Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Tom De Rijcke 12-11-2020

Mijn eerste tv was niet goed en ik heb hem direct kunnen omwisselen. Snelle en goede service!

Louke 12-11-2020

Het juiste materiaal voor de beste prijs. De Nikon lens heeft nergens een betere prijs. Heel erg veilig verpakt en stipt geleverd. Kan moeilijk beter.

Albert Braeckman 12-11-2020

Ruim aanbod. Reeds 2x een bestelling geplaatst. Steeds perfect en 1 dag later geleverd. Prijzen voordeliger dan in de "doe het zelf" zaak.

Hans 12-11-2020

Groot aanbod en een heel goede prijs voor het statief van Peak Design dat ik zocht. Stevig verpakt en snel geleverd.

Yoke Penninckx 12-11-2020

Reeds verschillende keren besteld via Art&Craft. Er zijn regelmatig interessante acties, het bestelproces verloopt heel erg vlot, en bij vragen krijg je steeds een snelle reactie. Heel erg tevreden over zowel hun webshop als over de klantenservice.

Top 12-11-2020

Correcte snelle levering. Veel productkeuze. Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst van diverse aard en heb nog nooit iets moeten terugzenden.

Jaco 09-11-2020

Art & Craft stuurde mijn bestelling diezelfde avond nog. Top service, alles op tijd geleverd en ik ben heel goed op de hoogte gehouden.

Ruud 06-11-2020

Goede service!
Doet gewoon wat je verwacht van een webshop
Netjes optijd geleverd. Bezorging goed te volgens via track en trace.

Stinky 05-11-2020

Er waren leveringsproblemen door een externe firma en ze hebben alles in het werk gesteld de levering zo snel mogelijk te laten bezorgen. De klantendienst werkt ook prima.

Tycho 04-11-2020

Vandaag besteld is morgen in huis. Een belangrijke belofte die nagekomen word.
Snelle service , duidelijke communicatie.

Thomas 04-11-2020

Zeer klantvriendelijke winkel. Goede prijzen. Top service en hele snelle en corecte levering.

HereIsTom 04-11-2020

Prima shop met mooie prijzen.
Makkelijk bestellen en betalen op de site.
Snelle levering die je kunt volgen met duidelijk tijdstip en sms half uur voor bezorging.
Wij hebben hier o.a. de Sony KD-55AG9 TV gekocht naar tevredenheid.

Lulu 04-11-2020

Geweldige service, goed product voor een fantastische prijs. Snelle levering

Topwinkel 04-11-2020

Klantvriendelijke site met veel keuze mogelijkheden en waar je uitgebreid alle info tot je kan nemen over het artikel wat jou interesse heeft. Ook nog eens zeer snelle levering binnen 24 uur als je wilt. Klasse.

Anneloes 04-11-2020

Hele mooie ruime koel en diepvries combinatiekast.
Super netjes en goed verpakt. Snelle en prettige levering.
Ben erg tevreden en blij met de aanschaf.

Rick van der Zaan 04-11-2020

Bestelling vlot geleverd, maar na terugzending geen enkele reactie m.b.t. ontvangst en hoe verder met (niet) betalen via AfterPay.

Marijke 04-11-2020

Informatie mbt product zeer correct. Vlotte afhandeling.
Goede service + snelle levering
Top!

Inge 04-11-2020

Al jaren bestel ik al mijn fotografieapparatuur bij Art&Craft. Telkens een super service en keivlotte levering. Geen enkel minpunt! Ik blijf zeker vaste klant.

Paul 04-11-2020

De webshop van Art & Craft is duidelijk. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bij deze webshop heb besteld. Van bestelproces tot levering was heel duidelijk en vertrouwenwekkend. Dat vertrouwen is ook niet beschaamd. Het product is binnen de afgesproken tijd bezorgd en werkt naar behoren.

Didier 04-11-2020

Staub braadpan besteld op Art en Craft. Eenvoudig en snelle site. Daags nadien werd bestelling perfect geleverd. Ook tip-top communicatie omtrent levering die tot op 10 minuten te volgen was.

Simon Templar 26-10-2020

Uitstekende service én communicatie. Tijdens het bestelproces van mijn Philips 50PUS8505 deed zich op de website een prijsverandering (omhoog) voor. Na een mail hierover aan de klantenservice, kreeg ik binnen 10 min een voucher toegestuurd (met een héél vriendelijke mail) zodat ik toch de oude prijs kon betalen. Ik was helemaal verbaasd dat het zo makkelijk ging. Zoals op de website vermeld vond de levering heel netjes de volgende dag plaats (ook uitstekende service en communicatie met de vervoerder Dynalogic).

Jos B 24-10-2020

Mooie tv gekocht tegen een scherpe prijs. Binnen 24 uur geleverd en de levering goed online kunnen volgen.

Jermaine 23-10-2020

Gewoon een dikke 10!!

Snelle levering met vriendelijke bezorgers .
Prijs perfect!!

Michael de Vries 23-10-2020

Kreeg een goede korting voor een zeer competitieve prijs op m’n nieuwe LG televisie. Werd zoals beloofd de volgende dag bezorgd via een bezorgdienst die goed te tracken was. Helemaal top!

Christoph D. 23-10-2020

Op aanraden van mijn vader ging ik opzoek naar een kookplaat bij Art en Craft. Dit was uiteindelijk ook de enige winkel die nog een kookplaat had met de vereiste afmetingen. En aan een gunstige prijs.Na de vlotte bestelling en de eenvoudige afrekening, stond nog geen 12 uur later de koerier voor de deur. Zeer tevreden , ik koop hier nog.