Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Piet65 23-08-2022

Ik heb hier een bestelling gedaan , en alles is volgens afspraak gelopen en netjes op de juiste tijd geleverd.
Bezorger was een nette en vriendelijke jongen, ik ben een tevreden klant. Ik zal als ik wat nodig heb zeker als eerste naar de site van art&craft gaan

Carine 23-08-2022

ik heb al meerdere artikelen besteld bij Art & Craft voorbije jaren (oa kookpotten; laatst nog hakmolen van Kitchenaid ) - tot grote tevredenheid - altijd alles correct verlopen en snelle levering - kortom TOP ! er zullen zeker nog bestellingen volgen !

Tom 23-08-2022

Zeer snelle response op mijn vragen. Prijs werd prompt aangepast op basis van bewijs elders online goedkoper. Snelle en correcte levering. Kortom, ik koop hier terug!

W. Hoek 23-08-2022

Perfecte levering van al het bestelde, op de afgesproken tijd, geen beschadigingen aan pakket (wat vaak bij anderen voorkomt en wat het ergste doet vrezen voor de inhoud). Beste prijs voor het aangekochte artikel, waar we zeer tevreden mee zijn.

Roel 23-08-2022

Nu twee keer iets besteld, twee keer super goede en snelle levering gehad. Tevens had ik een product gezien wat na een paar dagen kijken in prijs verhoogd was maar kreeg het toch voor de prijs die ik op hun site gezien had met een kortingscode, top!

Petra 23-08-2022

Het maakt niet uit wat je koopt maar de service is altijd goed. Je krijgt de producten wanneer ze het beloven. Helaas een keer was een product niet oké. We kregen de service die je van een goed bedrijf mag verwachten. Betrouwbare winkel!!

Marc Rousseau 23-08-2022

Zeer vriendelijk onthaal en perfect deskundige uitleg.Altijd tevreden en goeie prijspolitiek.

Toon M 23-08-2022

Pro's
- Goede en eenvoudig te navigeren website
- Eenvoudig bestelproces
- Goede en vlotte klantenservice

Con's:
- Men zou beter uitzien naar een andere/betrouwbaardere bezorgpartner
- Vandaag besteld voor 22:00 morgen in huis niet waargemaakt door bezorgdienst (anders zeker overall een 8 als cijfer)

Kris Michiels 23-08-2022

De promoties van Art & Craft zijn daadwerkelijk niet zomaar promo's, maar echte prijsbrekers.
Daarbij hoort dan ook nog een supersnelle leveringstermijn, en goede klantenservice.

Sandra 23-08-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de ventilator, welke ik op het oog had, hier het goedkoopste was. De ventilator werd netjes binnen de afgesproken levertijd geleverd. Goed verpakt met luchtkussens en doos in doos, zodat er niets stuk kan gaan. Deze ventilator bij deze shop ook aan een vriendin geadviseerd, die hem ook meteen besteld heeft. Zeer tevreden over deze aanschaf!

Door 23-08-2022

Ik had een radio besteld. Zag er gaaf uit, maar had deze groter verwacht. Mijn eigen fout, niet goed gelezen.
Deze retour gedaan. Ging niet helemaal goed. Klantenservice hielp mij en dacht met me mee

PB de Jong 23-08-2022

Op de site van Art & Craft terecht gekomen door hun scherpe prijs. Mijn vogel’s thin 545 was de volgende dag al thuis bezorgd. Goede service!!

Edward Rymen 23-08-2022

Mooie site, ruime keuze gerelateerde prijs kwaliteits verhouding en een correcte en verzorgde levering.
Het is een aanrader.

Lex 23-08-2022

Overzichtelijke shop. Bestellingen zijn eenvoudig te kiezen. De omschrijving van product is goed te begrijpen en uitgebreid De levering is ook volgens afspraak netjes afgeleverd. Het installeren gaat ook duidelijk en de pan werkt prima

José Mateo 23-08-2022

Mail gestuurd met vragen en direct antwoord gekregen. Aankoop gedaan en sneller ontvangen dan gedacht.

Ilo 23-08-2022

Snelle levering, goede service, goed contact met de klantenservice nav een vraag die wij over een product hadden. Alleen maar plusjes voor Art&craft

Martine 23-08-2022

Hallo
Super service.
Stofzuiger was kapot, direct een nieuwe gekregen.
Zei het zo een service heb je overal niet.
Heb het tegen mijn buurtjes ook gezegd.
Groetjes
Martine

Alain 23-08-2022

Juiste prijzen , vriendelijk en technisch onderlegd
personeel, zijn op de hoogte van hun producten.

J.D 23-08-2022

De levering gebeurt snel maar slecht. Ik heb twee keer mijn pakje moeten bestellen en allebei nooit ontvangen de eerste keer fout product daarna fout bij bpost

Najia 23-08-2022

Goede service, snelle bezorging en je ontvangt kwalitatieve producten. Waar voor je geld.

Joske 23-08-2022

De shop is zeer goed en duidelijk opgezet en steekt uit boven shops van concurrenten door zijn duidelijke omschrijving en foto's van het product.

Alexander 23-08-2022

Nifi-router Tp-link7450 , prijsvriendelijk, vlot geleverd en werkt uitstekend!

OpaSjakie 23-08-2022

Het artikel werd snel geleverd, had een goede prijs kwaliteit verhouding. Vanaf het moment van bestellen was er een prima communicatie van hoe het bestelproces verder zou verlopen.

koen 23-08-2022

het duurde 3 (DRIE !!!) weken eer het pakje geleverd werd... Du is de laatste keer dat we hier iets bestellen

Gilbert 23-08-2022

Heel goede producten aan voordelige prijs en alles met garantie thuis geleverd