Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Roberto 29-09-2022

De bestelde devolo apparatuur werd tegen een concurrerende prijs uit voorraad de volgende dag geleverd, ondanks dat ik het laat in de avond had besteld. Prima!

IH 29-09-2022

De laagste prijs voor een goed product. Snelle levering vanuit België. Product was tevens goed verpakt. Kleine tip: een kortingscode of andere incentive toevoegen aan de doos kan interessant zijn. Wellicht stimuleert dit de herhalingaankopen. Maar verder: alleen maar lof.

Jose Caerteling 29-09-2022

Wij hadden een retro pickup besteld, maar deze viel af en toe uit. We zijn zeer goed geholpen door de klantenservice en de reparatieservice.
We konden de pickup kostenloos terug sturen en hebben zeer goed advies gehad voor een goede vervanging.
Deze werd weer snel bezorgd en we zijn er erg blij mee!
Zeer prettig bedrijf, zal er zeker weer bestellen.

Luc 29-09-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima service achteraf. De meegeleverde rugzak had een fabricagefout ; binnen de 2 dagen had ik een nieuwe thuis.

b.vlecken 29-09-2022

Alles goed geregeld en gedaan, prima. Levering was zoals ze hadden geschreven
Product is goed

Jelle 29-09-2022

Zeer snelle service en levering en dit tegen zeer concurentiele prijs!
Was niet mijn eerste bestelling en zal zeker niet mijn laatste worden.
Alsook contact opnemen verloop zeer snel.
RMA service heb ik nog nooit nodig gehad.

Cyril 29-09-2022

helaas ging na exact een jaar een mijn hoofdtelefoon stuk (scheurtje in de oorschelp aan de binnenzijde)

Na aanmaken van een garantie verzoek, en het opsturen van mijn hoofdtelefoon de reactie gekregen dat het issue niet te repareren viel en ik 2 opties had:
- tegoedbon van vorig jaar betaalde prijs
- dezelfde hoofdtelefoon nieuw

Heb gekozen voor optie 2 en dit was ook binnen enkele dagen afgehandeld.

Al met al perfecte service zo!
Doe graag zaken met Art&Craft hierdoor omdat je weet dat je na betalen ook nog aandracht krijgt ;)

Jola 29-09-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding van waterkokers.
Goede service tijdens garantie.

Pieter 29-09-2022

Goed toegankelijke webshop met duidelijke omschrijving van product en voorwaarden die gelden bij aankoop en verzending.
Het espressoapparaat voldeed volledig aan onze wensen, is heel goed naar eigen smaak in te stellen en produceert een heerlijk kopje koffie. Supersnelle levering binnen 24 uur met de naar onze mening beste koeriersdienst DHL. Aan te bevelen.

Jan de Mooij 29-09-2022

Zeer tevreden met m'n bestelling bij Art en Craft.
S,Avonds bestelling geplaatst ,andere middag bezorgd.
En met de kachel ook zeer tevreden, uiterlijk van de kachel ook heel mooij.

Marga 29-09-2022

Zeer snelle reactie en nette op klacht. Schaal brak bij afwas doormidden. Foto gestuurd en binnen 2 dgn werd andere schaal bezorgd. Het viel nog in de garantie. Melding wel via bol.com gedaan.

Saronni 29-09-2022

Goed product voor een schappelijke prijs en snel geleverd. Het product is ook gebruikersvriendelijk en eenvoudig te bedienen.

Evelyn 29-09-2022

De webshop is zeer overzichtelijk en eenvoudig om op te bestellen. Ook de levering verliep perfect. De dag na mijn bestelling stond onze nieuwe stofzuiger al bij ons in huis. De communicatie over de levering was ook inorde, ik kon perfect volgen wanneer mijn bestelling geleverd ging worden.

Franky4Fingers 29-09-2022

Prima service geeft deze shop, vriendelijk in de communicatie, snel in reactie, en de service die je wil hebben. Ik raad deze shop aan en ga zelf eerst bij a&c kijken als ik "op de markt" ben voor een nieuwe tv, ofzo.

Angela 29-09-2022

Bij deze webshop de friteuse die wij zochten, voor een mooie prijs gekocht.
De afhandeling van de bestelling was correct
De levering was ook erg snel
En!!! Het was super goed verpakt
Al met al een dikke 10 voor Art & Kraft

Catarina Cruz 29-09-2022

Competitive price, free and fast delivery, a broad range of high quality products.

Marcel 29-09-2022

Bestelling die ik 7 september had geplaats en door DHL zou bezorgd worden en niet bezorgd is netjes door art en craft afgehandeld en aankoop bedrag binnen enkele dagen terug gestort.

Peter 29-09-2022

Art & Craft was de goedkoopste voor het product dat ik nodig had.
Online besteld en de dag er na reeds geleverd.

Top service.

YW 29-09-2022

Correcte service. Maken u spontaan attent op acties. Correcte levering. Alles volgens afspraak.

Edwin 23-09-2022

Gekozen i.v.m. goede aanbieding. Geen bericht van verzending, ondanks belofte volgende dag levering. Na 2e keer navraag bericht dat artikel niet op voorraad is. Duurde uiteindelijk nog een maand. Geen enkele nadere status te zien op site, alleen maar dat het product is besteld.

Winkel ondernam geen actie uit zichzelf over vertraging. Pas na 2 keer mailen respons over de late te verwachten levering. Sowieso geen volledig antwoord op mijn vragen, moest ook extra mail voor worden verstuurd.

Verder nog toen eindelijk werd geleverd foutieve informatie over mogelijkheid levering op 2e verdieping. Volgens winkel kon slechts tot voordeur geleverd, volgens transporteur (Dynalogic) zelf wel degelijk, zelfs tot 4e verdieping. Laatste klopte in de praktijk dus ook en werd door chauffeur ook als standaard bevestigd. Deze informatie is niet op de site te vinden en werd dus ook nog eens op mijn navraag verkeerd beantwoord. Gaf me een hoop stress en koste veel tijd qua uitzoeken.

Ga hier niet meer kopen, leuke aanbieding of niet.

Ongehoord slecht 07-09-2022

Ik heb bij Art & Craft een set luidsprekers gekocht en die op 3 augustus jl. retour gestuurd. Op 9 augustus is het pakket volgens de track and trace op het retouradres aangekomen. Vele mails en toezeggingen later heb ik mijn geld (bijna een maand later!) nog steeds niet terug. Ook bij twee eerdere bestellingen bij Art & Craft via BOL liep dit fout en Heeft BOL de terugbetaling voorgeschoten omdat Art & Craft maar niet reageerde. Ongehoord slecht en klantonvriendelijk.

Mieke 05-09-2022

Bestellen ging heel eenvoudig en de bevestiging was ook snel ontvangen. Ik bestelde op een zondag en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Prima!

Abelson 04-09-2022

Art en Craft heeft een snelle en vlotte service. perfect thuis geleverd
De prijs van de Miele stofzuitger is interessant.
Bovendien heeft Art en Craft een fysieke winkel mocht het nodig zij.

Robert 03-09-2022

De beste prijs voor het product en snelle levering met punctuele track&trace. Makkelijk te navigeren website. Alleen maar positief. Product is wat ik ervan verwacht...

G vd Steen 03-09-2022

Mijn oortjes besteld via Art & Craft . Die gingen kapot en dus retour gestuurd . Via de mail een prettig contact gehad en mocht nadat mijn oortjes niet gerepareerd konden worden , nieuwe oortjes uitzoeken . Prima service .