Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

JP 21-08-2018

goed en prettig

Helemaal goed. Lekker snel, prima! De manier van leveren is een verfrissing na allerlei onaangepaste bedrijven als DHL of UPS. Je kunt dit precies volgen en kunt dus proberen daarvoor thuis te zijn.

lje 21-08-2018

Ontevreden

5 dagen geleden deed ik een bestelling van 2 artikelen, en werd er uiiteraard online betaald.
Na de 4de dag informeerde ik naar de datum van uitlevering. Helaas nul respons. Op het einde van de 5de dag heb ik opnieuw zelf contact opgenomen. Toen meldde men mij dat er toch geen problemen zijn daar de levertijd nog de 14 dagen niet overschreven heeft. Dit maakt me niet vrolijk daar op de website gemeld is dat er steeds levering is de dag na bestelling (voor 22u)

Hil 21-08-2018

Goede service snel en netjes

Goede levering. Fijne website. Goed vindbaar. Product voldoet aan de eisen zoals beschreven.
Voor herhaling vatbaar

Bart 21-08-2018

Topbedrijf!

Topkwaliteit, de beste prijzen en een zeer snelle service. Zeker een aanraden hier bestel ik nog!
Tot binnenkort!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mw 21-08-2018

Snelle levering

Er werd een tijdspanne van enkele uren gemeld, handig indien je slechts halve dag kan nemen. Site past continu prijzen aan (in de goede zin), duidelijk en overzichtelijk. De filter is ook handig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rudy 60 21-08-2018

goede service

Duidelijk overzicht op de website en een goede beschrijving van de apparaten en toestellen. als ge naar de winkels zelf gaat is alles overzichtelijk uitgestald .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boy v. Dinther 21-08-2018

Snel & Keurig

Prima site, na bestelling plaatsen behoorlijk snel bezorgd voor een voordelige prijs.
Ben dus tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Michel 21-08-2018

Behoorlijk

De webshop is allesomvattend, dus heel goed. Opvolging van de bestelling was optimaal. Enig negatieve opmerking: de levering liet meer dan de wensen over. Onvriendelijk en enorm gehaast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Tomdewaele 21-08-2018

Prima service en zeer snelle levering

Product was moeilijk leverbaar maar bleek toch veel sneller beschikbaar. Mailtje s’avonds gekregen en volgende dag kon ik er al om !

Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luuk Pèwols 21-08-2018

Gemakkelijke website om alles terug te vinden, vlotte levering. Toppie!
Ook al ging het maar om een beugeltje om een luidspreker op te hangen, het was oké!

Serge Stroobants 21-08-2018

Zeer eenvoudig te bestellen en uitstekende levering met extra tracker dienst en SMS service. Perfect product. Eenvoudige administratie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 21-08-2018

Bestelling Sonos Play 5 perfect afgehandeld.

Aanbod en duidelijke uitleg bij de producten. Ook de recensies van de goede afloop van de bestelling.
Het ruime assortiment waaruit gekozen kon worden en waarbij alles kon vergeleken worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W A 15-08-2018

Teleurgesteld in service

We zijn teleurgesteld in de service van Art en Craft. De espressomachine voldoet niet (2 maal binnen 10 maanden stuk) en het is alleen maar “stuur maar op en dan wordt het gerepareerd”. Dat je binnen 10 maanden al 2 maanden zonder espressomachine zit, is voor hun geen probleem. Als je een mail stuurt over status, krijg je geen reactie. Als je vragen stelt over een alternatief product omdat je er geen vertrouwen meer in hebt, krijg je geen reactie of het is niet mogelijk. Is de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

jumpy007 09-08-2018

Service na verkoop kan beter

Snelle levering dat wel, enkel als er iets scheelt kan het zeer lang duren eer dat je een vervangtoestel hebt of eer dat je je geld terug krijgt. Laptop besteld op 6 juli, bleek een defecte fan te hebben, dan maar retour gestuurd, na 10 dagen pas een retour gekregen. Hetzelfde toestel gekregen met 1 serienummer verschil. Na 1 dag hetzelfde euvel. Terug retour weer +10 dagen wachten eer het geld terug gestort werd. Ondertussen 1 maand verder en geen laptop.

Een klant niet kunnen vertellen hoe het met zijn laptop gesteld was, waarom het zo lang duurde, loze beloftes dat het sneller gaat verlopen etc, etc. Daar wordt niemand blij van. Dit kan veel beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

jumpy007 13-08-2018

Via mail en telefoon. Via mail verliep vrij vlot, via telefoon kon de wachttijd soms oplopen.

appie 13-08-2018

Hoe had u contact met hun, via de mail of telefoon?

appie 13-08-2018

Ja dat heb ik dus nu ook, ik bel ze maar krijg niemand te pakken. Ik wil een bestelling annuleren, aangezien de levertijd niet bekend is en ik het goedkoper ergens anders heb gevonden. Het terug storten duurt volgens u ook nog eeuwig.

Erwin 05-08-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding, late levering

De prijs van mijn sporthorloge was zeer concurrerend, Art & Craft heeft alleen de beloofde levertjd niet waar kunnen maken.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Tanya 02-08-2018

De service is prima, vlot en veilig!!!

Het is niet de eerste keer dat ik bij Art & Craft iets koop. Ze hebben een veilige en vlotte manier van werken! :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Matermo 02-08-2018

Interessante prijs

Goede beschrijving op de website. Competitieve prijs. Met track en trace kan men de bestelling uur per uur nauwkeurig volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerard 31-07-2018

Fantastische service!!!

Toen ik een bestelling plaatste stond er op hun website een fout in de prijs van hun artikel: er werd een korting dubbel berekend. Als ik goed had opgelet had ik dit kunnen zien, ook in de aankoop bevestiging die ik via de email kreeg. Toen het artikel geleverd werd zat er een factuur bij met 1 keer de korting waardoor een nog een bedrag van €100 open stond. Het verzoek was dus of ik dat wilde betalen. Toen ik ze een email stuurde hierover gaven ze toe dat er een fout op de website stond, maar dat zij die voor hun rekening zouden nemen. Ik heb vervolgens meteen een aangepaste factuur gekregen met ook tweemaal de korting er op en ik hoefde geen cent bij te betalen.
Petje af voor deze service! Ook omdat ze niet bleven proberen om toch die €100 te krijgen.

Carmen 30-07-2018

Super fast!

We bought a Siemens dishwasher in this webshop. We ordered it at 9:30pm and it was working in our house the afternoon of the day after. The price was also very good, the cheapest in internet. Therefore, highly recommended!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van der Heyden Anita 30-07-2018

Zeer goede service

Zeer tevreden. Correcte levering en op tijd. Doet wat ze beloven. Zal daar zeker nog bestellen. Doe zo voort.

Danielle terras 30-07-2018

Wacom hoes

Levering was helaas niet op tijd. 1,5u later dan dat op de site stond geschreven. Ik bleef thuis voor het pakket te kunnen ontvangen. Uiteindelijk moest ik weg en heeft hij het pakket bij de buurvrouw afgeleverd zonder dat ik van iets wist. Op de site stond afgeleverd en ik had niets ontvangen... Over de webshop heb ik geen opmerkingen

wpetit 29-07-2018

Aan te raden

Steeds de beste prijzen. Heb je ergens anders een lagere prijs gezien, dan passen zij hun prijs aan.
Vlugge levering. Perfecte service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Blanchaert 28-07-2018

Goede service, bekwame uitleg en een eerlijk advies!

Bij art & craft krijg je steeds een bekwame uitleg over de producten en nog belangrijker, een eerlijk en correct advies. Ook de dienst a verkoop is uitstekend en klantvriendelijkheid draagt men hier hoog in het vaandel.
Topwinkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annabel van Nunen 28-07-2018

Super service op komst!

Alles verliep naar verwachting.
Een Snelle levering, duidelijke communicatie, goede prijs, goed product en dus alles klopte aan dit gehele pakket!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ichthus 28-07-2018

Geweldige service en aflevering

devolo gekocht aan voordeligste prijs daar bovenop geleverd en goed kunnen traceren en op tijd volgens planning chapeau..... blijf deze dient behouden !!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -