Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Bernard 04-07-2020

Eerder via bol.com al sony earbuds hier gekocht. Nu direct een Nespresso machine. Art en Graft is voordelig, snel, communicatie is goed, kortom gewoon goed.

Josta 03-07-2020

Televisie laat op de avond besteld na een lange prijsvergelijking op diverse webshops. Art&craft was super geprijsd en inderdaad het was de dag erna heel netjes thuis bezorgd door de bezorger. Weer een zeer tevreden klant erbij!

Janine 03-07-2020

Online gezocht naar een goede en stille ventilator tegen een scherpe prijs en daarbij kwam ik uit op één verkocht door art & craft.
Uitstekende communicatie en een snelle levering. Tevreden met mijn aankoop.

Ernst Cochlovius 03-07-2020

Wat een geweldige service !
Via e-mail een foutieve prijsstelling aangegeven op de website ; dezelfde dag nog een reactie met een kortingscode om het artikel (LG OLED televisie) tegen de oorspronkelijke prijs aan te schaffen !
En : de volgende dag geleverd !!!
Top bedrijf met zeer correcte afspraken …

Malika 25-06-2020

Ik heb voor art en crafts gekozen om een mixer aan te schaffen.
Aangezien zij het product het voordeligst aanbieden en morgen meteen konden bezorgen.

Benny 20-06-2020

Betrouwbare omschrijving van het product, zeer competitieve prijs en een snelle en vlotte levering.

Jeroen 18-06-2020

Aantrekkelijke prijs! Na een fout met leveren, prima contact gehad zodat het probleem zo snel mogelijk is verholpen. Dat hebben ze goed en snel opgepakt en maakt ze enorm betrouwbaar.

Matthew 17-06-2020

Vlotte service. Op zondag laat op de avond een speaker besteld die niet courant op voorraad is in België. Een goeie prijs: €50 goedkoper dan de concurrentie. Ondanks de waarschuwing dat levering in de winkel iets langer kon duren was de levering toch perfect op tijd.

schollaert luc 17-06-2020

vriendelijke ontvangst, afspraak voor de levering was correct, heel tevreden met dank

Agnesa Paloji 17-06-2020

Na lang getwijfeld door een aantal slechte reviews heb ik toch een bestelling geplaatst bij Art&Craft.

In tegenstelling wat sommige mensen beweren dat de klantenservice slecht is, heb ik het juist heel prettig ervaren.

Mijn mails werden heel snel beantwoord.
De bestelling zou de dag erna aankomen en dat is ook nagekomen.

Ik werd heel de tijd op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling aan zou komen. Daarnaast kreeg ik een sms met de exacte tijd wanneer de bezorger zou komen.

Kortom klantenservice en bezorging was super!

Een Samsung QLED 90R besteld en tot nu toe super tevreden! Ik zou het zeker aanbevelen!!!

Sdamma 17-06-2020

Sonos arc besteld op releasedatum, zelfde dag nog gestuurd en idd netjes op voorraad. Dat was bij andere webwinkels wel anders. Prima service

Niels 31-05-2020

Komen afspraken niet na, onbereikbaar, lange levering
Koelkast besteld, op de website staat voor 20:00 uur besteld, morgen in huis.
Door Corona (?) blijkbaar niet het geval dus zou deze ipv vrijdag op zaterdag worden geleverd. Ok, voor mij geen groot probleem.
Op zaterdagochtend kijk ik naar de track & trace. Mooi vrachtwagenicoontje en al, levering tussen 14:50 en 16:50.
Om 11 uur een berichtje in de track en trace dat het niet lukt om de bestelling te leveren (apart, want bezorger was al onderweg). Maar erna meteen een melding dat de levering opnieuw is ingepland vandaag (zaterdag dus) tussen 8:00 en 22:00 uur.
Voor de zekerheid wil ik Art en Craft bellen maar die hebben op zaterdag een feestdag dus deze zijn niet bereikbaar (vaag). Dynalogic is de vervoerder maar die ga ik niet bellen voor 45 cent per minuut, belachelijk.
Nouja, maar hopen op het beste en wachten.
Ondertussen om 11:25 een mail dat de bestlling opnieuw wordt gepland en ik op de hoogte wordt gehouden. Ik klik de track en trace open en er staat: Levering vandaag tussen 08:00-22:00. Ok, dat zal dan wel goed komen.
De tijd verstrijkt en om 22:30 nog geen koelkast en ook geen bericht.
Zondagochtend krijg ik een mail dat de levering is ingepland op 3 juni (woensdag). Tja, ik kan moeilijk 3 dagen zonder koelkast en mijn zoontje is maandag jarig dus das helemaal onhandig.
Bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij ander bedrijf, zij komen hem morgen leveren als het goed is.

TLDR:
- lange levering
- onbereikbaar als je ze nodig hebt
- komen afspraken niet na

Nick 28-05-2020

Everything as expected. Ordered a Samsung QLED 65 inch tv and it was delivered the next day as indicated on the website. Highly recommended

Rick 23-05-2020

Eerst veel prijzen en producten vergeleken in verschillende winkels.

Bij Art&Craft zijn we goed voorgelicht over de hardware vragen van onze tv. Wij wilden graag specifieke technische onderdelen en specificaties weten waar we ook duidelijke antwoorden op hebben gekregen.

Verder waren ze de enigste die een scherpe prijs leverde en ook echte modellen voor de Nederlandse markt,.

Helaas moesten we ook de garantie testen van de winkel. Deze was perfect de tv kon na problemen direct worden omgeruild voor een nieuwe.

Al met al een echte aanrader voor service, prijs en garantie.

Dimitri Viville 23-05-2020

Naar de winkel geweest in Mariakerke voor een DX sensor cleaning. Normaal geef ik toestel af om 's anderdaags toestel terug op te halen maar deze keer onmiddelijk de sensor gereinigd en goedkoper dan voorheen. Ook het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Vaste klant erbij!

MM 22-05-2020

Goede prijs (zeker concurrerend met andere aanbieders) en stipte levering (bezorger was binnen de aangegeven tijd ter plaatse). Klein verbeterpuntje: Bezorger wilde het pakket onbewaakt voor de deur van de buurvrouw zetten. Gelukkig zag zij dat. Maar zonder aflevercode heeft zij het pakket toch kunnen ontvangen (?)!

MaXeRs 22-05-2020

Motivatie
Uit eigen beweging

Algemeen
Ik was op zoek naar een vervanger van mijn oude tv en kwam na een bezoek op het forum van Tweakers bij Art en Craft terecht vanwege een wel hele scherpe prijs. Ik heb door middels een mailtje gevraagd om een lagere prijs en deze ook gekregen en toen was de aankoop rond.

Verzending
De levering was bijna net zo rap als de scherpere prijs.
1 dag zat er tussen,en dat op Hemelvaartsdag.
Mijn mond viel open van verbazing bij het zien van de tracking code van dynalogic.

Klantenservice
Zeer to the point.
Binnen 4 minuten een aanbod met een scherpe prijs.

Mark 22-05-2020

Snelle en correcte levering. In vergelijking tot andere websites c.q. aanbieders een lage prijs!

Maes 22-05-2020

Het is makkelijk om op deze site te bestellen. Je kan er verschillende producten vergelijken en vind er goede info. Zeer voordelige prijs. Vandaag besteld morgen geleverd. Een aanrader.

Duwijn Kristof 22-05-2020

Snel en correct geleverd. Ook zeer tevreden van mij all in one PC. Deze werkt zeer snel en heeft een prachtig beeld. Ook het klavier is aangenaam om op te werken. Echt een aanrader.

Christiaan Mouwen 21-05-2020

Goede en snelle service.
Duidelijk en correct in de communicatie.
Levering ook in Corona tijd keurig geregeld.

Britt 21-05-2020

Super leuke hippe brillen die enorm lekker zitten. De service is top, heel vriendelijk en behulpzaam, geen vervelende oordelende ondertoontjes als je met een “vervelende” vraag komt. Dat geeft een fijne beleving en loop je met een goed gevoel de winkel uit. Ik ben keer op keer tevreden.

Pieter 21-05-2020

Is gewoon super goed.Niets op aan te merken.Raad iedereen aan het zelf uit te proberen.

Photofacts 21-05-2020

Vakmensen! Goede uitleg gekregen in shop Mariakerke! Aanrader! Wist echt niet welke camera kiezen en hebben me zeer goed begeleid

Andries Deraedt 21-05-2020

Snelle service waarbij aandacht is voor de noden van de consument. Alles wordt rap afgehandeld.