Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Wilfried 21-08-2018

Snel en stipt

Erg voordelige prijs voor een power pack van 16ooo mA. Laadt behoorlijk snel op, zowel onze iPad als mijn Samsung smartphone. Beetje aan de zware kant maar niks onoverkomelijks.

Seebregts 21-08-2018

Goede service!

We hebben voor deze webwinkel gekozen, omdat we hier de goedkoopste tv hadden gevonden. De volgende dag al in huis.
Waar we het meest van stonden te kijken was de bezorging, een voor ons onbekende pakketdienst, maar netjes vantevoren een sms met de tijd en stipt op tijd op de stoep. Ongelooflijk. Dikke pluim!
Duidelijke communicatie, we zijn erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Smalle 21-08-2018

Aankoop Nikon lens 18 mm - 300 mm

Op 31/07/2018 gebeld naar Callcenter en kregen de info dat de lens op voorraad was. Lens was er niet. Die zou opnieuw besteld worden. Op 16/08/2018 werden we geïnformeerd dat de lens binnen was. Terug de verplaatsing van Izegem naar Mariakerke gemaakt. De lens was er nog niet, interne communicatiefout. Er zou het nodige gedaan worden zodat we de lens eerstdaags konden ophalen en tevens nog zouden kunnen genieten van de Cashback van 100 euro. Op zaterdag 18/08/2018 kon de lens uiteindelijk opgehaald worden. Met als gevolg dat de cashback afgelopen was op 13/08/2018 en niet meer konden genieten ervan. Art&Craft mocht ons daarvan verwittigd hebben ! Nu we contact proberen te nemen met Art&craft, krijgen we geen gehoor meer. De mails blijven onbeantwoord ! Spijtig !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Indra 21-08-2018

Goede service

Ik ben heel tevreden van de service van art&craft, maar ik was wel teleurgesteld dat ik het foute kleur van camera had ontvangen. Ik had het toestel speciaal besteld om mee te doen op reis dus ik had geen tijd meer om in te ruilen. Voor de rest heel tevreden en zeer goede camera.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

I. Bouwman 21-08-2018

Super snelle levering

Ondanks dat wij de bestelling na de tijd voor de levering van de volgende dag geplaatst hadden, werd de bestelling toch de volgende dag geleverd!
De berichtgeving die er aan vooraf ging was top!

Renske 21-08-2018

Top afgeleverd

De levering vond op de afgesproken dag plaats. Op de dag zelf kreeg ik nog een exacte tijd door, en dat klopte.
De bestelde ijsmachine is ook een topper!

Ad 21-08-2018

Adequate behandeling, maar toch.....

Heb deze shop gekozen omdat de prijs voor een 32 inch LED TV verreweg de beste was.
Levering was punctueel; de app om aan te geven wanneer ik de koerier kon verwachten is de beste die ik ken.
Helaas bleek de het LED-scherm kapot en moest ik alles retourneren. Ook hier is de service best betrouwbaar. Echter voor mij was/is niet duidelijk of de TV geremplaceerd wordt of dat ik moet wachten op reparatie. Wanneer nieuw zou ik zeggen: remplaceer. De info tot op dit moment (na 2 weken) is dat de reparatie tot 4 weken kan duren.
Hier ben ik niet blij mee; telefoneren (steeds naar België) levert niets op.
Jammer dus; ik moet wachten en hopen dat het goed komt.
Advies: in dit soort gevallen bij voorhand toch meer duidelijkheid geven, zou jullie sieren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

merhottein 21-08-2018

voor gen geld zo geleverd

enorm grote keuze en geweldige prijzen. enkel spijtig dat ik er twee keer voor moet thuis blijven omdat het oude toestel niet werd meegenomen bij de levering. zijnde geen plaats op de wagen alhoewel mijn toestel er toch is uitgekomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

ashanti 21-08-2018

Alles perfect verlopen !

Groot aanbod en vind ik nu net de TV die ik zocht, en aan een scherpe prijs, en direct leverbaar.
Dus gelijk toegeslagen en de volgende dag kon ik al van de smart TV genieten.
Respect voor de bezorger, met die hiite de ganse dag rondrijden en dan nog enthousiast leveren.
Dus alles gewoon perfect verlopen, een aanrader !

Salan 21-08-2018

Zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk, zeer staan je graag te woord en ze helpen je graag verder. Ze gaan je niets aansmeren maar zijn eerlijk in wat ze verkopen en dwingen je tot niets.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Signe of Horses 21-08-2018

Snel en makkelijk

Duidelijke foto's zodat ik goed kon zien wat ik kocht. SneLee levering volgens afspraak. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Assortiment mag uitgebreider, gelullig hadden ze precies wat ik zocht hier.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Anthony p 21-08-2018

Snelle service

Eerste keer besteld bij A&C en blij met goedkoopste prijs en snelle levering (1 dag later) en Dus even snel als Coolblue.

GJB 21-08-2018

Goede service rn snelle verzending

Prima prijs voor de beide Sonos Play 5.
Einde vd middag besteld en de volgende dag geleverd.
De communicatie over de levering was erg correct

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hugo 21-08-2018

Super tevreden! Snelle verzending en geweldige service!

We vonden snel wat we zochten! Toffe, overzichtelijke website, snelle verzending en goede service! Gemakkelijke betaling! Zéér tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jenny 21-08-2018

gedeeltelijke waardering

Ik had gekozen voor een ijskast van bosch. maar ik vroeg om hem binnen te leveren en het werd niet gedaan. als er dan iets aan is kunnen ze nog altijd op een fout van klant rekenen. Het toestel doet soms raar het heeft met de stekker te maken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Willy 21-08-2018

Correct en vlot onthaal

Niet beschikbaar in de ene winkel, onmiddellijke reservering in de 2de - met succes. Correct en vlot onthaal en dito afhandeling

Leman 21-08-2018

Vlotte en correcte service!

Aankopen via de website. Heel duidelijk . Vaatwasser uit voorraad maar via mail op de hoogte gebracht wanneer terug voorradig.
Grote keuze, scherpe prijzen

Willy Segers 21-08-2018

Geweldige service en correct geleverd !!!

Gekend om de goedkoopste en vlotte levering ..
Veel keuze en perfecte omschrijving van de artikelen.
Ik heb deze winkel leren kennen via vrienden raad hem nu aan al mijn vrienden aan .
Zij hebben ook al bestellingen gedaan en zijn tevens zeer tevreden ..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fabienne 21-08-2018

Goede service, snelle levering.

Ik kon snel mijn weg vinden in de on-line shop, art & craft was de goedkoopste dus mijn keuze was snel gemaakt.
's Avonds besteld, 's anderendaags geleverd was geen verkooppraatje maar werkelijkheid.
Alles zat zorgvuldig verpakt zodat eigenlijk geen beschadigingen mogelijk waren.
De instructies om een artikel eventueel terug te sturen waren heel duidelijk.
Het was mijn eerste aankoop maar er zullen zeker nog meerdere aankopen volgen.
Grote tevredenheid dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kellya 21-08-2018

Super service!

Heelkunde snelle levering en correcte opvolging.
De site is ook erg overzichtelijk gemaakt met zeer interessante prijzen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lisa vanhonacker 21-08-2018

Super!

Via Google gevonden... super geholpen in de winkel na het vragen van raad en uiteindelijk ...via de webshop besteld.. zeer tevreden !

Max 21-08-2018

Snelle levering en netjes verpakt

Dit product was hier het goedkoopste en de webshop/internetsite zag er goed uit waardoor ik het product hier besteld heb.

Gwen 21-08-2018

Super service!

Ik koop al enige tijd bij art en craft niet alleen omwille de prijs maar ook de super vriendelijke service dat verleend word! Vandaag betalen en echt morgen al leveren!!!

Carolien R 21-08-2018

Supersnelle levering!

Rond 20u besteld pakketje werd de dag erna al in België (!) geleverd! Super! Ook netjes en veilig verpakt. Hier koop ik zeker weer!

Nicole 21-08-2018

Goedkoopste aanbieder, snelle levering!

Voor het product wat ik zocht was Art en Craft maar liefst 5€ goedkoper dan andere aanbieders. Overzichtelijke website en gratis snelle levering! Prima ervaring, ik zal hier volgende keer zeker weer bij zoeken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -