketbezorger zich ongeveer bevindt.
Pakket is dan ook netjes op tijd geleverd.

Een vraag via support werd snel en super afgehandeld.

Kortom niks dan lof voor deze winkel.

Biermans 09-07-2020

Zeer tevreden over Art & Craft. Vooraf wat vragen over de te bestellen tv (UE55RU8000) die snel werden beantwoordt door de klantenservice. Reactietijd was snel. Levering binnen één dag met goede trackingsmogelijkheden. Dus een heel tevreden klant. Zou deze winkel dan ook zeer aanbevelen.

Lenjos 08-07-2020

Alles perfect geregeld, zowel bestellen en afleveren, voor ons Artencraft aanbevelingswaardig!,

Edwin 08-07-2020

TV gekocht bij Art & Craft vanwege de prijs en de goede recensies op Tweakers. De bestelling via de website gaat vlot. De levering was zoals beloofd de volgende dag door Dynalogic. Ik ben tevreden.

Oostland 08-07-2020

De beste prijs. S'avonds om 20.10 besteld, de volgende dag om 16.00 werd de bestelling bezorgd.

Han 08-07-2020

Deze webshop werkt met dagprijzen maar is echt de goedkoopste! Leveringen volgens afspraak, klantcontact is super, men komt gemaakte afspraken na.

SuriMario 04-07-2020

Keuze voor 2 grote aankopen gevallen bij Art & Craft, vanwege klantvriendelijkheid en goede service.
Bedankt medewerkers en in het bijzonder Jossefien.