Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Marcel Heijnen 21-09-2020

Zeer goede service.
Nestjes afgeleverd met alle toebehoren en duidelijke handleiding erbij

BB 21-09-2020

Goede prijs en snelle bezorging. Ruim assortiment en goede keuze. Deze winkel is zeker de moeite waard.

Sahid 21-09-2020

Zeer duidelijke website, overzichtelijk en bevat alle informatie die nodig is. Ik heb ook via de mail een aantal keren contact opgenomen en supersnel en volledige antwoord. De vragen diei k stelde waren meer om eventuele bezwaren weg te nemen :-)

Los daarvan snelle en adequate bezoriging. Supergrote tv in 1 dag binnen.

top!

Patrick 21-09-2020

Concurrerende prijs, met een uitstekende bezorgservice. Alles verliep vlekkeloos, en heb ook geen contact op te hoeven nemen met de klantenservice.

Jolinde 21-09-2020

Fijne webwinkel! De shop bood het product voor de beste prijs. Binnen een dag hadden we de bestelling in huis. We zijn erg tevreden.

Meijer 18-09-2020

Super duidelijke webwinkel met snelle service. Verpakking was netjes en ik ben zeer tevreden.

G.Stoffer 17-09-2020

Mooi overzichtelijk en hebben hiervoor gekozen omdat de prijs van het product het laagste was, kende de site nog niet maar beveel het iedereen aan mede omdat de levering volgens afspraak was
Gr

hilda bracke 15-09-2020

ik ging naar Mariakerke om een nieuwe smart fone kabel.
er was geen aanwezig ende vriendelijke meneer stuurde me naar St denijs Westrem waar er 1 in stock zou zijn.
met bus en tram erheen...maar de kabel bleek daar onvindbaar...
dus 1 ganse namiddag nodeloos weg...
Is dat 1 goede service????

Patrick 15-09-2020

Voor het product dat ik heb aangeschaft een lage prijs in vergelijking met concurrenten, snel reagerende klantenservice en uitstekende bezorging. Niks op aan te merken!

hanssen 14-09-2020

snelle levering ...en retour afhandeling ...
zeer tevreden met klantenservice ...ik beveel deze winkel ook aan ...

Monique Van regemortel 14-09-2020

Over heel
De lijn tevreden
Gemakkelijke opzoeking, vlotte bestelling,
Correcte en vlugge levering

Hans 14-09-2020

Koelkast besteld. Helaas kon deze niet snel geleverd worden. Heel goed dat er proactief en regelmatig werd gecommuniceerd met aanbod om evt. de order te cancellen. Uiteindelijk heel netjes opgelost met een andere koelkast. Draait als een zonnetje

Peter 14-09-2020

duidelijke en gebruiksvriendelijke internetsite, meerdere mails voor opvolging bestelling, correcte levering

Carlo & Sabrina 14-09-2020

Savonds besteld en dag erna geleverd. Kunt de bestelling goed volgen. Houden je constant op de hoogte. De koelkast was netjes verpakt geleverd. 2de keer dat een bestelling van daar komt! Kookplaat ook. Topservice

Roy van Buuren 14-09-2020

Snel geleverd, top prijs, en fantastisch product!

Alleen maar lof voor Art&Craft!

Roncar 13-09-2020

Snelle afhandeling van de bestelling, beste prijs. Netjes bezorgd. Kortom prima gedaan.

eric 11-09-2020

De aankopen en leveringen waren steeds perfect in orde. Het grote voordeel voor mij is dat ik voor fotografiemateriaal steeds bijkomende informatie krijg in hun winkel. En dat altijd op een bijzonder vriendelijke manier. Een aanrader

Thierry LEMAHIEU 11-09-2020

Snelle en correcte levering.
Alles verlopen zoals gemeld op de site. Opvolgsysteem voor de levering werkte correct.
Coronaproof bevestigingssysteem met nummerbevestiging ipv handtekening.

JP 10-09-2020

De prijs was goed en de bezorging snel en compleet. Al in al goede ervaring gehad.

Adel 10-09-2020

The initial purchase went good and well, the site has a good price, the delivery was fast and reliable. Only after I found out that the product has a defect that the experience became disappointing. Apparently there's no phone number available for the customer service. They're only reachable by email, which is not bad in this case because they reply quite prompt, but it has less responsiveness than a phone conversation of course. They agreed to send a replacement product but unfortunately the new product is not in stock so now I need to wait for 2+ weeks to (hopefully) get the replacement. It is an unfortunate situation and they're doing the best they can do but it does make the purchase disappointing.

T Rijneveld 09-09-2020

Na zoeken naar amerikaanse koelkast bleek A&C Best value for money !
Werd een BEKO, allereerst problemen met het niet functioneren van de hoogte verstelling van een deur. Dus na 1 dag omruiling. Bij de 2e KK werkte de ijsblokjes klep niet...helaas......
Hier kan A&C niets aan doen. En ik hoop dat het hierbij blijft en dat het opgelost gaat worden. Ik zie het maar als echte pech.....
Ook wat boekhoudkundige problemen bij bestelling, maar dit was na Tel en Email tot tevredenheid opgelost!!

William 09-09-2020

Online had ik al vaker gelezen over Art & Craft. Mijn broer heeft er zelf ook ooit besteld. Ik was op zoek naar een soundbar. Ik mailde om een goede prijs te krijgen voor de Samsung HW-Q90r. Na heen en weer gemaild te hebben, heb ik een mooie deal gekregen. De soundbar was op tijd binnen, maar helaas bleek dat m'n vrouw de bar toch veel te groot vond om in huis te hebben. Ik moest 'm terugsturen. Ook wederom erg goed contact gehad via de mail.

Ook adviezen gekregen voor een alternatief (Sonos Arc). Aparte offertes gehad met een sub erbij en met 2x de Sonos One SL. Helaas geen deal kunnen sluiten, omdat Sonos meer kost dan Samsung. Echter lag het niet maken van de deal niet aan de medewerkers die reageren op de mails. Echt continu werd er snel gereageerd en daarvoor heb ik meermaals een compliment gemaakt. In de tussentijd heb ik jullie ook online al een paar keer aangeraden, want als jullie zulke service verlenen dan moeten anderen daar ook meer van afweten. Ga vooral zo door met jullie service, want het wordt niet alleen door mij gewaardeerd, maar ongetwijfeld door velen.

Jelle 09-09-2020

Ik had een soundbar van LG besteld waar een defect in bleek te zitten. Het defect zorgde ervoor dat ik de soundbar niet kon opsturen. Hierdoor kwam ik in een lastig en langdurig traject tussen Art&Craft, LG service bedrijf, LG en mijzelf. Art&Craft heeft op mij indruk gemaakt omdat ze steeds snel en adequaat reageerde om mijn vragen en de druk er bij LG en het servicebedrijf op hielden. Toen bleek dat de soundbar niet meer gerepareerd kon worden ontving ik een dag later al een nieuwe.

Joop 09-09-2020

Prima service en snelle levering. Inductiekookplaat besteld tegen een zeer concurrerende prijs. Kwaliteitskookplaat die (na een week gebruik) zeer goed bevalt. Binnen 24 uur geleverd, ondanks overmacht van een chauffeur die door zijn rug ging en vervangen moest worden. Telefonisch snel bereikbaar, ook op zaterdag. Daar kunnen concurrenten nog wat van leren.

peter 08-09-2020

Goede communicatie en prettige vervoerder, daarnaast uitstekende prijzen en snelle levertijden. Vrijdag om 21.45u een vaatwasser besteld volgende dag keurig geleverd. Tijdvak is via track and trace te volgen en word steeds nauwkeurig. Of te wel een aanradertje.