Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Henri 25-11-2020

Zeer snelle levering, goede website, goede prijs/kwaliteitverhouding en prima artikel.

Annelies Gijbels 25-11-2020

Alles was tiptop in orde! Ik zocht een laptop die op meerdere webshops uitverkocht was. Fijn dat ik kon betalen met overschrijving. Ik kon ook een opmerking achterlaten bij de bestelling. Zo snel mogelijk geleverd, factuur in de mailbox. Service zoals het hoort.

Patrick H 25-11-2020

Prima orderafhandeling en bezorging. Ik heb verder geen punten ter verbetering.

Tyler Durden 25-11-2020

Betrouwbare online en fysieke winkel met concurrerende prijzen. Zowel online als in de winkel krijg je veel informatie. De service achteraf is heel goed. Ik ben een trouwe klant voor al mijn professioneel fotomateriaal.

R.Zaal 25-11-2020

Super snel en correct.
Is precies wat ik in gedachten had.
Waarom dan verder gezocht.

Zeliha 25-11-2020

Waar veel webshops aangaven zich niet aan de beloofde bezorgtermijn kon houden ivm Corona, heeft deze webshop zich er keurig aan gehouden en heb ik de de volgende dag mijn bestelling mogen ontvangen. En ik had best wel iets groots besteld zoals een inductiekookplaat. En deze webshop was ook nog goedkoper dan andere!! Dus echt helemaal Top. Ben al aan het kijken voor een volgende bestelling.

Kees 24-11-2020

Goede prijs, snelle service
Goede en betrouwbare partner waar je gerust wat kunt bestellen

Gururaj 24-11-2020

Honest, no hidden cost, with less price compare to the other website and on time delivery.

I am a real buyer who just bought new TV.

Thank you so much team and please keep doing your good work.

Dennis 24-11-2020

Top bedrijf. Krap 2 jaar geleden een speaker gekocht maar er zat een kraak in bij afspelen. Aangemeld voor reparatie en was niet meer te reparen en heb kosteloos wat nieuws mogen uitzoeken. Zeer tevreden over de service en communicatie

Danny 24-11-2020

Gewoon als altijd, bestellen en product netjes de volgende dag geleverd! En tegen de laagste prijs (voor de producten die ik besteld heb)

Carla 24-11-2020

Goed kwalitatief aanbod tegen concurrerende prijzen en altijd snelle levering

Chris 24-11-2020

Had nog nooit van deze winkel gehoord. Groot assortiment witgoed voor heel scherpe prijzen. Had nieuw Siemens koffiezetapparaat besteld en de volgende dag keurig afgeleverd. Ga hier zeker in de toekomst vaker spullen bestellen.

Rene 24-11-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ze de goedkoopste zijn met de smart tv’s.

De tv zou de volgende dag geleverd worden maar dit gebeurde niet, ze hebben daarom nog 1 gestuurd en deze kwam wel aan. Binnen drie dagen na bestelling netjes bezorgd!

Zeker betrouwbaar.

Koper 24-11-2020

Snel en doeltreffend voor een nette prijs. Ook een fout van de pakketdienst wordt uitstekend opgelost!

Bernard 24-11-2020

Ik heb bewust niet gekozen voor de goedkoopste (.....), maar voor een regionale winkel met een goede service en naar mijn verwachting eerlijker verdienmodel. Art & Craft wordt ook via via bol.com bediend, maar direct bestellen bij de winkel levert wel een aantal euro besparing op. Ben uiterst tevreden over de leversnelheid en de kwaliteit van het geleverde goed (waterkoker).

Laurens 24-11-2020

Zaterdagmiddag een nieuwe TV besteld, maandag keurig geleverd. Goede prijzen en dus ook een snelle professionele levering. Super!

Ad 24-11-2020

Prima en overzichtelijke webshop. De laagste prijs met een uitstekende snelle service

Alex 24-11-2020

Good prices and swift delivery. Was able to track there item all the way until it arrived. very happy with this shop.

Phantom 24-11-2020

Goede product kwaliteit
Laagste internet prijs
Snelle levering
Goede communicatie

Carol 24-11-2020

Altijd correcte prijs.Indien ergens anders goedkoper gezien kan je dit melden en passen ze hun prijs aan.Perfecte service en klantendienst.

Boomerang 24-11-2020

Duidelijke informatie en gemak van selecteren van een produkt op de site. Levertermijn was perfect zoals afgesproken bij bestelling. Art&Craft bevestigde met dit order de eerder meegemaakte positieve ervaringen .

Ruud 24-11-2020

Goede website en email updates. Snelle levering, je werd goed op de hoogte gehouden van de status van bezorging.

EdHunter 24-11-2020

Duidelijke website met aantrekkelijke prijzen.
Zaterdag middag besteld en maandag al in huis.
Heldere communicatie.

Mathias Noé 24-11-2020

Heel tevreden van deze winkel. Zeer correcte prijzen en heel duidelijke en complete webshop. Jammer dat er niet meer opties zijn voor de levering (3 keer problemen gehad met de levering via BPost). Werd telkens super opgelost door de klantendienst. Al had ik uiteraard liever hen niet moeten lastigvallen hiermee :). Desondanks, zeer top!

Li 24-11-2020

Super snelle levering. Doos wel enigzins kapot. E-mail communicatie ook prima.