Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

FGroen 20-05-2020

Het is een hele fijne shop om producten te zien en te bestellen.
Ook de producten informatie is goed en duidelijk.
Een aanbeveling waard

san 20-05-2020

snelle levering keurig verpakt kon ook makkelijk betalen zeker een aanrader en goede collectie

Aleksandr 20-05-2020

Alles op tijd veilig en wel afgeleverd. De prijs was laag, de service is goed genoeg.

Arno 20-05-2020

We konden online de nodige info gemakkelijk vinden, snel en eenvoudig een bestelling plaatsen en deze was super snel binnen. Zondag besteld, maandag binnen (in Corona-tijd).

Van uden Jochem 20-05-2020

Fantastisch!
Grote aankoop gedaan (2 tv’s) veel vragen maar supersnel geholpen met de juiste antwoorden.
Top service en snel geleverd!

Aanrader voor online shoppen!

Edith Hulshof 20-05-2020

Een hele duidelijke onlinewinkel. Uitgebreide keuze.
Het door ons gekochte product was stukken goedkoper dan in een winkel. Snelle bezorging door vriendelijke medewerkers. Ik zal volgende keer zeker weet bij Art en Craft kopen

De verrassing Maastricht 20-05-2020

Ondanks corona, ondanks moeilijk telefonisch bereikbaar, toch fantastische service. Er ging nogal wat fout, maar de manier waarop jullie dit hebben opgelost verdient een dikke pluim.

Roel 20-05-2020

Ik heb bij deze webshop een bestelling gedaan, laat op de avond. Ze waren niet alleen de goedkoopste, maar konden ook de volgende dag al leveren. Nog vroeg in de ochtend ging de deurbel al en het product was daar, zeer netjes ingepakt. De communicatie was ook duidelijk, al met al kan ik het niet anders beoordelen dan met een 10!

Dmitry 20-05-2020

Good price, straightforward purchase process, acceptance of credit cards.
Not "10" because delivery was one day later than advertised.

Sunhay 20-05-2020

Ik vind schop art &craft zeer gied en daarna heb ik oled tv samsung besteld met appart muur beugel tv heb ik op 1 dag gekregen maar beugel niet 1 week lang geduurt toch was er niet mijn probleem was dat

Jempy 23-04-2020

Ik heb voor deze shop gekozen op aanraden van een familielid.
De producten gevonden die ik zocht, en de prijs was zeker interessant.
Producten waren top, kwaliteit dik in orde.
De levering, in volle corona-crisis, door B-post was een minpunt.
De helpdesk van Art & Craft heeft dit echter zeer goed opgelost en voor hun deskundigheid en klantvriendelijkheid krijgen deze mensen van mij een dikke 100% ! top ! merci Tim !
2 andere koerierdiensten werden ingeschakeld volledige bestelling zeer vlot verkregen in schadeloze verpakking !! top !

Marco Kramer 16-04-2020

De service is buitengewoon goed. De bereikbaarheid ondank de huidige situatie is prima, maar het meedenken van jullie supportmedewerkers is echt top.
Een perfect geregelde omruiling van een niet optimaal functionerende tv was super geregeld en het begrip voor de situatie zonder van het negatieve uit te gaan is heel fijn als consument.

Ik zal jullie aanbevelen bij eenieder in mijn buurt als ze iets zouden willen aanschaffen.

wuloplant bvba 05-04-2020

ondanks de crisis werd onze bestelling correct uitgevoerd en op de afgesproken tijd geleverd.

Edwin 04-04-2020

‘S avonds laat besteld en toch de volgende dag rond de lunch bezorgd via een speciaal hoge kwaliteit koerier. Nog beter dan met post Nl.

Frank 03-04-2020

Art&Craft was de goedkoopste in prijs bij moment van bestelling. Levering was boven alle verwachtingen zeer snel. 's Anderendaags werd mijn aankoop voor de deur geleverd!

René D 02-04-2020

Snelle levering, coulant met aanpassen prijs naar actie-prijs (ik was net te laat met actie)
TV is netjes op tijd afgeleverd .
Snel geïnstalleerd zonder problemen en oké....

Bill 02-04-2020

Goede informatie bij het artikel. Snel antwoord op vragen. Snelle levering. Goede prijzen.

Gary 02-04-2020

Duidelijke en handige website.
Scherpe prijs en vlotte levering.
Goed en stevig ingepakt.

Max 02-04-2020

Zowel product als service netjes op orde! PC monitor besteld en kwam de volgende dag binnen tijdens het drukke corona seizoen.

Wim 01-04-2020

Perfecte webshop, goede prijzen en zeer snelle levering. Veel keuze en verschillende merken beschikbaar.

Mieke 01-04-2020

Snelle service, volgende dag stond mijn pakket al aan de deur. Alles ging vlot om te bestellen en de koerier was vriendelijk. Mooie opvolging van Artencraft via e-mail.

Peter G 01-04-2020

duidelijk, snel, ruim aanbod, veel meer aanbod dan gedacht; ik heb ze al aangeraden aan derden

Don 01-04-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle en correcte communicatie.
Super service na-verkoop!

johnny 01-04-2020

art & craft per ongeluk gevonden op internet, de prijzen en de keuze van artikelen waren goed, daarom besteld en nog geen seconde spijt van gehad.

Luc verhaegen 01-04-2020

top winkel met goede prijzen en goede producten, alles volgens de afspraak goed geregeld.vandaag besteld morgen in huis en dit in covid 19 tijd top